Raskaaksi 2021

Onko kokemuksia, miten flunssa vaikuttaa ovulaatioon tai raskautumiseen?

Tuplasti inhottava olo - menkat ja flunssa yhtäaikaa Confounded Face

Mä ainakin olen ollut muutamassa raskaudessa flunssassa juuri ennen plussaa. Olen ymmärtänyt että alkukierrosta taas voi siirtää ovulaatiota myöhemmäksi?

Kp 29, ei mitään vuotoa enää. Pc ehkä viivanpaikka, eilen oli ihan puhdas nega. Alkaa mennä taas testailu överiksi, onneksi?? on testit taas loppu ja kauppaan menen vasta parin päivän päästä.

Onkos täällä jollain kokemusta tiputtelu vuodosta ennen kuukautisia? Mulla ei koskaan ole ollut vuorokautta pidempään, niin nyt kyllä ihmetyttää mitä tämä menkat alkamassa, eipäs alakkaan vuotelu on.

mulla oli flunssaa ennen PASia, ja toistamiseen sen jälkeen, ja raskaana ollaan. tosin ovulaation aikaan taisin olla terve Beaming Face With Smiling Eyes

Mä olin kuumeessa (38°) kun piti olla ovis. Ovis sitten siirtyi kahdella viikolla. Siitä kierrosta tärppäs mein esikoinen.

Mietin itse tätä samaa kun täällä flunssassa ollaan ja ovis pitäs olla muutaman päivän päästä.

Anteeksi omanapailu mutta mun on pakko pohtia tota mun ovista nyt ääneen! eli kun eilen mulla kipeytyi rinnat, sen tekee kyllä jokakuukausi oviksen aikaan ja jatkuu kuukautisten alkamiseen asti, mut tarkottaako se sitä että ovis oli paripäivää sitten vai että ovis olis ollu eilen ja samaan aikaan rinnat kipeytyi?
Kertokaa te viisaammat näistä asioista perillä olevat Beaming Face With Smiling Eyes
Yritän vaan saada tota päivää tarkennettua niin tietää millon voi aikasintaan kokeilla testiä, ei tässä malttamattomia olla!Cat With Tears Of Joy

Hitsi mä en tiedä tosta tissikivusta, kun mulla ei ollut sitä oikein edes edellisessä raskaudessa. Mutta oliko sulla muita oireita, joista voisi päätellä. Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä kp40, ei menkkoja ja PC nega. Menkkajomoja oli eilen ja valkovuotoa tuli siihen malliin, että pari kertaa luulin menkkojen alkavan. Nyt taas jomottelee. Jos mulla ylipäätään on ollut ovis, niin myöhäisimmän arvion mukaan nyt dpo 10. Lämmötkin vähän sahailleet, nyt taas vähän nousseet. Flo:n mielestäkin mun kierto niin sekaisin, ettei ennusta enää mitään Cat With Tears Of Joy

Mä olin kuumeessa (38°) kun piti olla ovis. Ovis sitten siirtyi kahdella viikolla. Siitä kierrosta tärppäs mein esikoinen.

Mietin itse tätä samaa kun täällä flunssassa ollaan ja ovis pitäs olla muutaman päivän päästä.
Mietin sama ku nyt tämän viikon ollut flunssassa mut tänää jo vähän parempi aamu.. Tosin ilman kuumetta mut keuhkot yskinyt pihalle jne... Oviksen pitäs olla muutaman päivän päästä.. Voikohan tämmönen siirtää..
Itse syönyt royale gelee kapseleita kp 1 alkaen.. Ne kyllä lisää valkovuotoa muutenkin pakko myöntää.

Hitsi mä en tiedä tosta tissikivusta, kun mulla ei ollut sitä oikein edes edellisessä raskaudessa. Mutta oliko sulla muita oireita, joista voisi päätellä. Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä kp40, ei menkkoja ja PC nega. Menkkajomoja oli eilen ja valkovuotoa tuli siihen malliin, että pari kertaa luulin menkkojen alkavan. Nyt taas jomottelee. Jos mulla ylipäätään on ollut ovis, niin myöhäisimmän arvion mukaan nyt dpo 10. Lämmötkin vähän sahailleet, nyt taas vähän nousseet. Flo:n mielestäkin mun kierto niin sekaisin, ettei ennusta enää mitään Cat With Tears Of Joy

mulla oli kans taannoin joku yyper pitkä kierto, oliko yli 40pv ja testit vaa näytti negaa, sieltä ne menkat sit alko loppujen lopuks ja seuraava kierto tais olla kans joku tosi pitkä 39 päivää! onko nää niitä kiertoja missä ei ovuloi kun on pitkiä? mutta kyllä on inhottavia tollaset kierrot! Confused Face

Onko muillakin ovulaation aikaan huono olo? Jos en yrittämällä yrittäisi raskautua, en varmaan ikinä harrastaisi seksiä ovulaation aikaan, kun minulla on silloin niin kurja olo, pahoinvointia, välillä melkein menkkamaisia kipuja jne. Ei kyllä ennen esikoista ollut näin, silloin tuli vain ovislimat ja siinäpä se.

Onko muillakin ovulaation aikaan huono olo? Jos en yrittämällä yrittäisi raskautua, en varmaan ikinä harrastaisi seksiä ovulaation aikaan, kun minulla on silloin niin kurja olo, pahoinvointia, välillä melkein menkkamaisia kipuja jne. Ei kyllä ennen esikoista ollut näin, silloin tuli vain ovislimat ja siinäpä se.

mulla! Tuolla kirjottelinkin että liittyykö pahoinvointi ovikseen, ihan jäätävää etomista heti aamusta alkaen. vois luulla et on raskaana jos ei tietäs missä kohtaa kiertoa menee. Surkea olo muutenkin, väsynyt ja huonotuulisuutta.
Näistä oloista päätellen mulla ovis oli ja meni, silloin kp14, nyt kp17 eli olis dpo3!

mulla oli kans taannoin joku yyper pitkä kierto, oliko yli 40pv ja testit vaa näytti negaa, sieltä ne menkat sit alko loppujen lopuks ja seuraava kierto tais olla kans joku tosi pitkä 39 päivää! onko nää niitä kiertoja missä ei ovuloi kun on pitkiä? mutta kyllä on inhottavia tollaset kierrot! Confused Face

Joo alan kallistua siihen, että ehkä en ole ovuloinut ollenkaan. Sopis hyvin kuvaan, kun lämmötkin vähän sahailleet ja tosiaan kun kierto vaan venyy ja venyy. Mulla oli joskus teininä/nuorempana tosi epäsäännöllinen kierto. Sen jälkeen söin e-pillereitä joku reilu 10v ja niiden jälkeen oli tosi säännöllinen kierto esikoista yrittäessä. Toivottavasti tää olisi kohdunulkoisen jälkimaininkeja, ettei ala kokoajan kierrot venyä :(

Mä luulen, että mulla on ollut pahoinvointia myös oviksen aikoihin. Ei ole kyllä ollut aiemmin, mutta nyt esiintynyt parissa kierrossa. Tosin tässä megapitkässä kierrossakin ollut etovaa oloa, vaikka epäilen, onko ovista ollutkaan. Mutta ehkä kroppa yrittänyt ovuloida, niin tullut paha olo siitäkin.

Mulla tulee oviksen aikaan pahoinvointi ja myös hormonit heittää. Nyt ku mulla piteni kierto ni ovis olikin myöhemmin kun oletin. Mut silti luteaali pysyi samana eli siks viivästyi.. Toki kannattaa tikuilla varmistella tuleeko se ku ei kaikki joka kierrossa ovuloi. Itse suosin kp 13-18 kun on kierto 30-31 et jos tulee myöhemminkin ni vois saada kiinni.. Jos tummuu joku aamu ni tikutan illalla uudelleen koska se lh piikki mulla nii lyhyt et illalla voi olla plussa ja aamulla sit jo nega.
Muoks. En siis ikinä tikuta aamun ekasta koska lh voi hajota kuulemma liian kauan rakossa olleesta.. Eli aamun toka pissa lienee paras

Muokattu viimeksi:
mulla! Tuolla kirjottelinkin että liittyykö pahoinvointi ovikseen, ihan jäätävää etomista heti aamusta alkaen. vois luulla et on raskaana jos ei tietäs missä kohtaa kiertoa menee. Surkea olo muutenkin, väsynyt ja huonotuulisuutta.
Näistä oloista päätellen mulla ovis oli ja meni, silloin kp14, nyt kp17 eli olis dpo3!

Muistelinkin, että joku oli tästä maininnut. Ajattelin ihan samaa, että melkein kuin raskausoireita! Tsemppiä piinapäiville, perässä tullaan.

Ompas kyllä paljon flunssaa liikkeellä, itsekin olin viime viikonlopun flunssassa, onneks ovulaatio oli tätä ennen. Toivotaan että flunssa ei vaikuta, mulla ei oo kyllä mitään kokemusta onko se vaikuttanut vai ei Beaming Face With Smiling Eyes

On: hmmm dpo10-11 ja mulla luteaali pääsääntöisesti 15-16 päivää. Tänään aamupäivällä yhtäkkiä tuntui äkillinen pistos alavatsassa, jota ei ennen oo tuntunut. Hetki siitä tuli pikkuriikkisen veristä vuotoa.. arvatkaapa vaan miten tällainen nostaa toivoa kiinnittymisestäAnxious Face With Sweat- Nyt yritän olla ajattelematta liikaa, mutta taas tietää tippuvansa kovaa ja korkealta jos/kun täti tulee kylään.. :(

Mulla menossa dpo3 ja todella vähän lämmönnousua…viime kerralla raskautuessa lämmöt nousi todella selvästi. Mutta en jaksa vielä stressata. Vasta eka yrityskierto menossa. Joka kerta mulla tullut ruskeaa vuotoa kiinnittymisen paikkeilla. Sitä odotellessa.

Nyt on testejä tilattu valmiiksi ens viikkoa varten odottamaan!Beaming Face With Smiling Eyes
Onko täällä kokemuksia sofi liuskatestistä? näyttääkö vahvaa viivan paikkaa tai antaako vääriä haamuja? tilasin nyt kokeiluun niitäkin! dpo4, menis nyt nopeasti nää piinapäivät! Beating Heart

Tsemppiä piinailuun Clapping Hands Light Skin ToneBeating Heart ja voimia niille jotka pettyi uuden kierron alkaessa Beating Heart oikein paljon plussatuulta kaikille! +++++++++

Mä siirryn taustailemaan, viikko plussasta ja oireet sekä testit sen mukaiset että kai sitä uskaltaa luottaa jo pikkuhiljaa Beaming Face With Smiling Eyes 20211126_080602.jpg 20211125_181546.jpg

Takaisin