Raskaaksi 2021

Pahoittelut foreverfever :(

Ja oma napailua. Eli Flo bongasi tänään lämpöjen perusteella, että ovis olis ollutkin torstaina. Tosin mun kirjauksen perusteella perjantaina olis tullut valkovuotoa eli ilmeisesti ”ovislimat”. Miten se mahtaa mennä, tuleeko ne yleensä oviksen jälkeen? Nyt siis jätän testit kaappiin ja jään odottamaan menkkoja tuonne seuraavalle viikolle. Harmillisesti seksiä ollut vaan pe ja sitä ennen useamman päivän tauko, että taisi tämä supermyöhäinen ovis mennä ihan ohi.:( Mutta pääasia, että tuli edes jotain järkeä tähän touhuun.

Dpo6 ja jännäksi käy,
mulla kipeytyi rinnat sillon heti oviksen jälkeen, mutta nyt yön aikana ne on kipeytynyt niin että ihan särkee vaikka on paikallaan eikä kukaan edes koske niihin. Ihan tosi kipeät ja arat. Astonished Face

mites muilla on oireet, onko kukaan päässyt nyt testailemaan?

Mulla on eriskummallisesti rinnat ollut oviksen aikaan vaan vähän arat. Yleensä vähintään viikko ennen menkkoja alkanut jäätävä rintojen kipuilu. Nyt rinnat ei oo kipeät ollenkaan mikä on vähän kummallista. Tällä hetkellä dpo 9. Hätäpäissäni oon tehny jo kaks negatestiä vaikka tiesin että ei ne vois vielä muuta näyttääkkään. Lämmöt ollu loppuviikosta koholla, n. 37-37,5 suusta mitattuna. Koko ajan oli tuolloin kuumeinen olo. Kuuma ja hiki jatkuvasti, iltaisin palelsi. Myös ihmeellistä etomista välillä joka tottakai johtuu varmasti vain keltarauhasen toiminnasta. Eilen illalla ihmeellisiä viiltäviä menkkakipumaisia (mutta ei kuitenkaan) kipuja alavatsalla ja jopa nivusessa asti. Tänä aamuna sitten lämmöt suusta vain 36,9 että toivo heräsi kiinnittymisdropista! Huomenna aloitan sit testaamisen haamujen toivossa.

Dpo6 ja selkää ja vatsaa särkee. Viime kerralla sain haamun dpo8. Olin varma että menkat alkaa kun tuli ruskeaa vuotoa mutta taisi johtua silloin kiinnittymisestä. Mitään vuotoa ei ole näkynyt ja muutenkaan uskoa siihen että heti ekasta kerrasta onnistuisi tässä iässä. Mutta piinaavaa on odotella.

0aodroKom2LXKaFXEr6eULPJw
Yk 16 ja dpo 11 Baby Light Skin ToneBeating Heart

Liitteet

• D095559C-17B1-49BA-9260-9AF0651DA36F.jpeg
    D095559C-17B1-49BA-9260-9AF0651DA36F.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 127
Siis mulle tehtiin se aukkari alkukierrosta nii veikkaan et sillä oli jotai vaikutusta. Ei oo oireita yhtään vielä. Toivon vaan ettei jää kemialliseksi.

Täällä ei oo päästy edes piinaa vielä.. Kp 15 ja tikku vielä negaa.. Eli oisko taas joskus kp 17-18 ovis jos tullakseen.. Valkovuoto kyllä on erilaista jo et pitää tikutella. Tsempit kaikille ja onnea plussasta <3

0aodroKom2LXKaFXEr6eULPJw
Yk 16 ja dpo 11 Baby Light Skin ToneBeating Heart
Paljon onnea!! Ja tarrasukkia pienelle Beating HeartBeating Heart! Ihana kuulla näitä pidempään yrittäneiden onnistumisia, oon myös kuullut tuosta aukiolotutkimuksen vaikutuksesta, todella ihanaa että teillä tärppäsi oli se sitten sen ansiota tai ylipäätään onnea matkassa :)

Täällä ei oo päästy edes piinaa vielä.. Kp 15 ja tikku vielä negaa.. Eli oisko taas joskus kp 17-18 ovis jos tullakseen.. Valkovuoto kyllä on erilaista jo et pitää tikutella. Tsempit kaikille ja onnea plussasta :Heartred
Täällä mennään KP 13, ja sama että ovistikku negaa. Yleensä plussa tullut kp 14-15. Macajauheen ja vehnänalkioöljykapselit aloitin tässä kierrossa. Sekä uutena myös aamulämpöjen mittailut ja merkkauksen FF sovellukseen.

Kp1 ja yk12 alkakoon :( Huomenna vien tietoja terkkariin ja siitä jäädään odottelemaan kutsua polille. Taidankin pitää täältäkin taukoa ja kerätä ajatuksia kasaan :( Tsemppiä piinailijoille, toivon teille kovasti plussia Beating Heart! Ja voimia kaikille uusiin kiertoihin joutuneille Broken HeartBlue Heart!

Huomenta! Täällä kp 26/28 ja se RFSU herkkä testi tehty tänä aamuna, negaa näytti Anxious Face With Sweat- Oireita on kyllä vaan en tiedä mitä oireita nämä nyt sitten on, kyllähän noiden menkkojen pitäisi parin päivän päästä alkaa.

Onnea Limputti <3 ! Täällä dpo7 ja alaselän ja vatsan särky pahentunut. Mietin jo että ei kai mulla menkat meinaa alkaa…vissiin vanhemmalla iällä luteaalivaihe voi olla lyhyt. Nyt siis kp 21. Mites muilla vanhemmilla tuon luteaalivaiheen kanssa? Onko riittävän pitkä? Tää on eka kierto pillereiden lopetuksesta ja ei mitään hajua miten pitkä se mulla on. Paha aavistus että kohta ne alkaa :(.

Onnea Limputti :Heartred ! Täällä dpo7 ja alaselän ja vatsan särky pahentunut. Mietin jo että ei kai mulla menkat meinaa alkaa…vissiin vanhemmalla iällä luteaalivaihe voi olla lyhyt. Nyt siis kp 21. Mites muilla vanhemmilla tuon luteaalivaiheen kanssa? Onko riittävän pitkä? Tää on eka kierto pillereiden lopetuksesta ja ei mitään hajua miten pitkä se mulla on. Paha aavistus että kohta ne alkaa :sad001.

Mä en osaa sanoa tohon luteaalivaiheeseen, mulla kierto oli pitkään viimesen synnytyksen jälkeen 28pv, kun nyt taas saattaa hyvin kierto olla sen 32 pv...
Tulin vaa kertoo et mulla on kans menkkajomoja ja alaselkä särkyä, nyt sama kp ku sulla 21.
Mä taidan saada tänää mun testit postissa mitkä tilasin, kyllä kuumottelee, pitää vaan yrittää malttaa odottaa ton testailun kanssa Beaming Face With Smiling Eyes

Mä en osaa sanoa tohon luteaalivaiheeseen, mulla kierto oli pitkään viimesen synnytyksen jälkeen 28pv, kun nyt taas saattaa hyvin kierto olla sen 32 pv...
Tulin vaa kertoo et mulla on kans menkkajomoja ja alaselkä särkyä, nyt sama kp ku sulla 21.
Mä taidan saada tänää mun testit postissa mitkä tilasin, kyllä kuumottelee, pitää vaan yrittää malttaa odottaa ton testailun kanssa Beaming Face With Smiling Eyes

Kiva kuulla etten ole ainoa :). Mulla on pregcheckin testejä kaapissa ja ajattelin huomenna aloittaa testaamisen. Ihan hullua, mutta oon saanut viimeksikin dpo8 todella haalean toisen viivan.

Pahoittelut Foreverfeverille ja Sisukas26:lle! Anxious Face With SweatBroken Heart
Tsemppiä uuteen yritykseen ja toivotaan, että seuraava kierto olis SE kierto! Koskaan kun ei tiedä mikä se kierto tulee olemaan...
Jonka todisti Limputti yk16 -kierrossaan! ONNEA!!! Blue Heart

ON: täällä siis yk12 ja dpo7-8, jännäilen täällä siis monen muun kanssa samoilla piinapäivillä. Beaming Face With Smiling Eyes
Oireina on samat oireet kuin joka kierrossa tähänkin asti, joten sen suhteen en usko tässäkään kierrossa tärppäävän. Mutta kattellaan nyt kaikessa rauhassa mitä tuleman pitää.

Onnea Limputti :Heartred ! Täällä dpo7 ja alaselän ja vatsan särky pahentunut. Mietin jo että ei kai mulla menkat meinaa alkaa…vissiin vanhemmalla iällä luteaalivaihe voi olla lyhyt. Nyt siis kp 21. Mites muilla vanhemmilla tuon luteaalivaiheen kanssa? Onko riittävän pitkä? Tää on eka kierto pillereiden lopetuksesta ja ei mitään hajua miten pitkä se mulla on. Paha aavistus että kohta ne alkaa :sad001.

En myöskään osaa tuohon luteaalivaiheeseen kommentoida mitään. Ainoa mitä tiedän että mulla on tosi säännöllinen kierto, melkein aina se 28 pv, korkeintaan +-1 päivä johonkin suuntaan. Mutta itse olin havaitsevinani että mulla ois ollut ovis kp 10-11 kun taas kaikki laskurit näyttää että ois pitänyt olla kp 13-15 tietämillä. Noilla molemmilla ajanjaksoilla saatiin kuitenkin seksihommat onnistumaan, mutta en nyt sitten tiedä lopputuloksesta vielä Anxious Face With Sweat- Mulla oli kans kamalat menkkajomotukset viime viikolla kp 20-24 välillä, nyt ne ovat vähentyneet ja tullut nuo liitoskivun tyyliset ja alavatsan polte tilalle. Yleensä mulla ei ole tällaisia oireita ollenkaan, liitoskivutkin tunnistin siitä kun 13 vuotta sitten oli viimeksi raskaana ollessa tällaisia kiputiloja. Vaan testi kuitenkin mulla siis negatiivinen joten ehkä päässä on nyt se suurin oire täällä Cat With Tears Of Joy

Takaisin