Raskaaksi 2021

Noniin eilen illalla alkoi sitten jännä mieto alavatsan ja selän juilinta joka jatkunut tänään. Plus ilmaa mahassa. Sekä erotan alkavia pieniä näppyjä suun ympärillä, kun meikkasin. Mulla ei tule näppyjä muuta kuin max 2 isompaa menkkojen aikana. Lämmöistä en ole yhtään varma että miten niitä nyt katsoo, kun aamulla esikoisen herättäessä se oli 36.5, mutta menin vielä hetkeksi itse nukkumaan, kun mies nousi pojan kanssa ja silloin uudelleen mittasin lämmöt 36.9.

Nyt tuli itellekin niin kauhea mieli testata vaikka lupasin itelleni ettei ennen torstaita. :tears:

Silloin, kun testasin esikoisen raskaudessa plussan menkkojen alkamispäivänä eli dpo14 pc testillä oli se yllättävänkin haalea viiva. Harmi etten löydä kuvaa mistään. Silloin olisi tuskin näkynyt mitään paria päivää aiemmin. Tämä rohkaisuna Uppikssselle. :smiling-eyes:

Noniin eilen illalla alkoi sitten jännä mieto alavatsan ja selän juilinta joka jatkunut tänään. Plus ilmaa mahassa. Sekä erotan alkavia pieniä näppyjä suun ympärillä, kun meikkasin. Mulla ei tule näppyjä muuta kuin max 2 isompaa menkkojen aikana. Lämmöistä en ole yhtään varma että miten niitä nyt katsoo, kun aamulla esikoisen herättäessä se oli 36.5, mutta menin vielä hetkeksi itse nukkumaan, kun mies nousi pojan kanssa ja silloin uudelleen mittasin lämmöt 36.9.

Nyt tuli itellekin niin kauhea mieli testata vaikka lupasin itelleni ettei ennen torstaita. :tears:

Silloin, kun testasin esikoisen raskaudessa plussan menkkojen alkamispäivänä eli dpo14 pc testillä oli se yllättävänkin haalea viiva. Harmi etten löydä kuvaa mistään. Silloin olisi tuskin näkynyt mitään paria päivää aiemmin. Tämä rohkaisuna Uppikssselle. :smiling-eyes:

Kiitos :red-heart: muistaakseni esikoisesta oli just jotain dpo 13 ja ihan hailura oli se eka pc ja seuraavana päivänä sitte digiin 1-2.. Tosin sillon pc haamun kanssa myös apteq testiin piirtyi selvä haamu.

Nyt on uus tuntemus ollut.. Siis jomottelee tuonne molemmille puolille munasarjojen kohdille/ehkä enempi nivusiin.. Hassuja tuntemuksia eikä nää kuulu mun perus pms oireiluun. Joskus toki jomottelee eri tavalla pari päivää ennen menkkoja mut harvoin ja hyvin vähän. Mut nyt niiden kuuluis siis alkaa vasta ke-to koska mulla yleensä 13-14 se luteaali.. On tää kans :rolling: kyl harmittaa ku pct ostin ku jos näyttää samanlaista ku aamulla ni pitää vaa odottaa et katoaako se viiva ku kuivuu.. Siitä kaiketi osaa vaan noissa tietää et onko pos vai super viivanpaikka :Grinning Face With Smiling Eyes:

Kiitos :red-heart: muistaakseni esikoisesta oli just jotain dpo 13 ja ihan hailura oli se eka pc ja seuraavana päivänä sitte digiin 1-2.. Tosin sillon pc haamun kanssa myös apteq testiin piirtyi selvä haamu.

Nyt on uus tuntemus ollut.. Siis jomottelee tuonne molemmille puolille munasarjojen kohdille/ehkä enempi nivusiin.. Hassuja tuntemuksia eikä nää kuulu mun perus pms oireiluun. Joskus toki jomottelee eri tavalla pari päivää ennen menkkoja mut harvoin ja hyvin vähän. Mut nyt niiden kuuluis siis alkaa vasta ke-to koska mulla yleensä 13-14 se luteaali.. On tää kans :rolling: kyl harmittaa ku pct ostin ku jos näyttää samanlaista ku aamulla ni pitää vaa odottaa et katoaako se viiva ku kuivuu.. Siitä kaiketi osaa vaan noissa tietää et onko pos vai super viivanpaikka :Grinning Face With Smiling Eyes:

Saadaanko huomen aamulla tiirailla testejä? :smiling face with heart-eyes:

Kyllä. Mut pahoin pelkään et jos tulee vastaava ku tänään ni ei niistä tiiä tosiaan ennen kuivumista onko haamu vai ei.. Huomenna siis dpo 10
Jos tulisi selkee ni ostan digin

Toivottavasti olisi vahvistunut! :folded: Millä testillä teet? jos olet sen tuolla aijemmin maininnut niin en vaan sitten nähnyt :smiling-eyes:

Toivottavasti olisi vahvistunut! :folded: Millä testillä teet? jos olet sen tuolla aijemmin maininnut niin en vaan sitten nähnyt :smiling-eyes:
Se pahainen pc :tears: aattelin kyl ehkä vielä hakee predictor early tai sen clearblue herkän kans ku oon lukenut et toisille pc näyttää myöhempää kun noi "oikeesti herkät".. Ennen ku pc oli luotettava vielä ni ei tarvinnut arpoa.

Täällä kun puhuttiin, että koska raskaus voi näkyä, niin oli pakko kaivaa oma vanha testikuva parin vuoden takaa. Eli tämä siis dpo9 ja RFSUn herkkä puikko. Dpo10 testasin PC haamun (siitä mulla ei kuvaa). Ja toinen kuva PC dpo13, tästä pari päivää eteenpäin olikin sitten jo melkeen tasavahvat viivat.

Näitä sivustoja on toki monia (eikä ne nyt niin kovin tieteellistä ole kaikki), mutta itse tykkäsin täältä katsella todennöisyyksiä plussalle. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9
Tän sivun mukaan dpo9 jo melkein puolet saa plussan ja dpo10 yli 60%. Itse olen yrittänyt pitää tuota dpo10 rajana, mutta tässä tärppikierrossa en aikanaan malttanut odottaa. Mulla oli sillon dpo5 alkaen pientä kiinnitymisvuotoa, niin se taisi innostaa liikaa :Grinning Face With Smiling Eyes:

Liitteet

• F2475ED4-7AEA-4731-A04D-0F1CF2273A5D.jpeg
    F2475ED4-7AEA-4731-A04D-0F1CF2273A5D.jpeg
    354.4 KB · Katsottu: 139
  • 6B35E4A9-FC3A-4590-B951-16524D496B42.jpeg
    6B35E4A9-FC3A-4590-B951-16524D496B42.jpeg
    433.6 KB · Katsottu: 121
Niin ja täällä jännäillään sun puolesta Uppisss :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Kiva tiirailla muiden testejä, kun tässä vasta odottelee menkkojen loppumista, niin ei hetkeen pääse testailemaan:rolling:

Tänä aamuna tein ekan ovistestin sillä Clearblue digitaalisella. Tyhjä rinkula ilmaantui kuten ajattelinkin, nyt siis kp 10 vasta, jännä nähdä ilmaantuuko se hymynaama jonain aamuna :smiling-eyes: huomenna jatkuu testailut. Tsemppiä sunnuntaipäivään kaikille.

eiks ollu niin et aamupissasta ei ovista kannattanu tikutella? et ei välttämättä näytä jos siitä tikuttelee? :Eyes:

Digitaalisissa taitaa olla ohjeena, että voi tehdä milloin vaan. Liuskoissa taitaa usein lukea 10-20 välillä tms.

Joillain louskoilla saa aamustakin plussan, vähän riippuu varmasti ihmisestäkin.

Esim. Tässä ylempänä rfsun saman päivän aamuna ja puolenpäivän aikaan.

Ja alemmat 2 pc tehty samaan aikaa noiden rfsun testien kanssa, aamulla ja puolilta päivin.

View attachment 108875

okei, joku vaan tuolla ylempänä kirjoitteli että aamupissasta ei kannata ovista pongailla, minä kun oon vasta ensimmäistä kertaa aloittamassa tikuttelee ovista niin kyselin vinkkejä. :Grinning Face:

Saa sillä rfsulla näimmä myös ovisplussan, eilen aamusta digillä ja rfsu ei ollut vielä positiiviseen kallellaankaan. Nyt jo nippailee oikealta, josko se sieltä. Ainakin talleteltiin eilen ja torstaina! :tears: Tänään kyllä varmasti vielä uusiksi. Tästä se piinailu sitten taas alkaa... jouluaattona pitäis alkaa menkat mikäli kierto pitää kutinsa. Nyt ovulaatio päivää aiemmin kuin viime kierrossa. Mulla geleet ollut tässä kierrossa käytössä, josko niillä tapahtuisi se toivottu että luteaali vähän pitenisi. :folded: Mutta aatonaattona ajattelin testata. :smiling face with heart-eyes: Joko saa parhaan joululahjan tai sitten saa jouluna syödä kaloja ja juoda viiniä.

Liitteet

• 20211212_093059.jpg
    20211212_093059.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 100
Tänä aamuna tein ekan ovistestin sillä Clearblue digitaalisella. Tyhjä rinkula ilmaantui kuten ajattelinkin, nyt siis kp 10 vasta, jännä nähdä ilmaantuuko se hymynaama jonain aamuna :smiling-eyes: huomenna jatkuu testailut. Tsemppiä sunnuntaipäivään kaikille.

Mä teen itse niin, että käytän halvempia liuskoja hetken aikaa alkukierrossa, sitten kun niissä alkaa hahmottumaan viivaa niin teen digin, yleensä digi on plussa jo silloin kun ovisliuskassa on vasta hailura viiva. Laitan esimerkkikuvan eiliseltä. Ja sitten toki kun alkaa viivaa näkymään niin kannattaa testata n. 12 h välein. :smiling-eyes: Näin oon säästänyt 10 kpl digistä jo 3 kiertoon. :tears:

Liitteet

• 20211211_092145.jpg
    20211211_092145.jpg
    812.9 KB · Katsottu: 100
Täällähän satelee hyvin vinkkejä oviksen testaukseen. Ajattelin tän kierron mennä ihan lämpöjen ja ton sylkiovistestin kanssa, mutta seuraavaan tekisi mieli hommata jotain muitakin ovistestejä. Tietty aina toivoo, ettei sitä seuraavaa kiertoa tulisi hetkeen, mutta veikkaan kyllä vahvasti, että kiitos tän mun puoliksi toimivan kropan, olen ovistestiostoksilla tammikuussa :Grimacing Face:

Takaisin