Raskaaksi 2021

Kyl toi rsfu näyttää haamulle vaikka ne toki antaa turhiakin joskus.. Kokeilepa tehdä päivä/ilta pissasta pc ainakin 3h pidätyksellä? Kaverilla jostain syystä näkyi paremmin plussa alkuun niin, kuin aamu virtsasta..

no tätä mäkin aattelin että näkyy varmaan jostain syystä iltapissassa paremmin. ihan on kyllä oireita ja valkovuotoakin tulee kun saavista kaatais. mulla tekee sen aina alkuraskaudessa. :smiling-eyes:

7295A5E4-140A-450D-B1F9-61C485D51481.jpeg
Huomenta, dpo11. Huimaa ja flunssa päällä joten en osaa erottaa onko raskausoireita vai ei. Tissit mulla ei ole kipeytyneet ollenkaan. Mutta viiva on selvästi vahvistunut eilisestä :Heartred
Ja siis mulla on kolme aiempaa raskautta ja joka kerta tullut kiinnittymisen aikaan ruskeaa vuotoa. Nyt ei mitään. Voiko eri mies vaikuttaa muuten raskausoireisiin? Mulla on pahimmat pahoinvointiviikot olleet 6-8 ja sitten alkanut helpottamaan.

Muokattu viimeksi:
Kp 1 :loudlycrying:

Mulla oli koko kierron ajan tosi paljon vatsaoireita, mutta ilmeisesti ne johtuivat kierukan poistosta, koska yleensä mulla ei ole mitään kipuja kierron aikana. No eipä tässä muuta kun ovistestejä tilaamaan ja uusi yritys. Jää nyt huomiset pikkujoulutkin sitten väliin kun poika oli sairaana ja nyt sama tauti taitaa olla minullakin.

Herttarouvalle paljon onnea :red-heart:

View attachment 108543

nonii, kaksi ylintä aamupissasta. Liekkö ollut kemiallinen tai jotain. nyt ei pc näytä mitään, mutta rfsu näyttää haamua. en tiedä näkyykö kuvassa mutta paljaalla silmällä erottaa, eikä ole pelkkä viivan paikka..Tossa kemiallisessa niin jatkuuko oireet menkkoihin asti? mulla on meinaan edelleen todella kipeät rinnat, nälättää kokoajan, pissattaa ja uutena minkä eilen huomasin niin janottaa jatkuvasti. et näiden oireiden puolesta kyl menis ihan täydestä. tänää dpo11.

Jospa on vaan vielä niin aikaista, ettei näy kuin herkässä. Toivottavasti vahvistuu. :red-heart: Kannattaa tosiaan kokeilla testata vielä uudelleen tänään, kun osalla se aamupissa ei paras testaamiseen.

@Star4 ainakin toi rfsu on varmaan yks maailman pskimpia testejä. Se kyllä voi näyttää ihan mitä vaan. Viivaa kun et ole raskaana, ei viivaa kun olet raskaana.

Täällä ei yön aikana oo vuodellu mitään. Cyclogestmömmönkään mukana ei oo tullu mitään värillistä.

Pc ehkä hitusen vahvistunu eilisestä. Ylempänä eilinen. View attachment 108549
View attachment 108552 Huomenta, dpo11. Huimaa ja flunssa päällä joten en osaa erottaa onko raskausoireita vai ei. Tissit mulla ei ole kipeytyneet ollenkaan. Mutta viiva on selvästi vahvistunut eilisestä :Heartred
Ja siis mulla on kolme aiempaa raskautta ja joka kerta tullut kiinnittymisen aikaan ruskeaa vuotoa. Nyt ei mitään. Voiko eri mies vaikuttaa muuten raskausoireisiin? Mulla on pahimmat pahoinvointiviikot olleet 6-8 ja sitten alkanut helpottamaan.

ihan selkeä plussa! Paljon onnea! :red-heart:

Toivottavasti mun viiva vahvistuu ni perässä tullaan! :folded::smiling-eyes:

hupsis, tuo ylempi tuli vahingossa, piti siihenkin kommentoida että hyvin on vahvistunut viiva sielläkin! Kylläpä on oikeen plussa aalto nyt :red-heart:

Joo tikuttelin. Sain hymynaaman kp 13 ja 14. Kp 13 oltiin sängyssä ja sitä ennen varmaan 4 päivää taaksepäin. Kp 13 irtosi semmonen limatulppa mistä arvasin että nyt on ovulaatio lähellä. Kp 14 oli ovulaatiokipuja.
Onnea Herttarouva,teillä tärppäsi siis ensimmäisestä yrityskierrosta.
Mä tein ovistestejä myös useamman,ja sain kp 14 plussan. Ovulaatiokipuja en saanut,ja ne onkin olleet poissa jo useamman kuukauden ja siksi en tiedä edes onko enää mahdollista raskautua. Vähän siltä tuntuu etten. Aamulämmöt on nyt käytössä ja pieni lasku oli kp 16, 2 vrk ovulaatiotestin plussan jälkeen. Nyt on kp 18 ja eilen aamusta nousi lämmöt 36,38 ja tänäaamuna vielä 36,54. Toivossa hyvä elää….

Täällä dpo 11-12 ja negaa näytti testi. :loudlycrying:
Eli YK13 seuraavaksi ja tänään pikkujouluissa korkkarit kattoon, ei tässä muukaan auta! :Dancer:

Muokattu viimeksi:
Mulla dpo10 tänään ja negan sain.

Kyselin jo tuolla ensimmäisen yrittäjien keskustelussa, mutta kyselen täälläkin: oletteko saaneet noita varhaisia haamuja, jotka muuttuvat negoiksi, niillä 10miu/ml herkillä testeillä, vai myös noilla 25miu/ml testeillä? Ostelin kasan testejä, haaveena se että saisin selvyyttä siihen että näkyykö mulla noita varhaisia haamuja (eli onko sen pohjalta edes jotain toivoa raskautua), mutta huomasin ostaneeni noita 25:ia 10:en sijaan :Upside Down Face:

Mulla dpo10 tänään ja negan sain.

Kyselin jo tuolla ensimmäisen yrittäjien keskustelussa, mutta kyselen täälläkin: oletteko saaneet noita varhaisia haamuja, jotka muuttuvat negoiksi, niillä 10miu/ml herkillä testeillä, vai myös noilla 25miu/ml testeillä? Ostelin kasan testejä, haaveena se että saisin selvyyttä siihen että näkyykö mulla noita varhaisia haamuja (eli onko sen pohjalta edes jotain toivoa raskautua), mutta huomasin ostaneeni noita 25:ia 10:en sijaan :Upside Down Face:

no mä sain haamun eilen pc:n testillä illalla 2h pidätyksellä, dpo 10. Tänä aamuna sama testi ei näyttänyt mitään, mutta rfsu: se herkkä näytti haamua, mutta en tiedä voisko siitä tulla nega seuraavalla kerralla.. kokeile pc:n testiä sinäkin, mulle suositeltiin sitä, teen taas illalla sillä, kun toisilla illalla näyttää jostain syystä paremmin kun aamulla.

Onnea Herttarouva,teillä tärppäsi siis ensimmäisestä yrityskierrosta.
Mä tein ovistestejä myös useamman,ja sain kp 14 plussan. Ovulaatiokipuja en saanut,ja ne onkin olleet poissa jo useamman kuukauden ja siksi en tiedä edes onko enää mahdollista raskautua. Vähän siltä tuntuu etten. Aamulämmöt on nyt käytössä ja pieni lasku oli kp 16, 2 vrk ovulaatiotestin plussan jälkeen. Nyt on kp 18 ja eilen aamusta nousi lämmöt 36,38 ja tänäaamuna vielä 36,54. Toivossa hyvä elää….
Kiitos paljon <3
Tosiaan tässä iässä ei voi etukäteen tietää miten käy. Täytyy toivoa että vauvan saa syliin asti ja se on terve. Onko teillä ollut yritystä kauan?

no mä sain haamun eilen pc:n testillä illalla 2h pidätyksellä, dpo 10. Tänä aamuna sama testi ei näyttänyt mitään, mutta rfsu: se herkkä näytti haamua, mutta en tiedä voisko siitä tulla nega seuraavalla kerralla.. kokeile pc:n testiä sinäkin, mulle suositeltiin sitä, teen taas illalla sillä, kun toisilla illalla näyttää jostain syystä paremmin kun aamulla.
Ai hitsi, en kyllä kehtaa ostaa enempää testejä nyt, kun kaapissa nyt jo kauhee kasa noita raskauskeijun testejä - puoliso vie pian hoitoon jos lisää ostan :Smiling Face With Open Mouth: mutta toi iltapissa oli tosi hyvä vinkki, kiitos siitä!

Ihan hirvittävää tunteiden vuoristorataa, et voisko nyt vaikka sormia napsauttamalla päästä muutaman viikon eteenpäin.

Vuotoa tuli taas :loudlycrying:
Eikä tässä nyt auta muu,kuin elää hetki kerrallaan ja kattoa miten käy.
Ilmeisesti hoitoalkuisissa vuodot on tosi yleisiä, mutta edellinen tuoresiirtokin alkoi pikkuhiljaa tuhrutella, kunnes alkoi kunnon vuoto. Paria päivää aiemmin, tais alkaa dpo9, kun nyt eletään dpo12.

Ihan hirvittävää tunteiden vuoristorataa, et voisko nyt vaikka sormia napsauttamalla päästä muutaman viikon eteenpäin.

Vuotoa tuli taas :loudlycrying:
Eikä tässä nyt auta muu,kuin elää hetki kerrallaan ja kattoa miten käy.
Ilmeisesti hoitoalkuisissa vuodot on tosi yleisiä, mutta edellinen tuoresiirtokin alkoi pikkuhiljaa tuhrutella, kunnes alkoi kunnon vuoto. Paria päivää aiemmin, tais alkaa dpo9, kun nyt eletään dpo12.

varmasti säikäyttää tollanen vuoto, mutta tosiaan hematoomakin saattaa vuodella monta päivää eikä edes kokoajan. Mulla oli hematooma kohdun suulla viime alku raskaudessa joka alkoi vuotamaan, niin kävin hätääntyneenä ultrassakin sen takia, jossa selvisi että kohdun suulta tulee ja oli vaaratonta. Toivotaan että tämä sun vuoto olisi myös jotain vaaratonta, kuitenkin vahvistunut toi toinen viiva selkeästi.:folded: Tsemppiä sinne paljon! :red-heart:

IMG_20211203_134638.jpg
Kuulkaas kanssasisaret! :smiling-eyes: Aamulla pc:n testi näytti puhdasta negaa, ei edes viivan paikkaa näyttänyt, nyt testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta, niin kyllä haamuilee, mutta niin vähän, etten saanut sitä kuvaan näkymään, se ei ole viivanpaikka, koska aamutestistä sitä ei edes erota. Onko tää nyt niin, että iltapissasta mulla näyttää näin varhain plussan? aivan käsittämätöntä! Pidätän nyt sinne iltaan ja testaan, katsotaan sitten mitä tikku näyttää taas!:folded: osaako kukaan viisas selittää sitä että miksi illalla näyttää paremmin tässä alkuvaiheessa?

No saimpas kuvan missä näkyy, ehkä.. toinen on aamulla ja toinen päivällä tehty! :tears:

Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussanneille! ❤️❤️❤️

Heräilin myös uudestaan mukaan keskusteluun nyt. Täällä menossa kp14 ja tässä kierrossa terolutit käytössä. Oon juonut kp1 lähtien greippimehua ja napsinut gelee kapseleita, joista jotkut on saaneet apuja, joten otin ne käyttöön heti kierron alussa. Oon huomannut, että jo kp12 aloin havaitsemaan pientä limaisuutta ja nyt se on vähän jo enempi lisääntynyt sekä rinnat on hieman arat. Toivon siis kovasti, että ovis olisi pian tapahtumassa. Aamulämpöjä oon myös mitannut tarkkaan sekä tehnyt ovistestejä ahkerasti. Makkarin puolella ollaan myös oltu aktiivisia, joten peukut pystyyn! ❤️ :)

View attachment 108569 Kuulkaas kanssasisaret! :smiling-eyes: Aamulla pc:n testi näytti puhdasta negaa, ei edes viivan paikkaa näyttänyt, nyt testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta, niin kyllä haamuilee, mutta niin vähän, etten saanut sitä kuvaan näkymään, se ei ole viivanpaikka, koska aamutestistä sitä ei edes erota. Onko tää nyt niin, että iltapissasta mulla näyttää näin varhain plussan? aivan käsittämätöntä! Pidätän nyt sinne iltaan ja testaan, katsotaan sitten mitä tikku näyttää taas!:folded: osaako kukaan viisas selittää sitä että miksi illalla näyttää paremmin tässä alkuvaiheessa?

No saimpas kuvan missä näkyy, ehkä.. toinen on aamulla ja toinen päivällä tehty! :tears:
Kyllä siellä jotain näkyypi <3
Toivotaan vahvistumista paljon.

Takaisin