Raskaaksi 2021

Näättekö muut tässä mitään, paljaalla silmällä on toinenkin viiva, mutta onko se viivan paikka vai haamu? ja siis vasta dpo8, että tosi aikanen testaus aamupissasta Anguished Face-View attachment 108405

Kyllä tässä jotain näkyy. Nää vissiin antaa monille aika vahvoja viivanpaikkoja. Mutta toivottavasti olis plussan alku :)

Okei tää hullu kävi hakemassa herkän rfsu:n testin ja siihen piirtyi haalea toinen viiva. Ei auta kun odotella alkaako se näkymään paremmin lähipäivinä vai oliko mahdollinen kemiallinen kyseessä.
041E06CA-40CD-4507-8076-89D1A89FF66B.jpeg

Muokattu viimeksi:
Jatkoa: eli nyt on kp 15,ja sain eilen kp 14,vahvimman ovistestiviivan kuin aikaisemmin (ilman Macaa),eli eikös tää ole plussa? View attachment 108408
Nyt on alavatsalla ovistuntemuksia mutta aamulämpö on koholla ollut jo kp 13,jolloin sain myös (melkein?) ovisplussan,eli tälläisen
View attachment 108409

Laskisitteko tuon kp 13 jo ovisplussaksi?

Aamulämmöistä; en ole aiemmin koskaan mittaillut. Eli miksihän mulla laski kp 12 aamulämpö se oli 35,7.
Sitten kp 13 takaisin se pysyvä normaalilämpö 36,10. Kp 14 se oli 36,30.Tänään kp 15,ovisplussapäivän jälkeinen aamu taas laski 36,23. Eli ei pysynyt tuossa 36,3:ssa…Olisikohan ovis vasta tulossa? Miksi tuo koukkaus alaspäin olisi noin monta pv ennen ovista?

Mulla on ollut tässä jättipitkässä kierrossa kolmekin kertaa niin, että lämpö vähän droppasi yhtenä aamuna. Epäilinkin joka kerralla, että ovis olis ollut. Mutta näköjään olikin vasta viime vkl (droppia seurasi selvä lämmönnousu ja muistaakseni lämmön pitää olla koholla vähintään 3 päivää). Eli varsinaista vastausta en tiedä, mutta näköjään ne lämmöt voi välillä heitellä muuten vaan.Beaming Face With Smiling Eyes

Hitsi kun se toiveikkuus vaan nostaa päätään, vaikka kuinka yrittäisi pysyä tyynenä ja periaatteessa tiedän, ettei mitkään kovin hyvät mahdollisuudet olekaan tässä kierrossa. No pääasia kuitenkin, että kroppa toimii edes jotenkin. Menkat pitäis alkaa ensi viikon alkupuolella, koitan nyt malttaa testailujen kanssa sinne asti. Kun ihan tarpeeksi monta testiä tullut tehtyä jo tässä kierrossaBeaming Face With Smiling Eyes

Okei tää hullu kävi hakemassa herkän rfsu:n testin ja siihen piirtyi haalea toinen viiva. Ei auta kun odotella alkaako se näkymään paremmin lähipäivinä vai oliko mahdollinen kemiallinen kyseessä.View attachment 108452

Jotain siellä pilkistää. Kunpa lähtisi vahvistumaanBeating Heart Ja tsemppiä piinailuun! Tää testi antaa monille turhia viivoja, mutta mulla ei ole tähänkään tullut mitään viivanpaikkoja, että osalla toimii ihan hyvinBeaming Face With Smiling Eyes Muistaakseni sain just tällä testillä plussan dpo9 ekassa raskaudessa.

En voi uskoa tätä!! Tänään kp 28 ja dpo 10 tai 11
Ekasta letro kierrosta tärppäsi!!! Pysyispä tää nyt kyydissä Beating Heart

Liitteet

• IMG_20211130_171857__01.jpg
    IMG_20211130_171857__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 168
Onnea ja vauva liimaa Iinamarika <3

Herttarouva
Toisilla toi rsfu herkkä antaa selviäkin viivoja ja toisille se ei anna mitään jos nega.. et mie luulen et toisilla se reagoi johonki ihan muuhun ku hcg.. Tässä miun nega liitteenä..oli luonnossa selvemmin nähtävä viiva ja värillinen.. Katsoitko jäikö viiva testiin kokonaan kuivuneena? Huomasin itse aiemmista haamuista ko testillä että se viiva oli kadonnut joskus tuntien päästä.. Muut testit oli negoja niin en usko edes kemialliseksi. Kyl inhotti kun antoi turhaa toivoa.

Liitteet

• Screenshot_2021-11-30-19-29-59-571_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2021-11-30-19-29-59-571_com.miui.gallery.jpg
    417.4 KB · Katsottu: 107
Mie en tiiä menikö lh huippu jo.. Oli tummempi viiva toissa päivänä mut ei plussa ja nyt ollut haaleampi. Teen kohta vielä yhden et vahvistuuko enää.. On tosiaa lyhyt se lh piikki mulla ei saa aina testillä kii ja jos ei tuu oviskipua aina ni en tunnista millon meni.. No onneks seksiä välillä silti ollut ni voi onnistaa silti.

En ymmärrä tätä oireilua.. Ihan samoja ku raskaana ois.. Siis ruokahalu hillitön ja pissalla saa ravata ja paleltaa.. Outo jos ovis tekee samoja oireita.. Mut vasta siis kp 17.. En oo enää yllättynyt toisaalta mistään

Muoks lisään kuvan sovelluksesta.. Sen mukaan ovis pitäs olla tänään. Mut on toi vaihdellut toki..

Liitteet

• Screenshot_2021-11-30-20-25-14-006_periodtracker.pregnancy.ovulationtracker.jpg
    Screenshot_2021-11-30-20-25-14-006_periodtracker.pregnancy.ovulationtracker.jpg
    668.6 KB · Katsottu: 78
Muokattu viimeksi:
En voi uskoa tätä!! Tänään kp 28 ja dpo 10 tai 11
Ekasta letro kierrosta tärppäsi!!! Pysyispä tää nyt kyydissä Beating Heart
Tekikö sulla letrot oviskipua? Mulla kakkosta yrittäessä oli ne käytössä muutaman kierron ja ihan julmettu kipu oli oviksen aikaan.. Ilmankin joskus toki mut ei iha nii kovaa kun sen aikana piti joskus iha sikö asennossa vaa maata tunti jopa.. Miulla tarras kii sit ilman niitä lopulta..
Onnea vielä ja vauva liimaaBeating HeartBeating Heart

Sori äänessä kokoajan Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesLaitan tähän nyt pc negan myös.. Ihan sillä et ärsyttää ku nää antaa nykyään tämmösiä.... Ihme muka haamuja. Ennen ku pc muuttui niin tää ois ollu iha selkee plussan alku eikä ois ollut epäilystä

Liitteet

• PCIMG_2021-11-30_19-53-28.JPG
    PCIMG_2021-11-30_19-53-28.JPG
    348.2 KB · Katsottu: 123
Muokattu viimeksi:
Onnea ja vauva liimaa Iinamarika :Heartred

Herttarouva
Toisilla toi rsfu herkkä antaa selviäkin viivoja ja toisille se ei anna mitään jos nega.. et mie luulen et toisilla se reagoi johonki ihan muuhun ku hcg.. Tässä miun nega liitteenä..oli luonnossa selvemmin nähtävä viiva ja värillinen.. Katsoitko jäikö viiva testiin kokonaan kuivuneena? Huomasin itse aiemmista haamuista ko testillä että se viiva oli kadonnut joskus tuntien päästä.. Muut testit oli negoja niin en usko edes kemialliseksi. Kyl inhotti kun antoi turhaa toivoa.
Joo jäi siihen jälki, mutta ei niin selvä kylläkään. Saa nähdä. Tuntuu epätoivoiselta ja mietin että tuskin onnistaa tässä kierrossa.

Mie en tiiä menikö lh huippu jo.. Oli tummempi viiva toissa päivänä mut ei plussa ja nyt ollut haaleampi. Teen kohta vielä yhden et vahvistuuko enää.. On tosiaa lyhyt se lh piikki mulla ei saa aina testillä kii ja jos ei tuu oviskipua aina ni en tunnista millon meni.. No onneks seksiä välillä silti ollut ni voi onnistaa silti.

En ymmärrä tätä oireilua.. Ihan samoja ku raskaana ois.. Siis ruokahalu hillitön ja pissalla saa ravata ja paleltaa.. Outo jos ovis tekee samoja oireita.. Mut vasta siis kp 17.. En oo enää yllättynyt toisaalta mistään

Muoks lisään kuvan sovelluksesta.. Sen mukaan ovis pitäs olla tänään. Mut on toi vaihdellut toki..

Musta tuntuu, että mullakin ovis oireillut ihmeellisen paljon (ja silti meni melkein ohi). Ekaa yrittäessa muistan, että oli vaan tyyliin jotain pikkunippailuja ja himot huipussa. Nyt taas ollut ihan hirveää etovaa oloa ja maha kipeänä, mihin se ”hedelmällisyyden jumalatar” on hävinnyt Beaming Face With Smiling Eyes

Sori äänessä kokoajan Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesLaitan tähän nyt pc negan myös.. Ihan sillä et ärsyttää ku nää antaa nykyään tämmösiä.... Ihme muka haamuja. Ennen ku pc muuttui niin tää ois ollu iha selkee plussan alku eikä ois ollut epäilystä

Onko nää tehty siis tänään? Tuli vaan mieleen, että voisko näyttää haamua ovulaation takia? Kun ovulaatioonkin voi liittyä pieni hcg-pitoisuuden nousu. :)

Onnea Limputti ja Iinamarika! :Heartred

Kun oli tuolla koronasta puhetta, niin kyllä tämä tilanne kieltämättä huolettaa, vaikka olenkin tuplarokotettu. :( Aion kyllä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen käydä hakemassa vielä tehosterokotteen, jota täällä Saksassa suositellaan kaikille yli 18-vuotiaille. Tai jos en ole siihen mennessä raskaana, haen tehosteen viimeistään helmikuussa, kun toisesta rokotteesta tulee 6 kuukautta. Täällä Saksassa on muutenkin tosi hurja tilanne tällä hetkellä. Kun esim. Helsingissä 7 päivän ilmaantuvuus on 186, niin Saksassa pahimmilla alueilla se on jopa yli 2000! Noilla pahimmilla alueilla teho-osastot ovat niin täynnä, että sieltä lennätetään potilaita toiselle puolelle maata. Itse asun onneksi alueella, jossa tilanne on toistaiseksi melko hyvä, mutta on tämä silti aika pelottavaa. Anxious Face With Sweat-

Tekikö sulla letrot oviskipua? Mulla kakkosta yrittäessä oli ne käytössä muutaman kierron ja ihan julmettu kipu oli oviksen aikaan.. Ilmankin joskus toki mut ei iha nii kovaa kun sen aikana piti joskus iha sikö asennossa vaa maata tunti jopa.. Miulla tarras kii sit ilman niitä lopulta..
Onnea vielä ja vauva liimaaBeating HeartBeating Heart
Kiitos Beating HeartBeating Heart Ihan siis pientä tuntemusta minkä vois yhdistää ovikseen mut en oo tosiaan varma ku saman tapaista oli kahtena päivänä eikä kyl oikee muutenkaan mitää voimakkaita ovis oireita ollu et limat oikeestaan ainoo ovistestin lisäksi

Onko nää tehty siis tänään? Tuli vaan mieleen, että voisko näyttää haamua ovulaation takia? Kun ovulaatioonkin voi liittyä pieni hcg-pitoisuuden nousu. :)

Tein ton testin nyt edellisten menkkojen jälkeen ku halusin nähdä kuinka selvää antaa ku tietää ettei ole raskaana ni vois verrata sit jos joskus piinaillessa menee tekee vielä vaikka ko testin.. Ja joo siis joskus kun kierto oli sekaisin niin sain oviksen aikoihin selkeän haamun kyllä toiseen testiin :)
Toi rsfu selvä haamu oli viime kierron loppupuolella tehty mut muut oli negaa tossa kohtaa.

Muoks ovis tikuttelu jatkuu koska tummenee taas. Viime kierrossa ovis olikin vasta kp 21 ja siksi menkkojen alku venyi myös pidemmälle

Liitteet

• IMG_20211201_064719.jpg
    IMG_20211201_064719.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 89
Muokattu viimeksi:
Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä :(. Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään.
2EF5F0A1-388C-40A2-B3C9-42A8F9D1F0DE.jpeg

Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä :sad001. Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään. View attachment 108486
Mulla on myös kiinnittymistiputtelu ollut selvä merkki. Siksi olen melkeinpä aina osannut odottaa menkkoja kun yritetty nyt 4kk mieheni kanssa. Ja muuten sain tuohon Pregcheckiin selvän haamun. En siis enää luota mihinkään testiin ennenkuin menkat on myöhässä. Tämän neuvon voisin antaa melkeinpä kaikille varhaistestailijoille. Beating Heart Itse olen himotestailija ja sen totean että aina kun yrittää olla testaamatta ennen aikojaan ei se ole onnistunut. Tsemppiä ja kannattaa pitää välipäiviä ja odotella lähemmäs kk-alkamispäivää. Baby Light Skin ToneJos maltat. Itsellä on nyt siis vasta ovis ohi,ja aloitin tässä kierrossa yk 5 aamulämpömittailun.
Tiedän että ensimmäisen mittailukierron aikana ei voi tietää vielä tarkkaan milloin ovuloi,ja ovuloiko kun ei ole tietoa miten lämpö käyttäytyy itsellä. Jatkuvaa mittailua useamman kuukauden siis vaatii. Pientä osviittaa varmaan antaa se,että lämmöt tipahti kp 12, alle 36, ja sitten nousi takaisin yli sen normilämmön.

Tän aamuinen dpo9. Silmä haluaisi nähdä siinä nyt jotain mutta en tiedä :sad001. Illalla jomotti taas alaselkää ja vatsaa. Kuitenkaan kiinnittymiseen liittyvää tiputtelua ei ole näkynyt mitä mulla on aina ollut. Pregcheckillä testasin tänään. View attachment 108486

Mitä ihmettä höpiset Beaming Face With Smiling Eyes mun silmät ainakin näkee siinä jotain, tai sitten kuvittelen viivoja jo muillekkin, itse testasin aamulla rfsu herkällä ja siinä ei kyllä näy ees viivan paikkaa! Anxious Face With Sweat
IMG_20211201_075159.jpg

Kyllä mä tässä jotain näen Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla tuossa on medigoon herkän testin suora Beaming Face With Smiling Eyes
Kyseessä alkionsiirto 6päiväisellä blastolla dpo5 päivänä Beating Heart

Liitteet

• IMG_20211201_054259.jpg
    IMG_20211201_054259.jpg
    367.4 KB · Katsottu: 115
Takaisin