Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo saanut tähän ikinä mitään jos en oo ollu raskaana. Hyvältä vaikuttaa :)Oli pakko kipaista Apteekki ja jätin siis aamupisun purkkiin . En uskalla innostua mutta sain hailuran haamun predictor earlyyn...käytävä ostaa sama huomiseksi ni näkee vahvistuuko....Viimeksi tehty tämmönen oli täysin nega mihin ei saanut mitää näkymään ja tää testiajalla
Yritin ottaa eri valaistuksissa kuvaa jos ees näkyy näissä....
Muoks. Näköjää hyvkn heikkeni laatu ku lisäsi tänne.. Se on tuolla aika vas se viiva ku oli jotenki vinossa toi testi alue hommeli
Miltä sulla näytti kuivana? Noissa mun mielestä kuivuneena selkiytyy se viiva!
(siis ainakin 2v sitten, kaikki muut testit ainakin näyttää muuttuneen tässä ajassa..)
Tässä mun 2v sitten eka haamu testiajalla ja sen jälkeen
View attachment 108806
Heippa, en tiiä mistä lähtisin kyselemään kokemuksia. Tää ketju vaikuttaa aktiivisiselta ni laitan tähän jos joltain löytyis kokemuksia tai tietoa.
Sain keskenmenon 10.10 , tämä keskenmennyt raskaus alkoi ennen kuin mulla oli alkanut kierto edellisen synnytyksen jälkeen, joten kierron pituudella yms ei tietoa Eikä raskauden kestostakaan. Viikkojen varmistus ultra olis ollu 14.10, silloin kuitenki tarkastettiin onhan kaikki tullut ulos.
Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli 37 päivää pitkä. Nyt kuitenkin edellispäivänä kp23 tuli pyyhkiessä paperiin verta muutaman kerran. Olin varma, että menkat alkaa ja keskenmeno sotkenut kiertoja.
Oon koittanut seurailla limoja kierron aikana ja merkannut kp17 tiennoille et mahdollisesti ovulaatio. No nyt tietty mielikuvitus alkaa laukkaa et mitä jos vuoto oisin kiinnittymisvuotoa ollut. :D Onks kellään kokemusta?
Kai se vähän? Ton kotelon kaa hirmu vaikee saada näistä kuvia ilman varjoa ja heijastuksia
Kyllä tässä jotain pilkistää, kuvasta ei kyllä näe, että onko väriä vai ei. Mutta toivotaan parasta Kannattaa hakea huomiseksi toinen, kun tuo on kyllä sen verran herkkä testi, että varmasti vahvistunut huomiseksi, jos haamu kyseessä
Toki sulla on niin aikaiset dpo:t, että vaikka huomenna tulis negaa, niin voi hyvin silti plussaksi muuttua (mutta tietää sitten jatkoa ajatellen, että tuo ko. testikin saattaa antaa viivanpaikkaa). Tsemppiä piinailuun, täällä ihan jännään sun puolesta ja toivon parasta
Tässä näen minäkin 2 viivaa.Kai se vähän? Ton kotelon kaa hirmu vaikee saada näistä kuvia ilman varjoa ja heijastuksia
Sori ku oon äänessä jatkuvasti
Voi olla et pölötän sit A selvään plussaan asti tai B menkkojen alkuun asti et koittakaa jaksaa
Tää on ällöttävä kun on kylmä mut kainalot märät ja hirveän kitkerä tuo hien haju.. En muista aiemmin pms oire listaani ainakaan kuuluvan...