Raskaaksi 2021

Mites täällä? Mulla dpo 6 tänään ja eilen, kun mies tunnusteli mun rintoja hän arasti sanoi, että aivan kuin ne olisi turvoksissa. Ja jep, onhan ne. Ihan silminhavaittavissa. Nännit ovat molemmissa arat, oikea rinta kauttaaltaan arka. Oviksen jälkeen mulla on normaalistikin nännit kipeet, mutta ei rinnat ole olleet turvoksissa piinailu jatkuu...

Täällä koitetaan metsästää ovulaatiota. Nyt kp9 ja kierto on ollut nyt 24 vrk. Pregcheckin ovistesti näytti aamusta jo haaleaa viivaa joten oisko lh tasot alkaneet nousta. Siinä sivussa käytän myös cb digitestejä. Flo näyttää ovulaatio ennustetta tiistaille kp 11. Saas nähdä! Eilen talleteltiin ja josko huomenna taas. Jotenkin tää kierto on huomattavasti stressittömämpi yrittämisen suhteen verrattain tuohon edelliseen. Josko nyt vaikka tärppää. Beating Heart En voi olla ainoa joka haaveilee jouluna kertomisesta läheisille. Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä koitetaan metsästää ovulaatiota. Nyt kp9 ja kierto on ollut nyt 24 vrk. Pregcheckin ovistesti näytti aamusta jo haaleaa viivaa joten oisko lh tasot alkaneet nousta. Siinä sivussa käytän myös cb digitestejä. Flo näyttää ovulaatio ennustetta tiistaille kp 11. Saas nähdä! Eilen talleteltiin ja josko huomenna taas. Jotenkin tää kierto on huomattavasti stressittömämpi yrittämisen suhteen verrattain tuohon edelliseen. Josko nyt vaikka tärppää. Beating Heart En voi olla ainoa joka haaveilee jouluna kertomisesta läheisille. Beaming Face With Smiling Eyes
Toivottavasti ennusteet pitää paikkaansa ja pääset piinailemaan Beaming Face With Smiling Eyes! Joo täällä ainakin oottelen innolla joululahjan antamista läheisillekin, tätä odottelua tein jo viime vuonnakin, joten toiveet ei hivo korkeuksia.. Confused Face Pidetään peukut pystyssä että meistä useempi sais antaa jouluyllätykset Beating Heart

Heippa kaikki!
Mä oon pitänyt taukoa palstalta taas ihan kokonaan ja nyt olikin paljon luettavaa. Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet ❤️

Sen lisäksi, että oon pitänyt palstalta taukoa, en tässä kierrossa oo mitannut lämpöjä enkä ovista. Itseasiassa ei ole ollut mitään tietoa edes, että mikä kierronpäivä on millonkin. Nyt avasin flon ja näyttäisi olevan kp21. Ovis oli oireiden perusteella joskus viime viikolla, mutta tarkkaan en tiedä, kun oon yrittänyt olla mahdollisimman paljon analysoimatta ja seurailematta.
Saatiin myös vihdoin lähete lapsettomuuspolille ja ensikäynnille odotetaan kutsua!

Mä luulisin, että menkat pitäisi alkaa ens viikolla. Oireita on taas jonkun verran ja vähän erilaisia kun aiemmin. Vaikka yritti olla rauhallisin mielin, niin alkaa taas jännittämään. Viivanpaikkoja saatu eri testeihin tänään, mutta ei mitään selvää punertavaa ainakaan luotettavaan testiin. Oireiden perusteella taas toiveet korkealla, mutta jännittää että miten tässä käy.

Onko täällä nyt piinailijoilla mitkä päivät menossa ja fiilikset?

Entä mitä kuuluu @pillow?Beating Heart

Pahoittelut Uppisss.:( Ja kiva lueskella myös muiden kuulumisia.

Täällä testattu tänään PC:llä tyylipuhdas nega. Nyt siis oletettavasti dpo 10/11. Näköjään sentään se pitää mun kohdalla edelleen paikkansa, että mulla ei testit näytä edes viivanpaikkaa. Tää tosiaan ei ollut mikään suuri ylläri, kun olen mittaillut tässä kierrossa aamulämpöjä ja niiden perusteella kyllä aavistin, että ei tässä raskaana olla. Mutta toki sitä silti toivoi, että olisi väärässä. Menkat toivottavasti alkavat huomenna tai ti, että pysyisi sentään kierto säännöllisenä.

Pahoittelut Uppisss.:sad001 Ja kiva lueskella myös muiden kuulumisia.

Täällä testattu tänään PC:llä tyylipuhdas nega. Nyt siis oletettavasti dpo 10/11. Näköjään sentään se pitää mun kohdalla edelleen paikkansa, että mulla ei testit näytä edes viivanpaikkaa. Tää tosiaan ei ollut mikään suuri ylläri, kun olen mittaillut tässä kierrossa aamulämpöjä ja niiden perusteella kyllä aavistin, että ei tässä raskaana olla. Mutta toki sitä silti toivoi, että olisi väärässä. Menkat toivottavasti alkavat huomenna tai ti, että pysyisi sentään kierto säännöllisenä.

Toivotaan että muuttuu vielä plussaksi <3

Heippa kaikki!
Mä oon pitänyt taukoa palstalta taas ihan kokonaan ja nyt olikin paljon luettavaa. Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet ❤️

Sen lisäksi, että oon pitänyt palstalta taukoa, en tässä kierrossa oo mitannut lämpöjä enkä ovista. Itseasiassa ei ole ollut mitään tietoa edes, että mikä kierronpäivä on millonkin. Nyt avasin flon ja näyttäisi olevan kp21. Ovis oli oireiden perusteella joskus viime viikolla, mutta tarkkaan en tiedä, kun oon yrittänyt olla mahdollisimman paljon analysoimatta ja seurailematta.
Saatiin myös vihdoin lähete lapsettomuuspolille ja ensikäynnille odotetaan kutsua!

Mä luulisin, että menkat pitäisi alkaa ens viikolla. Oireita on taas jonkun verran ja vähän erilaisia kun aiemmin. Vaikka yritti olla rauhallisin mielin, niin alkaa taas jännittämään. Viivanpaikkoja saatu eri testeihin tänään, mutta ei mitään selvää punertavaa ainakaan luotettavaan testiin. Oireiden perusteella taas toiveet korkealla, mutta jännittää että miten tässä käy.

Onko täällä nyt piinailijoilla mitkä päivät menossa ja fiilikset?

Entä mitä kuuluu @pillow?Beating Heart

Ihana kuulla teidän kuulumisia! ❤️
Siellähän on ollut ihailtavan kuuloista stressittömyyttä! ☺️
Mahtavaa, että saitte viimein lähetteen. Toivottavasti sieltä kuitenkin plussa tulisi ennen sitä. :Heartred☺️
Todella toivon, että viivanpaikat ei olisi vain viivanpaikkoja ja lähtisivät vahvistumaan. Clapping Hands Pidä meidät ajantasalla! Beating Heart

Ja kiitos kysymästä! Beating Heart täällä mä taustalla lueskelen kaikkien kuulumisia päivittäin. Beating Heart
Kävimme torstaina toisen kerran varhaisultrassa. Siellä ihana pieni vilkutteli ja vastasi päivälleen viikkoja. ❤️☺️❤️☺️❤️
Aikamoista tunteiden vuoristorataa tässä on tullut vedettyä. Beating Heart

Ihana kuulla teidän kuulumisia! ❤️
Siellähän on ollut ihailtavan kuuloista stressittömyyttä! ☺️
Mahtavaa, että saitte viimein lähetteen. Toivottavasti sieltä kuitenkin plussa tulisi ennen sitä. :Heartred☺️
Todella toivon, että viivanpaikat ei olisi vain viivanpaikkoja ja lähtisivät vahvistumaan. Clapping Hands Pidä meidät ajantasalla! Beating Heart

Ja kiitos kysymästä! Beating Heart täällä mä taustalla lueskelen kaikkien kuulumisia päivittäin. Beating Heart
Kävimme torstaina toisen kerran varhaisultrassa. Siellä ihana pieni vilkutteli ja vastasi päivälleen viikkoja. ❤️☺️❤️☺️❤️
Aikamoista tunteiden vuoristorataa tässä on tullut vedettyä. Beating Heart

Ihana kuulla, että siellä on kaikki hyvin❤️❤️ Millainen olo on ollut?

Ja toivon myös todella meille vihdoin sitä plussaa.. Toivottavasti mun oireet ja kierron stressittömyys enteilee hyvää! Pidän teidät ajan tasalla!

Ihana kuulla, että siellä on kaikki hyvin❤️❤️ Millainen olo on ollut?

Ja toivon myös todella meille vihdoin sitä plussaa.. Toivottavasti mun oireet ja kierron stressittömyys enteilee hyvää! Pidän teidät ajan tasalla!

❤️

Olo on ollut ihan hyvä. ☺️

Toivottavasti!! ❤️ Testaatko huomenna uudelleen? :)

❤️

Olo on ollut ihan hyvä. ☺️

Toivottavasti!! ❤️ Testaatko huomenna uudelleen? :)

Kiva kuulla!Beating Heart

Testaan taas aamulla. Vaikka on toisaalta tehnyt hyvää, ettei ole ovista nyt tässä kierrossa testannut niin on hankalaa tietysti, kun ei ole yhtään oviksen ajankohdasta tietoinen. Voi olla, että on vielä tosi pieni dpo tai sitten just siinä rajoilla, että voisi alkaa testissä näkymään jotain. Menkkakipuja on ollut jo useamman päivän, mutta muut oireet alkoi eilen vasta ja tänään osa voimistunut. Piinaavaa!Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä dpo 6 ja hirvee toiveikkuus iski kun nipisteli alavatsalla lupaavasti.. nyt taas kerran pää kylmänä. Ens lauantaina olis firman pikkujoulut ja just sopivasti joko menkat tai mahdollisesti varovaista plussaa.. apuva, toivottavasti jälkimmäistä ❤

Plaah, aamun testi ei antanut mitään selvää viivaa vieläkään, joten negalta näyttää. Toivon, että olisi vain liian pieni dpo..
Eniten toiveikkuutta herättää rintojen kipu. Joskus ennenkin kierroissa ollut rinnat kipeät etenkin tunnustellessa, mutta koskaan ei ole ollut tällästä.
Nyt on nännit ja rinnat todella kipeät jos vähänkään osuu ja mikä kummallisinta ja uutta, myös silloin kun niihin ei koske. Tuntuu välillä sellainen kummallinen kivistys ja ihan kuin rinnat olisi sisältä tulessa. Hankalaa ehkä kuvailla, mutta tuntuu tosi kummalliselta.
Nännikipu alkoi lauantaina ja silloin oli lievästi rinnat kipeät, mutta eilen alkoi tämä kovempi kipu ja polttelu rinnoissa.
Onko muilla ollut vastaavaa tuntemusta?

Muokattu viimeksi:
Plaah, aamun testi ei antanut mitään selvää viivaa vieläkään, joten negalta näyttää. Toivon, että olisi vain liian pieni dpo..
Eniten toiveikkuutta herättää rintojen kipu. Joskus ennenkin kierroissa ollut rinnat kipeät etenkin tunnustellessa, mutta koskaan ei ole ollut tällästä.
Nyt on nännit ja rinnat todella kipeät jos vähänkään osuu ja mikä kummallisinta ja uutta, myös silloin kun niihin ei koske. Tuntuu välillä sellainen kummallinen kivistys ja ihan kuin rinnat olisi sisältä tulessa. Hankalaa ehkä kuvailla, mutta tuntuu tosi kummalliselta.
Nännikipu alkoi lauantaina ja silloin oli lievästi rinnat kipeät, mutta eilen alkoi tämä kovempi kipu ja polttelu rinnoissa.
Tosin tässä kierrossa syön terolutia tupla-annoksella gynen määräyksestä (normaalilla annoksella kierto venyy niin testataan tuplana), joten voisiko tämä johtua kuitenkin vain siitä.. :sad001
Onko muilla ollut vastaavaa tuntemusta?

Kunpa olisi vaan vielä liian aikaista testailla ja olisi plussa tulossa. Monillahan toi rintojen kipeytyminen on niitä ensimmäisiä merkkejä raskaudesta, että lupaavalta kuulostaa. :)

Täällä ollut tänään menkkajomoja eli eiköhän ne sieltä kohta ala. Toisaalta hyvä niin, että pysyy kierto säännöllisenä ja oletettavasti olen myös ovuloinut (vaikka tässä kierrossa ei ollut niin selviä oireita kuin edellisessä).

Tänään kp 13 vilkkuva hymy ollut 4 päivänä ovis testissä.. tänään ultrassa yksi 17mm follikkeli eli letrot toimineet niinkuin pitää Jes!!!! Plussaa ennusti parin päivän päähän Beaming Face With Smiling Eyes

Moi kaikille, oon hetken seuraillut taustalla. Kovasti toiveena vauva nykyisen mieheni kanssa. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Nyt ensimmäinen oikeasti mahdollinen yk. Ovulaatiota en ole tunnistanut tässä kierrossa Nyt kp20 menossa ja menkat yleensä alkaa kp30-35. Pari edellistä kiertoa ollut käytössä terolut. Nyt ilman sitä. Saa nähdä miten sekaisin kierto on. Ikää nyt vajaa 37v.

Royal gelee käytössä ja greippimehua sillon tällöin juonut. Nyt vadelmanlehtiteetä. Monivitamiini ja foolihappo myös käytössä.

Joskus aikoinaan tuntenut ovulaation selkeämmin, etenkin limoista. Ovistikkuja en ole ottanut vielä käyttöön.

Takaisin