Raskaaksi 2021

Hei dippaanko nyt ton predictor early puikon pissaan joka ollut rakossa yli 4h vai pitäskö aamuun jaksaa :tears::loudlycrying:
Tulin kyliltä ja laskin et viimeks kävin pissalla kahden maissa ja otin sit seiskalta varuiksi tohon purkkiin (saatoin dipata raskauskeijun "ei herkän siihe ja tässä pari kuvaa. En ota selvää onko viivanpaikka taikka väri kertymää viivanpaikan vieressä tms mut viimeksi sillä sain täysin negan ku tehnyt...) mutta tunnen itseni aika lievästi sanottuna hulluksi nyt ku haluis sen jo tehdä.. Kyllähän siihen viiva pitäs ilmestyä samalla tavalla nytkin jos se aamuinen oli plussa.. Se oli klo 6.20 pissasta?? Toisaalta pääsis ehkä piinasta jos siihe ei piirry yhtään mitään ni tietäisi että nega varmaan ja aiempi oli viivanpaikka tai sitten olen liian aikaisin vaa liikkeellä.... Ja jos tulis haamu ni tietäs et jotai tapahtuu kuitenkin ja ei vaa näy vielä noissa ei niin herkissä..... Äääää
Muoks....
En tiiä pystynkö oottaa aamuun.. Melkein saman vahvuinen ainaki poissa olis ja onhan täs nyt aikaa mennyt ja tosiaan tietäisi jos ei tuu mitään siihen et aiempi oli viivanpaikka...
Dippaa ihmeessä, ja kyllä tuossa jotain näkyy!

Nega. En usko et plussaa tulossa tässäkään kierrossa vaik ois kuin aikaista ja ottaa suuresti päähän miksi nää mulle näyttää viivanpaikkaa joskus et sit putoo hiukan korkeammalta kuin et ois ihan ihan negoja...... :sad001 :loudlycrying::loudlycrying::Broken Heart::Broken Heart:

Liitteet

• IMG_20211210_200151.jpg
    IMG_20211210_200151.jpg
    231.9 KB · Katsottu: 142
  • IMG_20211210_200239.jpg
    IMG_20211210_200239.jpg
    216.8 KB · Katsottu: 143
  • IMG_20211210_201134.jpg
    IMG_20211210_201134.jpg
    198.8 KB · Katsottu: 135
Muokattu viimeksi:
Mulla on nii paljon oireita et olin varma.. Mut vaikka hormoneille herkkä olen niin kyl se testissä varmaan jo näkyisi jos ois tärpännyt ja oireet ei täten siitä voi johtua. Huoh.. On se keho ja mieli sitten kummallisia :(:Broken Heart:

Mulla on nii paljon oireita et olin varma.. Mut vaikka hormoneille herkkä olen niin kyl se testissä varmaan jo näkyisi jos ois tärpännyt ja oireet ei täten siitä voi johtua. Huoh.. On se keho ja mieli sitten kummallisia :sad001:Broken Heart:
Samoin mulla ja minäkin olin ihan varma. Pettymys oli kova, ei niinkään siihen että en ollut raskaana (toki siihenkin) mutta eniten harmitti se miten voinkaan olla niin pihalla oman kehon ja mielen tuntemisesta. Mutta eteenpäin, tsemppiä :red-heart:

Samoin mulla ja minäkin olin ihan varma. Pettymys oli kova, ei niinkään siihen että en ollut raskaana (toki siihenkin) mutta eniten harmitti se miten voinkaan olla niin pihalla oman kehon ja mielen tuntemisesta. Mutta eteenpäin, tsemppiä :red-heart:
Kiitos samoin sinne :red-heart::red-heart::red-heart:
Itse istun yksin pettymykseni kanssa pimeässä olkkarissa.. Onneks on nää ryhmät.. Kiitos :Two-hearts:

Jännää sit ku Googlettaa että oireita voi olla vaikka testi ei olisi vielä plussa.. Ristiriitaista, kun ne oireet yleensä lie tulee siitä hormonin noususta. Tosin esikoisesta mulla oli ollut jo viikko ennen testin tekoa kamala nälkä ja pissahätä jne ja testiin(pc) sain silti haamujen esi haamun ku kaveri patisti noiden oireiden takia lopulta testaamaan.. Kai yritän tässä ajatella et voi kai tapahtua vielä mitä vain kun vasta dpo 8. . Inhotti vaa toi turha viivanpaikka haamunen nii kovasti... Mut ei heitetä toivoa.. Niin kauan on toivoa kunnes täti tulee jos tulee....

Uppisss, näin on että toivoa on kunnes menkat tulee! Mulla tuli kanssa järkkyjä viivanpaikkoja noihin early predictoreihin, kahdesti peräkkäin, mutta viiva toki ei ollut selvästi vuorokaudessa vahvistunut. Pc ja rfsu antoi myös haaleaa haamua. Mutta menkat sieltä vain sitten tuli, päivän myöhässä.

Muokattu viimeksi:
Jännää sit ku Googlettaa että oireita voi olla vaikka testi ei olisi vielä plussa.. Ristiriitaista, kun ne oireet yleensä lie tulee siitä hormonin noususta. Tosin esikoisesta mulla oli ollut jo viikko ennen testin tekoa kamala nälkä ja pissahätä jne ja testiin(pc) sain silti haamujen esi haamun ku kaveri patisti noiden oireiden takia lopulta testaamaan.. Kai yritän tässä ajatella et voi kai tapahtua vielä mitä vain kun vasta dpo 8. . Inhotti vaa toi turha viivanpaikka haamunen nii kovasti... Mut ei heitetä toivoa.. Niin kauan on toivoa kunnes täti tulee jos tulee....

Minä oon käyny välillä jännäilemässä sun testejä, vielä on toivoa, niin varhainen dpo on ja tosiaan niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa! :folded: Tsemppiä piinailuun!

Täällä olis kp6 ja menkat lopuillaan, kohta pääsee hommiin taas ja täydellä yrityksellä! :smiling face with heart-eyes:

Vielä on toivoa Uppisss, kun on niin aikaiset päivät. Suurin osa taitaa saada tuossa vaiheessa vielä negoja, kun kiinnittyminenkin voi tapahtua vielä dpo8 jälkeekin.:smiling-eyes: Mutta antaapa kyllä törkeitä viivanpaikkoja tuo Predictor.

Hitsi mulla ollut ihme nippailuja oikealla alavatsalla, vaikka vasta kp3. Tässä heti mietin, että niinköhän siellä jo on kroppa valmistautumassa ovikseen. No eipä tarvi toivoa plussaa tästä kierrosta, jos taas ovuloin oikealta puolelta. Muutenkin aloin miettiä, että toivottavasti tuo vasen munasarjakin osaa hommansa, kun ekassa raskaudessa uskon tuntemusten perusteella tulleeni raskaaksi oikealta puolelta tapahtuneesta oviksesta, kuten myös tuossa kohdunulkoisessa. Kaikkea sitä alkaakin miettiä perjantai illan ratoksi ja murehtia.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Onneksi pääsääntöisesti työt ja tuo pikkuneiti pitää sen verran kiireisenä, ettei ehdi liikaa miettiä :No Evil Monkey:

Hirveesti taas viestejä, huh! En oo ehtinyt käydä ees lukemassa kun hirveetä haipakkaa tää arki :’D

Onnea plussanneille, hermoja piinailijoillf ja herttarouvalle halit <3

Mä varmaan testailen maanantaina.
En oota hirveesti mitään mutta testaanpahan vaan, että ei tarvii muuta ku ootella menkkoja :,D

kp10 tuli jotain ruskeaa tuhruvuotoa (?) mutta en tiiä mitä se vois olla.. alavatsa oli yhtä kipeä kun oviksen aikaan mutta en usko että se noin aikaisin nyt, yleensö vasta kp16-> ovis. Mutta samalla tavalla kipuili kyllä myös kp16, ilman tuhrua.

Onk muita viikonlopun/alkuviikon testailijoits? :)

Jos 5 päivää menee että se on liikkunut kohtuun ja siitä mahdollisesti vielä pari päivää lisää että se kiinnittyy niin dpo 7 tai 8 on aivan liian aikaista testata. Kiinnittymisestä menee vielä ainakin 5 päivää kun herkin testi kykenee näyttämään plussaa. Eli dpo12 jälkeen voi olla mahdollista jo nähdä jotain testistä mutta sekin voi olla kyseenalaista. Tällä laskelmalla mulla ois enää 2 päivää mekkoihin joten jaksan odottaa sen pari päivää ja olla testaamatta kun ei oo vähävarasena rahulia turhaan testata jos ei siinä vielä näy mitään. Menkat kyllä kertoo sit. Myötäelän ja jännitän teidän muiden testailuja sit.:smiling-eyes:

Hirveesti taas viestejä, huh! En oo ehtinyt käydä ees lukemassa kun hirveetä haipakkaa tää arki :’D

Onnea plussanneille, hermoja piinailijoillf ja herttarouvalle halit :Heartred

Mä varmaan testailen maanantaina.
En oota hirveesti mitään mutta testaanpahan vaan, että ei tarvii muuta ku ootella menkkoja :,D

kp10 tuli jotain ruskeaa tuhruvuotoa (?) mutta en tiiä mitä se vois olla.. alavatsa oli yhtä kipeä kun oviksen aikaan mutta en usko että se noin aikaisin nyt, yleensö vasta kp16-> ovis. Mutta samalla tavalla kipuili kyllä myös kp16, ilman tuhrua.

Onk muita viikonlopun/alkuviikon testailijoits? :)

Miekii vähän maanantaita aattelin, silloin olis dpo 10. Vitsit miten vielä taas on toiveikas olo.. en toisaalta halua kiirehtiä testaamista just sen mahdollisen pettymyksen takia. Jos en maanantaina muista ostaa testiä, niin menee torstaille kun on välissä pari vapaapäivää enkä kaupoille lähde syrjäkyliltä moisen takia..

Hyvää viikonloppua kaikille ja kovasti plussatuulta jokaisen kiertoon :folded::red-heart:

Noni. Nyt tuli ihan selvä haamu pc. Siitä ei epäilystäkään. Silmälle näkyy ihan tosi hyvin tämä ainakin eikä tartte tihrustaa eri valoissa.

Liitteet

• IMG_20211211_084516.jpg
    IMG_20211211_084516.jpg
    232.9 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20211211_085005.jpg
    IMG_20211211_085005.jpg
    266.6 KB · Katsottu: 162
  • IMG_20211211_085301.jpg
    IMG_20211211_085301.jpg
    173.9 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20211211_090212.jpg
    IMG_20211211_090212.jpg
    246.9 KB · Katsottu: 152
Noni. Nyt tuli ihan selvä haamu pc. Siitä ei epäilystäkään. Silmälle näkyy ihan tosi hyvin tämä ainakin eikä tartte tihrustaa eri valoissa.

joo, kyllä siellä näkyy jotakin, toivotaan kovasti vahvistumista!:folded:

mun on pakko laittaa ihan vaan näytille et millasii viivanpaikkoja pc:n negat näyttää.
Nää oli kyl niin tulkittavissa haamuiksi, mutta olivat vaan viivanpaikkoja.
photo_2021-12-11_09-14-50.png

Jaah se kuivuessaan melkein katosi ni dippasin toisenkin.. Tämmöstä näyttää mut helevetti soikoon jos tää nyt näyttää taas omiaan. Näi selvää haamua en oo saanut näillä ja jos on viivanpaikka :loudlycrying::loudlycrying:
Apteq oli nega.....

Liitteet

• IMG_20211211_093844.jpg
    IMG_20211211_093844.jpg
    278.1 KB · Katsottu: 144
  • IMG_20211211_094044.jpg
    IMG_20211211_094044.jpg
    251 KB · Katsottu: 141
Takaisin