Raskaaksi 2021

Tässä on dpo9 klo 2.30 yöllä ja 14.30 päivällä.
Joo älkää kysykö Et miks oon tuohon aikaan tikutellu :tears::rolling:

Liitteet

• IMG_20211209_204434.jpg
    IMG_20211209_204434.jpg
    227.1 KB · Katsottu: 128
Jos ei plussaa tule ni ainaki sit karsee pms koska mä syön ku hevonen ja makeeta tekee mieli ihan liikaa vaikka yleensä ei juuri ollenkaan/ikinä:Smirking Face:
Juuri pudotetut kilot kerään tässä hetkessä takasin kerpele.....

Jos ei plussaa tule ni ainaki sit karsee pms koska mä syön ku hevonen ja makeeta tekee mieli ihan liikaa vaikka yleensä ei juuri ollenkaan/ikinä:Smirking Face:
Juuri pudotetut kilot kerään tässä hetkessä takasin kerpele.....
Mulla taas on menny niin, et just tuolta dpo8-9 kaikki makea on tökänny. Viime keskiviikkona söin omenan ja mitään muuta makeeta en oo syöny nyt pian pariin viikkoon. Mikä on tosi outoa sokerihiirelle :tears: Pepsimaxia oon juonu ja jotain mehua.

Mulla taas on menny niin, et just tuolta dpo8-9 kaikki makea on tökänny. Viime keskiviikkona söin omenan ja mitään muuta makeeta en oo syöny nyt pian pariin viikkoon. Mikä on tosi outoa sokerihiirelle :tears: Pepsimaxia oon juonu ja jotain mehua.
Mulla taas yleensä tekee mieli suolasta kun haluan herkutella ni siks tää on outoa :rolling:
Tässä pidättele itseäni syömästä koko laatikkoa isoisän suklaisia keksejä :Face With Tears Of Joy::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Tosta makeannälästä.. mä vedin tänään puolikkaan suklaalevyn ihan tosta noin vaan! Yleensä en syön ehkä palan tai kaks ja sit ei pysty enempää.. Lupaavaako? :tears: Aikaisintaan sunnuntaina testaan!

Nii oli pakko ku ostin kaks pakettia.. Antaako muilla siis näin törkeitä viivanpaikkoja tämä pc.. :Smirking Face::Smirking Face:
En tiiä pilaako laadun ku lisää tänne...

On kyllä törkeitä viivanpaikkoja! Tää on jännä, että mä en ole ikinä saanut mihinkään testiin (edes siihen herkkään RFSUn surkeaan puikkoon) yhtään viivanpaikkaa. Ja sit taas osalla tuntuu tosi monet testit antavan viivanpaikkoja. Olisi hauska tietää, että mikä näihin eroihin vaikuttaa. Mutta toivotaan, että muutaman päivän päästä saisit tiirailla oikeita haamuja :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

On kyllä törkeitä viivanpaikkoja! Tää on jännä, että mä en ole ikinä saanut mihinkään testiin (edes siihen herkkään RFSUn surkeaan puikkoon) yhtään viivanpaikkaa. Ja sit taas osalla tuntuu tosi monet testit antavan viivanpaikkoja. Olisi hauska tietää, että mikä näihin eroihin vaikuttaa. Mutta toivotaan, että muutaman päivän päästä saisit tiirailla oikeita haamuja :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Mää kans ihmettelen ku muille iskee viivanpaikkoja ku sieniä sateella ja mulla oikeen kiiltelee valkosuuttaan ne negat, ei minkäänlaisilla viivalaseilla saa edes viivanpaikkaa näkymään :D

En oo käyttänyt ehkäisyvälineenä compia ollenkaan. Vain vauvantekoon :). Kaivoin sen taas kaapista esille vauvan yritystä varten. Oikeastaan mittainen lämmöt sillä ja katson mitä ehdottaa ovulaatioajankohdaksi. Sinne merkataan myös menkat ja seksikerrat ylös. Laskee sitten jos tulee plussa kumpi sieltä tulee, tyttö vai poika ja milloin laskettuaika. Tommosta hifistelyä :D . Mut ehkäisynä en kyllä tiiä miten toimii.

Ja hei! Kp1 lähti käyntiin!!! Hirveät menkkakivut. Vuoto lisääntynyt ja kipeää tekee. Kohti uutta yritystä :Heartred

Pahoittelut kp1, vaikka toki varmasti tässä kohtaa helpotus, että vuoto alkoi ilman apuja. Toivottavasti seuraava kierto tuottaa tulosta:red-heart:

Ja kiitos kokemuksen jakamisesta. Mua kiinnostaisi myös käyttää myöhemmin ihan ehkäisyyn, mutta täytyy vielä harkita. Jotenkin epäilyttää, että miten hyvä se ehkäisyteho on. Tähän asti tullut kaksi kertaa nopsaan raskaaksi, mutta saas nähdä, että miten pitkään nyt menee, kun enää toi yksi munanjohdin jäljellä. Et jos yrittämälläkään ei enää meinaa onnistua, niin eipä sillä ehkäisylläkään niin väliä. Mutta aika näyttää :)

Mää kans ihmettelen ku muille iskee viivanpaikkoja ku sieniä sateella ja mulla oikeen kiiltelee valkosuuttaan ne negat, ei minkäänlaisilla viivalaseilla saa edes viivanpaikkaa näkymään :D

No tämä just. Vaikka tiirais kuinka viivalaseilla, niin ei saa edes kuviteltua sitä toista viivaa :rolling:

Kiitos toivotaan :red-heart:
Musta usein tuntuu että mun pissassa on jotai ylimääräistä mistä niitä viivoja oikein satelee :tears::tears:

Ent, ehkä en uskalla kokeilla kuitenkaa huomenna. Ja vkloppuna aamuvuorot ni ei jaksa rueta ressaa sillo ni väkisin menis maanantaille..
Äh, kuitenki teen aamulla yhen tommosen rfsu :tears:

Mä en oon testannut vaan pari kertaa raskaustestin ja nekin oli päivää ennen menkkoja. Varmaa siks ku en tykkää arpoo et onko haamu vai ei. Sit ku viiva on varma ni ei tarvi arpoo. Jotenki vaan koitan malttaa et ootan vaa niitä menkkoja ja jos ei ala ni sit voi alkaa testaa. Onhan se toki aika piinaavan pitkän tuntuinen aika aina ollut odotella et alkaako kierto uuestaan vai ei. Kai mä tykkään mielummin elää siinä jännityksessä ku testailla.

Mä en oon testannut vaan pari kertaa raskaustestin ja nekin oli päivää ennen menkkoja. Varmaa siks ku en tykkää arpoo et onko haamu vai ei. Sit ku viiva on varma ni ei tarvi arpoo. Jotenki vaan koitan malttaa et ootan vaa niitä menkkoja ja jos ei ala ni sit voi alkaa testaa. Onhan se toki aika piinaavan pitkän tuntuinen aika aina ollut odotella et alkaako kierto uuestaan vai ei. Kai mä tykkään mielummin elää siinä jännityksessä ku testailla.

Ite oon malttamaton ja joo jos menee överiksi testailu et jo mielenterveyden päälle ns ottaa ni sit täytyy lopettaa.. Mut miusta se on jännittävää.. Toki inhottavaa jos ei plussaa tule mut.. Jokin siinä on :Smiling Face With Open Mouth:

HUOH. En saa unta kun tuli jokin ihme koko kropan kuumotus (ei kuumetta) ja leposyke korkeahko.. Täs nyt sit sängystä kattelen telkkua ja mietin kui ihanaa ku ois herätykseen enää muutama hassu tunti aikaa :Smirking Face::Face Without Mouth:

3h unet takana :Weary Cat Face:
Yritin ottaa lähempää nyt kuvaa ni meni iha rakeisiksi.... Oisko luurin vaihto kohta ajankohtainen.. Mut joo tuos myös toi raskauskeijun "herkkä" mihin ei viimeksi tullut mitään j nyt kaiketi jotain siinä nään.. No saapi nähä. Aikaiset on päivät. Pistin nyt tähän enkä tonne plussa vai ei kunhan tässä seurailen mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään

Liitteet

• IMG_20211210_065343.jpg
    IMG_20211210_065343.jpg
    281 KB · Katsottu: 146
  • IMG_20211210_065615.jpg
    IMG_20211210_065615.jpg
    199.6 KB · Katsottu: 145
  • IMG_20211210_070424.jpg
    IMG_20211210_070424.jpg
    265 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20211210_070154.jpg
    IMG_20211210_070154.jpg
    255.3 KB · Katsottu: 150
Iiks, jännittää @Uppisss sun puolesta kun mehän ollaan samoilla piinapäivillä! :Weary Cat Face: En osaa sanoo noista kuvista oikein juuta en jaata.

Ja mie kun aattelin että sitten sunnuntaina testais.. nyt aattelin kyllä että ostan testin vasta maanantaina, menee viikonlopun vauvaperheen vierailu ehkä kuitenkin kivemmin ettei ajatukset ole liikaa omassa tilanteessa. Ja sitä saa leijua tässä varovaisessa toiveikkuudessa, jospa tää olis nyt meidän kierto! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Jäätävä alavatsan vihlonta ollut illasta asti, oispa hyvä merkki!

Heippa, en tiiä mistä lähtisin kyselemään kokemuksia. Tää ketju vaikuttaa aktiivisiselta ni laitan tähän jos joltain löytyis kokemuksia tai tietoa.

Sain keskenmenon 10.10 , tämä keskenmennyt raskaus alkoi ennen kuin mulla oli alkanut kierto edellisen synnytyksen jälkeen, joten kierron pituudella yms ei tietoa Eikä raskauden kestostakaan. Viikkojen varmistus ultra olis ollu 14.10, silloin kuitenki tarkastettiin onhan kaikki tullut ulos.

Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli 37 päivää pitkä. Nyt kuitenkin edellispäivänä kp23 tuli pyyhkiessä paperiin verta muutaman kerran. Olin varma, että menkat alkaa ja keskenmeno sotkenut kiertoja.

Oon koittanut seurailla limoja kierron aikana ja merkannut kp17 tiennoille et mahdollisesti ovulaatio. No nyt tietty mielikuvitus alkaa laukkaa et mitä jos vuoto oisin kiinnittymisvuotoa ollut. :D Onks kellään kokemusta?

Heippa, en tiiä mistä lähtisin kyselemään kokemuksia. Tää ketju vaikuttaa aktiivisiselta ni laitan tähän jos joltain löytyis kokemuksia tai tietoa.

Sain keskenmenon 10.10 , tämä keskenmennyt raskaus alkoi ennen kuin mulla oli alkanut kierto edellisen synnytyksen jälkeen, joten kierron pituudella yms ei tietoa Eikä raskauden kestostakaan. Viikkojen varmistus ultra olis ollu 14.10, silloin kuitenki tarkastettiin onhan kaikki tullut ulos.

Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli 37 päivää pitkä. Nyt kuitenkin edellispäivänä kp23 tuli pyyhkiessä paperiin verta muutaman kerran. Olin varma, että menkat alkaa ja keskenmeno sotkenut kiertoja.

Oon koittanut seurailla limoja kierron aikana ja merkannut kp17 tiennoille et mahdollisesti ovulaatio. No nyt tietty mielikuvitus alkaa laukkaa et mitä jos vuoto oisin kiinnittymisvuotoa ollut. :D Onks kellään kokemusta?

Kyllä voi olla kiinnittymisvuotoa. Mulla tullut dpo8 lähtien kiinnittymisvuotoa. Toivotaan että olisi kyse siitä <3. Mulla on kanssa elokuinen 2017 ja marraskuinen 2015 :)

Takaisin