Heippa, toivottavasti teillä kaikilla menee hyvin :)
Täällä menossa nyt kai kp29, sunnuntaina tehty viimeksi r-testi joka oli nega.
Mulla on ollut nyt viikonlopun ajan aika sekavat tunteet, ja olen miettinyt onko mulla edes ollut ovulaatiota tuolloin pari viikkoa sitten vaikka cb:n molemmat testit antoivat hymynaaman, tavallinen liuskatesti ei ollut mielestäni kuitenkaan positiivinen, tästä tosiaan 12h eteenpäin testit näytti negaa.
Tuntemuksia siitä asti on ollut alavatsalla ja oikeastaan eilen vasta ne olivat hävinneet kokonaan.
Valkovuotoa tuolloin kaksi viikkoa sitten oli aika minimaalisesti, ja se lisääntyikin nyt edellisellä viikolla ja varsinkin viikonlopun aikana.
Perjantaina olin ihan varma että menkat alkaa kun alavatsaa jomottaa ja nännit vähän kipeät, mutta ei.
Jostain syystä sitten sunnuntaina negan r-testin jälkeen päätin tehdä ovistestin, ja yllätys yllätys molempiin cb:n testeihin hymynaama, ja tällä kertaa myös perus liuskatestissä oli mun elämän ensimmäinen oikeasti tumma viiva, mies sanoi myös että nyt on kyllä viivalla väriä.Beaming Face With Smiling Eyes
Koko sunnuntai päivän tavalliset liuskatestit oli tummia, maanantaina oli vielä myös tummia ihan vähän ehkä haaleampia ja tiistaina sitten lähti vaalenemaan.
Nännit aristaa edelleen, voisikohan liittyä sittenkin ovulaatioon kun menkkojakaan ei kerran ole.
Voiko olla oikeasti mahdollista että tuolloin kaksi viikkoa sitten ei oikeasti tapahtunut ovista vaan nyt vasta?
Tää koko oviksen bongaaminen on mulle kyllä yhtä tuskaa kun kierto on niin epäsäännöllinen.
Edellinen kierto oli 23 päivää joka on mulle todella lyhyt ja harvinainen, sitä ennen oli 59 päivää ja sitä ennen 32 päivää.
Tuo edellinen 23 päivää kestävä kierto oli elämäni lyhyin, ja vuotokin oli todella outoa, ekat päivät vain pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja yhtenä päivänä pyyhkiessä kunnon verta ja siinä ne sitten oli. Cat With Tears Of Joy
Turhauttaa niin paljon oma keho ja kierto, jatkuvasti mietin miten raskaaksi tulo onnistuu kun kierto on niin epäsäännöllinen.
( Tässä näitä testejä, kuva otettu tänään niin nuo sunnuntain testit onkin jo menettäneet väriään, sunnuntaina oli kyllä ihan kirkuva viiva :D )