Huikkaan tännekin, että nyt jostain syystä on vähän veristä vuotoa Anxious Face With Sweat-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meinasin rekisteröityä tänne mutta kas olikin vanha tili olemassa. Mutta uusi täällä silti. Huomasin kaipaavani keskustelu seuraa. Ollaan 10 kk yritetty raskautta. Edellisestä suhteesta on 8v ipana. Pahalta tuntuu joka kk pettyä kun ei oo tärpännyt.
Joka kuukausi ennen menkkoja on viikon rinnat kauhean kipeet. Eli jos joskus tuleekin raskaaksi niin en erota raskaus oireita pms oireista.
Huikkaan tännekin, että nyt jostain syystä on vähän veristä vuotoa Anxious Face With Sweat-
Mulle kyllä näkyy kummassakin kuvassa! Toivottavasti vahvistuu!View attachment 108534
mitä on raati mieltä, nyt viivalasit silmille! paljaalla silmällä siinä näkyy haamu ja jopa mieskin näkee sen! no nyt meni jännäksi! dpo 10, en tiedä näkyykö kuvassa ollenkaan Astonished Face
Mä jouduin menemään karmeiden toispuoleisten kipujen takia päivystykseen ja sieltä mut sit otettiinkin sisälle ja jouduin leikkaukseen. Mulla oli siis edennyt jo niin pitkälle, että jouduttiin poistamaan oikea munanjohdin kokonaan Rv oli arviolta 7-9. Raskautumisen suhteen ei tullut mitään rajoitteita, mutta jos tulen raskaaksi, niin pääsen julkiselle varhaisultraan.
Yleensä noi kohdunulkoiset kyllä huomataan aiemmin ja voidaan keskeyttää lääkkeillä tarvittaessa. Mulla oli vaan se tilanne, että oli kierto vasta käynnistynyt ja koska mulla tuli valemenkat, niin en tajunnut, että voisin edes olla raskaana. Ja kun ei ollut yritys päällä, niin ei tullut oikein kuunneltua omia oloja ja aloitin just työt hoitovapaan jälkeen yms., niin oli ajatukset ihan muualla. Jos nyt kävisi sama, niin varmasti huomaisin aiemmin, kun en hätähousuna malttaisi olla testaamatta. Beaming Face With Smiling Eyes (Ja toisaalta nyt aion tehdä menkoista huolimatta joka kierrossa yhden testin, että saan suljettua valemenkat pois)
Mulle kyllä näkyy kummassakin kuvassa! Toivottavasti vahvistuu!
Kai jo huomenaamusta saadaan uutta materiaalia?!? Clown Face
tässä vielä sama testi kuivuneena, mielestäni näkyy viiva paremmin.Beating Heart View attachment 108535
Voi ei, voimia ja toipumista! Saako yrittämisen aloittaa kuinka pian uudelleen?
Selkeä haamu, ei viivanpaikka :) vahvistumista ja vauva liimaa "tässä vielä sama testi kuivuneena, mielestäni näkyy viiva paremmin.Beating Heart View attachment 108535
Toivotaan harmitonta.. Valemenkat, pieni verenpurkauma (hematooma) tms Beating HeartBeating Heart tutulla vasta oli alkuraskaudessa vuotoja...mysteeriksi jäi ja nyt jo aika pitkällä.. :)Huikkaan tännekin, että nyt jostain syystä on vähän veristä vuotoa Anxious Face With Sweat-
Mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja kaksi kertaa yritettiin poistaa lääkkeillä eikä lähtenyt tulemaan, se oli aivan kauhea kokemus, rankkaa muutenkin ja sitten ei suostunut tulla pois, niin jouduin kaavintaan. Sekin pelotti ihan kauheasti sen nukutuksen takia, mutta oli nopeasti sitten ohi ja pääsi toipumaan. Tuulimunakin mulla on ollut, se tuli kyllä lääkkeillä itsekseen. Mulla on yhteensä kolme keskenmenoa ja toi kaavinta niistä viimeisin. Todella rankkoja juttuja, jotka jää kummittelemaan takaraivoon. tuosta viimeisestä kun selvisin henkisesti, niin vannoin että en ikinä enää halua tulla raskaaksi..mutta niin se aika vaan parantaa!
Tuosta varmasti lähtee viiva sulla vahvistumaan! Beating Heart
Näkyy siinä !View attachment 108534
mitä on raati mieltä, nyt viivalasit silmille! paljaalla silmällä siinä näkyy haamu ja jopa mieskin näkee sen! no nyt meni jännäksi! dpo 10, en tiedä näkyykö kuvassa ollenkaan Astonished Face