Raskaaksi 2021

Tääl myös tänään nega ja sama dpo.. Tää pc perus nykyinen viivanpaikka... Tsempit meille ja toivotaan et vielä muuttuu :Heartred

Kannattaa laittaa palautetta tosta. jospa olis vaan viallinen erä päässy myyntiin tai sit voivat tehdä korjaustoimenpiteitä jos ihmiset tuo ton asian ilmi :) Oriolan sivuilla on palautelaatikko helppo ja nopee. Ite just kyselin sieltä että mikä homma ja vastasivat sillon saman päivän aikana jo. Muoks. Jos siis on vaan viivanpaikkoja eikä tummu.

Huomenna pitäisi olla dpo12, ajattelin aamulla uskaltautua tekemään ekan testin..Beaming Face With Smiling Eyes
Nämä löytyisi kotoa cb:n lisäksi, en vielä raaski sillä tehdä.
Kumpi mahtais olla näistä luotettavampi?

86-A9-B57-A-C35-B-48-E7-9954-9347680006-D3.jpg

Huomenna pitäisi olla dpo12, ajattelin aamulla uskaltautua tekemään ekan testin..Beaming Face With Smiling Eyes
Nämä löytyisi kotoa cb:n lisäksi, en vielä raaski sillä tehdä.
Kumpi mahtais olla näistä luotettavampi?

86-A9-B57-A-C35-B-48-E7-9954-9347680006-D3.jpg

Apteekkarin tekisin ekana. Pc.t ei ole enää nykään noita samoja mitä apteekkarit, ennen olivat sama testi. Pc:t on nykyään Wondfon eikä valmisteta enää suomessa Oriola on noissa enää jakelijana. Toi apteekkari ainakin on näyttäny nyt vahvemmin mitä pc, pc:kin kyllä näytti plussaa mutta oli haalea kun taas toi apteekkari oli ihan selkee :)

Apteekkarin tekisin ekana. Pc.t ei ole enää nykään noita samoja mitä apteekkarit, ennen olivat sama testi. Pc:t on nykyään Wondfon eikä valmisteta enää suomessa Oriola on noissa enää jakelijana. Toi apteekkari ainakin on näyttäny nyt vahvemmin mitä pc, pc:kin kyllä näytti plussaa mutta oli haalea kun taas toi apteekkari oli ihan selkee :)

Kiitos vastauksesta :)
Mä muistin väärin tuon yhden testin, löytyy siis tuo pc:n testi ja apteekista ostettu Apteq niminen testi. Beaming Face With Smiling Eyes
Mutta varmaan yhtä luotettava tuo Apteq on.

Kannattaa laittaa palautetta tosta. jospa olis vaan viallinen erä päässy myyntiin tai sit voivat tehdä korjaustoimenpiteitä jos ihmiset tuo ton asian ilmi :) Oriolan sivuilla on palautelaatikko helppo ja nopee. Ite just kyselin sieltä että mikä homma ja vastasivat sillon saman päivän aikana jo. Muoks. Jos siis on vaan viivanpaikkoja eikä tummu.
Laitoin ja tänään itseasiassa tuli paketti missä oli liuskat paketti ja yksi pc puikko paketti Pahoitteluna viallisista tuotteista.. Ni samoja liuskoja Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Kiitos vastauksesta :)
Mä muistin väärin tuon yhden testin, löytyy siis tuo pc:n testi ja apteekista ostettu Apteq niminen testi. Beaming Face With Smiling Eyes
Mutta varmaan yhtä luotettava tuo Apteq on.

Apteq ei oo yhtä herkkä kun väittää ja antaa sit vahvaa viivanpaikkaa etenkin testiajan ulkopuolella.. Nöky siinä jotain testiajalla jo.. Nega oli :sad001 aikanaan sain pc jo selvän viivan ja sillä haamun samasta ku oli oikee plussa..

Mulla tullut raskauskeijun ovistikuilla selkee pos kun ovis ollut :) ne on myös virheitä.. Mut rsfu ovis tikut ei näyttänyt

Ööm.. Aattelin testata kun oli ollu n 4h käymättä pissalla tässä illalla ja ikinä, en ikinä oo tämmöstä tähän saanu vaikka paska testi on.. et näky heti tolleen avaamatta koteloa jo se noi hyvin.. Wtf.. Väri levinnyt mutta testiajalla.. Ja viiva jäi siihen... Astonished FaceAstonished FaceAstonished Face kuva myös salaman kanssa..silmälle selvempi ku kuviin sain. Muoks.. Kadotti viivan ainaki salama kuvasta ku pistin tänne.. Mut PUNAINEN viiva on.
Kuivuessaan jäi.. Joskus tän testin ne muka haamut on hävinnyt miltei/kokonaan jopa kuivuttuaan.... Lisäsin kuvan siitäkin...

EDIT. Tämä oli nega........

Liitteet

• PCIMG_2021-11-11_22-13-03.JPG
    PCIMG_2021-11-11_22-13-03.JPG
    352.3 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20211111_221019.jpg
    IMG_20211111_221019.jpg
    226.2 KB · Katsottu: 170
  • IMG_20211111_222921.jpg
    IMG_20211111_222921.jpg
    332.5 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Jospa tuo paska testi reagoi vaikka kohta alkaviin menkkoihi tms. Katsellaan.. En silti usko plussaksi koska toi merkki.

Terveppä terve pitkästä aikaa.
Meillä menossa yk 16 ja kp 9. Eilen keskiviikkona käytiin munajohtimien aukiolotutkimuksessa jossa todettiin että munajohtimet on auki. Alkaa kuulkaa pikku hiljaa toivo loppumaan tästä hommasta. Ei yhen yhtään plussaa oo tullu koko aikana. Ehkäsyä ei oo ollu käytössä yli kahteen vuoteen ja mitään ei tapahdu. Nyt pitäs tää kierto vielä jaksaa oma toimisesti ja enskierrossa käyttöön letrozol ja joku irrotus piikki en muista merkkiä enää ja sit tehdään eka inseminaatio. Inseminaatioita tehdään ainakin 2 enneku päästään ivf jonoon.
Olisi kiva tietää onko täällä ketään kuka ois inseminaatiolla tullut raskaaksi? Baby Light Skin Tone-

Kiroan tuon testin alimpaan helvettiin.. Negaa tänään eli tää tais olla tässä kyllä mun osalta..Että on huono aamu kun tuo testi antoi toivoa hiukan... :sad001 Lisää reklaa menee kyseiselle firmalle.. Mutta hittoako niillä toisaalta ku sanovat voi voi ja lähettää vaa samoja testejä lisää sieltäkin pahoituksena "viallisesta tuotteesta"
Tuli tuol samalla testillä siis tämmönen halilura mut ois vahvempi jos ois ollu plussa...en enää ens kierrossa tätä harrasta koska tulee vaa paha mieli ja rahaa menee..... Anxious Face With SweatAnxious Face With Sweat

Liitteet

• PCIMG_2021-11-12_06-02-25.JPG
    PCIMG_2021-11-12_06-02-25.JPG
    415.4 KB · Katsottu: 121
  • IMG_20211112_061532.jpg
    IMG_20211112_061532.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 127
Muokattu viimeksi:
Meillä menossa yk 16 ja kp 9. Eilen keskiviikkona käytiin munajohtimien aukiolotutkimuksessa jossa todettiin että munajohtimet on auki. Alkaa kuulkaa pikku hiljaa toivo loppumaan tästä hommasta. Ei yhen yhtään plussaa oo tullu koko aikana. Ehkäsyä ei oo ollu käytössä yli kahteen vuoteen ja mitään ei tapahdu. Nyt pitäs tää kierto vielä jaksaa oma toimisesti ja enskierrossa käyttöön letrozol ja joku irrotus piikki en muista merkkiä enää ja sit tehdään eka inseminaatio. Inseminaatioita tehdään ainakin 2 enneku päästään ivf jonoon.
Olisi kiva tietää onko täällä ketään kuka ois inseminaatiolla tullut raskaaksi? Baby Light Skin Tone-
Mulla oli lapsettomuus taustaa ja tärppäsi ekasta inseminaatiosta esikoinen matkaan <3

mulla tuli neljästä inseminaatiosta yksi kemiallinen mutta siinä kaikki. myös eka ivf/icsi-kierros käyty ja tänään edessä ensimmäinen PAS. meillä syy selittämätön. putket auki, siemenneste hyvä, rakkuloita on, mitatut arvot kohdillaan jne. toivottavasti teillä inseminaatio tuottaa tulosta :Heartred

Muokattu viimeksi:
Tääl ollaan piinaviikkojen puolessa välissä. Nyt dpo 6 tai 7 ja rinnat todella arat ja tulikuumat. Edellisessä kierrossa jossa plussasin oli sama, mut sillon kipeyty vasta joskus dpo 9. Ja semmonen olo niiku ois kipeenä,mut ei oo kuumetta.Anguished Face Välillä ollu lämmöt normaalia korkeammalla,mut ei kuumeen puolella kuitenkaa. Toisinaan tuntuu kuin kävelisin kilon lisäpainot jaloissa, etenkin kaikki fyysinen homma tuntuu tosi raskaalta. Aivastuttaa aivan järjettömästi ja nenä tukkoinen. Välillä jotkut tuoksut ottaa nenään melko voimakkaana,mut ei kai tässä vaiheessa mitään raskausoireita pitäis edes olla? Munasolu tuskin edes kiinnittynyt. Mutta joo.. siis melkein identtiset "oireet" tuon plussakierron kanssa, joka meni tosiaan varhain kesken. Ainut ettei vatsaa nipistele samalla tavalla, ei itse asiassa juuri ollenkaan. Välillä ehkä vaan ollu jotain laimeita tuntemuksia pitkin alavatsaa, etenkin vasemmalla puolella. Näinköhän mitään tärppiä edes käynyt? Confused Face
No mut kävi miten kävi! Maanantaina testaillaan! Beaming Face With Smiling EyesClapping Hands

Apua Anguished Face- en todella edes ajatellu että tässä oli jotain mistä loukkaantua, se ei missään nimessä ollut tarkoitukseni! Nimenomaan siis vinkkejä ja tietoa oli tarkoitus jakaa ja tsempata :Heartred Ja perustin faktaan ja kokemuksiin nuo mitä sanoin viivoista, tiedän toki että on olemassa ihmisiä ketkä eivät saa yhtä vahvoja ovistestiin, mutta heitä on kuitenkin vähemmistö ja usein se on mainittu kun laitellaan kuvia, sen takia mainitsin viivoista. Ja kun olen uusi tässä ryhmässä niin ei ole tiedossa kaikkien yrityshistoria tai testailut.

Samaistun myös tuohon että testejä on tullut tehtyä kiitettävä määrä myös ja luettu ja saatu lääkäreiltä ym ohjeita niiden tulkintaan :) Tässä 7 vuoden aikana on jo niin selkärangassa tietyt asiat että ne tulee automaattisesti suusta ulos, mutta sitten silti aina välillä tulee vielä uusiakin ulottuvuuksia asioihin vaikka näin kauan näiden asioiden äärellä oltu :D

Ja siis ihan mahtavaa että pystyt nyt ottamaan iisimmin, se on yllättävän vaikeaa :) Paljon tsemppiä ja toivottavasti nyytti pian ilmoittelee itsestään! :)
Olen pahoillani että onnistuin sinua loukkaamaan vaikka tarkoitus oli auttaa Confused Face

Et loukannut mua kuten sanoin tossa aiemmassa viestissä. Ei siis tarvitse sen puolesta harmittaa, kaikki fine! :) Tarkoitin vaan että nää on herkkiä aiheita ja joku olisi voinut ottaa itseensä enempi. Luotan omaan intuitioon tässä asiassa ja eiköhän se sitten selviä ajallaan oliko ovis silloin vai vasta myöhemmin, turha sitä on spekuloida enää :)

Kuinka moni täällä syö äitiys/raskaus/mamavitamiineja? :) Mä aloitin joku pari viikkoa sitten.
Sit liittyen melatoniiniin, syökö täällä moni?
Melatoniinia tuli nappailtua lähes joka ilta piiiiiitkään, se oli vaan sellanen tapa itsellä kun oon ollut huono saamaan unta "ajoissa". Sitten joku kuukausi takaperin googlasin melatoniini ja raskaus. Olin ihan järkyttynyt ettei sitä suositella jos yrittää edes tulla raskaaksi :O Oon nyt sitten ollut ilman joku reilu pari viikkoa. Ihan hyvin saanut unta onneksi Cat With Tears Of Joy
Ens viikolla alkaa uusi työ ja uudet kujeet, joulu tulossa.. eipä tässä ehdi paljoa miettimään koko raskaaksi tuloa ja sehän sopii mulle ku nenä päähän. Toivotaan että tää rento asenne tuottais tulosta pian Baby Medium Light Skin Tone- Mukavaa viikonloppua kaikille Beating HeartBeating HeartBeating Heart Tarvii tulla tietokoneelle kirjoittelemaan joku kerta, sen verran kökköjä hymiöt ja kaikki puhelimen kanssa.
Plussatuulia Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heart

Dpo12 ja tämän päivän testi nega, harmittaa älyttömästi tottakai, teki kyllä mieli huutaa ja itkeä. Confounded Face

Menkka jomotuksia ollut eilen ja tänään, nännit aristaa eli menkat varmaan tulossa.
Jos menkat ei ole alkaneet seuraavana viikonloppuna teen uuden testin.

Jotenkin kyllä toivon että menkat alkaisi, niin pysyisi kierto sopivana. Mulla on yleensä melko epäsäännöllinen kierto, mutta nyt tuntuu menkka jomot samaan aikaan kun viime kierto alkoi, joten ehkä ne sieltä on tulossa. :)

Koitetaan pysyä positiivisina, tsempit myös kaikille muillekkin ❤️

(mitkäs on teillä muuten suosikki ovis liuskat?)

Muokattu viimeksi:
Dpo12 ja tämän päivän testi nega, harmittaa älyttömästi tottakai, teki kyllä mieli huutaa ja itkeä. Confounded Face

Menkka jomotuksia ollut eilen ja tänään, nännit aristaa eli menkat varmaan tulossa.
Jos menkat ei ole alkaneet seuraavana viikonloppuna teen uuden testin.

Jotenkin kyllä toivon että menkat alkaisi, niin pysyisi kierto sopivana. Mulla on yleensä melko epäsäännöllinen kierto, mutta nyt tuntuu menkka jomot samaan aikaan kun viime kierto alkoi, joten ehkä ne sieltä on tulossa. :)

Koitetaan pysyä positiivisina, tsempit myös kaikille muillekkin ❤️

(mitkäs on teillä muuten suosikki ovis liuskat?)

Ihanan positiivinen ja eteenpäin katsova asenne ❤ toivotaan ettö kierto pysyy sopivan säännöllisenä ja seuraava on SE teidän kierto ❤

Pregcheckin ovisliuskat on mulla ollut ihan toimivia, vaikka moni parjaa ko merkin menneen laadultaan alaspäin

Mulla ei mikään enteile menkkoja ja jomottelee/nippailee vaa välillä eri tavalla tonne vas munasarjojen kohdalle...keltarauhanen? Hassua kun kp 33/30-31 ja mahd dpo 14 huomenna.... Tuskin plussaksi muuttuu mut outoa on.

Pahoittelut Jade, mutta jospa ensi kierto olisi teidänBeating Heart Täältä varmaan perästä tullaan, sunnuntaina ajattelin testata, kun on dpo 10 tai 11, mutta usko plussaan aika lailla nolla.

Miten pitkä luteaalivaihe sulla Uppisss yleensä on? On kyllä tylsää, jos kierto alkaa venyä. :(

Takaisin