Raskaaksi 2021

Ovulaation metsästys jatkuu. Kp 11 ja ennusteen mukaan pitäis olla ovulaatio nyt. Eikä testeissä lh nousun palaakaan viime päivinä. Eikä mitään muutakaan ovikseen viittaavaa. Jäätävän päänsäryn vuoksi vedin kolmena päivänä yhdet buranat.. Ja nyt vasta luin et ibuprofeiinilla saa pahimmassa tapauksessa ovulaation epäonnistumaan. Anxious Face With SweatAnguished Face
Joko tässä nyt tulee pidempi kierto tai sit en vaan ovuloi... Päätin testata ovulaatiota nyt sitten vaikka niin kauan että menkat alkaa että tiedän tapahtuuko tässä kropassa mitään.

Ovulaation metsästys jatkuu. Kp 11 ja ennusteen mukaan pitäis olla ovulaatio nyt. Eikä testeissä lh nousun palaakaan viime päivinä. Eikä mitään muutakaan ovikseen viittaavaa. Jäätävän päänsäryn vuoksi vedin kolmena päivänä yhdet buranat.. Ja nyt vasta luin et ibuprofeiinilla saa pahimmassa tapauksessa ovulaation epäonnistumaan. Anxious Face With SweatAnguished Face
Joko tässä nyt tulee pidempi kierto tai sit en vaan ovuloi... Päätin testata ovulaatiota nyt sitten vaikka niin kauan että menkat alkaa että tiedän tapahtuuko tässä kropassa mitään.

Ja heti kun pääsin sanomasta niin alkoi oviskivut oikealla puolella aika reippaana ja valkovuoto oli myös sellaista kananmunan valkuaista... Astonished Face Ehkä sittenkin... jos en oo vaan saanut tärppäämään testiin.

Mikä sovellus ennusti kp 11 ovulaation? Jos sulla on luteaali ja kierto eri pituiset kuin sovellus antaa, ei ennustus ole oikeassa.
Esim. Minulla on sovelluksista Premom ennustanut aina oikein,ja siihen laitan vain LH+ eli lh huiput ja se laskee siitä sekä entisten kiertojen mukaan luteaalin. Flow sovellukseen itse määritetään kierron ja luteaalivaiheen pituudet. Se ennusta siitä oviksen. Eli jos tiedät kierron ja luteaalin pituudet näet milloin ovuloit.

Mikä sovellus ennusti kp 11 ovulaation? Jos sulla on luteaali ja kierto eri pituiset kuin sovellus antaa, ei ennustus ole oikeassa.
Esim. Minulla on sovelluksista Premom ennustanut aina oikein,ja siihen laitan vain LH+ eli lh huiput ja se laskee siitä sekä entisten kiertojen mukaan luteaalin. Flow sovellukseen itse määritetään kierron ja luteaalivaiheen pituudet. Se ennusta siitä oviksen. Eli jos tiedät kierron ja luteaalin pituudet näet milloin ovuloit.
Flo mulla on käytössä. Aiempien kiertojen ovulaatiotuntemusten perusteella on ennusteet. Koskaan en oo saanut ovista tikkuun kiinni.

Flo mulla on käytössä. Aiempien kiertojen ovulaatiotuntemusten perusteella on ennusteet. Koskaan en oo saanut ovista tikkuun kiinni.
Flo laitetaan siis kierron ja luteaalin pituudet jos ne tietäisit olisi helpompi ennustaa milloin tikutus kannatta aloittaa ja koska ovulaatio saattaa tulla. Onko sulla mikä ovulaatiotesti käytössä? Mulla on One Step 20mIU(herkkä siis). Se on ainoa joka näyttää mulla koska esim.RFSU on 25mIu. Joten se ei näytä mulla plussaa. Tuo herkkyys kannattaa tsekata koska kaikille ei tule 25miu plussaa vaan tarvitsevat tuon 20miu eli herkän. Hormonitaso joillakin on matalampi siksi kannattaa vaihtaa. Tilaan raskauskeijusta nuo One Stepit. Ja jos saat ovistestiin sen plussan (lue ohjeet tarkkaan) laitat sen Flow testi positiivinen niin siten saat laskettua luteaalin. Se laittaa ovisplussasta seur.päivälle ovulaation joten siitä kaksi pv eteenpäin on DPO 1. Ja kun menkat alkaa lasket nuo välipäivät plussasta tokasta päivästä päivään ennen menkkoja on luteaalivaiheen pituus. Sitten asetat sinne asetuksista kiertopituuden ja luteaalin.

Lämmötkin dippas eilen aamulla ja toissapäivänä ja tänään oli taas puoli astetta koholla.
Mä en noista lämmöistä ole perillä koska en ole vielä saanut ovulaatiolämpömittaria, jonka tilasin Wishiltä. Sitäkin aloittamassa myös koska nyt yk 4 ja ei vieläkään tärppiä. Jospa se helppaisi kun luin että se on ainoa varmin keino varmistaa ovulaatio. Ovistikut ei sitä varmista.

Tän aamun testit näytti negaa. :(
Olisihan se pitänyt arvata, että rfsu näyttää vaan törkeetä viivan paikkaa eikä siihen voi luottaa yhtään. Edelleen on rinnat tosi kipeät, mutta ehkä se johtuu sitten Terolutista.
Vaikka tiedän, että toivoa on niin kauan kun menkat ei tule niin kyllä taas toivon menetti. Ei vieläkään vauvaa meille. :(
Ei siis auta myöskään stressitön kierto, joten ensi kiertoon taas ovistestit ja lämmönmittailut käyttöön. Beaming Face With Smiling Eyes

Flo laitetaan siis kierron ja luteaalin pituudet jos ne tietäisit olisi helpompi ennustaa milloin tikutus kannatta aloittaa ja koska ovulaatio saattaa tulla. Onko sulla mikä ovulaatiotesti käytössä? Mulla on One Step 20mIU(herkkä siis). Se on ainoa joka näyttää mulla koska esim.RFSU on 25mIu. Joten se ei näytä mulla plussaa. Tuo herkkyys kannattaa tsekata koska kaikille ei tule 25miu plussaa vaan tarvitsevat tuon 20miu eli herkän. Hormonitaso joillakin on matalampi siksi kannattaa vaihtaa. Tilaan raskauskeijusta nuo One Stepit. Ja jos saat ovistestiin sen plussan (lue ohjeet tarkkaan) laitat sen Flow testi positiivinen niin siten saat laskettua luteaalin. Se laittaa ovisplussasta seur.päivälle ovulaation joten siitä kaksi pv eteenpäin on DPO 1. Ja kun menkat alkaa lasket nuo välipäivät plussasta tokasta päivästä päivään ennen menkkoja on luteaalivaiheen pituus. Sitten asetat sinne asetuksista kiertopituuden ja luteaalin.

Joo nämä on ihan tuttuja juttuja kyllä. Mä on laskenut flo:n just niiden ovistuntemusten ja luteaalin avulla. Ne on suurinpiirtein tiedossa mutta testiin en oo plussaa saanut. Oon käyttänyt cb digit sekä dualit että normit, sitten myös noita raskauskeijun one steppejä. Niissä sain jotain edes näkymään joten kai mulla on vaan matalat hormonitasot sitten. Nyt oon tikuttanut cb lisäksi pregcheckillä.

Toivottavasti Krisulla ja Emilialla viivat lähtis vahvistumaan! ❤

Itsellä alkoi yöllä vuoto. Otin sitten kipuihin buranaa kun aina vuodon alkaessa tulee kipupiikki. Aamulla halusin kuitenkin tehdä saman apteekin testin joka oli vahvempi kuin eilen. Tarvitsee huomenna tehdä samanlainen testi niin näkee lähteekö viiva haalistumaan. Tosi hämmentynyt olo tällä hetkellä.

Liitteet

• 20211117_082619.jpg
    20211117_082619.jpg
    106.3 KB · Katsottu: 145

Itsellä alkoi yöllä vuoto. Otin sitten kipuihin buranaa kun aina vuodon alkaessa tulee kipupiikki. Aamulla halusin kuitenkin tehdä saman apteekin testin joka oli vahvempi kuin eilen. Tarvitsee huomenna tehdä samanlainen testi niin näkee lähteekö viiva haalistumaan. Tosi hämmentynyt olo tällä hetkellä.

On kyllä ihan selvä viiva!!
Mikä apteekin testi tää on?
Toivottavasti vuoto on tavallista alkuraskauden vuotoa ja tuo lähtee vielä vahvistumaan!❤️
Onko mitään oireita tai tietoa dposta?
Tsemppiä sinne! :) ❤️

On kyllä ihan selvä viiva!!
Mikä apteekin testi tää on?
Toivottavasti vuoto on tavallista alkuraskauden vuotoa ja tuo lähtee vielä vahvistumaan!❤️
Onko mitään oireita tai tietoa dposta?
Tsemppiä sinne! :) ❤️

Nyt olis dpo 14, kun ovulaatio oli vähän myöhemmin kuin normaalisti. Eli menkkojen kuuluisikin alkaa tänään. Testi on se herkkä (10mlU) apteekin oma puikko jonka avasin että sain paremman kuvan. Saman testin tein myös eilen.

En uskalla vielä kuitenkaan innostua ettei tule pettymystä. Vuoto ei mitään älyttömän runsasta ollut yöllä mutta hyytymiä oli kyllä joukossa. Nyt ei enää kovinkaan vuotele eikä mahaa satu. Ei auta muuta kuin odottaa ja toivoa että ei ois menny kesken.

Moi!
Itsellä ihan sama juttu. DPO 13 ja eilen alkoi ruskea vuoto mutta ei kovinkaan runsasta. Aamulla en siksi testannut,mutta sitten juotuani kuitenkin 5 isoa kuppia kahvia testasin vaikka pissa olikin todella laimeaa. Molempiin tuli viivaa.
66702F75-8DB6-4D27-8628-14B9E648CB84.jpeg

Tän aamun testit näytti negaa. :sad001
Olisihan se pitänyt arvata, että rfsu näyttää vaan törkeetä viivan paikkaa eikä siihen voi luottaa yhtään. Edelleen on rinnat tosi kipeät, mutta ehkä se johtuu sitten Terolutista.
Vaikka tiedän, että toivoa on niin kauan kun menkat ei tule niin kyllä taas toivon menetti. Ei vieläkään vauvaa meille. :sad001
Ei siis auta myöskään stressitön kierto, joten ensi kiertoon taas ovistestit ja lämmönmittailut käyttöön. Beaming Face With Smiling Eyes

Voi ei Confused Face Oon pahoillani jos joutuu taas uuden yrityskerran aloittamaan..

Pisti hymyilyttämään mainitsemasi stressitön kierto, onko sellaisia? Itse aattelin että nyt tää kierto on taas sellainen leppoisuuden kierto ja viimeksi tänäaamuna tuntu että mie romahan - ihan liikaa paineita töissä ja kotona.

Miulla sovelluksen mukaan ovis kp18 tienoilla, mut nyt plussakierrossa sain ovisplussan jo kp13. Eli ei kannata niihin luottaa vaan miunki tapauksessa ahkeraan tehä ja ajoissa testejä.

Voi ei Confused Face Oon pahoillani jos joutuu taas uuden yrityskerran aloittamaan..

Pisti hymyilyttämään mainitsemasi stressitön kierto, onko sellaisia? Itse aattelin että nyt tää kierto on taas sellainen leppoisuuden kierto ja viimeksi tänäaamuna tuntu että mie romahan - ihan liikaa paineita töissä ja kotona.

Hah tuskin oikeasti on. Oli mulla aika stressitöntä alkuun kun en tosiaan mittaillut mitään tai tikuttanut ovista. Mutta sitten se stressi taas alkoi, kun tuli näitä oireita ja himotestailut käynnistyi.Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä dpo 9 nyt. Tänään oli alavatsalla poltetta, mutta loppui. Nyt on alaselkä todella kipeä, jomottaa näin istuessakin ja mulla ei koskaan ole selkä kipeä, ei edes menkkojen aikana. Rintojen arkuus lähes kokonaan kadonnut. Huoh...

Hei, tulisin teidän mukaan kuumeiluun hetken tässä sivussa seuranneenaBlue Heart

Olen 28v ja meillä menossa yk9. Toiveissa ensimmäinen oma lapsi ja miehen(33v)toinen.

Minulla alkoi tiputteluvuodot muutama kuukausi sitten johon sain Terolutit ja nyt toista kiertoa menossa niiden kanssa. Kp 24/27 menossa ja kp21 alko verinen tiputtelu taas.. Toiveet tältä kierrolta meni siinä, vaikka tiputtelu näyttää loppuneen niin kyllä ne sieltä varmasti alkaa kohta uudestaan. Ärsyttää kun ei pääse edes jännäilemään alkaako menkat vai ei kun aina se tiputtelu hoitaa hommanBeaming Face With Smiling Eyes

Ovista en tässä kuussa saanut tikutettua ollenkaan. Olen ottanut rennosti kesän jälkeen jolloin viimeksi tikuttelin selvät viivat rfsun ovistesteillä. Nyt ajattelin seuraavaan kiertoon ostaa cb:n ovistestejä jos näyttäisi helpommin kun mitään oviskipuja tai - limoja en osaa katsoa.

Kaksi parasta ystävää kertoivat pari kuukautta sitten odottavansa molemmat vauvoja. Olen maailman onnellisin heidän puolestaan, mutta vihainen vähännitselle etten "toimi niinkun pitäisi". Tämä tuo stressiä ja muutenkin hieman hektinen elämä ei varmasti auta asiaa. Nyt olen kuitenkin sinut itseni kanssa taas ja odottelen tulevia vauvoja innolla ja toivon että itsekkin saisi joskus sellaisen ilon kokeaBaby Medium Light Skin Tone-

Hurjasti kaikille plussaonnea, josko tää jouluvalmistelut ja hössötys saisi ajatukset muualleCollision

Täällä dpo 9 nyt. Tänään oli alavatsalla poltetta, mutta loppui. Nyt on alaselkä todella kipeä, jomottaa näin istuessakin ja mulla ei koskaan ole selkä kipeä, ei edes menkkojen aikana. Rintojen arkuus lähes kokonaan kadonnut. Huoh...

Mikään oire ei oikeastaan tarkoita mitään suuntaan eikä toiseen, ainakaan noin varhaisilla päivillä. Että toivoa on. :)

Heippa, toivottavasti teillä kaikilla menee hyvin :)

Täällä menossa nyt kai kp29, sunnuntaina tehty viimeksi r-testi joka oli nega.

Mulla on ollut nyt viikonlopun ajan aika sekavat tunteet, ja olen miettinyt onko mulla edes ollut ovulaatiota tuolloin pari viikkoa sitten vaikka cb:n molemmat testit antoivat hymynaaman, tavallinen liuskatesti ei ollut mielestäni kuitenkaan positiivinen, tästä tosiaan 12h eteenpäin testit näytti negaa.
Tuntemuksia siitä asti on ollut alavatsalla ja oikeastaan eilen vasta ne olivat hävinneet kokonaan.
Valkovuotoa tuolloin kaksi viikkoa sitten oli aika minimaalisesti, ja se lisääntyikin nyt edellisellä viikolla ja varsinkin viikonlopun aikana.
Perjantaina olin ihan varma että menkat alkaa kun alavatsaa jomottaa ja nännit vähän kipeät, mutta ei.

Jostain syystä sitten sunnuntaina negan r-testin jälkeen päätin tehdä ovistestin, ja yllätys yllätys molempiin cb:n testeihin hymynaama, ja tällä kertaa myös perus liuskatestissä oli mun elämän ensimmäinen oikeasti tumma viiva, mies sanoi myös että nyt on kyllä viivalla väriä.Beaming Face With Smiling Eyes
Koko sunnuntai päivän tavalliset liuskatestit oli tummia, maanantaina oli vielä myös tummia ihan vähän ehkä haaleampia ja tiistaina sitten lähti vaalenemaan.
Nännit aristaa edelleen, voisikohan liittyä sittenkin ovulaatioon kun menkkojakaan ei kerran ole.

Voiko olla oikeasti mahdollista että tuolloin kaksi viikkoa sitten ei oikeasti tapahtunut ovista vaan nyt vasta?
Tää koko oviksen bongaaminen on mulle kyllä yhtä tuskaa kun kierto on niin epäsäännöllinen. :sad001

Edellinen kierto oli 23 päivää joka on mulle todella lyhyt ja harvinainen, sitä ennen oli 59 päivää ja sitä ennen 32 päivää.
Tuo edellinen 23 päivää kestävä kierto oli elämäni lyhyin, ja vuotokin oli todella outoa, ekat päivät vain pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja yhtenä päivänä pyyhkiessä kunnon verta ja siinä ne sitten oli. Cat With Tears Of Joy

Turhauttaa niin paljon oma keho ja kierto, jatkuvasti mietin miten raskaaksi tulo onnistuu kun kierto on niin epäsäännöllinen. :sad001

( Tässä näitä testejä, kuva otettu tänään niin nuo sunnuntain testit onkin jo menettäneet väriään, sunnuntaina oli kyllä ihan kirkuva viiva :D )
340-C9-BD2-52-F4-4-AA9-9-A8-B-C12-DB6-DEDCA2.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin