Mami91
Piirimestaruustason postaaja
Tervetuloa Mami91, toivottavasti saisitte apua mahdollisimman pian ja vihdoin kakkosen syliin astiBeating Heart
Kiitos paljon, toivotaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa Mami91, toivottavasti saisitte apua mahdollisimman pian ja vihdoin kakkosen syliin astiBeating Heart
Täällä alkoi tänään dpo10, oikealla alavatsalla edelleen outoja tuntemuksia, ei ollenkaan menkkamaisia kyllä. Anguished Face
Ahdistavaa kun välillä tunne että nyt se tärppi on käynyt, ja välillä taas tuntuu että ei ole millään mahdollista kun varmaan kaikilla on jo ennen plussaa rinnat kipeät tai huonoa oloa, kiinnittymisvuotoa yms paitsi mulla.
Varmaan pe tai la uskaltaa testin tehdä, luulisi että silloin näkyisi jotain jos on vaan jotain näytettävää. Broken Heart
Onko sulla ovis yleensä missä kohtaa kiertoa, onko tietoa? :) Kumpikaan näistä ei oo vielä lähelläkään plussaa ja on normaalia että tulee vähän vahvempaa ja sit lähes katoaa ja taas tummenee, eli parin testin perusteella ei voi päätellä mitään, joskus se ovishuippu on niin nopea että jos testaa kerran päivässä vaikka monta päivää putkeen niin ei ehdi saada testini sitä huippua ja siksi monet tekee 2-3 testiä joka päivä kunnes on plussa saatu tikkuun :) Raskauskeijun onestep liuskat on olleet herkkiä, edullisia ja hyviä testejä :)
Mä en vois oireista päätellä yhtään oonko raskaana vai en. Viis kertaa ollut raskaana eikä koskaan oo tullu ennen plussaa mitään oireita. Toki myös raskaudet olleet vähäoireisia.Täällä alkoi tänään dpo10, oikealla alavatsalla edelleen outoja tuntemuksia, ei ollenkaan menkkamaisia kyllä. Anguished Face
Ahdistavaa kun välillä tunne että nyt se tärppi on käynyt, ja välillä taas tuntuu että ei ole millään mahdollista kun varmaan kaikilla on jo ennen plussaa rinnat kipeät tai huonoa oloa, kiinnittymisvuotoa yms paitsi mulla.
Varmaan pe tai la uskaltaa testin tehdä, luulisi että silloin näkyisi jotain jos on vaan jotain näytettävää. Broken Heart
Täällä alkoi tänään dpo10, oikealla alavatsalla edelleen outoja tuntemuksia, ei ollenkaan menkkamaisia kyllä. Anguished Face
@Uppisss kohdunnapukka kai yleensä käyttäytyy niin että ovulaation aikaan se on pehmeimmillään ja avoimimmillaan, ja matalimmillaan se on taas just kuukautisten alkaessa. raskaana ollessa se sit taas nousisi ylemmäs ja kovettuisi alkuun. muuten oon ainakin lukemani perusteella todennu, et se elää jokaisella aika omaa elämäänsä Beaming Face With Smiling Eyes itsekin yritin tän kakkosen yrityksen alkuvaiheessa tunnustella, mutta totesin etten tullu siitä hullua hurskaammaks, kun sen sijainti ja pehmeys vaihteli ihan päivittäinkin.
Joo siis sen oon huomannu et paikkaa muuttaa jatkuvasti mutta se että ennen ei ole ollut noin kova se miusta missä kierron vaiheessa mitä tässä välillä tutkinut :) voisko se olla hyvä merkki...
Ovis on just noihin aikoihin. Tosissaan ekan kuvan olikin tarkoitus vain kuvastaa plussaa, toinen kuva selkeää haalistumista. Se millaisen toisen viivan tikkuun saa on yksilöllistä ja tuo on vain sinun mielipiteesi :) sellainen friendly reminder vaikka hyvää ehkä tarkoitatkin niin jokainen meistä on yksilö ja kuvat ovat tulkinnanvaraisia, faktat ovat asia erikseen. Joku saattaisi pahoittaa mielensä mutta mä uskon että sun oli tarkoitus vaan auttaa. Mulla oli vain 2 testiä jäljellä muutenkin.
Oon aikoinaan 1v 7kk yrityksen aikana tikuttanut toista sataa testiä, niin ovulaatio kuin raskaus joten kokemusta molemmista on vaikka muille jakaa, varsinkin ovulaatiotesteistä, heh. Meillä tää yrittäminen on tosi rentoa ja siksi otan tän näin lungisti. Mulla on aiemmin ollut taipumus mennä liian pitkälle yrittämiseen liittyvissä asioissa niinku itsensä liiallinen tarkkailtu ja analysointi, testaamiset, seksiä vaikka ei tekis mieli jne kaikki pyöri vaan raskaaksi tulemisen ympärillä pakonomaisesti ja se oli mulle todella raskasta sekä puolisolle. Mulle tää rentous siis sopii enkä ajatellut testata enää tässä kierrossa :) paitsi raskautta jos menkat myöhästyy.
Tääl myös tänään nega ja sama dpo.. Tää pc perus nykyinen viivanpaikka... Tsempit meille ja toivotaan et vielä muuttuuView attachment 107981
Ja negahan sieltä tuli. Dpo12 enkä ymmärrä miten joku saa näihin viivanpaikkoja/haamuja kun mulle nää näyttää kuukaudesta toiseen tältä.
Yk mikälie 20+ käynnistyy.
Kiwigirlin kokemukseen yhdyn kyllä!
Mulla ei noi Vaaleanvihreät halpisliuskat eikä rfsun liuskat anna ns. Oikeaoppista plussaa. Niillä saa kyllä selvästi sen huipun kiinni, mutta jos en olisi varmistanut plussaa toisella testillä (pregcheck/digi) niin olisin voinut luulla, etten saa ovisplussia ollenkaan.
View attachment 107970
View attachment 107985
View attachment 107986
View attachment 107987
Nää nyt nopeasti löytyi arkistojen kätköistä.
Yhdessä kierrossa missä testasin rfsun+pc testeillä,oli koko ajan rfsu ihan nega (ei toista viivaa juurikaan). Pc kokoajan viivaa näkyi. Sit yks aamu pc plussa ja rfsu edelleen nega. Päivällä pc vahvempi plussa, rfsu myös viiva. Seuraavana päivänä rfsu taas nega. Eli siinä se huippu näkyi vaan päivän testissä ja jos en olisi 2x testannut, olis menny ohi.