Raskaaksi 2021

Mikä sovellus ennusti kp 11 ovulaation? Jos sulla on luteaali ja kierto eri pituiset kuin sovellus antaa, ei ennustus ole oikeassa.
Esim. Minulla on sovelluksista Premom ennustanut aina oikein,ja siihen laitan vain LH+ eli lh huiput ja se laskee siitä sekä entisten kiertojen mukaan luteaalin. Flow sovellukseen itse määritetään kierron ja luteaalivaiheen pituudet. Se ennusta siitä oviksen. Eli jos tiedät kierron ja luteaalin pituudet näet milloin ovuloit.
Mulla ei sovellus ainakaa yhtää ole näyttänyt oikein oviksia tai menkkojen alkua..

Oo vahvistumista kaikkien viivoille <3

…tuli väärälle palstalle(siirretty)

Liitteet

• EB621C78-20B4-478B-9D46-05BC63C356D8.jpeg
    EB621C78-20B4-478B-9D46-05BC63C356D8.jpeg
    328.3 KB · Katsottu: 164
Muokattu viimeksi:
Helpotuksen huokaus, kp1 alko tänään. Pian pääsee aloittaa tjottailun "virallisesti".
Eilen peittojen heiluttelussa vaan iski jonku sortin ahdistus, enkä oikee tiiä mistä johtui. Ehkä oli jo liian lähellä menkat, ni ei tuntunu perinteinen asento hyvältä... vai eikö itellä ajatukset olekaan kasassa tulevan tjottailun suhteen. Jotenki ristiriitainen fiilis :(

Joku oli kysynyt ovulaation bongaamisesta ja oireista:
Mä en oo tikutellut ovulaatiota kuin huvikseni kerran tässä yrityksessä. Vuosia sitten senkin edestä.
Nyt menossa yk 5. Ai mistäkö tunnistan ovulaation sitten? Oon iloinen siitä miten selkeä oma kroppa on kierron eri vaiheissa nykyään. Joskus vuosia sitten ei niinkään ollut. Tiedän sen siitä kun merkkaan kalenteriin oireita esim "halut" ja kun tuolla alhaalla on vetinen meininki niin merkkaan vähän "limoja" yms ja jälkikäteen totean että oireet täsmää siihen miten menkatkin lopulta tuli, ovulaatio n. 14 päivää ennen menkkoja. Mulla toi 14 päivää on aika vakio.Beaming Face With Smiling Eyes Sit aina siinä ovulaation huipun aikaan tulee jomottavaa kipua tonne nivusiin/alavatsalle ja välilihan alue kipeeksi (seksissä tuntuu epämiellyttävältä jos menee syvemmälle ja joskus jopa istuminen sattuu) kun ovulaatio on ohi, tuntuu repäisykipua nivusissa kun aivastaa tai yskii. Tälleen talvisaikaan kiva, ai saatana se sattuu! Cat With Tears Of JoyAnxious Face With Sweat Halut laantuu ja vuoto muuttuu valkoisemmaksi/paksummaksi ja lopulta sitä ei juurikaan tule kunnes alkaa menkat. Lämpö on kans usein ovulaation jälkeen koholla menkkoihin asti mut siihen en oo perehtynyt tässä yrityksessä enempää. Vois olla jännä tarkkailla sitä. Noin viikko ennen menkkoja alkaa rintojen arkuus joka nyt siis meneillään, auttttts! Nyt kp 31/33 ja dpo 12 ehkä. Tosin tässä kierrossa rintojen arkuus alkoi oletettua myöhemmin, vasta hmm eilen tai edellispäivänä.

Noista rfsu testeistä piti sanomani, niinku monesti tullut esiin täälläkin (monta monta sivua taaksepäin) jota välttämättä kaikki ei tiedä, että ne antaa tosi helposti törkeän viivanpaikan. T: itsekin sen kokenut Confounded Face

Siellä oli lupaavalta vaikuttavia viivanalkuja muutama Beating HeartBeating HeartBeating Heart jes! Ihanaa, kumpa ne tuosta vaan vahvistuisi.

Mulle on nyt iskenyt vauvakuume mut yritän hillitä itseäni. Oon saanut pidellä ja hoitaa tutun vauvaa ja siinä on vaan jotain niin Baby Medium Light Skin Tone taianomaista.

Heippa, toivottavasti teillä kaikilla menee hyvin :)

Täällä menossa nyt kai kp29, sunnuntaina tehty viimeksi r-testi joka oli nega.

Mulla on ollut nyt viikonlopun ajan aika sekavat tunteet, ja olen miettinyt onko mulla edes ollut ovulaatiota tuolloin pari viikkoa sitten vaikka cb:n molemmat testit antoivat hymynaaman, tavallinen liuskatesti ei ollut mielestäni kuitenkaan positiivinen, tästä tosiaan 12h eteenpäin testit näytti negaa.
Tuntemuksia siitä asti on ollut alavatsalla ja oikeastaan eilen vasta ne olivat hävinneet kokonaan.
Valkovuotoa tuolloin kaksi viikkoa sitten oli aika minimaalisesti, ja se lisääntyikin nyt edellisellä viikolla ja varsinkin viikonlopun aikana.
Perjantaina olin ihan varma että menkat alkaa kun alavatsaa jomottaa ja nännit vähän kipeät, mutta ei.

Jostain syystä sitten sunnuntaina negan r-testin jälkeen päätin tehdä ovistestin, ja yllätys yllätys molempiin cb:n testeihin hymynaama, ja tällä kertaa myös perus liuskatestissä oli mun elämän ensimmäinen oikeasti tumma viiva, mies sanoi myös että nyt on kyllä viivalla väriä.Beaming Face With Smiling Eyes
Koko sunnuntai päivän tavalliset liuskatestit oli tummia, maanantaina oli vielä myös tummia ihan vähän ehkä haaleampia ja tiistaina sitten lähti vaalenemaan.
Nännit aristaa edelleen, voisikohan liittyä sittenkin ovulaatioon kun menkkojakaan ei kerran ole.

Voiko olla oikeasti mahdollista että tuolloin kaksi viikkoa sitten ei oikeasti tapahtunut ovista vaan nyt vasta?
Tää koko oviksen bongaaminen on mulle kyllä yhtä tuskaa kun kierto on niin epäsäännöllinen. :sad001

Edellinen kierto oli 23 päivää joka on mulle todella lyhyt ja harvinainen, sitä ennen oli 59 päivää ja sitä ennen 32 päivää.
Tuo edellinen 23 päivää kestävä kierto oli elämäni lyhyin, ja vuotokin oli todella outoa, ekat päivät vain pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja yhtenä päivänä pyyhkiessä kunnon verta ja siinä ne sitten oli. Cat With Tears Of Joy

Turhauttaa niin paljon oma keho ja kierto, jatkuvasti mietin miten raskaaksi tulo onnistuu kun kierto on niin epäsäännöllinen. :sad001

( Tässä näitä testejä, kuva otettu tänään niin nuo sunnuntain testit onkin jo menettäneet väriään, sunnuntaina oli kyllä ihan kirkuva viiva :D )
340-C9-BD2-52-F4-4-AA9-9-A8-B-C12-DB6-DEDCA2.jpg

Näiden perusteella näyttäisi kyllä siltä, että ovulaatio ollut myöhemmin. Ja kun menkatkaan ei alkaneet ajallaan, niin puhuisi sen puolesta. Tosiaan yleensähän luteaalivaiheen pituus pysyy (ainakin mun tietojen mukaan) aika vakiona eli se ovulaation ajankohta vaihtelee enempi epäsäännöllisissä kierroissa. Nyt vaan peukut pystyyn, että se plus vielä tulisikin tässä kierrossa.

Täällä nyt ilmeisesti dpo8, tänäänkin ollut aika kovia menkkajomoja ja valkovuotoa tullut niin, että jo luulin menkkojen alkavan. Nää jomottelut on kyllä vähän outoja, kun yleensä niitä ollut vaan menkkojen alkamisen yhteydessä. Tosin oma kroppa voi hyvin olla vielä vähän sekaisin kohdunulkoisen jäljiltä, kun kiertokin näyttää venyvän pidemmäksi. Niin ne toiveet taas vähän nostaa päätään, mutta eiköhän ne menkat sieltä ala vkl.

20211118_061358.jpg

Toivottavasti tämä pieni pysyy kyydissä. Anxious Face With SweatBeating HeartTuon tekstin nähtyäni tossa näytöllä tuli flashbackit mun varhaisesta keskenmenosta ja nyt pieni pelko takaraivossa,että käykö nyt samoin. Tehnyt nyt useampana päivänä testejä Pregcheckin liuskoilla, jotka näyttäneet selkeät haamut ja RFSU:n varhaisia testipuikkoja, joihin ei ole tullut mitään? Voiko kieliä kohdunulkoisesta tms? Vähän kummastuttaa jos herkempi testi ei reagoi raskaushormoniin. Toisaalta ei ole ensimmäinen kerta mun kohdalla kun rfsun testit näyttää härän pyllyä. Hohhoijaa.

View attachment 108136
Toivottavasti tämä pieni pysyy kyydissä. Anxious Face With SweatBeating HeartTuon tekstin nähtyäni tossa näytöllä tuli flashbackit mun varhaisesta keskenmenosta ja nyt pieni pelko takaraivossa,että käykö nyt samoin. Tehnyt nyt useampana päivänä testejä Pregcheckin liuskoilla, jotka näyttäneet selkeät haamut ja RFSU:n varhaisia testipuikkoja, joihin ei ole tullut mitään? Voiko kieliä kohdunulkoisesta tms? Vähän kummastuttaa jos herkempi testi ei reagoi raskaushormoniin. Toisaalta ei ole ensimmäinen kerta mun kohdalla kun rfsun testit näyttää härän pyllyä. Hohhoijaa.

Mahtavaa Krisu ❤ Ymmärrän, että pelottaa miten tämän kanssa käy, mutta liekö niin varhainen vaihe vielä että muut testit ei reagoi.. millä dpolla oot? Toivotaan, että on oikeassa paikassa ja pitää lujasti kiinni ❤

Mahtavaa Krisu ❤ Ymmärrän, että pelottaa miten tämän kanssa käy, mutta liekö niin varhainen vaihe vielä että muut testit ei reagoi.. millä dpolla oot? Toivotaan, että on oikeassa paikassa ja pitää lujasti kiinni ❤
Dpo 11 tai 12.Beaming Face With Smiling Eyes Joo,toivottavasti ois oikeassa paikassa ja tarrais oikein lujasti kiinni.Beating Heart Noi rfsun testit reagoineet aikaisemmin heti ensimmäisenä, mutta nyt ei. Hämmentävää kerrassaan..Anguished FaceAnxious Face With Sweat-

Dpo 11 tai 12.Beaming Face With Smiling Eyes Joo,toivottavasti ois oikeassa paikassa ja tarrais oikein lujasti kiinni.Beating Heart Noi rfsun testit reagoineet aikaisemmin heti ensimmäisenä, mutta nyt ei. Hämmentävää kerrassaan..Anguished FaceAnxious Face With Sweat-

Hämmentävää joo, mutta ei heitetä kirvestä kaivoon Clapping Hands Luottaisin kyllä tohon digiin, se on kanssa kaiketi aikas herkkä testi..?

Tässä paraskin puhuja toivosta puhumisessa.. tänään dpo 10 ja lupasin huonenna testailla. En tiiä, negan saaminen tikkuun tuntuisi nyt niin pahalta, ettei ole yhtään himoja testaukseen.. Confused Face ei näistä olotiloistakaan ota mitään selvää, saattaa liittyä mahdollisiin menkkoihin tai sitten ei. Blaah Confounded Face

View attachment 108136

Tiedän tuon pelon ja epävarmuuden, mutta tuo digi on monella näyttänyt raskauden, kun muut testit ehkä vasta haamuilevat, eikä noihin rfsun testeihin nykyään aina ole luottaminen vaan tuntuvat elävän omaa elämäänsä. Tahtoisin siis uskoa, että sulla on siellä kaikki juuri niin kuin pitää Beating Heart

View attachment 108136
Oi onnittelut! Clapping Hands Light Skin ToneAstonished Face-Beating HeartKyllä se RFSU puikko nyt on todellakin epäluotettavampi kuin digitaaliset. Eli älä murehdi sen tulosta. Vaan luota tuohon. Onnea!

ON: Mulla alkoi nyt sittenkin vuoto…Eli olisiko kemiallinen taas. Anguished Face- En tiedä tarvitsisko silti tehdä yks PC liuska vielä varmistukseksi.
Eilen sain PC laimeasta virtsasta siis haamun (kuva täällä).

Nyt aloitan BBT-mittailut. Eilen tuli postissa Wishiltä tilaamani digitaalinen ovulaatiolämpömittari. On todella laadukas ja helppo käyttää. Hintakin vain 8€ postikuluineen. Latasin Fertility Friend-sovelluksen ja aloitin jo tänä aamuna merkitsemään aamulämmöt. Tosin se kuuluisi aloittaa KP1 mutta ei kai niin tarkkaa ole. Onko täällä muita jotka käyttää tätä BBT-karttaa/mittausta? Se on ainoa kotikonsti sen FF-sovelluksen ohjeen mukaan jolla voidaan ovulaatio varmasti todeta tapahtuneen.Call Me Hand Light Skin Tone Enpä ole tiennyt. Astonished Face- Eli ovistestit ym.ovat vain toissijaisia joilla ei voi todistaa ovulaatiota.

View attachment 108136
Onnea ja miljoonasti tarrasukkia!! Beating Heart

View attachment 108136

Ihanaa!!! Beating Heart

Onnea Krisu94!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Kyllä mä luottaisin tuohon digiin. Se on kuitenkin herkkä ja luotettava. :) Noista muista, kun ei voi aina sanoa samaa. Cat With Tears Of Joy

Pienelle monta paria tarrasukkia ja litra tolkulla vauvaliimaa. <3❤️Beating Heart

View attachment 108136

Paljon onnea ja tarrasukkia! ❤️❤️

Moikka Kaikki!
Minä palailen tänne kun aloitettiin yrittäminen taas kunnolla, vähän aikaa oli vauvahaaveet tauolla, eikä tässä välissä niinkään olla yritetty, vaan ajatuksella tulee jos on tullakseen, mutta
nyt sitten yritystä sitäkin enemmän tähän ekaan kiertoon! Beaming Face With Smiling Eyes
Nyt olis menossa kp10 ja flon mukaan ovis olis 6 päivän päästä.
Kiva päästä taas jännittelemään kiertoja ja tärppäämisiä!

View attachment 108136

Paljon onnea ja tarrasukkia! ❤️
Luottaisin kyllä digiin, kun sekin on herkkä ja luotettava :)

View attachment 108136

Paljon onnea! Kyllä luottaisin enemmän digiin, kun noi RFSU:t on mitä on. Ne taitaa antaa vähön joka toisella ihan törkeitä viivanpaikkoja turhaan, mutta näköjään oikea raskaus sitten ei näy aina ollenkaan. Beaming Face With Smiling Eyes Ja sulla on vielä aikaiset päivät, niin ei välttämättä kaikissa testeissä näy kunnolla. Toivottavasti pysyy matkassa loppuun astiBeating Heart

Oi onnittelut! Clapping Hands Light Skin ToneAstonished Face-Beating HeartKyllä se RFSU puikko nyt on todellakin epäluotettavampi kuin digitaaliset. Eli älä murehdi sen tulosta. Vaan luota tuohon. Onnea!

ON: Mulla alkoi nyt sittenkin vuoto…Eli olisiko kemiallinen taas. Anguished Face- En tiedä tarvitsisko silti tehdä yks PC liuska vielä varmistukseksi.
Eilen sain PC laimeasta virtsasta siis haamun (kuva täällä).

Nyt aloitan BBT-mittailut. Eilen tuli postissa Wishiltä tilaamani digitaalinen ovulaatiolämpömittari. On todella laadukas ja helppo käyttää. Hintakin vain 8€ postikuluineen. Latasin Fertility Friend-sovelluksen ja aloitin jo tänä aamuna merkitsemään aamulämmöt. Tosin se kuuluisi aloittaa KP1 mutta ei kai niin tarkkaa ole. Onko täällä muita jotka käyttää tätä BBT-karttaa/mittausta? Se on ainoa kotikonsti sen FF-sovelluksen ohjeen mukaan jolla voidaan ovulaatio varmasti todeta tapahtuneen.Call Me Hand Light Skin Tone Enpä ole tiennyt. Astonished Face- Eli ovistestit ym.ovat vain toissijaisia joilla ei voi todistaa ovulaatiota.

Pahoittelut vuodosta, mikä dpo sulla nyt on?

Niin ja mä käytin ekaa raskautta yrittäessa Natural Cycles-sovellusta ja mittailin lämpöjä. Se kyllä opetti tuntemaan omaa kroppaa hyvin ja tosiaan lämpöjä seuraamalla pystyy myös näkemään, onko ovuloinut vai ei. Ja jälkikäteen ajateltuna ekassa raskaudessa mulla nousi äkkiä aamulämpö vähän tavallista korkeammaksi ja jäi korkeammalle, mikä oli mulla oikeastaan lähes merkki raskaudesta, vaikken sitä silloin ymmärtänyt.

Nyt aloitin tässä kierrossa uudestaan mittaamaan ja olen merkannut lämmöt ihan vaan Flo-sovellukseen. Mulla tosin tulee ton esikoisen takia herättyä välillä kertaalleen yöllä enkä mittaa oikeaoppisesti heti sängyssä herättyäni, mutta silti lämmöt antaa sen verran suuntaan, että tunnistin oviksen olleen myöhemmin ja tiedän nyt, että menkatkin sen takia ”myöhässä”. Olen kokenut hyväksi, kun ei tarvi tehdä välttämättä ovistestejä. Mutta voihan tuo lämpöjen mittaaminenkin käydä vähän kuormittavaksi, jos piinapäivinä tekee kokoajan mieli tarkistella, että onko se lämpö koholla vai ei. Että suosittelen mittaamaan vain ja ainoastaan aamuisin Beaming Face With Smiling Eyes

Voiko tää apteekin sinikorkkinen näyttää väärin?
Parin tunnin pidätyksellä tuli tuommoinen. Paketissa oli kaksi testiä ja siihen aiempaan ei tullut mitään viivaa kun tein pari päivää sitten. Tuo tuli heti melkein kun kastoi.
PC:ssä tosi haalee ehkä myös?
Mutta tein hulluuspäissäni myös predictorin ja digin mutta ne oli molemmat negoja, joten epäilen että nämäkään ei ole oikeita.
Mitä raati sanoo? Astonished Face-

Liitteet

• IMG_20211118_133216.jpg
    IMG_20211118_133216.jpg
    977.9 KB · Katsottu: 186
  • IMG_20211118_133352.jpg
    IMG_20211118_133352.jpg
    360.3 KB · Katsottu: 180
Takaisin