Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ovis oireista..mä oon nyt monena kuukautena paininu tän vatsan kivun kanssa et mitä tää on..välillä tuntuu vasemmalla ja nyt tänää oikealla, ja välillä koko alavatsa on kipeä, ja siis tää kestää koko päivän joka kuukausi.oon jotenki aatellu et maha vaan reistailee tai ilmaa mahassa, mut nyt kun seuraan tota kiertoa, niin olis kp 14 menossa, voiko tällänen kokopäivän kestävä mahakipu johtua ovulaatiosta? samaten tähän aamuun kuuluu aina pahoinvointi, vähän kun alkuraskaudessa..mä en oo koskaan siis tikutellut ovista tai hirveemmin seuraillut oloja tai muita, mut tää on ollu nyt monena kuukautena peräkkäin, aina yks päivä..Astonished Face
peitto heilui eilen, pitää varmasti vielä tänäänkin heilutella jos nää on ovis oireita, olis ainakin jotain jännättävää loppukierrossa. Beaming Face With Smiling Eyes
Josko testasit vain aikaisin *halaus* on varmasti piinaavaa Beating Heart tsemppiä flunssan selättämiseen.Selkeä nega kp 28/28-34
Tissit ei juurikaan yhtä arat kun eilen... Kuvittelen varmaan. Nyt vielä flunssa iskenyt, perheessä kipeitä muitakin. Kuuma ennemminkin kuin kylmä.
Hei kaikille,
Olen uusi täällä. Luulen olevani raskaana, oireita on paljon (alavatsalla ja selässä voimakas menkkakipu, iho-oireet, äkäinen olo). Mulla ja miehelläni on nyt viimeiset hetket iän puolesta vielä kokeilla lapsiasiaa, ollaan yli 40 vuotiaita. Viimein päätettiin antaa lapselle mahdollisuus tulla jos on tullakseen ja kuparikierukka poistettiin 8.11.21. Siitä alkoi yritys, ovulaatio oli kai 14-16.11 välillä ja siitä muutaman päivän päästä alkoi selkeät oireet. Voi toki olla että kuvittelen kaiken enkä todellakaan ole raskaana :D Mutta testiäkään ei vielä tässä vaiheessa oikein varmaan kannata tehdä joten hengailen täällä palstalla teidän muiden kanssa kunnes saan testin tehtyä ja siitä sitten edetään joko täällä tai muualla :)
Mulla on jo ennestään 12- ja 16-vuotiaat pojat ja luulin että lapsiasiat on osaltani jo ohi, mutta ei ne nyt sitten ehkä olekaan. Ajattelin itse että tuskin tulen raskaaksi ainakaan heti kierukan poiston jälkeen joten tämä tämänhetkinen olotila on mulle todella suuri yllätys ja ehkä vähän järkytyskin. Luulin että en ehkä ikäni puolesta (olen siis 42v) heti ainakaan raskaudu, jos ollenkaan. Ajateltiin että kokeillaan kesään asti ja jos ei onnistu niin luovutaan sitten tästä haaveesta. Mutta katsellaan nyt rauhassa mitä tässä tapahtuu. Kiva että tällainen palsta on olemassa
Missäköhän vaiheessa tuota varhaista testiä kannattaa ajatella tehtäväksi? Mulla kierto alkoi 3.11 ja pituus ollut noin 28 pv... Edellisistä raskauksista on niin pitkä aika että olen jo ihan pihalla kaikesta tähän teemaan liittyvästä :D
Kiitos Jadine
Joo kyllä tässä on itselläkin epäuskoinen olo, mietin että kuvittelenko vaan kaiken. Voihan myös olla että elimistö meni sekaisin ja reagoi tuohon kierukan poistoon ja siitä tuli oireet. Mutta kiitokset, tilasin juuri netistä varhaisen testin (en halua mennä kotiapteekkiin kun siellä tuttuja töissä) ja jos se tulisi perjantaina niin voisin testin tehdä :)
Jos sinulla on vain yksi testi, niin suosittelen tekemään vähän myöhemmin. Itselläni on niin paljon noita halpisliuskoja, että voin huoletta testata dpo10, dpo11, dpo12 jne... Beaming Face With Smiling Eyes Raskaus voi hyvinkin näkyä testissä vasta dpo12-dpo14 tai myöhemminkin.
Hei kaikille,
Olen uusi täällä. Luulen olevani raskaana, oireita on paljon (alavatsalla ja selässä voimakas menkkakipu, iho-oireet, äkäinen olo). Mulla ja miehelläni on nyt viimeiset hetket iän puolesta vielä kokeilla lapsiasiaa, ollaan yli 40 vuotiaita. Viimein päätettiin antaa lapselle mahdollisuus tulla jos on tullakseen ja kuparikierukka poistettiin 8.11.21. Siitä alkoi yritys, ovulaatio oli kai 14-16.11 välillä ja siitä muutaman päivän päästä alkoi selkeät oireet. Voi toki olla että kuvittelen kaiken enkä todellakaan ole raskaana :D Mutta testiäkään ei vielä tässä vaiheessa oikein varmaan kannata tehdä joten hengailen täällä palstalla teidän muiden kanssa kunnes saan testin tehtyä ja siitä sitten edetään joko täällä tai muualla :)
Mulla on jo ennestään 12- ja 16-vuotiaat pojat ja luulin että lapsiasiat on osaltani jo ohi, mutta ei ne nyt sitten ehkä olekaan. Ajattelin itse että tuskin tulen raskaaksi ainakaan heti kierukan poiston jälkeen joten tämä tämänhetkinen olotila on mulle todella suuri yllätys ja ehkä vähän järkytyskin. Luulin että en ehkä ikäni puolesta (olen siis 42v) heti ainakaan raskaudu, jos ollenkaan. Ajateltiin että kokeillaan kesään asti ja jos ei onnistu niin luovutaan sitten tästä haaveesta. Mutta katsellaan nyt rauhassa mitä tässä tapahtuu. Kiva että tällainen palsta on olemassa
Missäköhän vaiheessa tuota varhaista testiä kannattaa ajatella tehtäväksi? Mulla kierto alkoi 3.11 ja pituus ollut noin 28 pv... Edellisistä raskauksista on niin pitkä aika että olen jo ihan pihalla kaikesta tähän teemaan liittyvästä :D
Joo, nämä on kinkkisiä juttuja. Ekassa raskaudessani sain plussan vasta viikolla 8. Muistan että tein monta testiä, aina se vaan oli negatiivinen vaikka oli selkeät oireet. Tuskastutti jo itseäkin kun oli kamala olo, selkeät oireet mutta aina vaan negatiivinen tulos. Toisen lapseni kohdalla minulla oli myös selkeät oireet ja plussa tuli jo ennen menkkojen alkamista. Mutta katsotaan nyt mihin tämä tällä kertaa kääntyy :)