Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 108523 Mulla näytti pc tänään vahvempaa viivaa kun eilen. Nyt näkyy kuivuneena selvemmin. Mutta haalea on edelleen. Täytyy varmaan varata alkuraskauden ultra jonnekin viikolle 7 jos ei mene kesken sitä ennen. Haluan sulkea tuulimunan pois kun sellainen ollut aiemminkin ja kaavintaan jouduin kun lääkkeet ei poistanut sitä. Pelottaa pitäiskö raskaustestin viivan olla jo näkyvämpi kun dpo10, mutta toisaalta vasta eilen sain sillä clearbluen herkällä jotain paremmin näkyviin. Vatsassa on olo että jotain siellä tapahtuu ja olo on flunssainen.
View attachment 108523 Mulla näytti pc tänään vahvempaa viivaa kun eilen. Nyt näkyy kuivuneena selvemmin. Mutta haalea on edelleen. Täytyy varmaan varata alkuraskauden ultra jonnekin viikolle 7 jos ei mene kesken sitä ennen. Haluan sulkea tuulimunan pois kun sellainen ollut aiemminkin ja kaavintaan jouduin kun lääkkeet ei poistanut sitä. Pelottaa pitäiskö raskaustestin viivan olla jo näkyvämpi kun dpo10, mutta toisaalta vasta eilen sain sillä clearbluen herkällä jotain paremmin näkyviin. Vatsassa on olo että jotain siellä tapahtuu ja olo on flunssainen.
Sofin testillä tehty r testi aamupissasta ja täysin negaa näytti, noi testit on kyllä hyviä siitä että ei näytä edes viivanpaikkaa Beaming Face With Smiling Eyes Huomenna aamulla viel herkällä ja sit loppuu testailut ja jään odottelee menkkoja. Huomena dpo11, luulis näkyvän jo testissä. Vaikka olikin suuret odotukset, niin jotenkin oudosti ei ole pettynyt fiilis, tässä kun on asennoitunut jo niin että ikää alkaa olla ja takana on monta raskautta, monta keskenmenoa ja vielä kaavintakin viimeisimpänä, niin tiesin alusta asti ettei meille ainakaan helpolla enää vauvaa alulle saada, mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Beating Heart
Nyt ottaisin vinkkejä vastaan parhaista ovistesteistä sekä kaikki vitamiinit ja muut mitkä voi auttaa raskautumiseen, kuten oliko greippimehu yks? Astonished Face
Onpa susia noi Clearbluet, kun antoi musta sulle tosi selkeää viivaa ja näytti jopa vahvistuneen. Kun eivät ole edes mitään halpoja. Toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi :)
Muistaakseni sofin testitkin on aika myöhäisheränneitä?Nii, tosiaan se on herkempi kun toi sofin testi että toivoahan vielä on kuitenkin Beaming Face With Smiling Eyes
Täytyy käydä ostoksilla huomenna ja tehdä vaikka lauantaina :)Joo kyllä tää plussan alulle näyttää tee ihmeessä huomenna viikko digi? Ite sain sillä 1-2 ku pc oli haamu
Kyllä ne aiemmat kokemukset kaivaa ja edellisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa niin ikäkin mietityttää voiko tää mennä vielä hyvin. Onpa ikävä kokemus sullakin taustalla. Pitikö kohdunulkoisen jälkeen olla raskautumatta joku tovi? Miten se selvisi?Dpo10 on vielä niin aikaista testille, että eihän silloin välttämättä näy testissä vielä mitään. Mun mielestä oikein hyvä viiva. Toivottavasti pysyy matkassa ja menee kaikki hyvinBeating Heart
Se on kyllä paha, että miten ne aiemmat ikävät kokemukset jää kummittelemaanAnxious Face With Sweat mulla oli syksyllä kohdunulkoinen ja jos tässä nyt uudestaan tulen raskaaksi, niin varmasti kokoajan pelkää, että onko taaskaan oikeassa paikassa.
Dpo10 on vielä niin aikaista testille, että eihän silloin välttämättä näy testissä vielä mitään. Mun mielestä oikein hyvä viiva. Toivottavasti pysyy matkassa ja menee kaikki hyvinBeating Heart
Se on kyllä paha, että miten ne aiemmat ikävät kokemukset jää kummittelemaanAnxious Face With Sweat mulla oli syksyllä kohdunulkoinen ja jos tässä nyt uudestaan tulen raskaaksi, niin varmasti kokoajan pelkää, että onko taaskaan oikeassa paikassa.
Muistaakseni sofin testitkin on aika myöhäisheränneitä?
Samoin rfsu. Dippasin eilen sellasenkin, kun sellanen kaapissa oli, niin se oli lähestulkoon blanco. Kun taas pc näytti ihan selkeästi viivaa.
Pc on kyllä tosi herkkä Beaming Face With Smiling Eyes
Nii, tosiaan se on herkempi kun toi sofin testi että toivoahan vielä on kuitenkin Beaming Face With Smiling Eyes
Kyllä ne aiemmat kokemukset kaivaa ja edellisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa niin ikäkin mietityttää voiko tää mennä vielä hyvin. Onpa ikävä kokemus sullakin taustalla. Pitikö kohdunulkoisen jälkeen olla raskautumatta joku tovi? Miten se selvisi?
Keltarauhanen mulla kipuilee siltä puolen mistä on irronnut munasolu. Mutta mulla tätä ollut nyt pari kiertoa ennen menkkoja.. Mut oli myös sillo kun raskaana olin et ihania nääen tiedä mutta jotain tuolla alavatsassa tapahtuu. Enemmän liikkuessa, varsinkin nostellessa, (raskaita lavoja nostelen töissä) niin pistelee tonne oikealle alavatsaan. Normaalisti ei kyllä sellasta ole eikä edes menkkojen aikaan tuollaisia pistoksia tule. Mun kohtu on oikealle kallelleen ja kyllä jotain toiveita vielä on että siellä jotain tapahtuu Beaming Face With Smiling Eyes
Kyselen tyhmiä tässä. Voisikos joku ihana selittää mulle mitä tarkottaa dpo, kp ynnä muut slangi lyhenteet?