Raskaaksi 2021

Onnea plussanneille ja tsemppiä teille piinapäivissä oleville :)

Kellään kokemusta pissatulehduksista yritysaikana? Voiko vaikuttaa hedelmällisyyteen tai tärppäämiseen? Vien tänään näytteen taas, tulehduksen oireet kyllä on.

Ja kokemuksia tutkimuksista jos tässä ei puolen vuoden aikana tärppää niin sinne kai mentävä. Mitä siellä tehdään tai milloin gynekologille kannattaa mennä, minä kierronpituutena?

Edellisessä liitossa raskaudet alkaneet n.3-11kk yrityksellä. Useampi keskenmeno myös takana. Mutta useampi onnistunut raskaus. Nyt en tiedä yhtään kun ikää jo 37 kohta, edellisen kerran raskaana ollut 33v. Nykyisen miehen hedelmällisyys ei tiedossa. Hänellä ei omia lapsia.

Yk 2 Kp5/28-34

Kiva kuulla etten ole ainoa :). Mulla on pregcheckin testejä kaapissa ja ajattelin huomenna aloittaa testaamisen. Ihan hullua, mutta oon saanut viimeksikin dpo8 todella haalean toisen viivan.

No siis mulla oli ihan sama ajatus että huomena alotan testaamaan!

Paljon Onnea Limputti.

Pahoittelut Foreverfever, Sisukas26 ja Maikkunen.

Onpas täällä moni kierron puolivälissä. Täällä myöskin kp16 ja O+ tänään. Talletteluista ei taaskaan kyllä jää kiinni. Nyt on sekstailtu eilen ja edellispäivänä, myöskin tänään ja huomenna varmistellaan vielä.

Meillä ei tuo aukkari auttanut ainakaan siihen kiertoon.
Viime kierrossa siis aukkari, KAKSI johtofollia oikealla, täydellinen yhdynnän ajoitus. Silti se viime kiertokin vaihtui uuteen ihan ajallaan.

Herttarouva kyseli luteaalivaiheen pituudesta.
Mulla ikää 37v ja luteaali on pidentynyt tai se dpo9 alkanut tuhruttelu on jäänyt pois. Nykyään luteaali on 12-14.
Ennen mulla alkoi aina tuhruvuoto dpo9-10, se ei luteaalia lyhennä kun ei ollut kunnon vuoto mutta kyllä se aika maahan veti kun sillon jo tiesi että kierto oli siinä.
Nykyään tuota tuhrua ei enää tule.

Onpa jännät paikat täällä monella :)

Täällä on nyt lämmöt niin selvästi koholla, että uskon oviksen tosiaan viimein olleen. Jos Flon ennuste pitää paikkansa, ajoitus meni kyllä niin pyllylleen, että ei paljon tarvi jännäillä. Mutta toki elättelen toiveita, että jos olikin päivän tai pari myöhemmin, niin sitten voisi vielä olla toivoa. Nyt oli jomotteluakin vasemmalla puolella, että ihan harmittaa kyllä, etten kierron venyessä enää tajunnut, että ovis oli niin myöhään.

Näättekö muut tässä mitään, paljaalla silmällä on toinenkin viiva, mutta onko se viivan paikka vai haamu? ja siis vasta dpo8, että tosi aikanen testaus aamupissasta Anguished Face-
IMG_20211130_051149.jpg

Muokattu viimeksi:
Näättekö muut tässä mitään, paljaalla silmällä on toinenkin viiva, mutta onko se viivan paikka vai haamu? ja siis vasta dpo8, että tosi aikanen testaus aamupissasta Anguished Face-View attachment 108405

Onko toi vähän niinku väärinpäin, et tuossa oikealla plussaviiva? Ihan kun siinä aavistus jotain näkyisi.

Onko kellään kokemusta Maca-jauheesta? Ostin Luomu Macajauhetta ja aloitin nyt kp 9,sitä ottamaan aamuisin 1 tl. Pitäisi auttaa hormonihäiriöissä? Sitä epäilen itsellä,luteaalivaihe on melko lyhyt ja oviskivut epäsäännölliset sekä menkat todella niukentuneet ja lyhentynyt kierto yli vuosi sitten 2-3 vrklla.

Jatkoa: eli nyt on kp 15,ja sain eilen kp 14,vahvimman ovistestiviivan kuin aikaisemmin (ilman Macaa),eli eikös tää ole plussa? 3E4060C7-3F83-4157-B228-FAB19F64AFFC.jpeg
Nyt on alavatsalla ovistuntemuksia mutta aamulämpö on koholla ollut jo kp 13,jolloin sain myös (melkein?) ovisplussan,eli tälläisen
6F82EF95-686C-4D94-B074-C9E0437D4336.jpeg

Laskisitteko tuon kp 13 jo ovisplussaksi?

Aamulämmöistä; en ole aiemmin koskaan mittaillut. Eli miksihän mulla laski kp 12 aamulämpö se oli 35,7.
Sitten kp 13 takaisin se pysyvä normaalilämpö 36,10. Kp 14 se oli 36,30.Tänään kp 15,ovisplussapäivän jälkeinen aamu taas laski 36,23. Eli ei pysynyt tuossa 36,3:ssa…Olisikohan ovis vasta tulossa? Miksi tuo koukkaus alaspäin olisi noin monta pv ennen ovista?

Muokattu viimeksi:
Näättekö muut tässä mitään, paljaalla silmällä on toinenkin viiva, mutta onko se viivan paikka vai haamu? ja siis vasta dpo8, että tosi aikanen testaus aamupissasta Anguished Face-View attachment 108405

mun mielestä siinä näkyy kyllä jotain <3
Mä testasin kans nyt dpo8 eikä näkynyt yhtään mitään :(. Myöskin menkkajomot ovat rauhoittuneet. Olisko sitten ollut kiinnittymisyritys.

Huomenta taas! Tänään kp 27/28. Ei vielä menkkoja, mutta kevyt päänsärky ja edelleen alavatsalla polte. Jos ei menkat ala niin seuraavan testin meinaan tehdä perjantaina. Meillä olisi lauantaina pikkujoulut jossa olisi pienimuotoinen alkoholin nauttimismahdollisuus. En kyllä aio sitä hyödyntää mikäli menkkoja ei kuulu, näyttipä testi mitä hyvänsä. Mutta jos menkat alkaakin niin kai sitä voi murheeseen vähän ottaa ilolientä.

Tsemppiä päivään kaikille Beating Heart

Ps. Rokottamattomalla veljelläni todettiin eilen korona. Onneksi en ole nähnyt häntä pariin kuukauteen. Mutta mielessä pyörii tämä koronakin kun samaan aikaan uutisoidaan kohtukuoleman riskin ym lisääntymisistä raskailla koronaan sairastuneilla. Huolestuttaa Anxious Face With Sweat-

Huomenta taas! Tänään kp 27/28. Ei vielä menkkoja, mutta kevyt päänsärky ja edelleen alavatsalla polte. Jos ei menkat ala niin seuraavan testin meinaan tehdä perjantaina. Meillä olisi lauantaina pikkujoulut jossa olisi pienimuotoinen alkoholin nauttimismahdollisuus. En kyllä aio sitä hyödyntää mikäli menkkoja ei kuulu, näyttipä testi mitä hyvänsä. Mutta jos menkat alkaakin niin kai sitä voi murheeseen vähän ottaa ilolientä.

Tsemppiä päivään kaikille Beating Heart

Ps. Rokottamattomalla veljelläni todettiin eilen korona. Onneksi en ole nähnyt häntä pariin kuukauteen. Mutta mielessä pyörii tämä koronakin kun samaan aikaan uutisoidaan kohtukuoleman riskin ym lisääntymisistä raskailla koronaan sairastuneilla. Huolestuttaa Anxious Face With Sweat-

Toivottavasti veljesi paranee pian. Itsekin miettinyt mitä jos sairastuu koronaan raskausaikana. Pelottava ajatus. Tällä hetkellä molemmat rokotukset otettuna, mutta tuttavapiirissäkin on sairastuneita joilla ollut molemmat rokotukset.

Hei onko kellään kokemusta one stepin raskaustesteistä? Joku ihme viiva tohon tuli mutta en tiiä onko vaan viivanpaikka.
4FC0429E-9073-4AB1-85BD-7970EE0CD0A0.jpeg

Hei onko kellään kokemusta one stepin raskaustesteistä? Joku ihme viiva tohon tuli mutta en tiiä onko vaan viivanpaikka. View attachment 108415
Hmmm, vähän hankala saada selvää! Onko väri sama kuin kontrolliviivassa, vai jotain muuta? Se kai se olennainen asia on, että jos on samaa väriä, vaikka kuinka hailakkana, niin on positiivinen? :)

Itse tein viime viikolla varovaisuuttani yhden tuollaisen (ennen pikkujouluja), ja ei ollut tietoa mistään viivan kaltaisestakaan! Mutta olin havaitsevinani silloin siinä testin sivussa viivanpaikan kohdalla jotain. Mutta tuossa testialueella ei mulla ollut yhtään mitään.

Hei onko kellään kokemusta one stepin raskaustesteistä? Joku ihme viiva tohon tuli mutta en tiiä onko vaan viivanpaikka. View attachment 108415

käsittääkseni nää näyttää voimakkaasti viivan paikkaa. Confused Face mutta me ollaan nyt molemmat kyl testailtu nyt tosi aikaseen, ei heitetä toivoa vielä. Beating Heart mulla tarjos sofinkin testi tosi haamua kun äsken töistä tullessa testasin, mutta niistä mulla ei oo kokemusta et näyttääkö tummana viivanpaikkaa.. nyt teen sit huomena aamulla seuraavan, kattoo näkyykö mitään, tuli tilattua monta testiä kerralla kaappiin.Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla menkkajomot jatkuu yhä, se on sellasta särkyä ja nippailua, ei ihan samaa ku mennkkajomot. Rinnat on edelleen kipeät. Saas nähä, olishan se kyllä uskomatonta plussasta ekasta kunnon yrityskierrostaBeating Heart

Hmmm, vähän hankala saada selvää! Onko väri sama kuin kontrolliviivassa, vai jotain muuta? Se kai se olennainen asia on, että jos on samaa väriä, vaikka kuinka hailakkana, niin on positiivinen? :)

Itse tein viime viikolla varovaisuuttani yhden tuollaisen (ennen pikkujouluja), ja ei ollut tietoa mistään viivan kaltaisestakaan! Mutta olin havaitsevinani silloin siinä testin sivussa viivanpaikan kohdalla jotain. Mutta tuossa testialueella ei mulla ollut yhtään mitään.

Mulla tuli myös siihen sivuun joku, mutta viivan kohdalla testialueella ei näkynyt kyllä yhtään mitään :(

käsittääkseni nää näyttää voimakkaasti viivan paikkaa. Confused Face mutta me ollaan nyt molemmat kyl testailtu nyt tosi aikaseen, ei heitetä toivoa vielä. Beating Heart mulla tarjos sofinkin testi tosi haamua kun äsken töistä tullessa testasin, mutta niistä mulla ei oo kokemusta et näyttääkö tummana viivanpaikkaa.. nyt teen sit huomena aamulla seuraavan, kattoo näkyykö mitään, tuli tilattua monta testiä kerralla kaappiin.Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla menkkajomot jatkuu yhä, se on sellasta särkyä ja nippailua, ei ihan samaa ku mennkkajomot. Rinnat on edelleen kipeät. Saas nähä, olishan se kyllä uskomatonta plussasta ekasta kunnon yrityskierrostaBeating Heart
Joo ihan sama että tosiaan vasta dpo8. Ja eka yrityskierto meilläkin. Mulla oli jomot aamulla tipotiessään, mutta taas jomottaa vahvasti. Toivoa on vielä vaikka testit negaa luultavasti onkin. Mun täytyy enskiertoon tilata näitä raskaustestejä kunnon kasa :).

Ei siinä tosiaan väriä silmiin kyllä näkynyt mutta tosi vahva viivanpaikkakin. No ei auta kun odotella :).

Takaisin