Heips! Mäkin nyt ihmettelen tänne omaa tilannettani, josko saisin veikkauksia että mitä ihmettä tapahtuu (aiemmin oon kirjoitellut lähinnä toista lasta kuumeilevien ketjussa).
Elikkäs, kierukka poistettu syyskuun loppupuolella, eka kierto sen jälkeen suht normaali, mitä nyt oviksen tikutin melko aikasin ja se jäi vähälle hyödyntämiselle. Menkat alkoi tasan 2vko ovisplussasta, niin kuin mulla aina niin kauan kun oon kiertoa seurannut.
Seuraavassa, eli meneillään olevassa kierrossa ovis tuli limoista päätellen taas tosi aikasin (kp 8-9). En ehtinyt tikuttamaan, mutta ainakaan sen jälkeen ovistestissä ei ole näkynyt mitään eikä muitakaan ovisoireita ole ollut. Tuo oletetun oviksen limailu vaan kesti tosi vähän aikaa verrattuna normaaliin kiertoon ja mietinkin, olikohan se ovis ollenkaan. Nimittäin kierron alussa esikoinen oli flunssassa ja kävi tissillä melko usein, ja varmaan omakin keho puolustautui flunssaa vastaan, vaikken sitä lopulta saanutkaan.
Nyt ois siis oletettavasti dpo 16, raskaustesti (Raskauskeijun herkkä onestep) torstaina ja eilen nega, mutta menkkojakaan ei näy eikä oo sellanen olo, että ne ois alkamassa. Toki kp on vasta 25, että varsinaisesti menkat ei oo myöhässä, mutta tosiaan ne on yleensä tullut tarkasti 2vko oviksesta kiertopäivästä riippumatta.
Joten mitä veikkaatte: onko ovulaatio jäänyt tulematta ja kierto siksi "pitkittyy"? Mitä kokemuksia, kuinka paljon ovuloimattomuus voi pitkittää kiertoa? Haluisin jo päästä seuraavaan yritykseen!
Tai voiko menkat myöhästyä imetyksen lopetuksen vaikutuksesta? Esikoinen ei oo nyt viikkoon suostunut siis tissille, joten aattelin sen jättää suosiolla pois. Tai flunssan vaikutuksesta, mikä on vaivannut itseäni perjantaista lähtien? Ja siis varmasti molemmista joo, voi, mutta oon ymmärtänyt, että ne yleensä vaikuttaa nimenomaan ovulaatioon, eli pitkittää kierron alkupäätä, mutta vaikuttaako ne myös luteaalivaiheeseen?
Sori pitkä sepustus :D Kiinnostais vaan tietää, että mitähän ihmettä on meneillään. Ja salaa toivon, et kyselemällä täällä "tyhmiä" ne menkat nyt alkaiskin Cat With Tears Of Joy