Raskaaksi 2021

Moi kaikille, oon hetken seuraillut taustalla. Kovasti toiveena vauva nykyisen mieheni kanssa. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Nyt ensimmäinen oikeasti mahdollinen yk. Ovulaatiota en ole tunnistanut tässä kierrossa Nyt kp20 menossa ja menkat yleensä alkaa kp30-35. Pari edellistä kiertoa ollut käytössä terolut. Nyt ilman sitä. Saa nähdä miten sekaisin kierto on. Ikää nyt vajaa 37v.

Royal gelee käytössä ja greippimehua sillon tällöin juonut. Nyt vadelmanlehtiteetä. Monivitamiini ja foolihappo myös käytössä.

Joskus aikoinaan tuntenut ovulaation selkeämmin, etenkin limoista. Ovistikkuja en ole ottanut vielä käyttöön.

Tervetuloa, kiva nähdä tuttuja täällä (mutta toivon toki sinulle vain pikaista piipahdusta tänne!). :)

Hei taas!

On ollut niin paljon tohinaa viimeviikkona etten ole kerinnyt mitään tänne päivittelemään. Nyt olisi kierron päivä 31 mikä minulle normaalia pidempi, mutta ovulaatio tapahtuikin vasta kp 18-19. Silloin mittasin lämmön laskun ja nousun. Omaa oloa en ole kerinnyt sen isommin kuulostelemaan, kun siivosin ja leivoin ja järjestin poikamme 1v synttäreitä. Eilen kuitenkin minulla alko kipuilla alaselkä ja alavatsa. Tein su ja ma pc testit ja ihan kuin olisin nähnyt haamujen haamun, mutta ilmeisesti testit voivat näyttää ihan viivan paikkaa. Kävin ostamassa sitten apteekin herkän testin jonka tein tänään ja omaan silmään viiva tummempi kuin pc testissä. Laitan kuvan tähän alapuolelle jos joku haluaa tulkita näkyykö mitään. Piinailut siis jatkuu.

Liitteet

• 20211116_071108.jpg
    20211116_071108.jpg
    155.7 KB · Katsottu: 182
Täällä menossa dpo 10. Tein kaksi testiä joista molempiin piirtyi haamut. Beaming Face With Smiling Eyes

Hei kaikki.
Olen sivusta lukenut harvakseltaan tätä ryhmää: päätin nyt avautua hieman ja laittaa tämön aamun testikuvan jos tänne saa edes niitä laittaa? Ilmeisesti
Eli olen 38,5 v nainen ja mieheni pian 46v. Iltatähteä yritetty nyt 4 kk: tämä kierto oli ainoa jossa oli ovulaatiokivut ovisplussan lisäksi. Eli en ole ovuloinut siis aiemmin,koska tiedän että ovulaation aikaan kivut on merkki siitä itsellä. Nuo ovulaatiokivut olleet kadoksissa alkuvuodesta asti ja nyt olimme jonossa neuvolaan gynekologille. Eli lapsettomuustutkimuksiin. Pari kuukautta eli joulukuussa aikaisintaan pääsemme,kun jono pitkä (johtunee koronasta).
Eli sain ovulaatiotestiin plussan kp 15. Seur.pv kovat kivut. Oletan ovuloineeni siis kp 15-16. Nyt on kp 28,ja Premom sovellus(joka ollut oikeassa aina kk alkamispv suhteen) näyttää kuukautiset myöhässä toista päivää/eli olisi eilen pitänyt alkaa. Luteaalivaihe mulla ollut siis 10 vrk.
Jos tästä kunnon plussa tulisi,olisin todella positiivisesti hämmentynyt Baby Light Skin Tone-Beating Heart
Ainiin se kuva FR aamupissasta.
06E36492-7304-4348-8D87-833D450C52EB.jpeg

Oi, Pikkukarhulle ja Krisulle kovasti viivanvahvistusta!! Beating Heart
Emilialle myös peukut pystyyn!!

Mulla dpo 8 ja jänskättää.. niin toiveikas olo taas kerran. Ei mitään tuntemuksia lähestyvistä menkoista, mutta muuten semmoinen kummallinen olo. Testaiskohan perjantaina, silloin dpo 11 Beaming Face With Smiling Eyes

Laitan kuvan tähän alapuolelle jos joku haluaa tulkita näkyykö mitään. Piinailut siis jatkuu.

Kyl mä oon näkevinäni haamun :) peukut pystyssä, että siellä viiva vahvistuisi :)

Meillä tilanne se, että kolmosta mietimme. Joku aika sitten päätettiin odotella talven yli. Mutta saatiin suhde uuteen liitoon puhumisen myötä ni päätimme että vauva saa tulla sitten kun on tullakseen. Tädin pitäs tulla tässä 4pv sisään, sen jälkeen alkaa virallisesti tjottailu. Edelliset lapset 6v ja 4v. He molemmat tärpännyt heti kerrasta, niin jotenki odotan että niin kävis nyttenki. Vaikka silti tiedostan että luultavasti niin ei käy.

Voi miten jännä tilanne täällä on monella. Pikkukarhun ja Emilian testeissä näen haamut, toivottavasti lähtevät vahvistumaan. Ja samoin Krisun haamut :)

Täällä nyt kolmatta päivää menkkajomoja, mutta ei näy vielä. Jännä miten nää vaihtelee, kun viime kierrossa syystä tai toisesta puuttui menkkakivut kokonaan. Flo ennusti oviksen 3. päivä, joten periaatteessa olis menkat pitänyt sen mukaan alkaa eilen. Mutta nyt kun katselin noita aamulämpöjä, niin niiden mukaan ovis olis voinut olla 9.päivä. Mulla ollut käytössä toi sylkiovistesti ja sain ”saniaiskuvioita” tuolloin Flon ennusteen aikaan, mutta myös tuolloin 9.päivä.

Periaatteessa voisikin olla siis vasta dpo 7 ja pieni optimismi nostaa taas päätään (no varmaan ne menkat vielä tänään alkaa). Toisaalta lämmöt ei ole kovinkaan korkealla, joten siinä mielessä epäilen, ettei tärppiä ole tainnut käydä, vaikka ajoitukset osui sattumalta ton 9.päivä kanssakin kohdilleen Beaming Face With Smiling Eyes

Oi, Pikkukarhulle ja Krisulle kovasti viivanvahvistusta!! Beating Heart
Emilialle myös peukut pystyyn!!

Mulla dpo 8 ja jänskättää.. niin toiveikas olo taas kerran. Ei mitään tuntemuksia lähestyvistä menkoista, mutta muuten semmoinen kummallinen olo. Testaiskohan perjantaina, silloin dpo 11 Beaming Face With Smiling Eyes

Mehän tosiaan ollaan samoilla päivillä, tänään dpo 8. Mulla oli monta päivää rinnat ja nännit arat, nyt vähentynyt. Turvoksissakin oli ihan selvästi. Eilen illalla alkoi nenän tukkoisuus ja jatkuu edelleen. Tänään aamulla testasin, kun oli testi kaapissa (rfsu:n herkkä), mutta ei kyllä mitään näkynyt ja siis tiesin, että mitään tuskin näkyy. En siis kertonut miehelle ja mies toivoo, että huomenna testaisin, mutta en tiedä, onko järkee

Mehän tosiaan ollaan samoilla päivillä, tänään dpo 8. Mulla oli monta päivää rinnat ja nännit arat, nyt vähentynyt. Turvoksissakin oli ihan selvästi. Eilen illalla alkoi nenän tukkoisuus ja jatkuu edelleen. Tänään aamulla testasin, kun oli testi kaapissa (rfsu:n herkkä), mutta ei kyllä mitään näkynyt ja siis tiesin, että mitään tuskin näkyy. En siis kertonut miehelle ja mies toivoo, että huomenna testaisin, mutta en tiedä, onko järkee

Mie yritän sinnitellä sinne perjantaille testauksen kanssa Beaming Face With Smiling Eyes
Maha on vähän kummallisen olonen ja palelee! Lämmitin eilen leivinuunia ja keittiössä lämpö 23,4 ja mulla on välihousut jalassa Astonished Face Oon viluinen muutenkin mutta tää on jo huippu.

Oletteko te muut tunteneet ovulaation tai mitä ovulaatio-oireita? Entäs te ketkä olette raskaaksi tulleet niin onko miten äkkiä tullut oireita tms josta tajunnut että raskaus alkanut? Itse en enää oikein muista muuta kun jännän mahatuntemuksen aikaisemmissa raskauksissa.

Nännit on arat nyt, mutta niin ne on ollut aikaisemminkin. Etenkin terolut kuurin aikana ne alkoi kipeytymään.

Nyt kp21/30-35

Ihanaa täällä on haamuja! Nyt toivotaan niille vahvistumista!

Tänään aamulla maltoin olla testaamatta, mutta nyt tekisi mieli uittaa vielä iltatesti.. Pitäisköhän? Beaming Face With Smiling Eyes
Rinnat ja nännit on kipeemmät kuin missään kierrossa aiemmin. Tänään on tuntunut myös pari kipeetä yhtäkkistä vihlausta ja hassua vähän kutinan tuntuista pulputusta alavatsassa.

Toivottavasti nyt olisi jotain tapahtumassa oikeasti, eikä taas kerran mielen tai jonkun muun turhaan aiheuttamia oireita. Beating Heart

Ihanaa täällä on haamuja! Nyt toivotaan niille vahvistumista!

Tänään aamulla maltoin olla testaamatta, mutta nyt tekisi mieli uittaa vielä iltatesti.. Pitäisköhän? Beaming Face With Smiling Eyes
Rinnat ja nännit on kipeemmät kuin missään kierrossa aiemmin. Tänään on tuntunut myös pari kipeetä yhtäkkistä vihlausta ja hassua vähän kutinan tuntuista pulputusta alavatsassa.

Toivottavasti nyt olisi jotain tapahtumassa oikeasti, eikä taas kerran mielen tai jonkun muun turhaan aiheuttamia oireita. Beating Heart

Ihanaa itsehillintää ollut siellä aamulla. Beaming Face With Smiling Eyes Mä en olisi osannut pitää näppejä erossa testipaketista, joten jos multa kysytään niin tottakai pitäisi testata nyt illalla. Cat With Tears Of Joy
Mutta järjellä ajateltuna ehkä se aamuvirtsa on varmempi. Confused Face

Toivottavasti oireet olisi sitä itseään. :)Beating HeartClapping Hands

Ihanaa itsehillintää ollut siellä aamulla. Beaming Face With Smiling Eyes Mä en olisi osannut pitää näppejä erossa testipaketista, joten jos multa kysytään niin tottakai pitäisi testata nyt illalla. Cat With Tears Of Joy
Mutta järjellä ajateltuna ehkä se aamuvirtsa on varmempi. Confused Face

Toivottavasti oireet olisi sitä itseään. :)Beating HeartClapping Hands

Oli pakko testata parin tunnin pidätyksellä. Taas rfsu liuska antaa viivanpaikan, mutta PC ei mitään. :(
Tekisi mieli lähteä apteekkiin ja hakea jotain muita testejä.

Liitteet

• IMG_20211116_183645.jpg
    IMG_20211116_183645.jpg
    816.1 KB · Katsottu: 156
Oli pakko testata parin tunnin pidätyksellä. Taas rfsu liuska antaa viivanpaikan, mutta PC ei mitään. :sad001

Ihan kyllä törkeetä jos tuo rfsu saa antaa tuollaisia tarkoittamatta mitään. Confounded FaceAngry Face-
Toivottavasti vahvistuisi huomiseksi. :)
Onko sulla aamuksi testiä?

Oli pakko testata parin tunnin pidätyksellä. Taas rfsu liuska antaa viivanpaikan, mutta PC ei mitään. :sad001

Kumpa ois vaan niin varhainen vaihe, että ei vielä vaan näy. Peukkuja!

Mie sanosin näitä haamuiksi :) toki mulla on viivalasit mutta ite sain vasta tolla rsfulla puhdasta negaa.. Ja kun vielä vaan parin tunnin pidätys sulla <3

Ihanaa jännätä teidän kanssa vaikka itsellä menkat menossa.. :D

Moikka kaikki! ❤️ Liityn uutena mukaan tähän ketjuun. Oonkin jo höpötellyt tuolla ensimmäiset yrittäjät ketjussa, mutta bongasin myös tämän ketjun. Me ollaan puolison kanssa aloitettu yritys vuoden alusta, mutta ei oo tärpännyt. Pidettiin myös kesällä tauko, koska oli ajatukset niin sekaisin ja haluttiin hengähtää hetkeksi yrityspuuhilta. Tällä hetkellä jännitän onko menkat tulossa vai onko tärpännyt. :) Viimesimmät oireet muutamilta päivältä on olleet järkyttävä väsymys, menkkamainen jomotus alavatsalla, ajoittainen huonovointisuus ja unettomuus. Tsempit täältä myös kaikille! ❤️

On kyllä ihan selvä viiva tuossa RFSU:ssa, toivottavasti olisi plussan alku :)

Täällä tosiaan alkoi jännääminen vielä uudestaan, kun menkat ei alkaneetkaan ja ovis taisikin olla vasta myöhemmin. Nyt ilmeisesti dpo7. Menkkajomoja ollut kyllä enemmän ja vähemmän. Kai se täytyy vielä loppuviikosta testailla uudelleen. Jos malttais tonne perjantaille odottaa, kun pitäis olla oikeasti dpo10. Jollei menkat ala jo ennen (toivottavasti eiBeaming Face With Smiling Eyes).

Takaisin