Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siellä jotain näkyy!
mikäs dpo sulla onkaan?
Dpo10.
Ihan hirvittävää tunteiden vuoristorataa, et voisko nyt vaikka sormia napsauttamalla päästä muutaman viikon eteenpäin.
Vuotoa tuli taas
Eikä tässä nyt auta muu,kuin elää hetki kerrallaan ja kattoa miten käy.
Ilmeisesti hoitoalkuisissa vuodot on tosi yleisiä, mutta edellinen tuoresiirtokin alkoi pikkuhiljaa tuhrutella, kunnes alkoi kunnon vuoto. Paria päivää aiemmin, tais alkaa dpo9, kun nyt eletään dpo12.
Kerran päivässä n.24h välein on tullu pikkutuhru. Toki se ei pikkuhousunsuojaankaan asti oo tullu, vaan paperiin. Oon henkisesti valmistautunu et tulee tänäänkinOnko vuoto vielä jatkunut?
Kerran päivässä n.24h välein on tullu pikkutuhru. Toki se ei pikkuhousunsuojaankaan asti oo tullu, vaan paperiin. Oon henkisesti valmistautunu et tulee tänäänkin
Tässä tän aamun testi, toisesta pissasta. Dpo14/pp9.
Vitsi täällä on monella jännät paikat. Toivottavasti saadaan paljon plussia ennen joulua
Täällä nyt dpo9 tai 10. Lämmöt olleet selvästi koholla oviksesta alkaen, että uskon sen viimein olleen. Muuten aika oireetonta, valkovuotoa ollut välillä runsaasti ja pistelyä/jomottelua alavatsalla. Aika oireetonta siis, mutta toisaalta mulla ei ennenkään oireet ole kertoneet mitään mihinkään suuntaan tai toiseen. Menkat pitäs alkaa ti/ke. Alunperin ajattelin testailla aikaisintaan tiistaina, mutta vähän ehkä tekisi mieli huomenna testailla.
Tein tän viimesen pc:n kaapista kuleksimasta. Täytyy sanoo et aikamoisia viivanpaikkoja nääkin näyttää! tätäkin vois melkein luulla haamulaiseksi. dpo on mikälie 10-12
View attachment 108644
mä kyllä teen ens kierrossa saman etten testaile liian aikasin, eipä noihin oireisiinkaan voi tosiaan luottaa yhtään näköjään!
mies googletteli tossa näitä juttuja ja tokas että eihän niihin testeihin oo luottamista kun ei sulla ole menkat edes myöhässä vielä!
no niinhän se kai on!
kp27=kp1. eipä ikinä eläissään oo näin lyhyttä kiertoa ollut. 28-32 on ollu yleensä.
No mutta yk2 starttaa samalla ja sehän on uusi mahdollisuus! On nuo piinapäivät vaan jännittäviä!
Tsemppiä nyt piinailijoille ja niille jotka lähtevät myös uuteen kiertoon!
Nyt ovis testit tilaukseen ja kaikki mahdolliset keinot raskautumisen avuksi käyttöön!
Meillä onkin sitten melkein sama tilanne, mulla nyt kp3. Jännäillään yhtä aikaa
Niinpä testit mullakin jo postissa tulossaNo se onkin hyvä, ettei tarvi yksin jännäillä! metsästellään ovistakin sitten samoihin aikoihin!
mulla onkin eka kerta kun ovista koskaan testailen. Mikä kp olis hyvä alotella, oon ihan tietämätön tän oviksen kanssa, ja nyt kun tää kierto oli näin lyhyt, ja flon ennusteet on mitä on sen takia, niin pitääkö alottaa samantien testailee kun menkat loppuu ja onko ihan sama mihin aikaan niitä testejä vuorokaudesta tehdään?