Raskaaksi 2021

Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä :sad001. Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään. View attachment 108486
Mäkin kyllä näen tässä jotain, itse ainakin sain ihan puhtaan negan tällä testillä viimeksi.

Mitä ihmettä höpiset Beaming Face With Smiling Eyes mun silmät ainakin näkee siinä jotain, tai sitten kuvittelen viivoja jo muillekkin, itse testasin aamulla rfsu herkällä ja siinä ei kyllä näy ees viivan paikkaa! Anxious Face With SweatView attachment 108487

Mitä ihmettä tää nyt on että yhtenä päivänä näkyy ja toisena ei :(. Pregcheckiä pitäis lukea 3min sisään muistaakseni ja silloin siinä näkyi haalea haamu. Nyt kun se kuivui niin musta se näkyy huonommin. Ota tässä nyt sitten selvää. Huomenna jos ei näy selvemmin niin se oli varmaan sitten siinä. Toivon kaikille positiivista pian.

Mitä ihmettä tää nyt on että yhtenä päivänä näkyy ja toisena ei :sad001. Pregcheckiä pitäis lukea 3min sisään muistaakseni ja silloin siinä näkyi haalea haamu. Nyt kun se kuivui niin musta se näkyy huonommin. Ota tässä nyt sitten selvää. Huomenna jos ei näy selvemmin niin se oli varmaan sitten siinä. Toivon kaikille positiivista pian.

se on tätä kun ei malta odottaa, mulla voi olla vielä heittoa sen oviksen päivän kanssa kun en sitä testaillut millään, omien olojen perusteella vaan pidän että se oli silloin maanantaina, mutta esim flo ennusti sen keskiviikolle ja sillon jos on ollut niin ei vielä näytäkkään testissä mitään.. tiedä sitten, perjantaina on joka tapauksessa 6 päivää menkkoihin ja sillon noitten herkkien pitäs jo jotakin näyttää.. toivotaan nyt kovasti plussia tänne!! Beating Heart

Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä :sad001. Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään. View attachment 108486
Minä kans olen jotain ihan tooooosi haaleaa näkevinäni. Beaming Face With Smiling Eyes

Itsellä dpo9-10 enkä uskalla taaskaan testata. Se negatiivinen tulos masentaa niiiiin raskaasti, että odottelen ainakin perjantaille (dpo11-12), ennen ku testaan.
Tuloksesta riippuu sitten sen illan pikkujoulujen tarjoilujen nauttimisten laatu. Clown Face

Kyl mäki nään Herttarouvalla jotain siellä.

Itellä aika matelee, oo edes vielä dpo päivissä Confounded Face vkloppuna oletettavasti ovis tulossa, en tikuttele tms, mutta tuntemukset on suunnilleen aina ollu semmoset et tietää millon on. Limat kyl vähentyny sitte alkuvuoden, toivon ettei siitä oo haittaa.. Confused Face

Huomenta, täällä kp 28/28. Menkkoja ei kuulu. Mulla on ollut tänä aamuna oksettava olo, mutta testit näyttäneet siis tähän mennessä negaa (viimeksi eilen testasin pregcheck liuskalla vaikka ei pitänyt) joten eipä tässä ole odotukset kovin korkealla :(
Tsemppiä kaikille päivään Beating Heart

IMG_20211201_101923.jpg
Mä varmaan sekoan näiden testien kanssa, mutta tässä nyt tehty 2,5h pidätyksellä clearbluen herkkä testi, eilen tosiaan tein tällä myös, mutta mun mielestä oli paljon haaleampi toinen viiva..
tää olkoot viimeinen testi nyt tänne laitettavaksi, anteeksi tämä pähkäily Cat With Tears Of Joy

View attachment 108495 Mä varmaan sekoan näiden testien kanssa, mutta tässä nyt tehty 2,5h pidätyksellä clearbluen herkkä testi, eilen tosiaan tein tällä myös, mutta mun mielestä oli paljon haaleampi toinen viiva..
tää olkoot viimeinen testi nyt tänne laitettavaksi, anteeksi tämä pähkäily Cat With Tears Of Joy
Kyllähän tuossa selvästi viiva näkyy <3 pitäiskö itsekin hakea tuollainen testi kun nää muut näyttää niin epäselvästi. Olis mieluummin kokonaan nega ku joku ihme hailura ja heti toiveet katossa.

Kyllähän tuossa selvästi viiva näkyy :Heartred pitäiskö itsekin hakea tuollainen testi kun nää muut näyttää niin epäselvästi. Olis mieluummin kokonaan nega ku joku ihme hailura ja heti toiveet katossa.
Tuollakin mie sain haamun kun oli nega :( tai mussa vaa joku vikana ku tulee kaikkiin haamuja ja tosi selviä viivanpaikkoja Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy
Mutta joo pc kans mulla se jos tullut selvä viivanpaikka mitä vois luulla haamuiksi, niin hävinnyt melkein kuivuessaan.. Tee ihmeessä aamulla uusi niin näkee kyllä et ois selvempi jos tarttunut matkaan Beating HeartBeating Heart
Kuvassa mun nega predictor early ja sit tuo clearblue early. .. Ite yritän tästä syystä olla testamatta liian ajoissa ettei tuut turhia odotuksia mut tiiän kyl et se on vaikeeta.. :(

Liitteet

• Screenshot_2021-12-01-11-46-36-954_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2021-12-01-11-46-36-954_com.miui.gallery.jpg
    493.8 KB · Katsottu: 114
View attachment 108495 Mä varmaan sekoan näiden testien kanssa, mutta tässä nyt tehty 2,5h pidätyksellä clearbluen herkkä testi, eilen tosiaan tein tällä myös, mutta mun mielestä oli paljon haaleampi toinen viiva..
Tää on paljon selvempi ku siinä eilisessä Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heartja mä ainakin tykkään jännätä muidenkin puolesta et laita ihmeessä kuvaa :) otitko kuvaa testistä ennen purkamista?

Tää on paljon selvempi ku siinä eilisessä Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heartja mä ainakin tykkään jännätä muidenkin puolesta et laita ihmeessä kuvaa :) otitko kuvaa testistä ennen purkamista?

no empäs kyllä tajunnut ottaa Anguished Face- nyt pitää yrittää malttaa odottaa perjantaille jospa sitten näkyy paremmin jotain jos on näkyäkseen!
Kyllä noita oireitakin on, jollen kuvittele kaikkea, varsinkin toi alavatsa juiliminen mikä säteilee alaselkään ja nivusiin asti ja noi rinnat on edelleen tosi arat Astonished Face

no empäs kyllä tajunnut ottaa Anguished Face- nyt pitää yrittää malttaa odottaa perjantaille jospa sitten näkyy paremmin jotain jos on näkyäkseen!
Kyllä noita oireitakin on, jollen kuvittele kaikkea, varsinkin toi alavatsa juiliminen mikä säteilee alaselkään ja nivusiin asti ja noi rinnat on edelleen tosi arat Astonished Face

Mikä dpo sulla oli :) Toivotaan vahvistumista <3

Tuollakin mie sain haamun kun oli nega :sad001 tai mussa vaa joku vikana ku tulee kaikkiin haamuja ja tosi selviä viivanpaikkoja Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy
Mutta joo pc kans mulla se jos tullut selvä viivanpaikka mitä vois luulla haamuiksi, niin hävinnyt melkein kuivuessaan.. Tee ihmeessä aamulla uusi niin näkee kyllä et ois selvempi jos tarttunut matkaan Beating HeartBeating Heart
Kuvassa mun nega predictor early ja sit tuo clearblue early. .. Ite yritän tästä syystä olla testamatta liian ajoissa ettei tuut turhia odotuksia mut tiiän kyl et se on vaikeeta.. :sad001
Ei todella pitäis testailla näin aikaisin. Pettyy vaan kun ensin näkyy jotain ja kohta ei mitään :(. Kai se on vaan asennoiduttava uuteen kiertoon kohta. Saapahan ainakin jouluna vielä syödä kaloja ja mätiä ja juoda vähän viiniä :).

Ei todella pitäis testailla näin aikaisin. Pettyy vaan kun ensin näkyy jotain ja kohta ei mitään :sad001. Kai se on vaan asennoiduttava uuteen kiertoon kohta. Saapahan ainakin jouluna vielä syödä kaloja ja mätiä ja juoda vähän viiniä :).
Kyllähän se saattaa olla oikea haamu, eipä se tuon tummempi vielä olisi kuitenkaan. Toivoa on <3

Mikä dpo sulla oli :) Toivotaan vahvistumista :Heartred

nyt on dpo9 ja tosiaan ihan liian aikasta testailla, nyt pitää vaan malttaa odottaa, kun tää on sitten just tämmöstä arpomista viivan paikan ja plussan välillä.

nyt on dpo9 ja tosiaan ihan liian aikasta testailla, nyt pitää vaan malttaa odottaa, kun tää on sitten just tämmöstä arpomista viivan paikan ja plussan välillä.
Peukut pystyssä!! Kyl toi aika hyvälle vaikuttaa ku selkeesti saman testin tulos vahvistunut Beating HeartClapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin Tone

Ei todella pitäis testailla näin aikaisin. Pettyy vaan kun ensin näkyy jotain ja kohta ei mitään :sad001. Kai se on vaan asennoiduttava uuteen kiertoon kohta. Saapahan ainakin jouluna vielä syödä kaloja ja mätiä ja juoda vähän viiniä :).

Minä päätin jo nyt että seuraavassa kierrossa alan testaamaan vasta kun menkat pitäisi alkaa, jos ne siis ei ala. Ei ole "mun juttu" tämä aikainen testailu, elätän vaan turhaa toivoa ja sitten petyn joka kerran. Varsinkin kun ensimmäisessä raskaudessani sain plussan vasta viikolla kahdeksan! No onpahan jotain opittu tästäkin taas.

Muokattu viimeksi:
Höpö höpö! Lisää vaan kuvia ja testejä, niitä on kiva katsella ja tiirata. Beaming Face With Smiling Eyes
Ja tässä kuvassahan on jo selkee toinenki viiva!

Takaisin