Mä palaan tuolta kesäkuisista kirjoittelemaan tänne(kin) puolelle. Tosin pian taidetaan perustaa jo raskaaksi 2022-ryhmä? Mulla on tässä muutama sivu viestejä luettavana..
Mulla oli viime viikolla jo tosiaan raskausviikko 12 ja odoteltiin seuraavan viikon nt-ultraa, kun alkoi verenvuoto. Pikkuisen koko vastasi rv 9
Meillä siis yritys aloitettu 9/2020, varhainen km 10/2020, ku 11/2020, vuosi tuloksetonta yritystä ja sen jälkeen hieman ylläriplussa (ei tuossa kierrossa yritetty varsinaisesti) joka nyt päätyi kkm 11/2020. Oltiin jo saatu lapsettomuuspolille lähete tässä syksyllä. Ehdin käydä verikokeissa, joissa katsottiin mm. kilpparit ja prolaktiini. Kilpparit ok, prolaktiinissa oli loppukesästä häikkää, mutta tilanne korjaantui. Mieheni ehti käydä spermanäytteen antamassa ja se on normaali, siittiöitä oli todella hyvä määrä. Ehdin perua meidän ensikäyntiajan lapsettomuuspolille ja onneksi nyt saatiin kuitenkin uusi aika 02/2022, vaikka tässä ehti raskaus alkaa spontaanisti. Labroja ohjelmoitiin lisää ja niissä olisi tarkoitus käydä kun seuraava kierto alkaa.. Yhtäaikaa koen helpottavana, että nyt viimein tutkitaan ja saadaan apua ja samalla uuteen yritykseen lähteminen ahdistaa kovasti. Jännittää myös, löytyykö keskenmenoille syytä vai ei, ja millainen polku tässä onkaan vielä edessä..