Raskaaksi 2021

3EDD332E-A3B0-4C49-B37D-612891831F6C.jpeg
Mulla näytti pc tänään vahvempaa viivaa kun eilen. Nyt näkyy kuivuneena selvemmin. Mutta haalea on edelleen. Täytyy varmaan varata alkuraskauden ultra jonnekin viikolle 7 jos ei mene kesken sitä ennen. Haluan sulkea tuulimunan pois kun sellainen ollut aiemminkin ja kaavintaan jouduin kun lääkkeet ei poistanut sitä. Pelottaa pitäiskö raskaustestin viivan olla jo näkyvämpi kun dpo10, mutta toisaalta vasta eilen sain sillä clearbluen herkällä jotain paremmin näkyviin. Vatsassa on olo että jotain siellä tapahtuu ja olo on flunssainen.

Muokattu viimeksi:
View attachment 108523 Mulla näytti pc tänään vahvempaa viivaa kun eilen. Nyt näkyy kuivuneena selvemmin. Mutta haalea on edelleen. Täytyy varmaan varata alkuraskauden ultra jonnekin viikolle 7 jos ei mene kesken sitä ennen. Haluan sulkea tuulimunan pois kun sellainen ollut aiemminkin ja kaavintaan jouduin kun lääkkeet ei poistanut sitä. Pelottaa pitäiskö raskaustestin viivan olla jo näkyvämpi kun dpo10, mutta toisaalta vasta eilen sain sillä clearbluen herkällä jotain paremmin näkyviin. Vatsassa on olo että jotain siellä tapahtuu ja olo on flunssainen.

Joo kyllä tää plussan alulle näyttää :Heartred tee ihmeessä huomenna viikko digi? Ite sain sillä 1-2 ku pc oli haamu

Huomenta,

Kp 29/28 menossa. Oireita on edelleen mutta voivat olla menkkaoireitakin. En enää elätä suuria toiveita kun mulla kaikki testit näyttäneet negaa, viimeksi eilen. Valmistaudun tässä siis jo seuraavaan kiertoon. En ole koskaan käyttänyt ovistestejä, mitäpä suosittelisitte mulle?

Ihanaa päivää kaikille ja onnittelut niille kenen tilanne näyttää hyvältä Beating Heart

View attachment 108523 Mulla näytti pc tänään vahvempaa viivaa kun eilen. Nyt näkyy kuivuneena selvemmin. Mutta haalea on edelleen. Täytyy varmaan varata alkuraskauden ultra jonnekin viikolle 7 jos ei mene kesken sitä ennen. Haluan sulkea tuulimunan pois kun sellainen ollut aiemminkin ja kaavintaan jouduin kun lääkkeet ei poistanut sitä. Pelottaa pitäiskö raskaustestin viivan olla jo näkyvämpi kun dpo10, mutta toisaalta vasta eilen sain sillä clearbluen herkällä jotain paremmin näkyviin. Vatsassa on olo että jotain siellä tapahtuu ja olo on flunssainen.

Dpo10 on vielä niin aikaista testille, että eihän silloin välttämättä näy testissä vielä mitään. Mun mielestä oikein hyvä viiva. Toivottavasti pysyy matkassa ja menee kaikki hyvinBeating Heart

Se on kyllä paha, että miten ne aiemmat ikävät kokemukset jää kummittelemaanAnxious Face With Sweat mulla oli syksyllä kohdunulkoinen ja jos tässä nyt uudestaan tulen raskaaksi, niin varmasti kokoajan pelkää, että onko taaskaan oikeassa paikassa.

Sofin testillä tehty r testi aamupissasta ja täysin negaa näytti, noi testit on kyllä hyviä siitä että ei näytä edes viivanpaikkaa Beaming Face With Smiling Eyes Huomenna aamulla viel herkällä ja sit loppuu testailut ja jään odottelee menkkoja. Huomena dpo11, luulis näkyvän jo testissä. Vaikka olikin suuret odotukset, niin jotenkin oudosti ei ole pettynyt fiilis, tässä kun on asennoitunut jo niin että ikää alkaa olla ja takana on monta raskautta, monta keskenmenoa ja vielä kaavintakin viimeisimpänä, niin tiesin alusta asti ettei meille ainakaan helpolla enää vauvaa alulle saada, mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Beating Heart

Nyt ottaisin vinkkejä vastaan parhaista ovistesteistä sekä kaikki vitamiinit ja muut mitkä voi auttaa raskautumiseen, kuten oliko greippimehu yks? Astonished Face

Onpa susia noi Clearbluet, kun antoi musta sulle tosi selkeää viivaa ja näytti jopa vahvistuneen. Kun eivät ole edes mitään halpoja. Toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi :)

Onpa susia noi Clearbluet, kun antoi musta sulle tosi selkeää viivaa ja näytti jopa vahvistuneen. Kun eivät ole edes mitään halpoja. Toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi :)

Nii, tosiaan se on herkempi kun toi sofin testi että toivoahan vielä on kuitenkin Beaming Face With Smiling Eyes

Nii, tosiaan se on herkempi kun toi sofin testi että toivoahan vielä on kuitenkin Beaming Face With Smiling Eyes
Muistaakseni sofin testitkin on aika myöhäisheränneitä?

Samoin rfsu. Dippasin eilen sellasenkin, kun sellanen kaapissa oli, niin se oli lähestulkoon blanco. Kun taas pc näytti ihan selkeästi viivaa.
Pc on kyllä tosi herkkä Beaming Face With Smiling Eyes

Dpo10 on vielä niin aikaista testille, että eihän silloin välttämättä näy testissä vielä mitään. Mun mielestä oikein hyvä viiva. Toivottavasti pysyy matkassa ja menee kaikki hyvinBeating Heart

Se on kyllä paha, että miten ne aiemmat ikävät kokemukset jää kummittelemaanAnxious Face With Sweat mulla oli syksyllä kohdunulkoinen ja jos tässä nyt uudestaan tulen raskaaksi, niin varmasti kokoajan pelkää, että onko taaskaan oikeassa paikassa.
Kyllä ne aiemmat kokemukset kaivaa ja edellisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa niin ikäkin mietityttää voiko tää mennä vielä hyvin. Onpa ikävä kokemus sullakin taustalla. Pitikö kohdunulkoisen jälkeen olla raskautumatta joku tovi? Miten se selvisi?

Ihanaa, minäkin saan toivoa vielä plussalle kun täällä myös dpo10 menossa. Beating Heart

Muistaakseni sofin testitkin on aika myöhäisheränneitä?

Samoin rfsu. Dippasin eilen sellasenkin, kun sellanen kaapissa oli, niin se oli lähestulkoon blanco. Kun taas pc näytti ihan selkeästi viivaa.
Pc on kyllä tosi herkkä Beaming Face With Smiling Eyes

mä taidan ostaakkin pc:n sitten tänää huomista aamua varten! Beaming Face With Smiling Eyes

Miten luinkin ihan väärin, että kyseessä oli Sofin herkkä testi. Eli peukut siis pystyyn ja toivottavasti noi Cb:t olis plussan alkuBeating Heart

Kyllä ne aiemmat kokemukset kaivaa ja edellisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa niin ikäkin mietityttää voiko tää mennä vielä hyvin. Onpa ikävä kokemus sullakin taustalla. Pitikö kohdunulkoisen jälkeen olla raskautumatta joku tovi? Miten se selvisi?

Mä jouduin menemään karmeiden toispuoleisten kipujen takia päivystykseen ja sieltä mut sit otettiinkin sisälle ja jouduin leikkaukseen. Mulla oli siis edennyt jo niin pitkälle, että jouduttiin poistamaan oikea munanjohdin kokonaan :sad001 Rv oli arviolta 7-9. Raskautumisen suhteen ei tullut mitään rajoitteita, mutta jos tulen raskaaksi, niin pääsen julkiselle varhaisultraan.

Yleensä noi kohdunulkoiset kyllä huomataan aiemmin ja voidaan keskeyttää lääkkeillä tarvittaessa. Mulla oli vaan se tilanne, että oli kierto vasta käynnistynyt ja koska mulla tuli valemenkat, niin en tajunnut, että voisin edes olla raskaana. Ja kun ei ollut yritys päällä, niin ei tullut oikein kuunneltua omia oloja ja aloitin just työt hoitovapaan jälkeen yms., niin oli ajatukset ihan muualla. Jos nyt kävisi sama, niin varmasti huomaisin aiemmin, kun en hätähousuna malttaisi olla testaamatta. Beaming Face With Smiling Eyes (Ja toisaalta nyt aion tehdä menkoista huolimatta joka kierrossa yhden testin, että saan suljettua valemenkat pois)

en tiedä mutta jotain tuolla alavatsassa tapahtuu. Enemmän liikkuessa, varsinkin nostellessa, (raskaita lavoja nostelen töissä) niin pistelee tonne oikealle alavatsaan. Normaalisti ei kyllä sellasta ole eikä edes menkkojen aikaan tuollaisia pistoksia tule. Mun kohtu on oikealle kallelleen ja kyllä jotain toiveita vielä on että siellä jotain tapahtuu Beaming Face With Smiling Eyes

en tiedä mutta jotain tuolla alavatsassa tapahtuu. Enemmän liikkuessa, varsinkin nostellessa, (raskaita lavoja nostelen töissä) niin pistelee tonne oikealle alavatsaan. Normaalisti ei kyllä sellasta ole eikä edes menkkojen aikaan tuollaisia pistoksia tule. Mun kohtu on oikealle kallelleen ja kyllä jotain toiveita vielä on että siellä jotain tapahtuu Beaming Face With Smiling Eyes
Keltarauhanen mulla kipuilee siltä puolen mistä on irronnut munasolu. Mutta mulla tätä ollut nyt pari kiertoa ennen menkkoja.. Mut oli myös sillo kun raskaana olin et ihania nää <3

Meinasin rekisteröityä tänne mutta kas olikin vanha tili olemassa. Mutta uusi täällä silti. Huomasin kaipaavani keskustelu seuraa. Ollaan 10 kk yritetty raskautta. Edellisestä suhteesta on 8v ipana. Pahalta tuntuu joka kk pettyä kun ei oo tärpännyt.

Joka kuukausi ennen menkkoja on viikon rinnat kauhean kipeet. Eli jos joskus tuleekin raskaaksi niin en erota raskaus oireita pms oireista.

Kyselen tyhmiä tässä. Voisikos joku ihana selittää mulle mitä tarkottaa dpo, kp ynnä muut slangi lyhenteet?

Mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja kaksi kertaa yritettiin poistaa lääkkeillä eikä lähtenyt tulemaan, se oli aivan kauhea kokemus, rankkaa muutenkin ja sitten ei suostunut tulla pois, niin jouduin kaavintaan. Sekin pelotti ihan kauheasti sen nukutuksen takia, mutta oli nopeasti sitten ohi ja pääsi toipumaan. Tuulimunakin mulla on ollut, se tuli kyllä lääkkeillä itsekseen. Mulla on yhteensä kolme keskenmenoa ja toi kaavinta niistä viimeisin. Todella rankkoja juttuja, jotka jää kummittelemaan takaraivoon. tuosta viimeisestä kun selvisin henkisesti, niin vannoin että en ikinä enää halua tulla raskaaksi..mutta niin se aika vaan parantaa!

Tuosta varmasti lähtee viiva sulla vahvistumaan! Beating Heart

Päätin testata tolla pc:llä nyt illalla, ei malta odottaa aamuun, ostin kaikkia mahdollisia testejä mitä lähikaupan hylly tarjosi! Beaming Face With Smiling Eyes Mies varmaan sekoaa myös kohta kun hötkyilen noiden testien kanssa. Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Takaisin