Raskaaksi 2021

Kiva että on pari muutakin piinailijaa seurana!

Kyllähän minäkin tosiasiassa elän tässä toivossa aina siihen asti, kun ne kuukautiset alkaa, vaikka kuinka tulee negoja ja lämmöt laskee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: minulle nää piinapäivät on kuitenkin ihan kivoja hetkiä, pääsen aina edes hetkeksi kuvittelemaan, että mitä jos sittenkin tällä kertaa. Ja toisaalta esim nuo lämpöjen laskut sit kuitenkin valmistaa siihen pettymykseen, että en sit putoa niin korkeelta.

Must on kans kivaa noi piinapäivät kun siinä on kuitenkin se mahdollisuus! ja sitten kun toivo on mennyt sen kierron tärppiin ja alkaakin uusi kierto, jotenkin eilen tuli sellanen jes, fiilis kun menkat alko ja pääs uuteen kiertoon, tietenkin meillä on vasta yk 2 ja kaikki on uutta ja ihmeellistä, toista se voi olla sitten kun yritys kertoja on jo enemmän takana. Vielä ainakin kivaa tämä yrittäminen, ja se kuinka mies on ihan innoissaan mukana ja antaa tukensa, se on kyllä aivan mahtavaa tässä myös! :smiling-eyes:

Onnea!!! Erikoista että 10 miu on vaaleampi positiivinen.

Herkissä testeissä on melkein aina hennompi viiva kuin vähemmän herkissä. Herkkä testi reagoi pienempään hcg-pitoisuuteen, mutta viiva on aika hento. Viime raskaudessa testasin rinnakkain noilla kahdella herkkyydellä, ja molemmilla kyllä tuli lopulta leffaviivat, mutta herkemmillä testeillä viivat oli pitkään selvästi hennompia.

Must on kans kivaa noi piinapäivät kun siinä on kuitenkin se mahdollisuus! ja sitten kun toivo on mennyt sen kierron tärppiin ja alkaakin uusi kierto, jotenkin eilen tuli sellanen jes, fiilis kun menkat alko ja pääs uuteen kiertoon, tietenkin meillä on vasta yk 2 ja kaikki on uutta ja ihmeellistä, toista se voi olla sitten kun yritys kertoja on jo enemmän takana. Vielä ainakin kivaa tämä yrittäminen, ja se kuinka mies on ihan innoissaan mukana ja antaa tukensa, se on kyllä aivan mahtavaa tässä myös! :smiling-eyes:
Joo - mä oon tässä ehtinyt käydä kaikenlaisia vaiheita läpi. Jossain vaiheessa oli jo aika synkkää ja itkin kovasti aina kun alkoi kuukautiset. Nyt, kun tiedän että ollaan hoitoja kohti menossa, on parempi olo. Olishan se hienoa jos nyt luomuna plussaisikin, ja kyllähän joillekin niinkin käy. Mutta jos ei plussaa, niin ei se mitään, kohta päästään hoitoihin :)

..Ja aika usein siinä viivan ilmestymisessä menee hetki, varsinkin varhaisilla päivillä. Jos ottaa kuvan melkein heti, niin varmasti näkyy tuo viivanpaikka kuultavana.

Eilen aivastelin koko illan ja tänää ollu tukossa.. Toivotaan et se vois olla hyvä merkki :rolling::red-heart:vasta olin meinaan flunssassa... Dpo3 siis
Muoks dpo4on tänään maanantaina kun oviskipu oli to illalla.

Muokattu viimeksi:
Jaahas. Kp32 -> Kp1 :Crying Cat Face:
Ja yk13 käyntiin. Voisko tää jo olla sit se kierto kun onnistuu?!? :loudlycrying:

Eilen aivastelin koko illan ja tänää ollu tukossa.. Toivotaan et se vois olla hyvä merkki :rolling::red-heart:vasta olin meinaan flunssassa... Dpo3 siis

Hitsi täällä myös flunssainen olo. Nyt kun mainitsit tuosta hyvästä merkistä, tuli mieleen, että mulla oli ekassa raskaudessa alussa flunssainen olo muutaman päivän. Kunpa olis siis raskaudesta johtuvaa :Grimacing Face: pelkään kyllä pahoin, että kuiva huoneilma ja flunssakausi ne taitaa olla tämän takana:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä ei oo vielä menkat alkanu, mutta sellanen olo et kyllä ne on sieltä tulossa... Uskomatonta tunteiden vuoristorataa kyllä ollu tää kierto :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Eilen aamupäivällä mulla oli tosi vahva tunne, että oon raskaana. Sellanen, mitä ei oo ollut kuin esikoisen tärppikierrossa ja kerran aiemmin, minkä jälkikäteen päättelin kemialliseks. Sellanen, että ilman mitään perusteita on vaan se olo, ja joutuu järjellä himmailemaan. Mutta sit illalla taas oli satavarma, että en ookaan. Että googlailee kaikkia oireita ja pitää vähän väkisin toivoa, että jospa sittenkin, vaikka tietää, että tuskin. Ja se tuskin-olo on tänään jatkunut.

En ees enää tiiä, jaksanko testata ollenkaan, vai ootanko vaan menkkoja :Grimacing Face: Noh, ehkä ne alkaa huomenna ja säästää mut keskiviikkoaamun arpomiselta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mua tänään vähän kiukutti kun laitettiin ruokaa, mulla aika yleinen PMS oire tuo :P Mulla oli pitkästä aikaa aika toiveikas olo tässä kuussa, mikä oli kyllä kiva! Ja nyt jo ihan innolla odotan seuraavaa kiertoa, ajattelin ottaa nyt gelee royalet käyttöön :D ja ens kierron jälkeen puolestaan varmaan päästään jo aloittamaan jotain hoitoja! Eli melkein innoissani tässä jo odotan tulevia kiertoja :D

Mua tänään vähän kiukutti kun laitettiin ruokaa, mulla aika yleinen PMS oire tuo :P Mulla oli pitkästä aikaa aika toiveikas olo tässä kuussa, mikä oli kyllä kiva! Ja nyt jo ihan innolla odotan seuraavaa kiertoa, ajattelin ottaa nyt gelee royalet käyttöön :D ja ens kierron jälkeen puolestaan varmaan päästään jo aloittamaan jotain hoitoja! Eli melkein innoissani tässä jo odotan tulevia kiertoja :D
Mulla nyt royale gelee oli kierron alusta asti mukana ni kyl mie uskon et apua oli jos tärppää :smiling-eyes::folded::red-heart:

Hitsi täällä myös flunssainen olo. Nyt kun mainitsit tuosta hyvästä merkistä, tuli mieleen, että mulla oli ekassa raskaudessa alussa flunssainen olo muutaman päivän. Kunpa olis siis raskaudesta johtuvaa :Grimacing Face: pelkään kyllä pahoin, että kuiva huoneilma ja flunssakausi ne taitaa olla tämän takana:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Oliko sulla samat dpot ku mulla? Muistelin että jollain on samat jännäykset :smiling-eyes: eli aiemmasta virheestä poiketen tänään dpo4

Muokattu viimeksi:
Mulla 4+0 tänään ja niukka ruskea vuoto ilmestyi :(. Saa nähdä miten tässä käy. Kovasti olen asennoitunut siihen ettei tää välttämättä jatku mutta aika näyttää.

Mulla 4+0 tänään ja niukka ruskea vuoto ilmestyi :sad001. Saa nähdä miten tässä käy. Kovasti olen asennoitunut siihen ettei tää välttämättä jatku mutta aika näyttää.

Toivotaan, että olis harmitonta! Mulla oli esikoisesta vähän veristä vuotoa just 4+0 ja sillon luin, että aika usein tulee vähäsen siinä kun pitäis olla kuukautiset.

Oliko sulla samat dpot ku mulla? Muistelin että jollain on samat jännäykset :smiling-eyes: eli aiemmasta virheestä poiketen tänään dpo4

Mulla on itseasiassa nyt toivottavasti dpo 10/11, että huomenna tai keskiviikkona pitäisi selvitä, miten tässä käy. Toivon kyllä niin paljon, että alkais me menkat viimein, jos ei tästä kierrosta tärppää. Nyt jo kp51, niin johan tätä kiertoa tässä ollut jo riittämiin:rolling:

Mulla on itseasiassa nyt toivottavasti dpo 10/11, että huomenna tai keskiviikkona pitäisi selvitä, miten tässä käy. Toivon kyllä niin paljon, että alkais me menkat viimein, jos ei tästä kierrosta tärppää. Nyt jo kp51, niin johan tätä kiertoa tässä ollut jo riittämiin:rolling:
No huhhuh! Tuo on jo melkonen maratonkierto! Hyvä sentään että nyt on dpo:t löytyny! Tuossa voi meinata jo tulla vähän hulluksi jos kovin ahkerasti yrittää tähdätä tallettelut ovulatioon joka ei millään tule :Smiling Face With Open Mouth: onhan se kivaa, mutta joskus on ihan kiva saada levätäkin, ainakin meillä näin :D

Täällä nyt en tiedä dpo varmaksi,kun lämmöt tipahti jo kp 12,ja siitä päätellen VOISI olla jo DPO 9, mutta LH + oli kuitenkin kp 14 ja siitä laskien olisi DPO 8.
En tiedä ovuloinko heti ovisplussan aikaan vai sen jälkeen. Koska en tunne oviskipuja enää…
nyt on kp 22,ja kierto ollut noin 25-27. Tein aamun toisesta pissasta Pregcheck.
Koska tekee niin paljon pahaa eli etoo kokoajan.
3A645532-9168-4A96-81E9-1305119E33ED.jpeg

Mulla nyt royale gelee oli kierron alusta asti mukana ni kyl mie uskon et apua oli jos tärppää :smiling-eyes::folded::red-heart:
Mulla oli Maca-jauhe ja ananasmehu sekä vehnänalkioöljykapselit käytössä. Ainakin O+ oli selvästi vahvempi kuin ennen. Ja tissit oli tosi kipeät heti ovisplussasta alkaen. Lopetin Macajauheen ovikseen koska siten luin netistä että sitä vain alkukiertoon.

Täällä nyt en tiedä dpo varmaksi,kun lämmöt tipahti jo kp 12,ja siitä päätellen VOISI olla jo DPO 9, mutta LH + oli kuitenkin kp 14 ja siitä laskien olisi DPO 8.
En tiedä ovuloinko heti ovisplussan aikaan vai sen jälkeen. Koska en tunne oviskipuja enää…
nyt on kp 22,ja kierto ollut noin 25-27. Tein aamun toisesta pissasta Pregcheck.
View attachment 108689
Haamulainenhan se siellä pilkistää :smiling face with heart-eyes:

View attachment 108689
Oijoi, jotain siellä pilkistää! :red-heart:

Takaisin