Raskaaksi 2021

Moony :cheers

MyyräMatikainen
tsemppiä, varmasti se tunne menee ohi ja optimismi voittaa :Heartpink

ON: kp17/31, ovistesti EDELLEEN blankko :BangHead Mutta menkkakivut jatkuu eli josko se sieltä pikaiseen tulisi.. lienee sitten aika lyhytkestoinen LH-huippu, kun ei vieläkään mitään näy ja kohta kumminkin pitäisi alkaa jo olla? :scratch

Tänään en varmaan kerkiä enää toista ovistestiä tehdä, lähdettiin viettämään treffi-iltaa :Heartpink

Moony :cheers

MyyräMatikainen
tsemppiä, varmasti se tunne menee ohi ja optimismi voittaa :Heartpink

ON: kp17/31, ovistesti EDELLEEN blankko :BangHead Mutta menkkakivut jatkuu eli josko se sieltä pikaiseen tulisi.. lienee sitten aika lyhytkestoinen LH-huippu, kun ei vieläkään mitään näy ja kohta kumminkin pitäisi alkaa jo olla? :scratch

Tänään en varmaan kerkiä enää toista ovistestiä tehdä, lähdettiin viettämään treffi-iltaa :Heartpink

Mut eikös se lh-huippu voi mennä nopeasti ohikin, eli jos olis jäänyt huomaamatta? Ihanaa treffi-iltaa teille! Me ollaan myös miehen kanssa vapaalla seuraavat 24h, lähdettiin hotelliin yöksi ja juhlimaan plussa-uutisia yhdessä:happy: olin ajatellut et jos ei nyt plussaa tule niin nautin ruuan kanssa lasin jos kaksi viiniä. No, plussa tuli joten viinit jää nyt muihin suihin :hilarious:

@Cheryl on normaalia ettei tuu kipuja ja itse toivoisin että niin olisi itselläkin...

ON: oon nyt ihan varma että mun endo on jotenkin levinnyt virtsarakkoon kun viime kierrosta ja nyt tästä tuntuu kokoajan paineen, kivun ja jatkuvan pissa hädän tunne :sad010 ihan kuin olisi pissi tulehdus vaikka ei ole.. Tää alkaa nyt 8 päivää ennen menkkojen alkua.. Perse sentään..

Varmasti ihan totta, ettei kaikilla ole kipuja ja onhan se ikävää, jos jokapäivä jonkunlainen kipu vaivaa elämää. :sad001

Olen seuraillut ilmoja ja niiden perusteella on jonkunlainen käsitys omasta kierrosta, mutta täällä kun lukee muiden kommentteja niin tuntuu, että omassa kropassa on jotain vikaa. Yksilöitähän me kaikki ollaan ja hyvin erilaisia. Pitäisi aina muistaa se.

@Suva olen pahoillani, että sulla endo vaivaa! :sad001 :Heartred

Mut eikös se lh-huippu voi mennä nopeasti ohikin, eli jos olis jäänyt huomaamatta? Ihanaa treffi-iltaa teille! Me ollaan myös miehen kanssa vapaalla seuraavat 24h, lähdettiin hotelliin yöksi ja juhlimaan plussa-uutisia yhdessä:happy: olin ajatellut et jos ei nyt plussaa tule niin nautin ruuan kanssa lasin jos kaksi viiniä. No, plussa tuli joten viinit jää nyt muihin suihin :hilarious:
Joo! Mulla oli viime raskauden plussakierrossa lyhyt lh-huippu, ihan tuurilla sain kiinni kun testasin 2x päivässä. Ja nytkin oon testannut 2xpäivässä. Mut luulen, et ovis on vielä edessäpäin, toivon vaan ettei mene liian myöhäiseksi.. :sad001 kp21 ovis mulle olis normaali, mut en tiedä raskautuuko sillä. Edellinen raskaus sai alkunsa kp17 oviksesta.

Ihanaa, juhlan paikka kyllä onkin! Rentouttavaa viikonloppua :smug:

Mä en ymmärrä nyt mitään enää kun ke veritesti oli ulkoisen jälkeen 1.1 eli nega ja raskaustestiy myös tietty niin to oli se vahva lh huippu eli tummin viiva nin voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Pc raskaustestissä luonnossa näky ihan testiajalla selvä viiva. Näkyykö tänne ladatuissa? Kuvat on muokkaamattomat! Voin koittaa parempia vielä mut en tiedä saanko.. toisesta kuvasta tuli kauheen pimee.
Mä en ymmärrä kun nyt 14 päivää tyhjennys vuodon alusta. Ja negat jo saatu veritestillä ja virtsasta. Eli ei voi olla jäänteitä enää. Mutta pakko tän on sit reagoida ovikseen?

Liitteet

• 20210116_174808.jpg
    20210116_174808.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 203
  • 20210116_174745.jpg
    20210116_174745.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 199
Muokattu viimeksi:
Mä en ymmärrä nyt mitään enää kun ke veritesti oli ulkoisen jälkeen 1.1 eli nega ja raskaustestiy myös tietty niin to oli se vahva lh huippu eli tummin viiva nin voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Pc raskaustestissä luonnossa näky ihan testiajalla selvä viiva. Näkyykö tänne ladatuissa? Kuvat on muokkaamattomat! Voin koittaa parempia vielä mut en tiedä saanko..
Mä en ymmärrä kun nyt 14 päivää tyhjennys vuodon alusta. Ja negat jo saatu veritestillä ja virtsasta. Eli ei voi olla jäänteitä enää. Mutta pakko tän on sit reagoida ovikseen?
Raskaustestin ei pitäisi missään nimessä reagoida ovikseen. Ovistesti raskauteen kyllä, mutta ei toisin päin.

Minusta tuo näyttää viivanpaikalle?

En tiedä onko raskaustesteissä jotenkin yleisesti mennyt vähän laatu alaspäin, tuntuisi siltä. o_O

Mäkin veikkaan et on viivanpaikka vaikka pc ei niitä kyllä yleisesti anna käsittääkseni ja mulla oli kyllä luitettava et kun tuli yhtään mitään niin oli oikean plussan alku. Mutta tää on pakko olla viivanpaikka koska muuten mulls olis munasolu irronnut tosi aikasin vuodon jälkeen. Huomenna se selvii kyllä.

Mä en ymmärrä nyt mitään enää kun ke veritesti oli ulkoisen jälkeen 1.1 eli nega ja raskaustestiy myös tietty niin to oli se vahva lh huippu eli tummin viiva nin voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Pc raskaustestissä luonnossa näky ihan testiajalla selvä viiva. Näkyykö tänne ladatuissa? Kuvat on muokkaamattomat! Voin koittaa parempia vielä mut en tiedä saanko.. toisesta kuvasta tuli kauheen pimee.

Siis mulle pc antanut negakierrossa selkeää viivanpaikkaa ja etenki jos kuivahtanut.

Juu näköjään viivanpaikkaa voi sillä tulla. Mutta on sit hyvä kyllä ja herkkä kun on oikeesti raskaana:smug:

Ja eikä tuo nyt mikään paha viivanpaikka ole edes.

Mulla sattuu alavatsaan ja en osaa päättää tuleeko se mun kohdun seudulta vai mun suolesta :confused004 anyway. Aion ensviikon alus ehkä (ehkä) uskaltaa jotai testata vaikka tiiän jo 100% (pessimisti ei pety) ettei siel näy mitään.. :D

Pistin tonne plussa vai ei ketjuun myös mut kysyn täältäkin vielä.. Antaako toi rfsu puikkotesti sen viivanpaikan jo testiajalla? Kun testasin eilen negan ihan oletettavasti ja nyt 2,5h pidätyksellä tuli joku haamu esiin.. Pistän kuvan testistä kiinni ja sitten avattuna kuvattuna yhdessä negan kanssa..
Muoks teen aamulla myös uudestaan..ja testaan sen lääkityksen takia ajoissa eli nyt ois 7päivää menkkojen alkuun dpo ei tietoa

Liitteet

• IMG_20210116_195455.jpg
    IMG_20210116_195455.jpg
    9.3 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20210116_195422.jpg
    IMG_20210116_195422.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 188
Olikos muita samaan tahtiin piinailevia? Täällä dpo0 tänään, eli tuskaisen hitaasti kuluvat päivät edessä.. :hilarious:
Mulla tänään O+, mutta mulla ei kyl oo mitään piinailtavaa kun ovis tulee vasemmalta, jossa tuuba tukossa. Hengessä mukana kuitenkin.:)

Mulla tänään O+, mutta mulla ei kyl oo mitään piinailtavaa kun ovis tulee vasemmalta, jossa tuuba tukossa. Hengessä mukana kuitenkin.:)

Me mennään taas aika samassa, mulla on myös oireista päätelleen ovis tässä lähipäivinä :joyful: En ole testannut niin ihan tarkka päivä ei ole tiedossa

Mä sain pc viivanpaikkoja viime kierrossa. Ei nyt mitään räikeitä mutta nähtäviä ja tännekin niitä laittelin

suva, ei kokemusta mutta jos toi on viivanpaikka niin aika räikee o_O

Täällä kp11 ja ovis ilmoittelee tulostaan, alavatsajomot sekä limaneritys alkanut :grin Tajusin tässä myös että viime kierrolla ei limoja ollut juurikaan, ainakaan en huomannut.

Testattu vielä 18 aikaan toinen ovistesti ja sekin oli blankko. Alavatsaa jomottelee.. Ainakin tälle päivää tuli sen 6h imetystaukoa kun oltiin kaksistaan liikenteessä, josko se vaikka boostaisi hormoneita. :shy:

Joo! Mulla oli viime raskauden plussakierrossa lyhyt lh-huippu, ihan tuurilla sain kiinni kun testasin 2x päivässä. Ja nytkin oon testannut 2xpäivässä. Mut luulen, et ovis on vielä edessäpäin, toivon vaan ettei mene liian myöhäiseksi.. :sad001 kp21 ovis mulle olis normaali, mut en tiedä raskautuuko sillä. Edellinen raskaus sai alkunsa kp17 oviksesta.

Ihanaa, juhlan paikka kyllä onkin! Rentouttavaa viikonloppua :smug:

Voi raskautua, vaikka ovulaatio tulisi myöhemminkin. Oon kuullut niitäkin, joille sanottu gynellä, ettei raskaus todennäköisesti ala kierroista, jotka on pitkiä, mut mä heittäisin tämmöisille kommenteille vesilintua :hilarious: Mulla alkoi raskaus kierrosta, jossa ovulaatio oli kp 32 ja kp 42 plussasin :grin

Täällä taisi olla muutamia, joilla haamusi r.testit aina ovulaation tienoilla ilman raskautta. En tiedä miten se on mahdollista, mut näin oli muistaakseni Pingviiniemo sulla ainakin? Tuu korjaamaan jos muistan väärin :grin

@Vavec Joo ärsyttää kun tietää että näissä ollut niitä viivanpaikkoja mut mies ei vieläkään tajunnut että niitä toisia eli pc piti tuoda.. No nyt mulle on huomiselle sama testi aamuun kun pyysin kaksi testiä..

Takaisin