Raskaaksi 2021

Jokatoinen on kuulemma paras, ettei sperma mene ns liian laimeaksi. :smiling-eyes:Mulla kans yks kierto pilalla ku oletin olevan sillon kp 15 tienoilla ja ku tulikin kivut vasta myöhemmin ni ei ollu nii hyvin hyödynnetty..

Joo kyllä toi joka toinen päivä riittää hyvin, nyt vaan kun tikuttaa ovista niin tietää, eikä tarvi arpoa sen päivän kanssa. ja jos on myöhemmin ja ajotetaa hommat hyvin, niin toivoa on!
Mulla ei tähän mennessä ole ollut ongelmia raskautua, nyt tuntuu että on jo vaikeampaa. Meijän eka yhteinenkin kun sai alkunsa 2kk yhdessä olemisen jälkeen :tears:

Heippa taas!

Paljon onnea kaikille tässä välissä plussanneille ja paljon haleja ja tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille. ❤

Täällä menossa dpo 6 Fertility Friendsin mukaan. Latasin kyseisen äpin, kun en ollut varma minä päivänä se ovulaatio olisi lämpöjen mukaan. Silloin, kun ne on alimmillaan vai silloin, kun lämmöt pikkasen nousee. Äpim mukaan silloin kun lämmöt nousee.

Eikä vielä ole minkäänlaisia oireita. Toisaalta ei näin aikasilla päivillä varmasti olekaan. Viimekierrossa, kun aikaisella testaamisella sain sen kemiallisen raskauden kiinni päätin etten tässä kierrossa testaa ennen oletettuja menkkoja. Harmitti niin se plussan saaminen, kun en päässyt siitä iloitsemaan ollenkaan. Kaapissa odottaa vielä 1 herkkä apteekin puikko jonka teen ensiviikon torstaina, jos vuoto ei ole alkanut sitä ennen. Nyt on kuitenkin jo hyvä ja odottaivainen mieli ensiviikkoa ajatellen. Olisi ihanaa olla jouluna raskaana. ☺

Hmm.. Runsas "tahmea" vv.. Ei muistaakseni ole aiemmissa kierrossa ollut.. Hyvä vai huono merkki? Dpo 6

Muoks. Huimaa myös aika kovasti mut en tiiä tekisikö flunssa..? Kuumetta ei ole tms... Outoa tämä..

Muoks Muoks. Oon nukkunu pari yötä 12h ja tosi eläviä unia ja paljon.. Yleensä en oo osannut enää ees nukkua niin pitkään ja paljon...

Saahan sitä aina toivoa et enteilisi plussaa :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Dpo 5 ja koitan etsiä vielä olemattomille oloille ihan muita (oikeampia) selityksiä..
Kylmä, koska pakkasta
Päätä särkee, koska aamukahvi jäi väliin
Väsyttää, koska miehen työajat on niin kummalliset
Vatsaa vihlaisi, koska join ne väliinjääneet aamukahvit tyhjään mahaan keskellä päivää.

Sunnuntaille meinasin että näkyisköhän jo jotain.. mennään kyläilemään veljen vauvaa kattomaan ja voi herättää tunteita. Ois helpompaa jos ois ees haamu.. toisaalta jos ei näy mitään..

Millainen viiva siinä testissä vielä näkyy? Haluutko pistää kuvaa? :red-heart:
Hitto ku heitin sen roskiin ku alkoi niin ärsyttää :(. Mulla olis vielä digi kaapissa mut en haluis tuhlata sitä enää tähän. Pitäis hommaa lisää niitä pregcheckejä. Mutta siis eka ei näkynyt mitään mutta kun tarkemmin valossa katsoi niin sitten näkyi ihan haalea. About sama mikä mulla oli dpo9. Vieläkään ei ole menkat alkanu.

Noniin, nyt vahvistui täällä kp1. Eli uutta kiertoa kohti. Ihan hienosti kyllä tuossa FF käyrässäkin näkyy tuo että lämmöt laski useemman päivän ajan ennen ku kuukautiset alko:

Screenshot_20211208-161953.png

Täällä dpo5 ehkä.. kovasti koitan "tunnustella" oloja: nänneissä tunnetta iha istuessaki vaa, alamahassa jotai tuntemuksia, palelee superpaljo.. jne. Toivon, että maltan olla testaamatta vielä tällä vk :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Kaks aikasempaa sai alkunsa kerrasta, niin yk kuin peiton heiluttelut :Face Without Mouth: Ni vähän nyt ajattelee, että nyt kävis yhtä helposti mutta silti ei haluais koska ei halua pudota korkealta.

Pitäisköhän itsekin ladata toi fertility friend. Onko teistä, joilla kokemusta molemmista, parempi kuin flo? Mulla oli ennen Natural cycles ja tykkäsin siitä, mutta en viitsis maksaa siitä, kun ilmaisiakin sovelluksia löytyy. :Grinning Face:

Pitäisköhän itsekin ladata toi fertility friend. Onko teistä, joilla kokemusta molemmista, parempi kuin flo? Mulla oli ennen Natural cycles ja tykkäsin siitä, mutta en viitsis maksaa siitä, kun ilmaisiakin sovelluksia löytyy. :Grinning Face:

mäki latasin sen, mutta en ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä kun on enkuksi ja jotenkin on tosi sekava, mun enkun kielentaito on surkein! :tears: latasin muutaman muunkin ja nekin vaikutti tosi sekavilta. mun mielestä toi flo on yksinkertainen ja helppo käyttää, siks varmaan en muita oo lataillutkaan aijemmin :smiling-eyes:

Fertility friendin parhaat ominaisuudet on siis maksumuurin takana! Ne houkuttelee käyttäjiä läimimällä joka paikkaa mainintaa miten ilmanen se on, mut sit ku koitat mitään hienoja fiitsöreitä käyttää ni heti tulee ilmotus et se on vaan VIP asiakkaille :Face With Stuck Out Tongue:

Eiköhän tän kierron mahikset mennyt tässä.. 39 asteen kuume ja tottakai tulehduskipulääkkeitä otettava siihen.. Se kaiketi voi jo yks buranakin estää jo kiinnittymisen.. Mun kroppa ei tahdo raskaaksi :loudlycrying::loudlycrying:

Kertokaa onko toivo kokonaan menetetty?? Täällä yksin kuumehouruilen ja itkeä pillitän... :Smiling Face With Open Mouth::Grinning Face With Smiling Eyes::Grinning Face With Smiling Eyes::Grinning Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Tämmönen löytyi.. Voisko olla sen aiheuttamaa?? Vai onkohan peli menetetty kokonaan :loudlycrying::red-heart:
Sain juuri nega korona tuloksen ja olo ei muuten kipeä enää edes ole..

Liitteet

• IMG_20211208_210945.jpg
    IMG_20211208_210945.jpg
    200.7 KB · Katsottu: 119
Tämmönen löytyi.. Voisko olla sen aiheuttamaa?? Vai onkohan peli menetetty kokonaan :loudlycrying::red-heart:
Sain juuri nega korona tuloksen ja olo ei muuten kipeä enää edes ole..

Mä sairastin ite flunssan silloin ku neljättä aloin ottaa ja olin just aika alkuviikoilla. Sairastelin sinä syksynä ihan jatkuvasti muutenkin, kaikki mahdolliset flunssat ja silti vain tulin raskaaksi. Sitä en muista kyllä mitä särkylääkkeitä olen flunssiin ottanut ennen kun raskaaksi tulin.. :Smirking Face:

Mä sairastin ite flunssan silloin ku neljättä aloin ottaa ja olin just aika alkuviikoilla. Sairastelin sinä syksynä ihan jatkuvasti muutenkin, kaikki mahdolliset flunssat ja silti vain tulin raskaaksi. Sitä en muista kyllä mitä särkylääkkeitä olen flunssiin ottanut ennen kun raskaaksi tulin.. :Smirking Face:

Mut jotenkin ajattelen et monikin on voinut ottaa Buranaa tietämättä olevansa vaikka raskaana? Ja monet vaikka vielä juokin alussa yms kun ei tiiä.. Siks haluis vielä pitää toivoa kai yllä... :loudlycrying::red-heart:

Mä olin flunssassa ennen PASia ja tulin uudestaan kipeeks sen jälkeen. Ja raskaaksi tulin. Toki buranaa en syöny, mutta elimistö oli joka tapauksessa sairaana. Eli se ei välttämättä ole este. Enkä nyt usko et yksittäinen buranakaan olis totaalinen tuomio.

Mä olin flunssassa ennen PASia ja tulin uudestaan kipeeks sen jälkeen. Ja raskaaksi tulin. Toki buranaa en syöny, mutta elimistö oli joka tapauksessa sairaana. Eli se ei välttämättä ole este. Enkä nyt usko et yksittäinen buranakaan olis totaalinen tuomio.
Kiitos :red-heart::folded::red-heart:jospa en heitä ihan hukkaan toivoa vielä...

Ei yksittäisestä buranasta varmasti haittaa ole ja sen jos ottaa niin ottaa!
Toki ensisijaisesti kannatta yrittäessä suosia parasetamolia.

Mä tulin itse kipeäksi ennen punktiota (tämä ennen koronaa) ja oli kauhee yskä alkosiirron aikaan. Raskaaksi siitä kuitenkin tulin.
Kiitos.. Olisin ottanut toki panadolia mutta ei ole kun buranaa enää kaapissa :(

Dpo 5 ja koitan etsiä vielä olemattomille oloille ihan muita (oikeampia) selityksiä..
Kylmä, koska pakkasta
Päätä särkee, koska aamukahvi jäi väliin
Väsyttää, koska miehen työajat on niin kummalliset
Vatsaa vihlaisi, koska join ne väliinjääneet aamukahvit tyhjään mahaan keskellä päivää.

Sunnuntaille meinasin että näkyisköhän jo jotain.. mennään kyläilemään veljen vauvaa kattomaan ja voi herättää tunteita. Ois helpompaa jos ois ees haamu.. toisaalta jos ei näy mitään..

Sulla ja mulla taitaa olla ovulaation jälkeisiä päiviä saman verran että samaan aikaan jännitetään onko tärpännyt

Takaisin