Raskaaksi 2021

Voiko tää apteekin sinikorkkinen näyttää väärin?
Parin tunnin pidätyksellä tuli tuommoinen. Paketissa oli kaksi testiä ja siihen aiempaan ei tullut mitään viivaa kun tein pari päivää sitten. Tuo tuli heti melkein kun kastoi.
PC:ssä tosi haalee ehkä myös?
Mutta tein hulluuspäissäni myös predictorin ja digin mutta ne oli molemmat negoja, joten epäilen että nämäkään ei ole oikeita.
Mitä raati sanoo? Astonished Face-

On vaaleanpunaiset viivat! Ei näytä viivanpaikoilta.

Parin tunnin pidätyksellä tuli tuommoinen. Paketissa oli kaksi testiä ja siihen aiempaan ei tullut mitään viivaa kun tein pari päivää sitten. Tuo tuli heti melkein kun kastoi.
Mutta tein hulluuspäissäni myös predictorin ja digin mutta ne oli molemmat negoja, joten epäilen että nämäkään ei ole oikeita.

Kyllä näissä haamut pilkottaa, toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Kyllä mun silmään ei näytä viivanpaikalta vaan ihan oikealta viivalta koska on väriäkin :)
Minkä digin teit?
ompa jännittävää! Toivottavasti vahvistuisi Clapping HandsClapping Hands

Kyllä mun silmään ei näytä viivanpaikalta vaan ihan oikealta viivalta koska on väriäkin :)
Minkä digin teit?
ompa jännittävää! Toivottavasti vahvistuisi Clapping HandsClapping Hands

Kiitos kaikki! :)

Tein sen viikkodigin. Siksi vähän epäilyttää, kun sen pitäisi olla herkkä. :(

Tein sen viikkodigin. Siksi vähän epäilyttää, kun sen pitäisi olla herkkä. :sad001

Hienon näköiset haamut siellä! Beating HeartBeating Heart

Viikkodigi on herkkä, mutta se suositellaan silti tekemään aamuvirtsasta. :)

Jaan nyt yhden oman kokemukseni digistä.
Mä kun sain kahteen liuskatestiin haalean haamun niin päätin siihen samaan virtsaan kastaa myös viikkodigin. Se näytti negaa.
Siinä puulla päähän lyötynä tuijotin sitä negaa ja päätin liuskojen haamuviivojen lumoamana kuitenkin uittaa siihen samaan virtsaan vielä toisen digin Cat With Tears Of Joy Onneksi uitin ja onneksi se näytti raskaana 1-2. ☺️❤️

Eli digeissäkin voi olla eroja / vikaa. Onhan ne loppujen lopuks vaan n.10€ vekottimia.
Varmin olisi verikoe. :)

Todella toivon, että nuo tuosta lähtisi vahvistumaan. ❤️☺️

Laitan nuo mun omat vanhat kuvat liitteeksi.

Liitteet

• IMG_20211118_144958.jpg
    IMG_20211118_144958.jpg
    521.6 KB · Katsottu: 122
  • IMG_20211118_145015.jpg
    IMG_20211118_145015.jpg
    341 KB · Katsottu: 126
  • IMG_20211118_145028.jpg
    IMG_20211118_145028.jpg
    402.3 KB · Katsottu: 120
  • IMG_20211118_145040.jpg
    IMG_20211118_145040.jpg
    378.1 KB · Katsottu: 120
Hienon näköiset haamut siellä! Beating HeartBeating Heart

Viikkodigi on herkkä, mutta se suositellaan silti tekemään aamuvirtsasta. :)

Jaan nyt yhden oman kokemukseni digistä.
Mä kun sain kahteen liuskatestiin haalean haamun niin päätin siihen samaan virtsaan kastaa myös viikkodigin. Se näytti negaa.
Siinä puulla päähän lyötynä tuijotin sitä negaa ja päätin liuskojen haamuviivojen lumoamana kuitenkin uittaa siihen samaan virtsaan vielä toisen digin Cat With Tears Of Joy Onneksi uitin ja onneksi se näytti raskaana 1-2. ☺️❤️

Eli digeissäkin voi olla eroja / vikaa. Onhan ne loppujen lopuks vaan n.10€ vekottimia.
Varmin olisi verikoe. :)

Todella toivon, että nuo tuosta lähtisi vahvistumaan. ❤️☺️

Laitan nuo mun omat vanhat kuvat liitteeksi.

Kiitos tästä!! Helpotti vähän. :)
Nyt sitten vaan odotetaan taas aamuun.. :D
Jos malttaa..

Kiitos kaikki! :)

Tein sen viikkodigin. Siksi vähän epäilyttää, kun sen pitäisi olla herkkä. :sad001
No Pillow ehtikin jo samaa kirjoittaa, mitä meinasin :)
Älä heitä kirvestä kaivoon! Huomenna tai ylihuomenna uudelleen. Tsemppiä jännitykseen :)

Mä täällä dpo 10 hätäisesti tein rfsu:n herkän testin ja ihan puhdas nega. Huomenna olis pikkujoulut ja aion kyllä uskaltaa ottaa muutaman. Tää on meidän yk 3. Mutta se, mikä näitä kaikkia kiertoja yhdistää, niin ollaan ässäilty aina just sinä päivänä, ku ovistesti ollut plussa. Plussaa ennen ei vaan ole ollut mahkuja heilutella peittoja niin, että osuis just ennen ovista. Eli jos sit vaan tallettelu on tapahtunut liian myöhäänAnguished Face- tänään ollut menkkamaisia tuntemuksia, sunnuntaina dpo 13 ja usein silloin alkaa. Esikoinen aikoinaan tärppäsi heti ekasta yrityksestä. Toki oli eri mies ja olin 7 vuotta nuorempi itsekin silloin... Mutta kyllä tää vähän turhauttaa. Niin ja mies on muutamia vuosia sitten tutkituttanut spermansa, kun on käynyt läpi hedelmöityshoidot aiemmassa suhteessa, mutta hänellä oli kaikki silloin kunnossa. Tärppäispä vielä lähitulevaisuudessaBeating Heart

JEEEE! Eka kiinni saatu ovisplussa tänään!! Kuvassa samasta pissasta tehdyt 3 eri testiä. Kuinka haaleaksi jää rfsu verrattain apteekkarin ja sit digi näyttää hymynaamaa!
Joo tuo rfsu on kyllä kummallinen, mullakaan se ei tunnu reagoivan niin hyvin kuin muut Cat With Tears Of Joy Tässä havainnollistavaa kuvaa digistä ja rfsu tästä kierrosta Beaming Face With Smiling Eyes11665ECC-8F2A-48AC-BBDE-F182F27DC64D.jpeg

Testasin myös ekaa kertaa laittaa kuvaa ja ohjeetkin luin, mutta silti en kunnolla handlannu Cat With Tears Of Joy harjoittelu jatkukoon..

JEEEE! Eka kiinni saatu ovisplussa tänään!! Kuvassa samasta pissasta tehdyt 3 eri testiä. Kuinka haaleaksi jää rfsu verrattain apteekkarin ja sit digi näyttää hymynaamaa!
Ohhoh, mä tässä pari päivää jo tikutellut tuon näkösiä tuloksia rfsu:lla! Ja ohjeita tunnollisesti seuraavana tulkinnut selkeiksi negoiksi :D miten voi noin iso ero olla, onpa ikävää!

Mutta, jee, onnea ovisplussasta! :)

Hitsit miten nopeesti voikin "rento ja stressitön" kierto muuttua ärsytykseen ja epätoivoon, kun ovisoireet ilmaantuu ihan varottamatta heti, kun edellisenä iltana ei vaan pystynyt siihen säännölliseen joka toinen ilta -seksiin Confounded Face Oon siis melko varma, että ovulaatio tapahtui tänä aamuna (mulla on esikoisen raskauden jälkeen tullut tiputteluvuotoa oviksen aikoihin ja googlen mukaan ovikseen liittyvä tiputtelu tapahtuu yleensä nimenomaan ovishetkellä tai heti sen jälkeen), ja seksiä oli viimeks maanantaina. Voihan sekin raskauteen riittää, ja varmaan koitetaan vielä tänään, vaikka en tiiä onnistuuko tällä ärsytyksellä, mutta eilinen ois parantanut mahiksia huimasti :sad001

Noh, tulipahan todettua että tää "rento meininki" ei vaan itellä toimi, kun jossain vaiheessa se rentous loppuu ja sit toivoo et ois tehny enemmän. Niin tilasin nyt samantien niitä Clearbluen markkinoiden parhaita ovistestejä seuraavaan kiertoon Cat With Tears Of Joy

Nyt aloitan BBT-mittailut. Eilen tuli postissa Wishiltä tilaamani digitaalinen ovulaatiolämpömittari. On todella laadukas ja helppo käyttää. Hintakin vain 8€ postikuluineen. Latasin Fertility Friend-sovelluksen ja aloitin jo tänä aamuna merkitsemään aamulämmöt. Tosin se kuuluisi aloittaa KP1 mutta ei kai niin tarkkaa ole. Onko täällä muita jotka käyttää tätä BBT-karttaa/mittausta? Se on ainoa kotikonsti sen FF-sovelluksen ohjeen mukaan jolla voidaan ovulaatio varmasti todeta tapahtuneen.Call Me Hand Light Skin Tone Enpä ole tiennyt. Astonished Face- Eli ovistestit ym.ovat vain toissijaisia joilla ei voi todistaa ovulaatiota.

Mittasin aamulämpöjä ensimmäistä yrittäessä. Se oli kyllä ihan mielenkiintoista, mutta nyt en ole vaivautunut, koska tunnistan oviksen kyllä jo oireista. Ja ovistestit vain tosiaan näyttävät LH-huipun, mutta itse ovulaatio voi silti jäädä tapahtumatta. Lämmöistä sen näkee luotettavammin. :) Sinulle on kyllä tosi hyvä seurata lämpöjä, kun testeistä ei saa niin selkeää kuvaa (ja raskaustestitkin haamuilevat jatkuvasti).

Voitteko uskoa, että tämän aamun testit näyttää negaa.. Sekä pc, että toi sama apteekin testi. Eli oikeasti ne eiliset haamut ei tarkoittaneet mitään.

Voitteko uskoa, että tämän aamun testit näyttää negaa.. Sekä pc, että toi sama apteekin testi. Eli oikeasti ne eiliset haamut ei tarkoittaneet mitään.

Pc näytti mullakin nyt aamulla negaa.. flon mukaan uusi kierto alkaa huomenna Broken Heart
Kaapissa polttelis kyllä yks digi jos ei vuoto ala tiputtelulla tänään..

Rfsun puikkotesti edelleen nega. Testasin siksi,koska kaapissa oli vielä yks ja pregcheckin liuskassa ehkä jo aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Noi rfsut anto mulle viime keväänä ihan ihme viivanpaikkoja ja hailuroita viivoja,vaikken edes ollu raskaana ja nyt kun todennäköisesti olen,niin ei mitään! Aivan susi koko testi.Cat With Tears Of Joy
Onks kellään muuten ollu raskausoireena hammassärky? Mulla koskee takahampaaseen iha julmetusti! Confounded FaceCollisionPakko varata hammaslääkärille aikaa.
Ja tänään olis aika verikokeeseen.. hitto mua jännittää iha p*rkeleesti että onko hormonia tarpeeks. Toivottavasti ois ne arvot edes jossain sadan paikkeilla.

Tässä vielä verrokkina tältä aamulta tuo apteekkarin. Se näyttää vasta nyt positiiviselta mutta digin hymynaama eilen illalla (12h aiemmin aamulla vielä oli sekin nega). Voisko ajatella että ovulaatio ois siis huomenna? Ja nyt dpo -1?

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin...Beating Heart

Liitteet

• 20211119_063814.jpg
    20211119_063814.jpg
    855.5 KB · Katsottu: 89
Täällä aamulla testattu rfsu:n herkkä kp 26/26-28 ja yk 10 voisi alkaa jo nopeasti. En ole saanut kertaakaan minkäänlaista väriä raskaustesteihin ja nyt taas sellanen tunne että ei sitä varmaan helposti minulle tulekkaan. Tai saa aikamoinen ihme olla. Olen koittanut kaikki maholliset kikat stressittömyyskierron, punaviinikierron, greippimehuista jalkojen nostelemiseen ja tuntuu että mikään ei auta No nyt pitää keksiä taas jotain kivoja juttuja millä saan mielen vähän paremmaksi ja vaikka hetkeksi huomion toisaalle näistä jutuistaBeaming Face With Smiling Eyes

Täällä aamulla testattu rfsu:n herkkä kp 26/26-28 ja yk 10 voisi alkaa jo nopeasti. En ole saanut kertaakaan minkäänlaista väriä raskaustesteihin ja nyt taas sellanen tunne että ei sitä varmaan helposti minulle tulekkaan. Tai saa aikamoinen ihme olla. Olen koittanut kaikki maholliset kikat stressittömyyskierron, punaviinikierron, greippimehuista jalkojen nostelemiseen ja tuntuu että mikään ei auta No nyt pitää keksiä taas jotain kivoja juttuja millä saan mielen vähän paremmaksi ja vaikka hetkeksi huomion toisaalle näistä jutuistaBeaming Face With Smiling Eyes

Voi kurja :( sama juttu täällä, en edes viivanpaikkoja ole koko yrityksen aikana saanut testeihin.. Meillä menossa yk11, ja jos tämä päättyy menkkoihin niin saadaan lähete eteenpäin. Tsemppiä, on tämä raastavaa aikaa :s Marraskuu on niin synkkää aikaa, että vaikea itellä ainakin keksiä edes muuta kivaa aateltavaa Cat With Tears Of Joy onneksi kohta on joulu!

Takaisin