Raskaaksi 2021

Mulla nyt hirveä ahdistus kun aktia ollut eilen ja tänään kun halusin pelata varman päälle.. kun jostain syystä eilen toiseen digiin tuli hymynaama josta oon ollut tosi hämilläni. Confounded Face
Ekan positiivisen digin mukaan nyt pitäisi olla dpo6-dpo7 joten ahdistaa että aktilla voisi olla vaikutusta siihen kiinnittyykö munasolu tai siihen pysyykö sitten kiinni. :sad001

Ei hätää, se munasolu on siellä niin hyvin kohdun suojissa, että tarttuu kyllä matkaa seksistä huolimatta, jos on tarttuakseen (ja toivottavasti olisi) Beating Heart

Mä olen huomannut myös, että oviksen jälkeen on usein erilaisia, välillä menkkamaisiakin jomotuksia. Ja niitä jomotteluja on vähän molemmin puolin. Mulla niitä on ollut tosiaan niin ennen raskautta kuin menkkojakin, että taitanut omalla kohdalla olla keltarauhasesta johtuvaa.

Mulla nyt hirveä ahdistus kun aktia ollut eilen ja tänään kun halusin pelata varman päälle.. kun jostain syystä eilen toiseen digiin tuli hymynaama josta oon ollut tosi hämilläni. Confounded Face
Ekan positiivisen digin mukaan nyt pitäisi olla dpo6-dpo7 joten ahdistaa että aktilla voisi olla vaikutusta siihen kiinnittyykö munasolu tai siihen pysyykö sitten kiinni. :sad001

Komppaan Fantsua. Ja tässä ihan tietoa, että yhdynnästä on alkion kiinnttymiselle vain hyötyä:

https://www.terve.fi/kysymykset/kys...delmoittymishetken-jalkeen-25-april-2008-1541

Kannattaa lukea artikkeleita esim. naistalo.fi -sivustolta. Siellä on paljon selkeää asiallista tietoa. Itse sain sieltä paljon tietoa "projektin" alkuaikoina.

Hei, täällä uusi osanottaja vaikka yritystä onkin takana jo 2v3kk :)

Käytiin viikko sitten ensimmäisellä lapsettomuushoitotapaamisella. Kaikki koetulokset oli meillä hyvät, eli syytä pitkään yrittämiseen ei löytynyt. Seuraava lääkäriaika parin kuukauden päästä, missä keskustellaan jatkohoidoista.

Nuo positiiviset testitulokset rohkaisi taas pitkästä aikaa uskomaan siihen, että ehkä tässä on vielä valoa tunnelin päässä. Päätin vuoden tauon jälkeen alkaa taas seuraamaan ovulaatioita liuskoilla. Ostin myös ensimmäistä kertaa greippimehua avittamaan tätä yritystä :D tänään kp1, ja nyt valoisalla mielellä kohti uutta kiertoa!

Tervetuloa mukaan Nurppu!

Ovisplussa tänään! Jeeeee! Jos sais isännän kellistettyä vielä iltasella Beaming Face With Smiling Eyes Jostain syystä kahvi tekee pahaa, jäi juomatta se päivän ainoakin kupponen. Vähensin siis kahvit vain aamun kupposeen mutta nyt jäi sekin puoliväliin kun ei maistu niin ei maistu..

Dpo10 ja nega testattu. :( Ei sillä, tässä kierrossa ei ole ollut mitenkään kiire tämän raskautumisen kanssa, ja olisi tuossa firman pikkujoulutkin tulossa, joissa olisi vähän helpompaa, jos ei tarvitse yrittää salaa vältellä alkoholia. Enemmän vaan ihmetyttää kehon toiminta, jos en ole raskaana. Miksi häpyliitosta yhtäkkiä särkee? Confounded Face No, tällä hetkellä haluaisin lähinnä varmuuden tähän asiaan, oli se sitten suuntaan taikka toiseen.

Dpo10 ja nega testattu. :sad001 Ei sillä, tässä kierrossa ei ole ollut mitenkään kiire tämän raskautumisen kanssa, ja olisi tuossa firman pikkujoulutkin tulossa, joissa olisi vähän helpompaa, jos ei tarvitse yrittää salaa vältellä alkoholia. Enemmän vaan ihmetyttää kehon toiminta, jos en ole raskaana. Miksi häpyliitosta yhtäkkiä särkee? Confounded Face No, tällä hetkellä haluaisin lähinnä varmuuden tähän asiaan, oli se sitten suuntaan taikka toiseen.

Dpo10 ei välttämättä vielä näy testissä?

Nämä oireasiat ovat kyllä jotain ihmettä. Kaikenlaisia raskausoireita on itselläkin ollut negakierroissa, pahoinvoinnista lähtien.

Dpo10 ja nega testattu. :sad001 Ei sillä, tässä kierrossa ei ole ollut mitenkään kiire tämän raskautumisen kanssa, ja olisi tuossa firman pikkujoulutkin tulossa, joissa olisi vähän helpompaa, jos ei tarvitse yrittää salaa vältellä alkoholia. Enemmän vaan ihmetyttää kehon toiminta, jos en ole raskaana. Miksi häpyliitosta yhtäkkiä särkee? Confounded Face No, tällä hetkellä haluaisin lähinnä varmuuden tähän asiaan, oli se sitten suuntaan taikka toiseen.

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Nimimerkki Putkilo jakoi tämän toisessa ketjussa muutama päivä sitten.

Dpo10 ei välttämättä vielä näy testissä?

Nämä oireasiat ovat kyllä jotain ihmettä. Kaikenlaisia raskausoireita on itselläkin ollut negakierroissa, pahoinvoinnista lähtien.

Joo, ei välttämättä vielä näykään. Eipä tässä kovin montaa päivää ole, että menkat alkavat, jos alkavat, eli pari päivää vielä tätä epävarmuutta.

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Nimimerkki Putkilo jakoi tämän toisessa ketjussa muutama päivä sitten.

Tuota linkkiä jakelen itsekin aika usein. Beaming Face With Smiling Eyes Juuri sen perusteella olen päättänyt ekaksi testipäiväksi dpo10, kun silloin on todennäköisempää, että raskaus näkyy jo testissä, kuin että ei näy. Mutta toki 34% saa tuon perusteella vielä negan dpo10.

Toivottavasti Jadine muuttuisi vielä plussaksi.

Onko teillä jollain kokemusta, voiko rautatabletit aiheuttaa pahoinvointia? Mulla on nyt tässä kierrossa ja viime kierrossa ollut ihmeellistä pahoinvointia ajoittain. Toki olen kuullut, että imetyksen väheneminen voi aiheuttaa pahoinvointia, mutta kun se ei mielestäni ole tässä lähiaikoina enää vähentynyt. Rautaa aloin syödä kohdunulkoisen jälkeen, kun menetin jonkin verran siinä hötäkässä verta ja hemoglobiinit oli alle viitearvojen. En mä nyt oksentele tai mitään, mutta tosi ärsyttävää. Eikä voi kyllä olla raskauteenkaan liittyvää, kun nyt vasta ehkä dpo 3 tai 4 ja viimekertaisessa negakierrossa ihan samaa.

Mulla menee melkein kaikista rautatableteista vatsa sekaisin, myös pahoinvointia. Viimeksi kun söin kuurin, löysin jonkun merkin, mistä ei tullut oireita. Kysyin silloin apteekkarilta vatsaystävällistä merkkiä ja oikeaan osui. Mikä merkki sulla on Fantsu käytössä? Ainakin muistan, että pahimmat oireet olen saanut niistä pienistä punaisista pillereistä, ei vaan nyt nimi muistu mieleen :P

Retafer on ainakin herkkävatsaisille huonohko vaihtoehto. Mahdolliset vatsavaivat raudasta voi olla hirveen yksilölliset, toiset saa ripulin, toiset ummetusta ja toiset voi muuten pahoin. Lisäksi rauta saattaa tummentaa ulosteita niin että säikähtää mikä vatsahaava on iskenyt..

T. Apteekintäti Beaming Face With Smiling Eyes

Retafer on ainakin herkkävatsaisille huonohko vaihtoehto. Mahdolliset vatsavaivat raudasta voi olla hirveen yksilölliset, toiset saa ripulin, toiset ummetusta ja toiset voi muuten pahoin. Lisäksi rauta saattaa tummentaa ulosteita niin että säikähtää mikä vatsahaava on iskenyt..

Jep, Retafer juuri tuo pieni punainen, mistä puhuin Beaming Face With Smiling Eyes tosi voimakkaat oireet ja tosi nopeasti mulle siitä. Kyllä apteekintäti tietää Clapping Hands

Täällä dpo7-dpo8, koskahan sitä uskaltaisi testata?Beating Heart
Ainoat testit mitä löytyy kotoa on pregcheck puikko (sininen boxi) sekä yks raskauskeujun herkkä liuska vissiin one step?
Koskahan niillä uskaltais testata.Cat With Tears Of Joy
Tekisi mieli käydä ostamassa cb viikko testi, kuinka aikasin sillä mahtaa saada tuloksia?

Oudot unet senkun jatkuu ja alavatsa juilii enimmäkseen oikeelta mutta välillä myös muualta, nivuseen säteilee, myös valkovuotoa edelleen.Anguished Face- Niin ja alapäässä tai jossain siellä päin ihme vihlaisuja välillä.
On tää niin jännää ja PIINAAVAACat With Tears Of Joy
Mites muilla? :)Beating Heart

Muokattu viimeksi:
Ainoat testit mitä löytyy kotoa on pregcheck puikko (sininen boxi) sekä yks raskauskeujun herkkä liuska vissiin one step?
Tekisi mieli käydä ostamassa cb viikko testi, kuinka aikasin sillä mahtaa saada tuloksia?

Oudot unet senkun jatkuu ja alavatsa juilii enimmäkseen oikeelta mutta välillä myös muualta, nivuseen säteilee, myös valkovuotoa edelleen.Anguished Face-

Jännittävää! Beaming Face With Smiling Eyes Täällä kp 2, menkat on huomattavasti runsaammat kuin viimeksi. Odotan jo innolla sitä, että saa taas testata ovikset! Viikon päästä taas talletellaan! Tää alkukierto menee niin nopeaa, toisin kuin ne piinapäivät. Beaming Face With Smiling Eyes Odotan vielä pari päivää ennen kuin testaat! Helpommin sanottu kuin tehty.

Oudot unet senkun jatkuu ja alavatsa juilii enimmäkseen oikeelta mutta välillä myös muualta, nivuseen säteilee, myös valkovuotoa edelleen.Anguished Face- Niin ja alapäässä tai jossain siellä päin ihme vihlaisuja välillä.

Jos haluat säästellä testejä, niin dpo12 voisi olla hyvä testipäivä. Silloin raskaus todennäköisesti näkyy testissä. Itsehän olen ostanut ison pakkauksen halpisliuskoja, niin voi hyvin testata joka päivä dpo10 eteenpäin. Beaming Face With Smiling Eyes CB viikkodigi on tosi herkkä, tosin sitä en ainakaan itse käytä ennen kuin olen saanut vähintään haamuviivan johonkin muuhun testiin, koska ne viikkodigit ovat sen verran kalliita.

Jos haluat säästellä testejä, niin dpo12 voisi olla hyvä testipäivä. Silloin raskaus todennäköisesti näkyy testissä. Itsehän olen ostanut ison pakkauksen halpisliuskoja, niin voi hyvin testata joka päivä dpo10 eteenpäin. Beaming Face With Smiling Eyes CB viikkodigi on tosi herkkä, tosin sitä en ainakaan itse käytä ennen kuin olen saanut vähintään haamuviivan johonkin muuhun testiin, koska ne viikkodigit ovat sen verran kalliita.

Jos sitä jaksaisi torstaille odottaa silloin pitäis olla dpo11-dpo12, apua Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla menee melkein kaikista rautatableteista vatsa sekaisin, myös pahoinvointia. Viimeksi kun söin kuurin, löysin jonkun merkin, mistä ei tullut oireita. Kysyin silloin apteekkarilta vatsaystävällistä merkkiä ja oikeaan osui. Mikä merkki sulla on Fantsu käytössä? Ainakin muistan, että pahimmat oireet olen saanut niistä pienistä punaisista pillereistä, ei vaan nyt nimi muistu mieleen :P

Kiitos vastauksesta! :) Mulla on joku yliopiston apteekin oma rauta. Se on aiheuttanut kyllä lieviä vatsaoireitakin, jotka osasin heti yhdistää siihen. Ne vielä jotenkin meni, mutta tää pahoinvointi alkaa olla sen verran ärsyttävä oire, että menee vaihtoon kyllä nyt rautatabletit. Beaming Face With Smiling Eyes

Ja hyvä tietää, että Retaferin jätän ainakin hyllyyn. Olisko sulla suositella jotain vastaystävällisempää versiota? :)

Muokattu viimeksi:
Jos sitä jaksaisi torstaille odottaa silloin pitäis olla dpo11-dpo12, apua Beaming Face With Smiling Eyes

Silloin ainakin pitäis näkyä, mä olen itse yrittänyt pitää sitä dpo 10 rajana, kun silloinkin on jo aika hyvät mahdollisuudet haamuun. Se on kyllä jännä, miten ne testit loppukierrosta alkaa aina kuumottaa kaapissa, vaikka tietää hyvin, että liian aikaisesta testaamisesta yleensä ei lopulta ole mitään iloa. Mä en ole kyllä koskaan tainnut saada yhtään viivanpaikkaa tms., että testit aina ollut ihan negoja muuten kuin raskaana. Mutta tsemppiä piinailuun, täältä tullaan perässä. Beaming Face With Smiling Eyes

Just ostin itsekin pari PC-liuskaa kaappiin odottelemaan ensi vkl. Ja onpa mulla muuten yksi viikkodigikin, kun en ehtinyt sitä tossa kohdunulkoisessa tehdä. Mutta ne on sen verran kalliita, että sen teen vasta, jos joskus vielä saan liuskatestiin kunnon viivat.Beating Heart

Takaisin