Raskaaksi 2021

Onko toi maksullinen sovellus siis tai paljonko sillä ilmaiseksi saa ns? Mulla toi "oma kalenteri" täysin ilmainen mut laskee miu oviksen ja kuukautisten alkamiset ja kaikki pieleen vaikka pistän sinne merkinnät..

Hyvä kun lähti kunnolla niin pääsee uudelleen yrittämään pian :red-heart:
Ladycomp on semmoinen ehkäisytietokone mikä on semmoinen pieni masiina missä on se lämpömittari mukana.

Millä testillä ajattelit testailla varhaisilla päivillä? :smiling-eyes:

Mulla vaa noi, ni yhellä tikulla vois kokeilla. Ei mitää muistikuvaa testeistä aikasempien kans ku niitä ees montaa tarvinnu tehä. Ja kahdessa kaupassa liian tuttu hlökunta (toinen oma työpaikka) ni voi käyä ostaa muitakaan :Grinning Face:
Mut muistan et edellisissä raskauksissa en oikee voinu ruskistaa Jauhelihaa, nyt äsken pystyin vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ei tosin oireita juurikaan edellisissäkää ollu.. nytkään oo ku alamahakipuilua vähä.

Liitteet

• 20211209_145806.jpg
    20211209_145806.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 90
Mulla vaa noi, ni yhellä tikulla vois kokeilla. Ei mitää muistikuvaa testeistä aikasempien kans ku niitä ees montaa tarvinnu tehä. Ja kahdessa kaupassa liian tuttu hlökunta (toinen oma työpaikka) ni voi käyä ostaa muitakaan :Grinning Face:
Mut muistan et edellisissä raskauksissa en oikee voinu ruskistaa Jauhelihaa, nyt äsken pystyin vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ei tosin oireita juurikaan edellisissäkää ollu.. nytkään oo ku alamahakipuilua vähä.

Noi rfsut ei muistaakseni näytä kovin varhaisilla päivillä haamuakaan vaikka jokin toinen jo näyttäisi :/
Mä haen varmaan apteq ja pc liuskat ja puikon mut siis varmaa pc teen huomenna ku on nii varhaiset päivät tosiaan.. Medigoon saa vissiin vaa netistä tilattua

Noi rfsut ei muistaakseni näytä kovin varhaisilla päivillä haamuakaan vaikka jokin toinen jo näyttäisi :/
Mä haen varmaan apteq ja pc liuskat ja puikon mut siis varmaa pc teen huomenna ku on nii varhaiset päivät tosiaan.. Medigoon saa vissiin vaa netistä tilattua

Nii mäki oon lukenu :/ mut ei oo mahista saaha muita huomiseksi.. :( ehkä pitää tilata vielä lisää, että voi ens vk testailla..

Onko jollain jotain omaa kokemusta tai sivustoa/keskustelua vinkata, mistä sais lukee hyvin tietoa kohollaan olevasta prolaktiiniarvosta?

Kävin siis viikko sitten ekoissa verikokeissa kun vuosi ollaan nyt yritetty lasta ilman mitään tulosta. Tänään soitin tuloksista ja sairaanhoitaja sanoi, ettei saisi näistä tuloksista puhua kun on lääkärin asia, mutta kertoi että arvoista prolaktiini oli koholla ja kilpirauhasarvoissakin oli jotain toivomisen varaa. Lääkäriajan sain kuitenkin vasta kahden viikon päähän.

Pikagooglettelulla löytyi jotain tietoa, että hyvinkin voisi tuo prolaktiini aiheuttaa lapsettomuutta, mutta myös niitä pms-oireiden voimistumista, joiden kanssa keväästä asti kamppailin ennen kuin aloitin mielialalääkityksen niihin oireisiin.

Jotenkin helpotti oloa, että jos tämä asia onkin syyllinen tähän "lapsettomuuteen", niin käsitin myös että on hyvinkin hoidettavissa oleva ongelma. :smiling-eyes:

Mä taisin tuolla 2019 ryhmässä enemmän vinkua omista prolaktiineistä. Ne oli siis todella koholla, 1176 oli ensimmäinen arvo viime vuoden joulukuussa. Siitä sitten pään magneettikuvaan. Sieltä ei löytynyt prolaktinoomaa, joten nyt kahden vuoden Cabaser lääkitys alkoi prolaktiiniin maaliskuussa. Juuri tiistaina kävin kontrollilabrassa ja arvo oli alle 15, eli hyvin oli tippunut! Ovulaatio aikaistunut aiemmasta kp 22-28 kiertopäivään 13-14. Se on kiva, kun jotenkuten tietää koska ovulaatio on, aiemmin sai vaan arvailla...

Menkat on edelleen niukat, mutta ainakaan tissit ei enää tiputtele maitoa :tears: Se oli ainoa oire, minkä takia prolaktiinia lähdettiin edes mittaamaan terveyskeskuksessa. Nyt ollaan lapsettomuushoidoissa, eli meille prolaktiinin alentaminen ei yksin valitettavasti tuonut tulosta. Yksi kemiallinen ollaan saatu aikaiseksi omillamme ja yritystä kuitenkin ollut keväästä 2020 alkaen. Hoidoissa kuitenkin aloitetaan normaalisti inseminaatioilla ja siitä sitten katsotaan. Kohonnut prolaktiinihan vaikuttaa myös estrogeeniin ja progesteroniin, eli hyvä saada asia hoidettua :thumbs-up:

Ja siis onhan normi pc liuskakin hyvä ja herkkä, vaikkei Olevinaan herkkä olekaan. Mut on se!
On toki, mutta nykyään se antaa niin voimakkaitakin viivanpaikkoja välillä mitä voisi luulla haamuksi :sad001 ennen olisin ollu varma hailurasta et plussa on, nykyään ei enää ellei toki vahvistu ja sitä onneksi voi silläkin seurailla.. Semmosen ajattelin huomenna tehdäkin :smiling-eyes:

On toki, mutta nykyään se antaa niin voimakkaitakin viivanpaikkoja välillä mitä voisi luulla haamuksi :sad001 ennen olisin ollu varma hailurasta et plussa on, nykyään ei enää ellei toki vahvistu ja sitä onneksi voi silläkin seurailla.. Semmosen ajattelin huomenna tehdäkin :smiling-eyes:

Ite ainakin vahtasin sitä tikkua ihan liian aikaisin ja kuvailinkin. Silloin se näkyi sellasena kirkkaana. Noissa haamuissa kuitenkin menee hetki ennenkuin sit alkaa sinne piirtyä.
Ja mä jos kuka on tehny 10kk aikana testejä lukemattomia :No Evil Monkey:

Ite ainakin vahtasin sitä tikkua ihan liian aikaisin ja kuvailinkin. Silloin se näkyi sellasena kirkkaana. Noissa haamuissa kuitenkin menee hetki ennenkuin sit alkaa sinne piirtyä.
Ja mä jos kuka on tehny 10kk aikana testejä lukemattomia :No Evil Monkey:
Joo. Mä kans tehnyt nyt aika monessa kierrossa jo ja sillon ennen lapsia yritys kiertoja oli paljon koska pcos ja muuta... ja testi oli vielä parempi silloin, niin siinä ei silloin näkynyt mitään kun oli nega(edes mun viiva laseilla) ja sain super hailuran molemmista lapsista ni tiesin olevani raskaana :red-heart: siksi nyt sen muutoksen jälkeen on pari kertaa ehtinyt antaa turhaa toivoa :Face Without Mouth:
Kirjoitin jotenki sekavasti mut toiv saa selkoa :Grinning Face:

Mä taisin tuolla 2019 ryhmässä enemmän vinkua omista prolaktiineistä. Ne oli siis todella koholla, 1176 oli ensimmäinen arvo viime vuoden joulukuussa. Siitä sitten pään magneettikuvaan. Sieltä ei löytynyt prolaktinoomaa, joten nyt kahden vuoden Cabaser lääkitys alkoi prolaktiiniin maaliskuussa. Juuri tiistaina kävin kontrollilabrassa ja arvo oli alle 15, eli hyvin oli tippunut! Ovulaatio aikaistunut aiemmasta kp 22-28 kiertopäivään 13-14. Se on kiva, kun jotenkuten tietää koska ovulaatio on, aiemmin sai vaan arvailla...

Menkat on edelleen niukat, mutta ainakaan tissit ei enää tiputtele maitoa :tears: Se oli ainoa oire, minkä takia prolaktiinia lähdettiin edes mittaamaan terveyskeskuksessa. Nyt ollaan lapsettomuushoidoissa, eli meille prolaktiinin alentaminen ei yksin valitettavasti tuonut tulosta. Yksi kemiallinen ollaan saatu aikaiseksi omillamme ja yritystä kuitenkin ollut keväästä 2020 alkaen. Hoidoissa kuitenkin aloitetaan normaalisti inseminaatioilla ja siitä sitten katsotaan. Kohonnut prolaktiinihan vaikuttaa myös estrogeeniin ja progesteroniin, eli hyvä saada asia hoidettua :thumbs-up:
Kiitos!
Mä vielä joudun odottamaan sitäkin tietoa, että mikä se prolaktiiniarvo mulla oli, kun ei sh sitä suostunu kertomaan eikä omakantaan niitä muitakaan tuloksia kuittaamaan...
Varsinaisia valtionsalaisuuksia kertakaikkiaan :Face With Tears Of Joy:

Nii oli pakko ku ostin kaks pakettia.. Antaako muilla siis näin törkeitä viivanpaikkoja tämä pc.. :Smirking Face::Smirking Face:
En tiiä pilaako laadun ku lisää tänne...

Liitteet

• PCIMG_2021-12-09_20-00-51.JPG
    PCIMG_2021-12-09_20-00-51.JPG
    362.5 KB · Katsottu: 145
  • IMG_20211209_200450.jpg
    IMG_20211209_200450.jpg
    296 KB · Katsottu: 151
Nii oli pakko ku ostin kaks pakettia.. Antaako muilla siis näin törkeitä viivanpaikkoja tämä pc.. :Smirking Face::Smirking Face:
Ainakin kuivuessaan Joo on antanu.
Mut ota seuraavaks kuva lähempää. Menee niin sumeeksi, kun tsuumaa

Muoks. Mut siis dpo7 on ihan liian aikaista saada mitään sen kummempaa testiin :No Evil Monkey:

Katotaan aamulla.. Joo siis tiesin et on liian aikaista, mutta halusin kai tehdä et on verrata jos tulee jatkuvasti tämmöstä viivaa ns vain ni tietää et on sit kaiketi viivanpaikka vaan :Smiling Face With Open Mouth:
Ei sit pety liian kovasti

Nii ja mun puhelimella kun ottaa läheltä ni menee kuvat iha suttuiseksi.. Sit taas tänne ku lisää ni siks tulee pixeli mössöä kun ottaa kauempaa ja zoomaa:Eyes:

mä tein näitä nyt viime kierrossa paljon! Suurimpaan osaan antoi viivanpaikat, muutamassa ei näkynyt edes sitä. Kaks testiä, joissa selkeesti värjääntynyt toinenkin viiva ja silti ne oli negoja. En juurikaan näihin testeihen enää luota :Grimacing Face:

mä tein näitä nyt viime kierrossa paljon! Suurimpaan osaan antoi viivanpaikat, muutamassa ei näkynyt edes sitä. Kaks testiä, joissa selkeesti värjääntynyt toinenkin viiva ja silti ne oli negoja. En juurikaan näihin testeihen enää luota :Grimacing Face:
Joo siksi uskallan käyttää vain seuraamalla vahvistuuko viiva näissä.. Ei pidä tihrustella liikaa..helpommin sanottu kuin tehty. :D

Takaisin