Raskaaksi 2021

Mulla ei myöskään oo kipuja ovulaation aikaan, limoista oon huomannut!

Tänään dpo7. Tilasin eilen netistä viimein raskaustestejä, annan itelleni luvan testata ekan kerran kun saapuvat. Uskoisin että keskiviikkona aikaisintaan, jolloin on dpo11. Plussan mahdollisuus taitaa kyllä olla aika pieni. Niin se elämä vaan alkoi pyörimään tän piinailun ympärillä. Ja testitkään ei oo herkimpiä mahollisia, ois pitänyt tilata.. höh

Mä oon töissä nyt tehnyt kahta vuoroa viikossa, joka viikonloppu kiinni. Yhteinen aika perheenä on tosi vähissä. Ja nyt pomo on alkanut laittaa kolmannen vuoron mulle myös joka viikko (ilman lupaa..). Uuvuttaa tosi paljon tää arki nyt, jotenkin ois niin paljon helpompi jaksaa jos onnistuisi tulemaan raskaaksi ja tietäis että enää sen ja sen verran jaksettava ennen äitiyslomaa. Ois jotain motivaatiota työntekoon. Toki raha, sitähän mä tarvin joka tapauksessa. Mut se ei kyllä korvaa sitä kotona vietettyä aikaa.

Me mennään taas aika samassa, mulla on myös oireista päätelleen ovis tässä lähipäivinä :joyful: En ole testannut niin ihan tarkka päivä ei ole tiedossa
Mä testailin vaikkei sillä tässä kierrossa ole edes väliä et millon ovis tulee.:banghead: :hilarious: Ja ollaan me talleteltukin jos vaikka osuis se 0,00001% mahdollisuus kohdalle.

Olikos muita samaan tahtiin piinailevia? Täällä dpo0 tänään, eli tuskaisen hitaasti kuluvat päivät edessä.. :hilarious:
Täällä :hello ovis jotakuinkin nyt, lämmöt sen sit kertoo vielä tarkemmin. Mutta la-su ennusteli gyne.

Suva, olen näkevinäni kyllä viivan jossa olis väriäkin. Toivotaan että olis huomenna jo vahvempi.

Täällä ei oo mitään mainittavaa, tissikipu jatkuu ja limat oli eilen ja tänään, eli ovis ehkä tänään tai huomenna. Kohdussa ei mitään tuntemuksia mutta vasemmalla aina tuntuu huonommin. Toivon et tulis edes joku nipistys niin tietäisi et jotain tapahtuu. :hilarious: Tänään ajattelin jättää miehen rauhaan ja kokeilla huomenna uudestaan. :woot:

@Lillati toivottavasti tulee kutsu pian! Meillä siis puuttuu vielä 2,5kk vuoden yrityksestä et yksityiselle jos ei jakseta odotella ensin lähetettä siihen asti... mut katotaan miten etenee. Miehen pitäs käydä siellä labroissa mutta ei ainakaan vielä, ennenku ovis on varmasti ohi ;) tai en tiedä odotetaanko koko kierto vielä. Millanen suunnitelma teillä @Elly_ ?

Mulla tänään O+, mutta mulla ei kyl oo mitään piinailtavaa kun ovis tulee vasemmalta, jossa tuuba tukossa. Hengessä mukana kuitenkin.:)

Pakko kysyä, mistä tiedät että ovis tulossa vasemmalta? Ilman ultrausta ei voi tietää, voi tulla monta kertaa putkeen samalta puolelta :happy:

@Rinttastiina Joo kyl siinä väriä on.. Huomista odotellessa..

Spämmään nyt vielä yhden kuvan joka on otettu vielä kun tausta punertaa eli vissii 30-60sek testin teon jälkeen..
Mikäli testit on viivanpaikkoja nii laitan palautetta ja nää kuvat sinne ja rahat takaisin :laughing001
. Mut nyt vähän jännittää kyllä..

Liitteet

• IMG_20210116_214933.jpg
    IMG_20210116_214933.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 202
@Lillati toivottavasti tulee kutsu pian! Meillä siis puuttuu vielä 2,5kk vuoden yrityksestä et yksityiselle jos ei jakseta odotella ensin lähetettä siihen asti... mut katotaan miten etenee. Miehen pitäs käydä siellä labroissa mutta ei ainakaan vielä, ennenku ovis on varmasti ohi :wink tai en tiedä odotetaanko koko kierto vielä. Millanen suunnitelma teillä @Elly_ ?

Mä ramppaan yksityisellä, koska firman sairaskassa kustantaa 80%. Meillä yritystä takana hiukan reilu puoli vuotta. Nyt oli tässä kierrossa ekaa kertaa vasta terot käytössä ja tosiaan maanantaina mittauttamaan AMH.
Eikä oikeestaan sen enempää suunniteltu. Mikäli amh arvoissa häikkää, ni ehkä alotan munasolujen kypsytyshoidon ja isännän tuotteen vois kans tarkistaa, mut sen jälkeen ei laiteta enempää rahaa yritykseen, vaan todetaan, ettei ollu meiän juttu.
Toki itellä myös endo epäily, vaikka mitään ei koskaan ultraamalla oo löytyny, ni vähän täytyy kattoo koittaako sit jatkossa elää ilman ehkäisyä ja tjottailla lopun elämää, vai räjähtääkö se endo sieltä puskista ja pakottaa jonkin näkösiin toimiin.

@Elly_ mä oon elänyt nyt ilman ehkäisyä 10v ja mulla on endo ja se on kyllä ultrassa ihan löydetty jo 16v sitten.. No mulla se kasvaa ja leviää tasaseen tahtiin mutta ei mitään älyttömästi kuitenkaan.. Mun äidillä ei ollut 20 vuoteen hormooni hoitoja/ehkäisyä ja hänellä levisi palleaan saakka se siihen mennessä kun täytti 40v.. On nyt siis melkein 70v eikä ole endoa poistettu yhtään.. Munasarjat kyllä syövän takia..

Onkohan kukaan linjoilla. Aloitin eilen illalla YA ovistestien tekemisen ja nyt tein aamulla toisen. Lasketaanko tää plussaksi vai ei? Mulla on yks cb digitikku vielä mutta en haluaisi sitä turhaan käyttää :grin Jätin kyllä pissan kippoon jos täältä saa nopean vastauksen ja uskallan sen käyttää, töihin pitäisi tunnin päästä lähteä.:grin

muoks, tän aamun testi siis toi alimmainen :)

Liitteet

• 4456500A-B9FC-47BE-B7BB-D9CC2DD5A967.jpeg
    4456500A-B9FC-47BE-B7BB-D9CC2DD5A967.jpeg
    11.2 KB · Katsottu: 202
Onkohan kukaan linjoilla. Aloitin eilen illalla YA ovistestien tekemisen ja nyt tein aamulla toisen. Lasketaanko tää plussaksi vai ei? Mulla on yks cb digitikku vielä mutta en haluaisi sitä turhaan käyttää :grin Jätin kyllä pissan kippoon jos täältä saa nopean vastauksen ja uskallan sen käyttää, töihin pitäisi tunnin päästä lähteä.:grin

Koska en tunne testiä, ei ole omakohtaista kokemusta..niin en voi muuta sanoa kuin että voisi olla plussa, digillä selviäisi..viimeistään illalla pitäisi olla plussa.. en näe ihan kunnolla kuvasta väriä, onko jo tasavahva? Jos ei niin voi olla että vasta iltapäivällä/illalla plussa..

Koska en tunne testiä, ei ole omakohtaista kokemusta..niin en voi muuta sanoa kuin että voisi olla plussa, digillä selviäisi..viimeistään illalla pitäisi olla plussa.. en näe ihan kunnolla kuvasta väriä, onko jo tasavahva? Jos ei niin voi olla että vasta iltapäivällä/illalla plussa..

Mullakaan ei tästä kokemusta ole. Ylempi kp11 on siis eilisen illan testi, toi alempi tän aamun. Mun silmään se on aika tasavahva, muttamutta, viime kierron vedin digillä niin ei tarvinnut miettiä näitä viivojen vahvuuksia.

tässä vielä yksinään toi tän aamun.

Liitteet

• 7289C214-9CEB-4083-AABB-DF86FB8E87D1.jpeg
    7289C214-9CEB-4083-AABB-DF86FB8E87D1.jpeg
    10.6 KB · Katsottu: 123
@Lillati toivottavasti tulee kutsu pian! Meillä siis puuttuu vielä 2,5kk vuoden yrityksestä et yksityiselle jos ei jakseta odotella ensin lähetettä siihen asti... mut katotaan miten etenee. Miehen pitäs käydä siellä labroissa mutta ei ainakaan vielä, ennenku ovis on varmasti ohi :wink tai en tiedä odotetaanko koko kierto vielä. Millanen suunnitelma teillä @Elly_ ?

Me ollaan oltu jonossa lokakuun alusta asti, endon takia siis päästiin ennenkö tuli edes vuotta täyteen. Maaliskuussa tulee 1 vuosi, mutta 14 Yrityskiertoa tulee siihen mennessä täyteen kun tuskinpa tärppiä käy:shy: ja nyt kun jonoon pääsystä on noin kauan jo meilläkin ja kutsua ei näy, niin mies joutuu uusiksi antamaan kaikki näytteet ja se taas venyttää lisää tätä prosessia kun ne lokakuun omat ei enää ole käytettäviä tuloksia:shifty:

En kehtaa enää edes soittaa, missä vaiheessa jonoa ollaan ja koskahan kutsu tulee. Alkuvuodesta puhuivat, mutta mä miellän vain tammikuun alkuvuodeksi, osittain helmikuun, maalis ja huhtikuu on jo selkeästi kevättä eikä alkuvuotta.

muoks, tän aamun testi siis toi alimmainen :)

On se mun mielestäni plussa :) vaikea tosin sanoa vahvistusko vielä vai ei. Sekin jokaisella yksilöllistä :) digillä tosiaan selviäisi! Siksi oon itekkin ostanut niitä valmiiksi, testaan liuskoilla kunnes viivat vahvoja ja sit digillä varmistus. :)

Kyllä se on viivanpaikka minkä eilen sain näkyviin... Tein testin taas aamulla ja mun mielestä tässä ei edes väriä ole vaikka ihan testiajalla tuli.. Kaivoin eeilisen testin esiin ja mun mielestä siitä on viiva hävinnyt kokonaan eli.. Tänää kp27/32 ei tietoa dpo

Liitteet

• IMG_20210117_091321.jpg
    IMG_20210117_091321.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 120
  • IMG_20210117_091134.jpg
    IMG_20210117_091134.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 123
  • IMG_20210117_091212.jpg
    IMG_20210117_091212.jpg
    11 KB · Katsottu: 122
Me ollaan oltu jonossa lokakuun alusta asti, endon takia siis päästiin ennenkö tuli edes vuotta täyteen. Maaliskuussa tulee 1 vuosi, mutta 14 Yrityskiertoa tulee siihen mennessä täyteen kun tuskinpa tärppiä käy:shy: ja nyt kun jonoon pääsystä on noin kauan jo meilläkin ja kutsua ei näy, niin mies joutuu uusiksi antamaan kaikki näytteet ja se taas venyttää lisää tätä prosessia kun ne lokakuun omat ei enää ole käytettäviä tuloksia:shifty:

En kehtaa enää edes soittaa, missä vaiheessa jonoa ollaan ja koskahan kutsu tulee. Alkuvuodesta puhuivat, mutta mä miellän vain tammikuun alkuvuodeksi, osittain helmikuun, maalis ja huhtikuu on jo selkeästi kevättä eikä alkuvuotta.

Onko kyseessä HUS? Ja ensikäynti? Tiedätkö koskeeko käynti ivf suunnittelua vai mitä? Meidän lähete lähti viime helmikuun puolessa välissä ja kesäkuun alussa oli ensikäynti. Siitä alkoi heti inseminaatiot. Nyt tammikuun alussa saatiin aika huhtikuun puoleen väliin ivf suunnittelukäynnille. Siitä toivottavasti hoidot alkaa seuraavasta kierrosta. Ja miehen näyte oli tutkittu syksyllä ennen tuota ihan ekaa ensikäyntiä, eikä uusia tutkimuksia tarvittu missään välissä (jos teillä ivf niin voi olla ei juttu, ellei miehen näyte ollut tosi hyvä). Nyt voi olla että joudutaan infektiotaudit käydä tsekkaa labrassa uusiksi, niissä oli joku 6kk tmv rajana.

Huh. Nyt on oviskivut hävinnyt. Ja illalla vielä talleteltiin :angelic: Eilen kivut oli pahimmat (alkoi pe iltana).
Ja päivällä tuli sellaista paksumpaa kellertävää limaa :oops:

Onkohan tänään siis dpo1 :pompus:

Pakko kysyä, mistä tiedät että ovis tulossa vasemmalta? Ilman ultrausta ei voi tietää, voi tulla monta kertaa putkeen samalta puolelta :happy:
Olin ultrassa alku viikosta ja johtofolli oli vasemmalla.

Takaisin