Raskaaksi 2021

Kyllä siellä jotain näkyy! :Face Without Mouth:

Liitteet

• 20211205_070056.jpg
    20211205_070056.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 178

toivotaan vahvistumista viivalle! :folded:

Mä en tiedä varmaksi mikä dpo mulla menossa, eilen aamulla testasin negan dpo10-12. Ens viikolla joskus testaan vielä joku aamu, jos ei menkat oo ehtinyt alkaa sitä ennen:smiling-eyes:
Ens kiertoon ostan ovistestejä niin ei tarvitse arpoa tota päivää ja näkee ovuloiko ylipäätänsä! :thumbs-up:

Ihan hirvittävää tunteiden vuoristorataa, et voisko nyt vaikka sormia napsauttamalla päästä muutaman viikon eteenpäin.

Vuotoa tuli taas :loudlycrying:
Eikä tässä nyt auta muu,kuin elää hetki kerrallaan ja kattoa miten käy.
Ilmeisesti hoitoalkuisissa vuodot on tosi yleisiä, mutta edellinen tuoresiirtokin alkoi pikkuhiljaa tuhrutella, kunnes alkoi kunnon vuoto. Paria päivää aiemmin, tais alkaa dpo9, kun nyt eletään dpo12.

Onko vuoto vielä jatkunut? :Two-hearts:

Vitsi täällä on monella jännät paikat. Toivottavasti saadaan paljon plussia ennen joulua:smiling face with heart-eyes:

Täällä nyt dpo9 tai 10. Lämmöt olleet selvästi koholla oviksesta alkaen, että uskon sen viimein olleen. Muuten aika oireetonta, valkovuotoa ollut välillä runsaasti ja pistelyä/jomottelua alavatsalla. Aika oireetonta siis, mutta toisaalta mulla ei ennenkään oireet ole kertoneet mitään mihinkään suuntaan tai toiseen.:Grinning Face With Smiling Eyes: Menkat pitäs alkaa ti/ke. Alunperin ajattelin testailla aikaisintaan tiistaina, mutta vähän ehkä tekisi mieli huomenna testailla.

Kerran päivässä n.24h välein on tullu pikkutuhru. Toki se ei pikkuhousunsuojaankaan asti oo tullu, vaan paperiin. Oon henkisesti valmistautunu et tulee tänäänkin :tears:

Tässä tän aamun testi, toisesta pissasta. Dpo14/pp9.

On kyllä komeat viivat:Two-hearts: Tuollainen pieni tuhruttelu kyllä kuulostaa aika harmittomalta :smiling-eyes:

Vitsi täällä on monella jännät paikat. Toivottavasti saadaan paljon plussia ennen joulua:smiling face with heart-eyes:

Täällä nyt dpo9 tai 10. Lämmöt olleet selvästi koholla oviksesta alkaen, että uskon sen viimein olleen. Muuten aika oireetonta, valkovuotoa ollut välillä runsaasti ja pistelyä/jomottelua alavatsalla. Aika oireetonta siis, mutta toisaalta mulla ei ennenkään oireet ole kertoneet mitään mihinkään suuntaan tai toiseen.:Grinning Face With Smiling Eyes: Menkat pitäs alkaa ti/ke. Alunperin ajattelin testailla aikaisintaan tiistaina, mutta vähän ehkä tekisi mieli huomenna testailla.

mä kyllä teen ens kierrossa saman etten testaile liian aikasin, eipä noihin oireisiinkaan voi tosiaan luottaa yhtään näköjään! :tears:
mies googletteli tossa näitä juttuja ja tokas että eihän niihin testeihin oo luottamista kun ei sulla ole menkat edes myöhässä vielä!
no niinhän se kai on! :tears:

Mulla jatkuu negaputki tänään, dpo12. Ei oo haamuja näkyny. (Kuvitellut) oireetkin on nyt alkanu helpottamaan. Eilen illasta hitusen oksetti kyllä, mut tässä ollut yritystä jo sen verran takana, että melkolailla kaikki oireet käyty läpi :P

Tein tän viimesen pc:n kaapista kuleksimasta. Täytyy sanoo et aikamoisia viivanpaikkoja nääkin näyttää! tätäkin vois melkein luulla haamulaiseksi. dpo on mikälie 10-12 :tears:

IMG_20211205_132037.jpg

Tein tän viimesen pc:n kaapista kuleksimasta. Täytyy sanoo et aikamoisia viivanpaikkoja nääkin näyttää! tätäkin vois melkein luulla haamulaiseksi. dpo on mikälie 10-12 :tears:

View attachment 108644

Hitsi kun tää foorumin kuvanlaatu on niin kökkö. Mutta toivotaan, että olisi haamu :smiling-eyes:

mä kyllä teen ens kierrossa saman etten testaile liian aikasin, eipä noihin oireisiinkaan voi tosiaan luottaa yhtään näköjään! :tears:
mies googletteli tossa näitä juttuja ja tokas että eihän niihin testeihin oo luottamista kun ei sulla ole menkat edes myöhässä vielä!
no niinhän se kai on! :tears:

Mä olen tän kierron aikana jo tehnyt niin monta testiä, kun olen arponut oviksen ajankohtaa, että oli pakko ottaa järki käteen:tears: mutta taidan silti kipaista kaupasta pari PC:tä tänään:Grinning Face With Smiling Eyes:

Hmm, nyt tuli jotain ruskeaa tuhruvuotoa, sen verran että pääs pikkuhousuihin asti, eikä selvästi ollut valkovuotoa. Mut ei lähelläkään mitään kuukautisia.

Mul nyt siis kp 29/~27 (viimeisen puolen vuoden aikana heitellyt pituudet 25-37, mut keskimäärin näyttäs olleen 27). Ja en saanut ovulaatiota kiinni testeillä vaikka vähän tummemmaksi meni välillä. Lämmöt on nousseet ja pysyneet ylhäällä - mutta mulla oli kuumetta sillon kun ne alkoi nousta. Lämpöjen perusteella nyt olis dpo 11-12. Mut tuo tuhru pisti vähän miettimään, että onkohan tuo oikein.

Mulla yleensä on lämpöjen perusteella luteaali kestäny n. 15 päivää, +/- 1 päivä. Ja ikinä ei kyllä oo jäänyt lyhyeksi se. Onko mulla nyt alkamassa sittenki menkat (ei minkäänlaisia muita oireita tässä kylläkään), vai voisko se olla sittenkin implantaatioyritys? Voi, se olis ihanaa! Siitä asti, kun luin implantaatiovuodosta, olen joka kierrossa sitä kytännyt. Kertaakaan ei ole tullut edes tirausta ennen kuukautisia, tämä on eka kerta :Weary Cat Face:

Minulla on tullut eilen ja tänään ihan minimäärä vaaleanruskeaa tuhruvuotoa. Tosin kyllä niin vähän, etten olisi edes huomannut, ellen tihrustaisi joka vessakäynnillä niin tarkkaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta en kyllä yritä tulkita sitä sen kummemmin. Edellisessä raskaudessa minulla oli myös alussa paljon tiputtelua, mutta ihan hyvin se raskaus sujui silti. Eipä tässä voi kuin odottaa ja katsoa, lähteekö viiva vahvistumaan... :Slightly Smiling Face:

Edellisellä kerralla oli dpo10 ihan samanlainen hailura, mutta dpo11 jo selkeämpi. Jos tulee huomenna selkeämpi viiva, ajattelin tehdä myös digin. Huomenna vietetään täällä Saksassa Nikolauksen päivää, ja silloin Nikolaus tuo myös yleensä pienen lahjan. Olisi ihana lahja miehelle. :Smiling Face With Smiling Eyes: En siis vielä kertonut tuosta haamusta, kun eipä mies siinä varmaan näkisi mitään. :Smiling Face With Open Mouth:

kp27=kp1. eipä ikinä eläissään oo näin lyhyttä kiertoa ollut. 28-32 on ollu yleensä.
No mutta yk2 starttaa samalla ja sehän on uusi mahdollisuus! On nuo piinapäivät vaan jännittäviä! :smiling-eyes:
Tsemppiä nyt piinailijoille ja niille jotka lähtevät myös uuteen kiertoon! :red-heart:

Nyt ovis testit tilaukseen ja kaikki mahdolliset keinot raskautumisen avuksi käyttöön! :folded:

kp27=kp1. eipä ikinä eläissään oo näin lyhyttä kiertoa ollut. 28-32 on ollu yleensä.
No mutta yk2 starttaa samalla ja sehän on uusi mahdollisuus! On nuo piinapäivät vaan jännittäviä! :smiling-eyes:
Tsemppiä nyt piinailijoille ja niille jotka lähtevät myös uuteen kiertoon! :red-heart:

Nyt ovis testit tilaukseen ja kaikki mahdolliset keinot raskautumisen avuksi käyttöön! :folded:

Meillä onkin sitten melkein sama tilanne, mulla nyt kp3. Jännäillään yhtä aikaa

mulla onkin eka kerta kun ovista koskaan testailen.:Eyes: Mikä kp olis hyvä alotella, oon ihan tietämätön tän oviksen kanssa, ja nyt kun tää kierto oli näin lyhyt, ja flon ennusteet on mitä on sen takia, niin pitääkö alottaa samantien testailee kun menkat loppuu ja onko ihan sama mihin aikaan niitä testejä vuorokaudesta tehdään?

mulla onkin eka kerta kun ovista koskaan testailen.:Eyes: Mikä kp olis hyvä alotella, oon ihan tietämätön tän oviksen kanssa, ja nyt kun tää kierto oli näin lyhyt, ja flon ennusteet on mitä on sen takia, niin pitääkö alottaa samantien testailee kun menkat loppuu ja onko ihan sama mihin aikaan niitä testejä vuorokaudesta tehdään?

Siis minäkään en oo ikinä testaillut ovista, joten asetun sinun kanssa tähän kuulolle jos joku voisi neuvoa meitä :smiling-eyes:

Takaisin