Raskaaksi 2021

Täällähän satelee hyvin vinkkejä oviksen testaukseen. Ajattelin tän kierron mennä ihan lämpöjen ja ton sylkiovistestin kanssa, mutta seuraavaan tekisi mieli hommata jotain muitakin ovistestejä. Tietty aina toivoo, ettei sitä seuraavaa kiertoa tulisi hetkeen, mutta veikkaan kyllä vahvasti, että kiitos tän mun puoliksi toimivan kropan, olen ovistestiostoksilla tammikuussa :Grimacing Face:

Lämmöthän on sitten sun tapauksessa oiva keino! Ovistesteillä varmistaa vain LH hormonin nousun joka ei tarkoita sitä, että ovulaatio välttämättä edes tapahtuu. Sun kropassa on vain suotuisat olosuhteet sille, että munasolu irtoaa. Sitten on monta syytä miksi se ei esimerkiksi irtoaisikaan. Lämmöt on ainoa varma keino varmistaa että ovulaatio on oikeasti tapahtunut. :smiling-eyes:

En tiiä onks vaa viivanpaikkoja.. Kuivuessaan ilmestyi semmosia pisteitä siihen mikä estää näkemästä jäikö selvemmin näkyviin se viiva vai ei.. Tos myös raskauskeiju 25
Sori sata kuvaa...jostain syystä osa tuli tuplana enkä jaksa poistella

Liitteet

• IMG_20211212_085310.jpg
    IMG_20211212_085310.jpg
    244.5 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20211212_103314.jpg
    IMG_20211212_103314.jpg
    202.1 KB · Katsottu: 149
  • IMG_20211212_104037.jpg
    IMG_20211212_104037.jpg
    283.4 KB · Katsottu: 137
  • IMG_20211212_103929.jpg
    IMG_20211212_103929.jpg
    236.5 KB · Katsottu: 142
  • IMG_20211212_085310.jpg
    IMG_20211212_085310.jpg
    244.5 KB · Katsottu: 132
  • IMG_20211212_103208.jpg
    IMG_20211212_103208.jpg
    257 KB · Katsottu: 140
En tiiä onks vaa viivanpaikkoja.. Kuivuessaan ilmestyi semmosia pisteitä siihen mikä estää näkemästä jäikö selvemmin näkyviin se viiva vai ei.. Tos myös raskauskeiju 25
Sori sata kuvaa...

näyttäs kyllä vaan viivanpaikoilta, en nää ainakaan värjäymää. :Eyes:

Lämmöthän on sitten sun tapauksessa oiva keino! Ovistesteillä varmistaa vain LH hormonin nousun joka ei tarkoita sitä, että ovulaatio välttämättä edes tapahtuu. Sun kropassa on vain suotuisat olosuhteet sille, että munasolu irtoaa. Sitten on monta syytä miksi se ei esimerkiksi irtoaisikaan. Lämmöt on ainoa varma keino varmistaa että ovulaatio on oikeasti tapahtunut. :smiling-eyes:

Totta :smiling-eyes: tässä viimeisimmässä yli 50pv megakierrossa oli kolme ”droppia” lämmöissä, mutta vasta viimeisellä munasolu irtosia, koska sen jälkeen nousi kunnolla lämmöt.
Näin jälkikäteen olis ollut mielenkiintoista tietää, mitä ovistestit olis näyttäneet noiden droppien kohdalla. :Grimacing Face:

En kyllä valitettavasti näe näissä viivaa, mutta toisaalta vielä voi plussaksikin muuttua, kun ei ole herkkiä testejä. Toivotaan parasta:Person With Folded Hands:

Juu eiköhän se negaksi jää.. Oireita ihmettelen edelleen mut kai sit muuttuu vaa noi pms oireet jostain syystä.

joo noi oireet on kyl jännä. mulla oli viimekierrossa vaikka mitä oireita mistä olin satavarma et on tärpännyt! vaan ei ollutkaan! Nyt en jatkossa usko enää mihkään oireisiin, vaan siihen jos testiin tulee tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa :tears:

Se voi vielä tämä sinun testi plussaksi muuttua! :smiling face with heart-eyes:

Mikä dpo sulla? :smiling-eyes:

Laitan reklaa kyllä näistä.... Huomiseksi pakko varmaan ostaa vielä jokuj herkkä ja jos se on nega ni sit uskon... Huoh..
Dpo10

Liitteet

• IMG_20211212_111238.jpg
    IMG_20211212_111238.jpg
    289.1 KB · Katsottu: 142
joo noi oireet on kyl jännä. mulla oli viimekierrossa vaikka mitä oireita mistä olin satavarma et on tärpännyt! vaan ei ollutkaan! Nyt en jatkossa usko enää mihkään oireisiin, vaan siihen jos testiin tulee tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa :tears:

Se voi vielä tämä sinun testi plussaksi muuttua! :smiling face with heart-eyes:

Mä olen todennut saman oireiden kanssa, että niihin en uskalla luottaa yhtään.:No Evil Monkey: Nyt viime kierrossa mulla tuli ihan hirveästi valkovuotoa ennen menkkoja ja päivä-/iltalämmötkin kävi tosi korkealla. Ja kovasti nippaili vatsaa, säteili nivusiinkin. Toisaalta mulla ei ollut kiinnittymisvuotoa ja aamulämmöt oli koholla vaan sen, mitä yleensäkin oviksen jälkeen. Et nyt kyllä koitan mitata vaan aamulämpöjä ja olla analysoimatta omia oloja olleenkaan. Ja tiedän jo nyt, että ei varmaan pidä nämä lupaukset itselleni :rolling:

Saatko otettua sellasta tarkempaa kuvaa, tota kun zoomaa niin ei oikein erota. Olikohan se joku makrokuva vai mikä millä oma Puhelin otti automaattisesti testeistä kuvia.
Mun kameralla ei just saa lähempää selvää tai menee jo siinä sumeaksi ja sit täällä zoomatessa menee pixeli mössöksi :( pitää tutkia asetuksia

Saatko otettua sellasta tarkempaa kuvaa, tota kun zoomaa niin ei oikein erota. Olikohan se joku makrokuva vai mikä millä oma Puhelin otti automaattisesti testeistä kuvia.
Ei ota selvempää.. Tässä ku kokeilin jälkikäteen jotain värikylläisyys asetusta säätää...
Ei löydy makro kuvaa mun luurista.. Tosi huonot asetukset

Muoks. Toi olikin lämpö ja tässä toinen lisätty mistä lämpö pois ja lisätty värikylläisyyttä

Liitteet

• IMG_20211212_121423.jpg
    IMG_20211212_121423.jpg
    222.4 KB · Katsottu: 127
  • IMG_20211212_122426.jpg
    IMG_20211212_122426.jpg
    218.9 KB · Katsottu: 125
Muokattu viimeksi:
On kyllä ihanaa lukea tätä keskustelua ja jännäillä muiden mukana vaikka itsellä vielä kuukautiset päällä ja vasta odottelen että pääsis ovulaatiota metsästämään! Voikun teillä muuttuisi negat ja viivanpaikat plussiksi!

Olipa kiva lukea tuo jossun kommentti, että ovistesteillä saa kyllä kiinni sen LH huipun mikä ei kuitenkaan takaa ovulaatiota! En ollut tuota tajunnut! Tuo selittää mun viime kierron juttuja - siellä oli lämmöissä ensin yksi droppi ja ovistestit antoi tummempaa viivaa, mutta lämmöt ei nousseet (mulla oli siinä kohtaa myös töiden takia niin kova stressi että rintaa puristi, luulen että se saattoi estää ovulaation). Sit parin päivän päästä uus droppi, taas tummempaa viivaa, ja siitä lähti lämmöt nousuun!

Mäkin voin vielä laittaa yhden kuvan tosta, missä vaiheessa itellä näkynyt plussa.

Tässä mun 2v takaiset pregcheckit, kaikki tehty aamusta. Ylhäältä alaspäin ensin testasin joka toinen päivä irrotuspiikin häviämistä ja sit jatkoin dpo 8 joka päivä.

Rfsun herkällä ja predictorin earlyllä haamut dpo 9 ja predictorilla selvä plussa dpo 10. Pc:ssä selvä viiva dpo 11 - >

View attachment 108874
Ehkä uskallan pientä toivoa vielä pitää kun sullakin toi pc ollut dpo 10 nuin haamulainen vielä :thumbs-up:
Mein apteekissa oli vika predictor sillon ku hain enkä tiiä onko niillä enempää kun mitä oo hyllyssä.. Jos ei oo sitä niin ostan sen cb earlyn

Todellakin on toivoa! Dpo 10 on vielä aikaista! Mulla kuitenkin hedelmöittyminen tiedossa melkeinpä kellon tarkkudella, luomuna kun munasolu voi irrota esim. 12-48h jne.
Ja ihan hyvin viivaa voi tulla vaikka dpo q2-14 vasta ja kaikki silti sujuu hyvin!

En muista kirjoitinko eilen, mutta just tuo et luomuna ei todellakaan tiedä, että mitä siellä vatsan uumenissa tapahtuu. Mutta hoitoalkuisessa hedelmöitys on tiedossa ja siirtoaika tiedossa.

Ite lähinnä tuota testien vahvistumista. Et jos haamu tulee, niin se kyllä vahvistuu päivittäin :smiling-eyes:

Takaisin