Clearblue näytti tältä. Apuva!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Clearblue näytti tältä. Apuva!!!View attachment 108502
mahtavaa, kyllä tää mun mielestä on selkeä juttu! Beating Heart Varovaiset Onnittelut! Beating HeartBeating Heart
Minä päätin jo nyt että seuraavassa kierrossa alan testaamaan vasta kun menkat pitäisi alkaa, jos ne siis ei ala. Ei ole "mun juttu" tämä aikainen testailu, elätän vaan turhaa toivoa ja sitten petyn joka kerran. Varsinkin kun ensimmäisessä raskaudessani sain plussan vasta viikolla kahdeksan! No onpahan jotain opittu tästäkin taas.
Varovaiset onnittelut myös täältä Beating HeartBeating HeartIän puolesta en todella uskonut että näin kävisi. Ollaan oltu ehkä kerran sängyssä just ovulaation aikaan. Ens maanantaina tai tiistaina pitäis menkkojen virallisesti alkaa. Odotellaan siis rauhassa ja testailu jatkuu nyt vain kerran päivässä aamuisin, että näkee vahvistuuko viiva vai ei.
Iän puolesta en todella uskonut että näin kävisi. Ollaan oltu ehkä kerran sängyssä just ovulaation aikaan. Ens maanantaina tai tiistaina pitäis menkkojen virallisesti alkaa. Odotellaan siis rauhassa ja testailu jatkuu nyt vain kerran päivässä aamuisin, että näkee vahvistuuko viiva vai ei.
Musta tuntuu, et mun tikut vahvistuu silmissä Astonished FaceBeaming Face With Smiling EyesIän puolesta en todella uskonut että näin kävisi. Ollaan oltu ehkä kerran sängyssä just ovulaation aikaan. Ens maanantaina tai tiistaina pitäis menkkojen virallisesti alkaa. Odotellaan siis rauhassa ja testailu jatkuu nyt vain kerran päivässä aamuisin, että näkee vahvistuuko viiva vai ei.
Musta tuntuu, et mun tikut vahvistuu silmissä Astonished FaceBeaming Face With Smiling Eyes
Ylin eilen, keskeltä tänään klo5 ja alin klo17. Ei se ehkä kuvassa näytä, mut täällä luonnossa kyllä. Ja alemman testiviiva tuli melkein heti näkyviin plus et pissa oli ollu rakossa varmaan alle 2h Beaming Face With Smiling Eyes
Joo tikuttelin. Sain hymynaaman kp 13 ja 14. Kp 13 oltiin sängyssä ja sitä ennen varmaan 4 päivää taaksepäin. Kp 13 irtosi semmonen limatulppa mistä arvasin että nyt on ovulaatio lähellä. Kp 14 oli ovulaatiokipuja.nyt en muista että tikuttelitko ovista? mä kyllä seuraavassa kierrossa alotan tikuttelee jos tässä kierrossa ei tärpännyt, niin on varmempi, me heiluteltiin ahkerasti peittoa ennen ovista ja vielä flon mukaan ennustama ovispäivänä, että sen puolesta ei jäänyt meillä kiinni, mutta toivoa on edelleen täälläkin niin kauan kun menkat alkaa Beaming Face With Smiling Eyes mulla on kaapissa sofin liuskatestejä, sillä teen huomena aamulla ja herkällä perjantai aamuna..
Ja mikä kp nyt on?Joo tikuttelin. Sain hymynaaman kp 13 ja 14. Kp 13 oltiin sängyssä ja sitä ennen varmaan 4 päivää taaksepäin. Kp 13 irtosi semmonen limatulppa mistä arvasin että nyt on ovulaatio lähellä. Kp 14 oli ovulaatiokipuja.
Nyt on kp 23 menossa.Ja mikä kp nyt on?
Mulla oli tämmönen dpo8 alkuillasta.Nyt on kp 23 menossa.
Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä . Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään. View attachment 108486
Sofin testillä tehty r testi aamupissasta ja täysin negaa näytti, noi testit on kyllä hyviä siitä että ei näytä edes viivanpaikkaa Beaming Face With Smiling Eyes Huomenna aamulla viel herkällä ja sit loppuu testailut ja jään odottelee menkkoja. Huomena dpo11, luulis näkyvän jo testissä. Vaikka olikin suuret odotukset, niin jotenkin oudosti ei ole pettynyt fiilis, tässä kun on asennoitunut jo niin että ikää alkaa olla ja takana on monta raskautta, monta keskenmenoa ja vielä kaavintakin viimeisimpänä, niin tiesin alusta asti ettei meille ainakaan helpolla enää vauvaa alulle saada, mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Beating Heart
Nyt ottaisin vinkkejä vastaan parhaista ovistesteistä sekä kaikki vitamiinit ja muut mitkä voi auttaa raskautumiseen, kuten oliko greippimehu yks? Astonished Face
Samoissa mennään.. Piinaillaan sit yhdessä onneksi eilen heilutettu peittoa ja vkl ehtii enemmänkin ku uskon et ovis vasta huomenna ku nyt plussa.Ovisliuskat (pc) näytti plussan! Siispä eiliset tallettelut saattoi osua aika kohdilleen, joten nyt vaan peukut pystyyn että tämä olisi viimein se meiän onnekas kierto ❤
Jos ei menkat ala kahden viikon kuluttua, saadaan kenties jouluksi ihania uutisia.. mutta kyllä on ankeeta jos ei Broken Heart Onneksi on töissä sen verran kiireistä, että ajatukset saa pidettyä jokseenkin kurissa. Ihan hirveet piinaviikot edessä Anxious Face With Sweat