Raskaaksi 2021

Tsemppiä sullekin ❤️
Luin jostain ketjusta, ettei sulla tehty aukkaria (ellen nyt sekoita sua toiseen).
Piti vaan sanoa, että mulla ei myöskään tehty. Toki lapsettomuuspolilla ensikäynnillä sanottiin että meidän hoitomuoto on ivf. Eli siinä oli se ja sama, onko auki (syynä yrityksen kesto +miehen siittiöt).
Oikein muistat, mulla alkukäynnillä lääkäri sanoi, että aukkarille ei ole tarvetta. Voihan vielä olla, että seuraavalla lääkärikäynnillä tämä muuttuu, koska sillä käynnillä vasta oikeasti puhutaan mahdollisista hoidoista!

Oudoista oviksista ja kierron pituuksista - mä oon seurannut omaa kiertoani Ouran lämpökäyristä, siellä on yleensä kuukautisten alkupäivänä todella selvä pudotus lämmöissä, ja ovulaation jälkeen selvä nousu. Viime kierto oli tosi outo. Ensin lämmöt pysyi pitkään koholla vaikka menkat alkoi. Sitten oli joku haamuovulaatio, oli himoja ja limoja ja lämmöt meinas nousta, mutta menivätkin takas alas. Ja vasta viikon päästä siitä lähtivät oikeasti nousuun. Ehdin siinä kyllä jo olla vähän toiveikas, koska kierto tuon seurauksena venyi yli viikolla normaalista, mutta niin vaan taas kierron lopuksi (eli 15 päivää tuosa "tokasta" ovulaatiosta) putosi normaalisti lämmöt ja alkoi kuukautiset :D että joskus se elimistö vaan sekoilee.

Tervetuloa Mami91, toivottavasti saisitte apua mahdollisimman pian ja vihdoin kakkosen syliin astiBeating Heart

Pistin eilen tilaukseen cb:n digi testin ja apteekin r-testin, toivottavasti loppu viikosta niihin saisi plussan silloin pitäisi olla jo dpo11-12 Beating Heart
Välillä oon niin varma että on tärpännyt ja sitten taas välillä vaivun epätoivoon kun tuntuu että kaikilla ennen plussaa aina rinnat kipeät tai oksettaa, mutta mulla ei Confused Face
Mulla ainoastaan epämääräistä vihlontaa ja jomotusta alavatsalla enimmäkseen oikealla puolella, ja oudot unet vaan jatkuu Beaming Face With Smiling Eyes
Mites muilla? :)

Pistin eilen tilaukseen cb:n digi testin ja apteekin r-testin, toivottavasti loppu viikosta niihin saisi plussan silloin pitäisi olla jo dpo11-12 Beating Heart
Välillä oon niin varma että on tärpännyt ja sitten taas välillä vaivun epätoivoon kun tuntuu että kaikilla ennen plussaa aina rinnat kipeät tai oksettaa, mutta mulla ei Confused Face
Mulla ainoastaan epämääräistä vihlontaa ja jomotusta alavatsalla enimmäkseen oikealla puolella, ja oudot unet vaan jatkuu Beaming Face With Smiling Eyes
Mites muilla? :)

Dpo 8 ?? menossa.. oudot unet täälläkin jatkuu ja repäisykipuja on ollut kyllä todella paljon tässä kierrossa.

Taas testattu tällä huonolla testillä, mutta ei ole muita testejä lähikaupassa. Odotuksia ei ole tähän kiertoon ja melkein jopa toivon että ei olisi nyt tärpännyt kun olisi parit pikkujoulut tässä... toki jos olisin raskaana niin olisihan sekin hienoa Beating Heart
20211108_201509.jpg

Dpo 8 ?? menossa.. oudot unet täälläkin jatkuu ja repäisykipuja on ollut kyllä todella paljon tässä kierrossa.

Taas testattu tällä huonolla testillä, mutta ei ole muita testejä lähikaupassa. Odotuksia ei ole tähän kiertoon ja melkein jopa toivon että ei olisi nyt tärpännyt kun olisi parit pikkujoulut tässä... toki jos olisin raskaana niin olisihan sekin hienoa Beating Heart View attachment 107919

Täällä myös dpo8-dpo9.
Ihan kuin jotain testistä pilkistäisi! :)

Toivotaan parasta! Kyllä se eilinen tallettetlu riittää! :) Mulla kans eilen tuli jo nuo plussat eli ollaan samoilla jännitysleveleillä sun kanssa :)

Hih! On tää jännää Beaming Face With Smiling Eyes

Heippati!

Minäkin oon viettänyt hiljaiseloa, periaatteessa tarkoituksella mutta myös arki (ja juhla) on vienyt mennessään Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Halaus menetyksen kokeneille ja niille jotka kokivat taas sen perkeleen kp ykkösen Confounded FaceBeating Heart toivon teille tuplasti parempaa onnea jatkoon! Ja voimia Beating Heart

Isosti onnea plussanneille Beating HeartBeating HeartBeating Heart ainakin kirahvi siellä näytti olevan, ihanaa Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart selasin just yli 15 sivua joten muisti vähän pätkii. Joka tapauksessa, ONNEA ja tarrasukkia plussanneetBeating HeartBeating HeartBeating Heart

On se vaan ihanaa ja ihmeellistä miten ne omat luonnolliset halut on palannut takaisin. Niin uskomatonta ja päräyttävää Cat With Tears Of Joy Pupuilua on ainakin ollut viimeisen viikon aikana noin joka toinen päivä.
Testasin eilen hetken mielijohteesta ovulaatiota kun oli kaks jotain liuskaa lipaston uumenissa. Mitä mieltä olette? Oli muuten helkkarin kipeä alavatsa/pimppa ja välilihan alue että istuessa koski eilen. Otin ihan panadoliakin ja lämmitin kauratyynyn alavatsalle. Meni niillä ohi. Olisko kivut voinut johtua ovulaatiosta?

Testi tehty 2-3h pidätyksellä eilen viiden aikaan.

Tänään siis kp 22/33 ja sain toisen annoksen koronarokotetta 2 viikkoa sitten.. mut ovistestin perusteella vaikuttaisi olevan ihan kierto ennallaan Beaming Face With Smiling Eyes
Eli dpo 0, 1 tai 2 tänään...?

Liitteet

• 20211107_161904.jpg
    20211107_161904.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 164
Kiitos kommenteista kierron venymiseen liittyen. Kai mä nyt sit vaan oottelen et tuleeko seuraavaks menkat vai ovis ja millon... Tää on vaan itelle hämmentävää, kun oon jo vuosia ollut aina kartalla kierron vaiheista, vaikkei se ihan kellontarkka ollutkaan. Kierukankin kanssa oli melko säännöllinen ja tunnistettava kierto, niin oon nyt ekaa kertaa ikinä tilanteessa etten yhtään tiiä mitä on meneillään Anguished Face

Heippati!

Minäkin oon viettänyt hiljaiseloa, periaatteessa tarkoituksella mutta myös arki (ja juhla) on vienyt mennessään Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Halaus menetyksen kokeneille ja niille jotka kokivat taas sen perkeleen kp ykkösen Confounded FaceBeating Heart toivon teille tuplasti parempaa onnea jatkoon! Ja voimia Beating Heart

Isosti onnea plussanneille Beating HeartBeating HeartBeating Heart ainakin kirahvi siellä näytti olevan, ihanaa Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart selasin just yli 15 sivua joten muisti vähän pätkii. Joka tapauksessa, ONNEA ja tarrasukkia plussanneetBeating HeartBeating HeartBeating Heart

On se vaan ihanaa ja ihmeellistä miten ne omat luonnolliset halut on palannut takaisin. Niin uskomatonta ja päräyttävää Cat With Tears Of Joy Pupuilua on ainakin ollut viimeisen viikon aikana noin joka toinen päivä.
Testasin eilen hetken mielijohteesta ovulaatiota kun oli kaks jotain liuskaa lipaston uumenissa. Mitä mieltä olette? Oli muuten helkkarin kipeä alavatsa/pimppa ja välilihan alue että istuessa koski eilen. Otin ihan panadoliakin ja lämmitin kauratyynyn alavatsalle. Meni niillä ohi. Olisko kivut voinut johtua ovulaatiosta?

Testi tehty 2-3h pidätyksellä eilen viiden aikaan.

Tänään siis kp 22/33 ja sain toisen annoksen koronarokotetta 2 viikkoa sitten.. mut ovistestin perusteella vaikuttaisi olevan ihan kierto ennallaan Beaming Face With Smiling Eyes
Eli dpo 0, 1 tai 2 tänään...?
Anteeks, ehkä en ymmärrä jotain mutta ei tää mun silmään ole vielä plussa? Kontrolliviiva on paljon testiviivaa tummempi?

Muokattu viimeksi:
Anteeks mutta ehkä en ymmärrä jotain mutta ei tää mun silmään ole vielä plussa? Kontrolliviiva on paljon testiviivaa tummempi?
Nii kuvahan on väärinpäin. Enpä kattonu kuvaa tarkemmi enneku nyt. Juu tuo ei plussa vielä oo, kontrolliviiva on se vasemmanpuolimmainen, lähempänä vihreää

Kiitos kommenteista kierron venymiseen liittyen. Kai mä nyt sit vaan oottelen et tuleeko seuraavaks menkat vai ovis ja millon... Tää on vaan itelle hämmentävää, kun oon jo vuosia ollut aina kartalla kierron vaiheista, vaikkei se ihan kellontarkka ollutkaan. Kierukankin kanssa oli melko säännöllinen ja tunnistettava kierto, niin oon nyt ekaa kertaa ikinä tilanteessa etten yhtään tiiä mitä on meneillään Anguished Face

Toivottavasti kierto tasoittuu pian, noi heittelyt on kyllä tosi ärsyttäviä ja piinaavia.

Joo siis selvennyksenä, mähän en ole aiemmin saanut yhtä vahvaa toista viivaa joten automaattisesti kuvittelin omalla kohdalla tän plussaksi kuten täälläkin ollaan todettu niin kovin on yksilöllistä millaisen toisen viivan kukakin saa. Mä teen tänään vielä toisen testin varmuuden vuoksi niin sitten nähdään onko haalentunut, pysyykö samana tai tummempi kenties.

Jees eli vaikuttaisi siltä että edellinen testi oli plussa
Eli nyt ois sitten kaiketi dpo 2...? Kaikki oireetkin täsmää tuohon edellispäivään. Selkeästi haalistunut toinen viiva. Mä oon kuvannut vissiin jotenkin hassusti päin testit Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• 20211109_180357.jpg
    20211109_180357.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 122
Eli nyt ois sitten kaiketi dpo 2...? Kaikki oireetkin täsmää tuohon edellispäivään. Selkeästi haalistunut toinen viiva. Mä oon kuvannut vissiin jotenkin hassusti päin testit Beaming Face With Smiling Eyes
Aaaa no nyt ymmärsin paremmin :) tsemppiä piinapäiviin!! Beating Heart

Onko sulla ovis yleensä missä kohtaa kiertoa, onko tietoa? :) Kumpikaan näistä ei oo vielä lähelläkään plussaa ja on normaalia että tulee vähän vahvempaa ja sit lähes katoaa ja taas tummenee, eli parin testin perusteella ei voi päätellä mitään, joskus se ovishuippu on niin nopea että jos testaa kerran päivässä vaikka monta päivää putkeen niin ei ehdi saada testini sitä huippua ja siksi monet tekee 2-3 testiä joka päivä kunnes on plussa saatu tikkuun :) Raskauskeijun onestep liuskat on olleet herkkiä, edullisia ja hyviä testejä :)

Takaisin