Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ainakin olen ollut muutamassa raskaudessa flunssassa juuri ennen plussaa. Olen ymmärtänyt että alkukierrosta taas voi siirtää ovulaatiota myöhemmäksi?Onko kokemuksia, miten flunssa vaikuttaa ovulaatioon tai raskautumiseen?
Tuplasti inhottava olo - menkat ja flunssa yhtäaikaa Confounded Face
mulla oli flunssaa ennen PASia, ja toistamiseen sen jälkeen, ja raskaana ollaan. tosin ovulaation aikaan taisin olla terve Beaming Face With Smiling EyesOnko kokemuksia, miten flunssa vaikuttaa ovulaatioon tai raskautumiseen?
Onko kokemuksia, miten flunssa vaikuttaa ovulaatioon tai raskautumiseen?
Mietin sama ku nyt tämän viikon ollut flunssassa mut tänää jo vähän parempi aamu.. Tosin ilman kuumetta mut keuhkot yskinyt pihalle jne... Oviksen pitäs olla muutaman päivän päästä.. Voikohan tämmönen siirtää..Mä olin kuumeessa (38°) kun piti olla ovis. Ovis sitten siirtyi kahdella viikolla. Siitä kierrosta tärppäs mein esikoinen.
Mietin itse tätä samaa kun täällä flunssassa ollaan ja ovis pitäs olla muutaman päivän päästä.
Hitsi mä en tiedä tosta tissikivusta, kun mulla ei ollut sitä oikein edes edellisessä raskaudessa. Mutta oliko sulla muita oireita, joista voisi päätellä. Beaming Face With Smiling Eyes
Täällä kp40, ei menkkoja ja PC nega. Menkkajomoja oli eilen ja valkovuotoa tuli siihen malliin, että pari kertaa luulin menkkojen alkavan. Nyt taas jomottelee. Jos mulla ylipäätään on ollut ovis, niin myöhäisimmän arvion mukaan nyt dpo 10. Lämmötkin vähän sahailleet, nyt taas vähän nousseet. Flo:n mielestäkin mun kierto niin sekaisin, ettei ennusta enää mitään Cat With Tears Of Joy
Onko muillakin ovulaation aikaan huono olo? Jos en yrittämällä yrittäisi raskautua, en varmaan ikinä harrastaisi seksiä ovulaation aikaan, kun minulla on silloin niin kurja olo, pahoinvointia, välillä melkein menkkamaisia kipuja jne. Ei kyllä ennen esikoista ollut näin, silloin tuli vain ovislimat ja siinäpä se.
mulla oli kans taannoin joku yyper pitkä kierto, oliko yli 40pv ja testit vaa näytti negaa, sieltä ne menkat sit alko loppujen lopuks ja seuraava kierto tais olla kans joku tosi pitkä 39 päivää! onko nää niitä kiertoja missä ei ovuloi kun on pitkiä? mutta kyllä on inhottavia tollaset kierrot! Confused Face
Onko muillakin ovulaation aikaan huono olo? Jos en yrittämällä yrittäisi raskautua, en varmaan ikinä harrastaisi seksiä ovulaation aikaan, kun minulla on silloin niin kurja olo, pahoinvointia, välillä melkein menkkamaisia kipuja jne. Ei kyllä ennen esikoista ollut näin, silloin tuli vain ovislimat ja siinäpä se.
Mulla tulee oviksen aikaan pahoinvointi ja myös hormonit heittää. Nyt ku mulla piteni kierto ni ovis olikin myöhemmin kun oletin. Mut silti luteaali pysyi samana eli siks viivästyi.. Toki kannattaa tikuilla varmistella tuleeko se ku ei kaikki joka kierrossa ovuloi. Itse suosin kp 13-18 kun on kierto 30-31 et jos tulee myöhemminkin ni vois saada kiinni.. Jos tummuu joku aamu ni tikutan illalla uudelleen koska se lh piikki mulla nii lyhyt et illalla voi olla plussa ja aamulla sit jo nega.mulla oli kans taannoin joku yyper pitkä kierto, oliko yli 40pv ja testit vaa näytti negaa, sieltä ne menkat sit alko loppujen lopuks ja seuraava kierto tais olla kans joku tosi pitkä 39 päivää! onko nää niitä kiertoja missä ei ovuloi kun on pitkiä? mutta kyllä on inhottavia tollaset kierrot! Confused Face
mulla! Tuolla kirjottelinkin että liittyykö pahoinvointi ovikseen, ihan jäätävää etomista heti aamusta alkaen. vois luulla et on raskaana jos ei tietäs missä kohtaa kiertoa menee. Surkea olo muutenkin, väsynyt ja huonotuulisuutta.
Näistä oloista päätellen mulla ovis oli ja meni, silloin kp14, nyt kp17 eli olis dpo3!
Minä muistan sinut myös :). Raskaaksi 2017 ketjussa kirjoittelin silloin.Mie muistan siut jostain ketjusta :) tsemppiä yritykseen, niin se vauvakuume voi yllättää :D
Herttarouva saako udella minkä ikäinen olet? Itselläni myös jännitys päällä, miten kaikki menee ja onnistuu kun ikää jo yli 40.