Raskaaksi 2021

Hello hello! Mä oon täällä vaikka enää ei pitänyt vauvasta haaveilla. Uusperhe ja neljä lasta mutta ei yhtään yhteistä. Täällä tuttujakin näytti olevan paikalla vuodesta 2016 ja 2017 :). Aivan järkky vauvakuume ja pelko siitä ettei niitä enää tässä iässä niin vain saada. E-pillerit juuri lopetettu. Eilen oli luultavasti ovulaatio ja seksiä sunnuntaina. YK 1 lähti meillä käyntiin :).

Hello hello! Mä oon täällä vaikka enää ei pitänyt vauvasta haaveilla. Uusperhe ja neljä lasta mutta ei yhtään yhteistä. Täällä tuttujakin näytti olevan paikalla vuodesta 2016 ja 2017 :). Aivan järkky vauvakuume ja pelko siitä ettei niitä enää tässä iässä niin vain saada. E-pillerit juuri lopetettu. Eilen oli luultavasti ovulaatio ja seksiä sunnuntaina. YK 1 lähti meillä käyntiin :).
Mie muistan siut jostain ketjusta :) tsemppiä yritykseen, niin se vauvakuume voi yllättää :D

Tervetuloa Herttarouva ja Maikkunen :)

Täällä piinaava odotus jatkuu, testi aamulla nega, mutta menkkojakaan ei kuulu. Eli odotus vaan jatkuu. Beaming Face With Smiling Eyes

Minäkin muistan sinut, tervetuloa ja tsemppiä yritykseen Beating Heart

Liityn myös tänne! :) Tänään dpo 14! :)

Liitteet

• IMG_20211124_044732__01.jpg
    IMG_20211124_044732__01.jpg
    377 KB · Katsottu: 114
Tuhruvuotoa kp 29/28-35 :sad001 jotain varmaan meinasi tapahtua kun oli oireita. Nyt ei enää tissit juurikaan kipeät ja menkkamainen erilainen jomotus...

Muokattu viimeksi:

Herttarouva saako udella minkä ikäinen olet? Itselläni myös jännitys päällä, miten kaikki menee ja onnistuu kun ikää jo yli 40.

Ja onnea plussanneille :)

Ja tsemppiä meille muille, toivottavasti mekin saamme plussan pian <3

On tuo ihmismieli jännä. Sitä kuvitteli että nyt on onnistunut, selkeä tunne ja oireita. Ehkä jotain saattoi tosiaan tapahtuukin,en tiedä... Tosin edelliset raskaustestit selkeitä negoja.

Vuoto ei oo vielä alkanut kunnolla. Varmaan parin päivän sisällä alkaa, huomenna todennäköisesti ellei jo illalla.

Tulevaan kiertoon taidan kokeilla ovulaatiotestejä, jos näkisi että ovuloinko.

Ja onnea plussanneille :)

Ja tsemppiä meille muille, toivottavasti mekin saamme plussan pian :Heartred

On tuo ihmismieli jännä. Sitä kuvitteli että nyt on onnistunut, selkeä tunne ja oireita. Ehkä jotain saattoi tosiaan tapahtuukin,en tiedä... Tosin edelliset raskaustestit selkeitä negoja.

Vuoto ei oo vielä alkanut kunnolla. Varmaan parin päivän sisällä alkaa, huomenna todennäköisesti ellei jo illalla.

Tulevaan kiertoon taidan kokeilla ovulaatiotestejä, jos näkisi että ovuloinko.

Se on tosiaan jännä, miten mieli vaihtelee niin laidasta laitaan. Mä olin ihan varma tässä kierrossa, että ei ole tärpännyt ja taas välillä on ollut aika optimistinen olo, että jos kuitenkin. Nyt en enää tiedä, mitä ajatella. Ärsyttävää tämä odottelu ja epätietoisuus.

Toivottavasti seuraava kierto toisi teille plussan (ja meille myös, jos/kun tämä nykyinen megapitkäkierto joskus päättyy). Beating Heart

Täällä kp 28 ja nega taas testattu, menkkakivut myös alkaneet ja vähän jo tuhruttelee, joten se tästä kierrosta ja huomenna todennäköisesti kp 1. Positiivista on että kierto näyttäisi olevan ihan normaalin mittainen.

Nyt ei oo tullut mitään tuhrua enää... Kaipa se alkaa jossain vaiheessa.. tosin jäin miettimään et aamun niukka tuhru alkoi petitouhujen jälkeen... Hm... Toivottavasti alkaa menkat pian jos ei oo tärpännyt. Mieli sahaa ees taas...

Tervetuloa Herttarouva.

Äääh, täällä kp11 ja ovis pitäis olla viikonloppuna tai alkuviikosta. Nyt olenkin sitten flunssassa, toivottavasti ei häiritse ovista kun tässä on tarvinut syödä panadolia.

Kauanko siemennesteanalyysin tulosten saamisessa menee?

Minä kävin tänään neuvolalääkärillä ja sain lähetteen kaikenmaailman verikokeisiin ja sisätutkimus tehtiin.
Miehen vaan pitäis jotenkin onnistua pääsemään sinne simppakokeisiin, mutta miehen reissutyö ja 140km:n matka sinne "koepaikalle" hankaloittaa jo muutenkin ahdistavaa näytteenantoa Confounded Face

Lisäys: YK12 ja Dpo 2-3 menossa. Voi kun nyt tärppäis eikä tarttis lähtee niitä tutkimuksia tän enempää ltekemään Anxious Face With Sweat-

Kauanko siemennesteanalyysin tulosten saamisessa menee?

Minä kävin tänään neuvolalääkärillä ja sain lähetteen kaikenmaailman verikokeisiin ja sisätutkimus tehtiin.
Miehen vaan pitäis jotenkin onnistua pääsemään sinne simppakokeisiin, mutta miehen reissutyö ja 140km:n matka sinne "koepaikalle" hankaloittaa jo muutenkin ahdistavaa näytteenantoa Confounded Face

Lisäys: YK12 ja Dpo 2-3 menossa. Voi kun nyt tärppäis eikä tarttis lähtee niitä tutkimuksia tän enempää ltekemään Anxious Face With Sweat-

Mies kävi antamassa näytteen fimlabissa syyskuussa, jolloin tuloksen saamisessa meni viikko, niin oli kirje postilaatikossa :) Tsemppiä, täällä kanssa yk12 alkamaisillaan Anxious Face With Sweat

Meillä mies kävi antamassa näytteen, eikä vastauksia meille tullut itselle, yli kuukauden päästä lapsettomuusklinikalla saatiin vasta kuulla tulokset. Mutta tämä siis julkisella HUS:issa!

jos mulla ovis oli silloin kp 14 niin nyt mennään jo dpo3, mutta ovis saattoi olla myös eilen. joka tapauksessa nyt ei ole peiton heiluttelusta tämä kiinni! Beaming Face With Smiling Eyes
Ens viikolla loppupuolella pääsee jo testailee! Jännääää!! Beating Heart
Jos ei tässä kierrossa tärppää niin ens kiertoon ostan kyllä ovistestejä niin ei tarvi arpoa ton päivän kanssa..

Takaisin