Raskaaksi 2021

Kyllä siellä jotain näkyypi :Heartred
Toivotaan vahvistumista paljon.

Kova luotto on että vahvistuu, kokoajan oireita alkaa olla enemmän, aaltoilevaa pahoinvointia, pissalla pitäs juosta jatkuvasti, sit ku meet ni tulee vaan liru, nälkä, jano, menkkajomot, tissit kipeet, yms yms.. :tears: jos yhtään tunnistan oireita aijemmista raskauksista niin kyllä nää on niitä kun lisääntyy vaan kokoajan:tears:

Dpo8 täällä. Mahaa juilii, rinnat ovat arat ja on vähän etova olo, mutta aika samanlaisia oireita oli edellisissäkin kierroissa. Pelottaa, että PMS se nyt vaan taaskin on. :(

Kova luotto on että vahvistuu, kokoajan oireita alkaa olla enemmän, aaltoilevaa pahoinvointia, pissalla pitäs juosta jatkuvasti, sit ku meet ni tulee vaan liru, nälkä, jano, menkkajomot, tissit kipeet, yms yms.. :tears: jos yhtään tunnistan oireita aijemmista raskauksista niin kyllä nää on niitä kun lisääntyy vaan kokoajan:tears:
Mulla sumenee silmissä vähän väliä ja aivastaessa sattuu munasarjojen kohdille.

Kyl mäki nään star4 testeissä, ylemmässä varsinki, jotai :Eyes:

Täällä melkoset oviskivut menossa, alaselkää ja mahaa jomottaa varsinki oikealta, pääkipua, eilen kunnon valkuaislönts suihkussa käydessä... jne. Womanlog ennustaa huomiselle oviksen. Talleteltu aikalailla joka toinen ilta menkoista lähtien, eilen viimeks. Ei ainakaa talletteluista pitäs olla kiinni.
Nyt vaa ku sais ajan menemää, että pääsis testaileen..:Relieved Face:

Mä oon kyllä niin huono tässä testailussa! Monta kertaa tänään vessassa käynnin jälkeen tajunnut, että piti testata :D noh, katotaan osaisinko nyt pidättää loppuillan ja sit testailis :)

Mä palaan tuolta kesäkuisista kirjoittelemaan tänne(kin) puolelle. Tosin pian taidetaan perustaa jo raskaaksi 2022-ryhmä? Mulla on tässä muutama sivu viestejä luettavana..

Mulla oli viime viikolla jo tosiaan raskausviikko 12 ja odoteltiin seuraavan viikon nt-ultraa, kun alkoi verenvuoto. Pikkuisen koko vastasi rv 9 :( :Broken Heart:
Meillä siis yritys aloitettu 9/2020, varhainen km 10/2020, ku 11/2020, vuosi tuloksetonta yritystä ja sen jälkeen hieman ylläriplussa (ei tuossa kierrossa yritetty varsinaisesti) joka nyt päätyi kkm 11/2020. Oltiin jo saatu lapsettomuuspolille lähete tässä syksyllä. Ehdin käydä verikokeissa, joissa katsottiin mm. kilpparit ja prolaktiini. Kilpparit ok, prolaktiinissa oli loppukesästä häikkää, mutta tilanne korjaantui. Mieheni ehti käydä spermanäytteen antamassa ja se on normaali, siittiöitä oli todella hyvä määrä. Ehdin perua meidän ensikäyntiajan lapsettomuuspolille ja onneksi nyt saatiin kuitenkin uusi aika 02/2022, vaikka tässä ehti raskaus alkaa spontaanisti. Labroja ohjelmoitiin lisää ja niissä olisi tarkoitus käydä kun seuraava kierto alkaa.. Yhtäaikaa koen helpottavana, että nyt viimein tutkitaan ja saadaan apua ja samalla uuteen yritykseen lähteminen ahdistaa kovasti. Jännittää myös, löytyykö keskenmenoille syytä vai ei, ja millainen polku tässä onkaan vielä edessä..

Mä palaan tuolta kesäkuisista kirjoittelemaan tänne(kin) puolelle. Tosin pian taidetaan perustaa jo raskaaksi 2022-ryhmä? Mulla on tässä muutama sivu viestejä luettavana..

Mulla oli viime viikolla jo tosiaan raskausviikko 12 ja odoteltiin seuraavan viikon nt-ultraa, kun alkoi verenvuoto. Pikkuisen koko vastasi rv 9 :sad001 :Broken Heart:
Meillä siis yritys aloitettu 9/2020, varhainen km 10/2020, ku 11/2020, vuosi tuloksetonta yritystä ja sen jälkeen hieman ylläriplussa (ei tuossa kierrossa yritetty varsinaisesti) joka nyt päätyi kkm 11/2020. Oltiin jo saatu lapsettomuuspolille lähete tässä syksyllä. Ehdin käydä verikokeissa, joissa katsottiin mm. kilpparit ja prolaktiini. Kilpparit ok, prolaktiinissa oli loppukesästä häikkää, mutta tilanne korjaantui. Mieheni ehti käydä spermanäytteen antamassa ja se on normaali, siittiöitä oli todella hyvä määrä. Ehdin perua meidän ensikäyntiajan lapsettomuuspolille ja onneksi nyt saatiin kuitenkin uusi aika 02/2022, vaikka tässä ehti raskaus alkaa spontaanisti. Labroja ohjelmoitiin lisää ja niissä olisi tarkoitus käydä kun seuraava kierto alkaa.. Yhtäaikaa koen helpottavana, että nyt viimein tutkitaan ja saadaan apua ja samalla uuteen yritykseen lähteminen ahdistaa kovasti. Jännittää myös, löytyykö keskenmenoille syytä vai ei, ja millainen polku tässä onkaan vielä edessä..
Voi ei miten ikävää, otan osaa :Broken Heart: mutta onneksi nyt tutkitaan, voi kun löytyisi selitys ja apu! Onneksi pääsitte jatkamaan noin sujuvasti hoitoja raskautumisesta huolimatta!

Joko teit?? Jännitän siu puolesta täällä :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Mulla oli viime viikolla jo tosiaan raskausviikko 12 ja odoteltiin seuraavan viikon nt-ultraa, kun alkoi verenvuoto. Pikkuisen koko vastasi rv 9 :sad001 :Broken Heart:
Voi eii, hurjasti voimia :loudlycrying::Two-hearts::Two-hearts:

Olen pahoillani puolestanne :red-heart:

Tässä äsken tehty dpo10 nega. Vähän hämää tuo reunassa oleva punainen sävy, ei se mun mielestä sinne testialueelle kuitenkaan yllä. Mut eikö niin, että tää on selvä nega? Kyselen siks, että mä en ole aina nähnyt viivoja silloin, kun muut on :Smiling Face With Open Mouth: tarvis käyä viivaoptikolla hankimassa paremmat lasit!

PXL_20211203_194835405.jpg

Joka tapauksessa, pientä menkkanippailua tässä on nyt pari päivää ollut. Tänään oli ihan aavistuksen rusehtavaa valkovuotoa. Mut mulla on luteaalivaihe keskimäärin ollu sellasta ~15 päivää, vähän vaihdellu 14-16. Että en kyllä kauheen kovaa usko, että ne menkat siellä vielä olis alkamassa...! (Edit: luteaalivaihe keskimäärin 15 päivää, ei kierrot :Smiling Face With Open Mouth:)

Muokattu viimeksi:
Mä en oo hetkeen ehtinyt kirjoittelemaan, mutta oon kyllä käynyt kaikki teidän viestit lukemassa. Ihania onnistumisia täällä :red-heart:
Tsemppiä piinailijoille ja pettyneille, ja tervetuloa uusille jäsenille. Tosi kurjaa @Indi, että raskaus keskeytyi ja jouduit palaamaan tänne yrittäjiin:Broken Heart:

Itellä menossa viimeiset piinapäivät. Tai alkuun en varsinaisesti edes piinaillut, koska (kertauksena:) ovisoireita oli niin kummasti, etten uskonut ovuloineeni ollenkaan, ja jos ovuloin, niin hyödyntäminen jäi vähiin.

Noin viikko ovisoireiluista oli sit sellasia vatsannippailuja, et toivo kuitenkin heräs (vaikka kaikenlaisia nippailujahan ollu myös negakierroissa). Sittemmin tuli vielä tissien kihelmöintiä ja maitokin rupes jotenkin herumaan taas, mut toki imetyksen lopettamisesta on vasta 30pv.

Tällä hetkellä on siis ollut välillä vahva tärppi-olo, mut järki on kyllä toistaseks rientänyt paikalle. Testaamaan en oo halunnut tällä kertaa ruveta ennen kuin menkat on myöhässä, pelkään että jinxaan koko jutun :tears: Nyt ollaankin menossa pitkä viikonloppu sukuloimassa, enkä ottanu testejä mukaan. Menkkojen pitäis alkaa viimeistään maanantaina ja tiistaina palataan kotiin, et testailen sit keskiviikkoaamuna jos vielä on tarvis :Smiling Face With Open Mouth:

mä vaan mietin että jos mulla se ovis ei ollutkaan sillon maanantaina, vaan flon ennustaman mukaan paria päivää myöhemmin, niin silloin olis vasta dpo10 ja ei välttämättä näy edes vielä, joten toivossa elän edelleen kun näitä oireita kuitenkin on. Ei pitäis alkaa testailee liian aikasin kun en tikutellut sitä ovista. Ens viikon perjantaina vasta pitäs alkaa menkatkin.. :Smiling Face With Open Mouth:

Taas nega, dpo11. Tänään huomasin myös, että oli Ourassa leposyke hitusen laskenut, HRV hitusen noussut ja lämmöt hitusen laskeneet. Noi kaikki on sellasia, että mun päässä ei menis noihin suuntiin, jos olis raskaana. Eli nyt kyllä on tunne, että ei tässä ole raskauduttu :Face Without Mouth: tuskin sillä testilläkään siis saisi mitään kemiallisia kiinni. Mutta, meinasin silti tässä testailla sinne kuukautisiin asti!

On kyllä aika menkkamaiset tuntemukset tällä hetkellä. Huomenna testaan, mutta toiveet eivät kyllä ole kovin korkealla...

Siis mulle tehtiin se aukkari alkukierrosta nii veikkaan et sillä oli jotai vaikutusta. Ei oo oireita yhtään vielä. Toivon vaan ettei jää kemialliseksi.

mulle tehtiin kans aukkari kun oltiin yritetty kakkosta 2,5v.. ja raskauduin samasta kierrosta ! Se mulle tehnyt gyne sanoi, että kaikki on tulleet seuraavan kerran alkuraskauden ultraan, kelle hän on sen aukkarin tehnyt!! :)

onnea!!

Onnea plussanneille :)
täällä onkin näköjään monella jännät paikat !

täällä ehkä ovista ja ehkä ei. En tiiä mitä tää kroppa nyt meinaa. Kp 8 tuntu että oli ovis just kun menkat oli loppunut.. alkkarit ollu kokoajan märkänä siitä asti ja nyt tuntu eilen kp15, ettö olis taas ovis ?
Yleensä mulla on joskus kp17-18.
En oo yhtään kärryillä. Onhan tässä ollu vöhän kaikkee, että voihan se stressistä ym siirtyä. Katsellaan :)

Takaisin