Raskaaksi 2021

Dpo 12 tai 13 ja tänään pc näyttää tältä Beaming Face With Smiling Eyes vielä tiistaina tällä ei juuri näkynyt mitään ainoastaan haalea haamu.. vahvistuu Beating HeartBeating Heart

Liitteet

• IMG_20211202_154209.jpg
    IMG_20211202_154209.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 140
Meinasin rekisteröityä tänne mutta kas olikin vanha tili olemassa. Mutta uusi täällä silti. Huomasin kaipaavani keskustelu seuraa. Ollaan 10 kk yritetty raskautta. Edellisestä suhteesta on 8v ipana. Pahalta tuntuu joka kk pettyä kun ei oo tärpännyt.

Joka kuukausi ennen menkkoja on viikon rinnat kauhean kipeet. Eli jos joskus tuleekin raskaaksi niin en erota raskaus oireita pms oireista.

Tervetuloa mukaan! Toivottavasti pian tärppää. Mulla ei kipeytynyt rinnat edes raskaana tai koko raskausaikana. Mutta muuten kyllä täällä ihan sama, että tosi vaikea erottaa pms tai raskausoireita. Miksi niiden pitääkin olla ihan samanlaisia. Tosin ekaa yrittäessä tuntui, että negakierroissa oli kaiken maailman oireet ja plussakierto taas tosi oireetonBeaming Face With Smiling Eyes

IMG_20211202_173003.jpg

mitä on raati mieltä, nyt viivalasit silmille! paljaalla silmällä siinä näkyy haamu ja jopa mieskin näkee sen! no nyt meni jännäksi! dpo 10, en tiedä näkyykö kuvassa ollenkaan Astonished Face

tässä vielä sama testi kuivuneena, mielestäni näkyy viiva paremmin.Beating Heart
IMG_20211202_175922.jpg

View attachment 108534

mitä on raati mieltä, nyt viivalasit silmille! paljaalla silmällä siinä näkyy haamu ja jopa mieskin näkee sen! no nyt meni jännäksi! dpo 10, en tiedä näkyykö kuvassa ollenkaan Astonished Face
Mulle kyllä näkyy kummassakin kuvassa! Toivottavasti vahvistuu!
Kai jo huomenaamusta saadaan uutta materiaalia?!? Clown Face

Mä jouduin menemään karmeiden toispuoleisten kipujen takia päivystykseen ja sieltä mut sit otettiinkin sisälle ja jouduin leikkaukseen. Mulla oli siis edennyt jo niin pitkälle, että jouduttiin poistamaan oikea munanjohdin kokonaan :sad001 Rv oli arviolta 7-9. Raskautumisen suhteen ei tullut mitään rajoitteita, mutta jos tulen raskaaksi, niin pääsen julkiselle varhaisultraan.

Yleensä noi kohdunulkoiset kyllä huomataan aiemmin ja voidaan keskeyttää lääkkeillä tarvittaessa. Mulla oli vaan se tilanne, että oli kierto vasta käynnistynyt ja koska mulla tuli valemenkat, niin en tajunnut, että voisin edes olla raskaana. Ja kun ei ollut yritys päällä, niin ei tullut oikein kuunneltua omia oloja ja aloitin just työt hoitovapaan jälkeen yms., niin oli ajatukset ihan muualla. Jos nyt kävisi sama, niin varmasti huomaisin aiemmin, kun en hätähousuna malttaisi olla testaamatta. Beaming Face With Smiling Eyes (Ja toisaalta nyt aion tehdä menkoista huolimatta joka kierrossa yhden testin, että saan suljettua valemenkat pois)

Voi ei, voimia ja toipumista! Saako yrittämisen aloittaa kuinka pian uudelleen?

Voi ei, voimia ja toipumista! Saako yrittämisen aloittaa kuinka pian uudelleen?

KiitosBeating Heart tää kohdunulkoinen leikattiin siis syyskuussa ja toipuminen fyysisesti oli onneksi nopeaa. (Henkisesti onkin ollut vähän hitaampaa). Yrittämisen sai aloittaa käytännössä heti. Toki kesti aikansa leikkauksen jälkeen, että taas kroppa alkoi toimia. Ja näköjään on vieläkin sekaisin, ensin oli 40pv kierto ja nyt taitaa olla yli 50pv (aiemmin 30pv). Jostain syystä mulla siis ovis tullut nyt selvästi myöhemmin.

Mulla ovis tuntemuksia ja limat... tein vielä yhden rsfu liuskan ni kaiketi tuo vielä plussa on.. (=eli yöllä tai huomenna irronnee munis ja eikös se pysty vielä irtoamisen jälkeen sen 24h noin hedelmöittyä??) Nää on kyllä huonompia nää testit, mut loppui raskauskeijun.. Tilattu lisää ensi kieroa varten valmiiksi eli ei oo kovin optimistinen olo.. :D sit pääsee tihrustaa aikaisilla dpoilla niillä huonoilla muka herkillä testeillä mitä tulee kaupan päälle 2 Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyesostin siihe pari 25 mlU testiä myös lisäksi ..
Harmi ku peti puuhiin pääsee vasta huomenna.. Toki eilen oli ja suositus vissii olikin jokatoinen pv ettei sperma laimene liikaa tms Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy
-----------
Muoks.. Outoa kun tää oviskipu muistuttaa menkkajomoa lievää.. Mut ennen ollu erilainen kipu.. No jospa tää ois vaik parempi ku royale gelee ollu mukana tms. Saahan sitä toivoa Clapping Hands

Muoks Muoks.. Tuli sieltä ne kovatkin kivut sitten.. Ihan heti kumaraan hetkeksi.. Vähän minuu pelottaa ku kakkosen syntymän jälkeen tuo kohdunnapukka on jitenki tonne oikealle kääntynyt ja siis mietin pääseekö siittiöt sinne edes.. Tampax ja kuukuppi hankala asentaa ettei tule ohi vuotoa :(

Liitteet

• IMG_20211202_192400.jpg
    IMG_20211202_192400.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 82
Muokattu viimeksi:
Huikkaan tännekin, että nyt jostain syystä on vähän veristä vuotoa Anxious Face With Sweat-
Toivotaan harmitonta.. Valemenkat, pieni verenpurkauma (hematooma) tms Beating HeartBeating Heart tutulla vasta oli alkuraskaudessa vuotoja...mysteeriksi jäi ja nyt jo aika pitkällä.. :)

Mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja kaksi kertaa yritettiin poistaa lääkkeillä eikä lähtenyt tulemaan, se oli aivan kauhea kokemus, rankkaa muutenkin ja sitten ei suostunut tulla pois, niin jouduin kaavintaan. Sekin pelotti ihan kauheasti sen nukutuksen takia, mutta oli nopeasti sitten ohi ja pääsi toipumaan. Tuulimunakin mulla on ollut, se tuli kyllä lääkkeillä itsekseen. Mulla on yhteensä kolme keskenmenoa ja toi kaavinta niistä viimeisin. Todella rankkoja juttuja, jotka jää kummittelemaan takaraivoon. tuosta viimeisestä kun selvisin henkisesti, niin vannoin että en ikinä enää halua tulla raskaaksi..mutta niin se aika vaan parantaa!

Tuosta varmasti lähtee viiva sulla vahvistumaan! Beating Heart

Kuulostaa kyllä rankalle sun kokemukset :Heartred

Tää oli starin viestiin tarkoitettu :). En tiiä miksen saanut liitettyä siihen :D

IMG_20211203_035929.jpg

nonii, kaksi ylintä aamupissasta. Liekkö ollut kemiallinen tai jotain. nyt ei pc näytä mitään, mutta rfsu näyttää haamua. en tiedä näkyykö kuvassa mutta paljaalla silmällä erottaa, eikä ole pelkkä viivan paikka..Tossa kemiallisessa niin jatkuuko oireet menkkoihin asti? mulla on meinaan edelleen todella kipeät rinnat, nälättää kokoajan, pissattaa ja uutena minkä eilen huomasin niin janottaa jatkuvasti. et näiden oireiden puolesta kyl menis ihan täydestä. tänää dpo11.

Kyl toi rsfu näyttää haamulle vaikka ne toki antaa turhiakin joskus.. Kokeilepa tehdä päivä/ilta pissasta pc ainakin 3h pidätyksellä? Kaverilla jostain syystä näkyi paremmin plussa alkuun niin, kuin aamu virtsasta..

@Star4 ainakin toi rfsu on varmaan yks maailman pskimpia testejä. Se kyllä voi näyttää ihan mitä vaan. Viivaa kun et ole raskaana, ei viivaa kun olet raskaana.

Täällä ei yön aikana oo vuodellu mitään. Cyclogestmömmönkään mukana ei oo tullu mitään värillistä.

Pc ehkä hitusen vahvistunu eilisestä. Ylempänä eilinen.
IMG_20211203_070107.jpg

Takaisin