Raskaaksi 2021

Mitäs sitten jos ei ole kipuja ollenkaan? Ovuloinkohan edes? :sorry:
Kp 1 ja 2 on kipuja, mutta muuten ei.
Yritän tässä kierrossa mittailla aamulämpöjä, jotta saan jonkinlaisen käsityksen josko tuolla jotain tapahtuu. Sekään vaan ei lähtenyt sujumaan niinku Strömsössä kun kahtena ekana päivänä oli mittari kielen päällä eikä alla. :laughing002

On yhtä normaalia tuntea kipuja ja olla tuntematta!

Yritän tässä kierrossa mittailla aamulämpöjä, jotta saan jonkinlaisen käsityksen josko tuolla jotain tapahtuu. Sekään vaan ei lähtenyt sujumaan niinku Strömsössä kun kahtena ekana päivänä oli mittari kielen päällä eikä alla. :laughing002
Eihän kaikki niitä tunne :) Ootko seurannut limoja, nehän on myös aika hyvä oviksen ennustaja. Mäkin mielellään koittaisin BBT:tä, mutta kun perhepedissä taapero kyljessä pyörien ei taida mittausolosuhteet olla ihan optimaaliset :laughing002

Täällä kärvistelen pissahädän kanssa testatakko vai ei.... mieli tekisi, mutta. En halua pilata hyvää fiilistä viikonlopulle jos ja kun onkin nega :sad001 menkkakivut dpo 6-7 antoi taas toivoa, ilman niitä ei varmaan ois toiveetkaan nousseet niin korkealle. Sen jälkeen satunnaisia tuntemuksia ja rintojen vihlontaa/arkuutta... o_O

Täällä kärvistelen pissahädän kanssa testatakko vai ei.... mieli tekisi, mutta. En halua pilata hyvää fiilistä viikonlopulle jos ja kun onkin nega :sad001 menkkakivut dpo 6-7 antoi taas toivoa, ilman niitä ei varmaan ois toiveetkaan nousseet niin korkealle. Sen jälkeen satunnaisia tuntemuksia ja rintojen vihlontaa/arkuutta... o_O
Siitä ei oo koskaan mitään haittaa jos testaa vasta myöhemmin, mut liian ajoissa voi tosiaan pahan mielen saada. Mä kävisin nyt äkkiä pissalla ennenkuin houkutus kasvaa ylivoimaiseksi :woot:

Minulla on myös se linja, että en testaa esim. viikonloppuna ennen menkkojen alkamispäivää. Ettei mene viikonloppu pilalle.

Menkoista petyn toki rankasti, mutta etukäteen testaamisessa minulla menee negasta mielialakin negatiiviseksi siihen asti, kun menkat alkavat. Kerran testasin sen kuusi päivää ennakkoon, minkä paketti lupasi, ja koko viikko oli yhtä murjotusta. Olen todennut, että vaikka piinapäivät piinaavat, toivon olemassaolo on kuitenkin parempi mielialan kannalta, vaikka menkat lopulta tulisivat.

Mutta en minä etukäteen testaajia paheksu, jokainen tekee niin kuin itse haluaa.

Pakko tähän kommentoida, mulla oli tässä kierrossa tosi kovat oviskivut ja hammasta purren päätin että nyt kyllä hoidetaan sänky hommat, ja tästä kierrosta myös tärppi kävi :grin eli totaalisesti sen arvoista vaikka ei kyllä huvittanut petitouhut siinä oviskivuissa ollessa

No me ei eilen illalla tehty mitään, mut eilen aamulla kyllä. Ja muistaakseni to iltanakin. Nyt on aina vaan kipeä, mahtaakohan olla jo myöhästä vielä tänään illasta talletella, jos tätä kiertoa ajattelee :pompus::angel4

Mullaki oli muuten tossa edellisessä kierrossa menkkakipuja viikko ennen menkkoja ja ihmettelin niitä, et nytkö jo muka alkaa. Ja edellinen kierto oli siis kemiallinen

Siitä ei oo koskaan mitään haittaa jos testaa vasta myöhemmin, mut liian ajoissa voi tosiaan pahan mielen saada. Mä kävisin nyt äkkiä pissalla ennenkuin houkutus kasvaa ylivoimaiseksi :woot:

Näin tein! :grin Päiväpissasta en testaile. Eli ainakin yhden päivän pääsin eteenpäin. Huomenna dpo 12... :hug007

Mullaki oli muuten tossa edellisessä kierrossa menkkakipuja viikko ennen menkkoja ja ihmettelin niitä, et nytkö jo muka alkaa. Ja edellinen kierto oli siis kemiallinen

mulla tuntuu joka kierrossa olevan toi ”kiinnittymiskipu” läsnä.. tai sitä ainakin luulen sen olevan. Toisella kertaa se tuottaa tulosta, toisella ei. :sorry: Esikoisesta on ollut dpo 9, nyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen oli ekassa kierrossa dpo 6, ja siitä plussasinkin mutta meni kesken. Viime kierrossakin oli, siitä nega ja ekat kunnon menkat...

Ei mulla ainakaan oo ovulaatiokipuja, siis en oo ainakaan huomannut mitään selkeitä koskaan. Ei kaikilla oo tai niitä ei huomaa, eikä se tarkota välttämättä ettei ovuloi :)

Ei mulla ainakaan oo ovulaatiokipuja, siis en oo ainakaan huomannut mitään selkeitä koskaan. Ei kaikilla oo tai niitä ei huomaa, eikä se tarkota välttämättä ettei ovuloi :)

Mäkään en aina tunne niitä ja nytki tää kietto on ollu melko tasainen, eli en tiä oonko ovuloinu vai en. Olo on vaa nyt jännä ni veikkaan et olen ja tuol ny tapahtuu jotain ja (tai sit itse vain kuvittelen.)

@Cheryl on normaalia ettei tuu kipuja ja itse toivoisin että niin olisi itselläkin...

ON: oon nyt ihan varma että mun endo on jotenkin levinnyt virtsarakkoon kun viime kierrosta ja nyt tästä tuntuu kokoajan paineen, kivun ja jatkuvan pissa hädän tunne :sad010 ihan kuin olisi pissi tulehdus vaikka ei ole.. Tää alkaa nyt 8 päivää ennen menkkojen alkua.. Perse sentään..

Mä en oo aiemmin osannut bongata oviskipuja, niin paha sanoo onks niitä ollut vai ei. Sittemmin olen oppinut bongaamaan tai luulen ainakin niin :grin Viime kesänä en halunnut yksi ilta töiden jälkeen pupuilla oviksen tienoilla, kun oli maha niin kipeä. Vasta jälkikäteen oivalsin, että mitä se kipu on ollut.

Mulla ei oo ollut ovispäivänä kipuja, edeltävinä vähän tuntemuksia ja turvotusta. :rolleyes:

Mutta mulla on sellanen tunne et toi kemiallinen oli vaan joku härö, eikä meille suoda yhteistä lasta :sad001 En tiiä mistä se tunne on tullu. On vaan

Onkos se nyt sit ovispäivä tuo dpo0?
Mulla kai :D
Onneks on 7 päivän työputki, niin aika menee nopeesti

Joo oletettu ovispäivä = dpo0, eilen mulla testi plussaa joten oletan tälle päivää + gynekin sanoi tiistaina että n. 4 päivän päästä pitäis olla :) digitestillä eilen plussa ja liuskoissa lähes tasavahvat viivat, tän päivän liuska sit jo aika blanco oli eiköhän se huippu eilen ollut. Kp15 nyt eli aika passelisti menis kun kierto n. 28-29 normaalisti.

Edit. Mulla siis kierto vielä sekaisin keskeytyksen jälkeen (syyskuun alussa, geneettiset syyt rv17) ja vaihdellu pituus, normaali on ollut toi 28-29 mutta nyt ollut kaks viimeistä 27. Saa nähdä mitä tällä kertaa, oviskin aikaistunut vielä joka kierrossa päivän/pari.

Joo oletettu ovispäivä = dpo0, eilen mulla testi plussaa joten oletan tälle päivää + gynekin sanoi tiistaina että n. 4 päivän päästä pitäis olla :) digitestillä eilen plussa ja liuskoissa lähes tasavahvat viivat, tän päivän liuska sit jo aika blanco oli eiköhän se huippu eilen ollut. Kp15 nyt eli aika passelisti menee kun kierto n. 28-29 normaalisti.

Mulla myös kp15. Yleensä kierto 23-26. Mut luetaalivaihe ollu yleensä max 12 päivää. Jännä nähä nyt et minkä mittanen kierto tulee :grin

Muokattu viimeksi:
Eihän kaikki niitä tunne :) Ootko seurannut limoja, nehän on myös aika hyvä oviksen ennustaja. Mäkin mielellään koittaisin BBT:tä, mutta kun perhepedissä taapero kyljessä pyörien ei taida mittausolosuhteet olla ihan optimaaliset :laughing002

Ja tähän pakko kans sanoa et mulla oli kovat oviskivut täs kierrossa mut limat ihan olemattomat/ei limoja. Ajattelin siksi et ihme on jos edes voisi raskautua tästä.

Takaisin