Raskaaksi 2021

Negahan se kuten olettaa saattoi :Slightly Smiling Face:

Liitteet

• 20211210_085520.jpg
    20211210_085520.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 103
Oli pakko kipaista Apteekki ja jätin siis aamupisun purkkiin :Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:. En uskalla innostua mutta sain hailuran haamun predictor earlyyn...käytävä ostaa sama huomiseksi ni näkee vahvistuuko....Viimeksi tehty tämmönen oli täysin nega mihin ei saanut mitää näkymään ja tää testiajalla :Weary Cat Face::Weary Cat Face::Weary Cat Face:
Yritin ottaa eri valaistuksissa kuvaa jos ees näkyy näissä....
Muoks. Näköjää hyvkn heikkeni laatu ku lisäsi tänne.. Se on tuolla aika vas se viiva ku oli jotenki vinossa toi testi alue hommeli

Lisätty testiajalla tehty mv koska muokkaamalla sai kuvaan paremmin näkymään noin....

Liitteet

• PCIMG_2021-12-10_09-23-00.JPG
    PCIMG_2021-12-10_09-23-00.JPG
    415.9 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20211210_125923.jpg
    IMG_20211210_125923.jpg
    215.5 KB · Katsottu: 129
Muokattu viimeksi:
Vasta dpo 8 ja joo pakko hakea huomiseksi sama ni tietää sitten.. Toi tosiaan oli siinä kun 3min päästä katsoin, nii kuin testissä kehoitetaan ettei tuijota ennen sitä :tears::red-heart:
Peukut pystyyn huomiselle :thumbs-up::thumbs-up::thumbs-up:

Vähän varjostaa semmonen fiilis et kuitenki tuun aamulla sanomaan et olikin nega....

Muokattu viimeksi:
Oli pakko kipaista Apteekki ja jätin siis aamupisun purkkiin :Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:. En uskalla innostua mutta sain hailuran haamun predictor earlyyn...käytävä ostaa sama huomiseksi ni näkee vahvistuuko....Viimeksi tehty tämmönen oli täysin nega mihin ei saanut mitää näkymään ja tää testiajalla :Weary Cat Face::Weary Cat Face::Weary Cat Face:
Yritin ottaa eri valaistuksissa kuvaa jos ees näkyy näissä....
Muoks. Näköjää hyvkn heikkeni laatu ku lisäsi tänne.. Se on tuolla aika vas se viiva ku oli jotenki vinossa toi testi alue hommeli
Mä en oo saanut tähän ikinä mitään jos en oo ollu raskaana. Hyvältä vaikuttaa :)

Miltä sulla näytti kuivana? Noissa mun mielestä kuivuneena selkiytyy se viiva!
(siis ainakin 2v sitten, kaikki muut testit ainakin näyttää muuttuneen tässä ajassa..)

Tässä mun 2v sitten eka haamu testiajalla ja sen jälkeen

View attachment 108806

Kai se vähän? Ton kotelon kaa hirmu vaikee saada näistä kuvia ilman varjoa ja heijastuksia

Liitteet

• IMG_20211210_115849.jpg
    IMG_20211210_115849.jpg
    271.1 KB · Katsottu: 133
Heippa, en tiiä mistä lähtisin kyselemään kokemuksia. Tää ketju vaikuttaa aktiivisiselta ni laitan tähän jos joltain löytyis kokemuksia tai tietoa.

Sain keskenmenon 10.10 , tämä keskenmennyt raskaus alkoi ennen kuin mulla oli alkanut kierto edellisen synnytyksen jälkeen, joten kierron pituudella yms ei tietoa Eikä raskauden kestostakaan. Viikkojen varmistus ultra olis ollu 14.10, silloin kuitenki tarkastettiin onhan kaikki tullut ulos.

Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli 37 päivää pitkä. Nyt kuitenkin edellispäivänä kp23 tuli pyyhkiessä paperiin verta muutaman kerran. Olin varma, että menkat alkaa ja keskenmeno sotkenut kiertoja.

Oon koittanut seurailla limoja kierron aikana ja merkannut kp17 tiennoille et mahdollisesti ovulaatio. No nyt tietty mielikuvitus alkaa laukkaa et mitä jos vuoto oisin kiinnittymisvuotoa ollut. :D Onks kellään kokemusta?

Mulla oli ekassa raskaudessa vähän rusehtavaa vuotoa dpo5-6 ja sitten uudestaan dpo14-> jälkikäteen tulkitsin kiinnittymisvuodoksi. Toivottavasti olis siitä kyse:folded:

Tuo sekaisin oleva kierto on kyllä piinaavaa, mulla oli vuoden menkat poissa synnytyksen jälkeen ja ehti tulla yhdet, kunnes olinkin yllättäen raskaan (kohdunulkoinen). Nyt kierto heitellyt, että eka oli 40pv ja tämä yli 50pv. Toivottavasti pian normalisoituu (ennen 29pv).

Kai se vähän? Ton kotelon kaa hirmu vaikee saada näistä kuvia ilman varjoa ja heijastuksia

Kyllä tässä jotain pilkistää, kuvasta ei kyllä näe, että onko väriä vai ei. Mutta toivotaan parasta:folded: Kannattaa hakea huomiseksi toinen, kun tuo on kyllä sen verran herkkä testi, että varmasti vahvistunut huomiseksi, jos haamu kyseessä:smiling-eyes:

Toki sulla on niin aikaiset dpo:t, että vaikka huomenna tulis negaa, niin voi hyvin silti plussaksi muuttua (mutta tietää sitten jatkoa ajatellen, että tuo ko. testikin saattaa antaa viivanpaikkaa). Tsemppiä piinailuun, täällä ihan jännään sun puolesta ja toivon parasta:smiling face with heart-eyes:

Kyllä tässä jotain pilkistää, kuvasta ei kyllä näe, että onko väriä vai ei. Mutta toivotaan parasta:folded: Kannattaa hakea huomiseksi toinen, kun tuo on kyllä sen verran herkkä testi, että varmasti vahvistunut huomiseksi, jos haamu kyseessä:smiling-eyes:

Toki sulla on niin aikaiset dpo:t, että vaikka huomenna tulis negaa, niin voi hyvin silti plussaksi muuttua (mutta tietää sitten jatkoa ajatellen, että tuo ko. testikin saattaa antaa viivanpaikkaa). Tsemppiä piinailuun, täällä ihan jännään sun puolesta ja toivon parasta:smiling face with heart-eyes:

Kiitos <3 on se silmälle musta samanvärinen kuin tuo kontrolli.. Sekin kun tuossa jo kuivinut tommoseksi lilaksi ns. On kyl törkee jos tälläkin testillä tulee testiajalla selvää haamua, kun ei myös ihan niitä halvempia ole :loudlycrying:

Se näkyy silmälle paljon selkeämmin jostain syystä vaikee saada kuvaan ku se muovinen pinta heijastaa.... sit tein tyhmänä vielä ton apteq päivä pissasta :tears::tears::tears::tears:

Liitteet

• PCIMG_2021-12-10_12-46-33.JPG
    PCIMG_2021-12-10_12-46-33.JPG
    337 KB · Katsottu: 140
Sori ku oon äänessä jatkuvasti :tears::tears:
Voi olla et pölötän sit A selvään plussaan asti tai B menkkojen alkuun asti et koittakaa jaksaa:rolling::folded:

Tää on ällöttävä kun on kylmä mut kainalot märät ja hirveän kitkerä tuo hien haju.. :Face Without Mouth:En muista aiemmin pms oire listaani ainakaan kuuluvan...

Sori ku oon äänessä jatkuvasti :tears::tears:
Voi olla et pölötän sit A selvään plussaan asti tai B menkkojen alkuun asti et koittakaa jaksaa:rolling::folded:

Tää on ällöttävä kun on kylmä mut kainalot märät ja hirveän kitkerä tuo hien haju.. :Face Without Mouth:En muista aiemmin pms oire listaani ainakaan kuuluvan...

Mul on kans, palelee mut jalat ja kainalot hiessä.. tosin on kyl stressiäki :Squared Sos:

Kyllä siellä Uppisss jotain näkyy!

Täälläkin kans 8dpo menossa. Mullakin on hikoilua mutta sitä nyt on muutenkin herkästi. Vieläkään ei omasta mielestä mitään muita oireita. Viime kierrossa tuli minifinnejä rykelmä leukaan ja ohimoille sekä oli selvää paineen tunnetta vatsalla josta tiesin että raskaus lähti käyntiin koska esikoisen raskaudessa oli aivan sama homma. Katsotaan tuleeko viikonloppuna jotain oiretta.

Kylläpä nega ottiki enemmä koville mitä kuvitteli.. vaikka tiesi ettei se plussa voi tulla.
Kokoajan vaa kuvittelee tuntemuksia alamahalla yms..
Tuli sit avattua turkkaripurkkiki ja ne vetäny jo melkein kokonaan..
Onneks on työvkloppu ni ei tuu testattua aamulla.
Harmittaa sekin ku ei oo ketää kaveria kelle puhua näistä, miehelle ei kokoajan viiti puhua näistä ku hänen mielestä riittää et odottaa kuha menkat myöhässä ni sit vois testailla. Mut nää kuitenki asioita mitkä pyörii kokoajan melkein itellä mielessä nyt..

Onnea hurjasti plussanneille ja plussatuulia kaikille meille muillekkin Näin joulun alla paras lahja olisi kunnon plussa

Täälä menossa kp 20/27. Kävin tällä viikolla lääkärissä jossa minulla todettiin (ällövaroitus!) bakteerivaginoosi. Ehkä siksi en oo saanut vähään aikaan tuota ovista bongattua vuodosta. Tauti muutti valkovuodon valkoiseksi vaahdoksi ympäri kuukauden. Pois lukien tietty kuukautiset. Sain viikon puikko kuurin jolla vaivan pitäisi hoitua, mutta sitä mietin että vaikuttaakohan kyseinen sairaus raskautumiseen? Tai onko kellään hoidettu tämä jonka jälkeen raskautui? Pienikin toivon hiven että jollain keinolla saa sen ensimmäisen plussan olisi tervetullut. Edes ihan pieni haamu
Tämän kierron olen jo menettänyt koska lääkkeet sen verran kovat että ei varmasti elä mitään tuolla alhaalla, mutta josko auttaisi ensi kiertoon

Hei dippaanko nyt ton predictor early puikon pissaan joka ollut rakossa yli 4h vai pitäskö aamuun jaksaa :tears::loudlycrying:
Tulin kyliltä ja laskin et viimeks kävin pissalla kahden maissa ja otin sit seiskalta varuiksi tohon purkkiin (saatoin dipata raskauskeijun "ei herkän siihe ja tässä pari kuvaa. En ota selvää onko viivanpaikka taikka väri kertymää viivanpaikan vieressä tms mut viimeksi sillä sain täysin negan ku tehnyt...) mutta tunnen itseni aika lievästi sanottuna hulluksi nyt ku haluis sen jo tehdä.. Kyllähän siihen viiva pitäs ilmestyä samalla tavalla nytkin jos se aamuinen oli plussa.. Se oli klo 6.20 pissasta?? Toisaalta pääsis ehkä piinasta jos siihe ei piirry yhtään mitään ni tietäisi että nega varmaan ja aiempi oli viivanpaikka tai sitten olen liian aikaisin vaa liikkeellä.... Ja jos tulis haamu ni tietäs et jotai tapahtuu kuitenkin ja ei vaa näy vielä noissa ei niin herkissä..... Äääää
Muoks....
En tiiä pystynkö oottaa aamuun.. Melkein saman vahvuinen ainaki pissa olis ja onhan täs nyt aikaa mennyt ja tosiaan tietäisi jos ei tuu mitään siihen et aiempi oli viivanpaikka...

Liitteet

• IMG_20211210_193257.jpg
    IMG_20211210_193257.jpg
    239.4 KB · Katsottu: 140
  • IMG_20211210_193434.jpg
    IMG_20211210_193434.jpg
    228.7 KB · Katsottu: 143
Muokattu viimeksi:
Takaisin