Raskaaksi 2021

mun on pakko laittaa ihan vaan näytille et millasii viivanpaikkoja pc:n negat näyttää.
Nää oli kyl niin tulkittavissa haamuiksi, mutta olivat vaan viivanpaikkoja.View attachment 108839
Näin mie epäilen et kävi.. Joo o.. Nyt olin varma koska ei se oo ennen antanu iha tämmösiä vaikka viivanpaikkoja olen saanutkin sillä... Huoh....

Huoh kyl alkaa ottaa päähän. Olin jo innoisaa menossa ostaa lisää ja digin mut ääh......

Liitteet

• IMG_20211211_112322.jpg
    IMG_20211211_112322.jpg
    254.7 KB · Katsottu: 129
Uppisss onpa todella harmillista, jos olisi pelkkä viivanpaikka ❤️ Sulla ilmeisesti on kuitenkin vielä melko pieni dpo? Täällä helposti innostuu testaamaan muidenkin plussatessa varhaisilla päivillä, mutta on hyvä muistaa ettei valitettavasti kaikilla ne testit yhtä hienosti toimi, vaikka raskaana olisikin. Toivoa ei siis vielä kannata menettää ja masentua. Josko muutaman päivän päästä tilanne olisi parempi!

Huoh kyl alkaa ottaa päähän. Olin jo innoisaa menossa ostaa lisää ja digin mut ääh......

joo ite en kyllä tolla pc:llä enää testaa liian aikaisin, mekin ehdittiin miehen kanssa jo innostua että olis vahvistunut vielä viiva, mutta seuraava olikin sitten täysin nega, ilman mitään viivanpaikkoja. On kyllä tylsää että noin virheellisesti näyttää, mutta sulla on tosiaan toivoa kun varhainen vaihe vielä menossa. toivotaan että viiva vahvistuu! :smiling-eyes:

Huh! Olipas tänne tullut viestejä. :tears: Ihanan aktiivinen ketju!!
Tänään sain aamulla ovisplussan kp 12. Ihan laitan kuvan taas malliksi siitä, miten hentoja viivoja rfsu antaa vaikka digi on jo positiivinen. Näin oli viime kierrossakin. Nyt odottelen miestä reissusta... talletteluja oli toissailtana ja tänään hyökkään kimppuun heti kun tulee kotiin. :tears:

Liitteet

• 20211211_092145.jpg
    20211211_092145.jpg
    812.9 KB · Katsottu: 110
Noo katsellaan muuttuuko.. Mulla on paha olo, finnejä ilmestyi yön ja aamun aikana 6 rintakehälle (yleensä ei tuu ikinä..) ja kaikkee mukavaa ni ihme kyllä jos ei plussaksi muutu...

Onpa jännä tilanne Uppisss, tossa ekassa PC:ssä kyllä jotain pilkistää.:smiling face with heart-eyes: Jos vaan maltat, niin kannattaa odotella huomiseen aamuun, silloin olis taas jo selvästi paremmat mahikset, että olis vahvistunut. :smiling-eyes: Noin aikaisella dpo:lla todennäköisesti vähän pidemmälläkin pidätyksellä tulee negaa, kun HCG pitoistuudet vielä tosi alhaiset, vaikka olisikin raskaana.

Toivottavasti tästä kierrosta sulle tulee kunnon pysyvä plus, mutta jos ei, niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan lämpöjen mittausta. Ne on hyvät siitä, että oviksen jälkeen pysyy yleensä koholla ja laskee vasta, kun menkat alkaa. Niiden kanssa on hyvä seurailla, että onko vielä toivoa plussasta:smiling-eyes: Oireet kyllä kuulostaa tosi lupaavilta, mutta harmi toki, että pms oireet yleensä kovin samanlaisia:loudlycrying:

Onpa jännä tilanne Uppisss, tossa ekassa PC:ssä kyllä jotain pilkistää.:smiling face with heart-eyes: Jos vaan maltat, niin kannattaa odotella huomiseen aamuun, silloin olis taas jo selvästi paremmat mahikset, että olis vahvistunut. :smiling-eyes: Noin aikaisella dpo:lla todennäköisesti vähän pidemmälläkin pidätyksellä tulee negaa, kun HCG pitoistuudet vielä tosi alhaiset, vaikka olisikin raskaana.

Toivottavasti tästä kierrosta sulle tulee kunnon pysyvä plus, mutta jos ei, niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan lämpöjen mittausta. Ne on hyvät siitä, että oviksen jälkeen pysyy yleensä koholla ja laskee vasta, kun menkat alkaa. Niiden kanssa on hyvä seurailla, että onko vielä toivoa plussasta:smiling-eyes: Oireet kyllä kuulostaa tosi lupaavilta, mutta harmi toki, että pms oireet yleensä kovin samanlaisia:loudlycrying:

Kiitos. :Two-hearts:Tässä on eilisen aamun ja tän aamuinen pc ni on kyl törkeää jos osaan tulee selvä haamu turhaan. Se huoletti kun viiva kuivuttuaan lähes katosi ku eiks yleensä vahvene.. Käyn ostaa lähikaupasta pc paketin tänään vaik oon yrittänyt välttää kun käyn siel aina kaupassa. Juorutkoo

Ainii ja on mulla lämmöt koholla siis ainakin nyt. Normaali 36,5 paikkeilla ja nyt 37,3

Liitteet

• PCIMG_2021-12-11_11-47-47.JPG
    PCIMG_2021-12-11_11-47-47.JPG
    368.4 KB · Katsottu: 110
Kiitos. :Two-hearts:Tässä on eilisen aamun ja tän aamuinen pc ni on kyl törkeää jos osaan tulee selvä haamu turhaan. Se huoletti kun viiva kuivuttuaan lähes katosi ku eiks yleensä vahvene.. Käyn ostaa lähikaupasta pc paketin tänään vaik oon yrittänyt välttää kun käyn siel aina kaupassa. Juorutkoo

Ainii ja on mulla lämmöt koholla siis ainakin nyt. Normaali 36,5 paikkeilla ja nyt 37,3

dpo 8 vielä harvoin mitään näkyy. Testaile parin päivän päästä uudelleen :smiling-eyes: toivottavasti sieltä plussa tulossa!:red-heart::folded:

Jos 5 päivää menee että se on liikkunut kohtuun ja siitä mahdollisesti vielä pari päivää lisää että se kiinnittyy niin dpo 7 tai 8 on aivan liian aikaista testata. Kiinnittymisestä menee vielä ainakin 5 päivää kun herkin testi kykenee näyttämään plussaa. Eli dpo12 jälkeen voi olla mahdollista jo nähdä jotain testistä mutta sekin voi olla kyseenalaista. Tällä laskelmalla mulla ois enää 2 päivää mekkoihin joten jaksan odottaa sen pari päivää ja olla testaamatta kun ei oo vähävarasena rahulia turhaan testata jos ei siinä vielä näy mitään. Menkat kyllä kertoo sit. Myötäelän ja jännitän teidän muiden testailuja sit.:smiling-eyes:

Ihana ku täällä on järkeäkin mukana
Tuli paljo parempi fiilis :)
Oli vaa elämäni eka negatesti eilen, noista kahesta aikasemmasta tuli vaa positiiviset. Ni jotenki sitä vertaa liikaa niihinkin aikoihin. heistä oli vahva tunne että raskaana on, jo ennen testien tekemistä. Nyt en oikee tiiä enää.. mut löyty laatikosta yks paketti pcliuskoja, unohtanu kokonaa että olin tilannu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

nyt on sitten tilattu erilaisia raskaustestejä jo valmiiksi kaappiin! :tears: Ajattelin että kun testailut osuu siihen joulun tienoille niin ei tarvi kaupoilla pyöriä sit niiden takia! :smiling-eyes:Kunhan nyt vaan pongais sitten ens viikolla sen oviksen! :folded:

Jos 5 päivää menee että se on liikkunut kohtuun ja siitä mahdollisesti vielä pari päivää lisää että se kiinnittyy niin dpo 7 tai 8 on aivan liian aikaista testata. Kiinnittymisestä menee vielä ainakin 5 päivää kun herkin testi kykenee näyttämään plussaa. Eli dpo12 jälkeen voi olla mahdollista jo nähdä jotain testistä mutta sekin voi olla kyseenalaista. Tällä laskelmalla mulla ois enää 2 päivää mekkoihin joten jaksan odottaa sen pari päivää ja olla testaamatta kun ei oo vähävarasena rahulia turhaan testata jos ei siinä vielä näy mitään. Menkat kyllä kertoo sit. Myötäelän ja jännitän teidän muiden testailuja sit.:smiling-eyes:

Ei se nyt aivan niinkään mene.
Mulla oli alkionsiirto perjantaina ja varhain tiistai aamuna sain herkällä testillä selvästi näkyvää haamua.
Toki luomukierrossa on eri, kun ei tiedä et mitä missäkin vaiheessa tapahtuu. Mut kyllä se kiinnittymisestä nopeampaa kuin 5 päivässä näkyy.

Mun käsityksen mukaan veressä hcg arvo nousee parissa päivässä kiinnittymisestä ja virtsaan noin pari päivää siitä, yksilöllisesti tosin.

Takaisin