Raskaaksi 2021

Tsemppiä avena, mä uskon että nää tunteet on meistä monille tuttuja. Uutta kiertoa kohden vaan :) sullahan ei tainnut olla vielä kuitenkaan kovin montaa yrityskiertoa vielä takana? Ovistikut nyt vaan käyttöön ja vasta sitten raskaustestiä kun menkat on selvästi myöhässä, niin et stressaannu niin paljoa raskautumisesta. :happy: vaikka hyvä mun on puhuu ku itse varmaan testaan malttamattomana jo dpo 8 alkaen :hilarious:
Ei ole yritystä takana kun pari kk ja niinäkään kuukausina ollut vain 1 krt seksiä niinä päivinä. Eli ei ole vaan osunut vaikka ovistestilläkin tehnyt testiä...tuurista kiinni. Oviksen aikoihin silti nämä rakastelut olivat. N.3vrk väliä. Tiedän että tarvisi joka 2 pv tehdä. Ei ole mahollista ollut ja se harmittaa. Toivon niin että ens viikolla onnaisi mutta olen jo luovuttanut täysin.

Tuolla aiemmin oli muuten Plussa vai ei osiossa tuosta RFSU liuskasta asiaa. Minulle antoi tosi räikeetä siis,viivanpaikkaa. Vertailin aitoon plussaan ja näihin eilisiin(viime kesäkuussa otetut valokuvat on aidot plussat ja sama kiertopv vielä)...ei eroa juurikaan olenkaan!! Mistä tietää siis koska on se aito plussa.
 
Ei ole yritystä takana kun pari kk ja niinäkään kuukausina ollut vain 1 krt seksiä niinä päivinä. Eli ei ole vaan osunut vaikka ovistestilläkin tehnyt testiä...tuurista kiinni. Oviksen aikoihin silti nämä rakastelut olivat. N.3vrk väliä. Tiedän että tarvisi joka 2 pv tehdä. Ei ole mahollista ollut ja se harmittaa. Toivon niin että ens viikolla onnaisi mutta olen jo luovuttanut täysin.

Tuolla aiemmin oli muuten Plussa vai ei osiossa tuosta RFSU liuskasta asiaa. Minulle antoi tosi räikeetä siis,viivanpaikkaa. Vertailin aitoon plussaan ja näihin eilisiin(viime kesäkuussa otetut valokuvat on aidot plussat ja sama kiertopv vielä)...ei eroa juurikaan olenkaan!! Mistä tietää siis koska on se aito plussa.
Ihan tavallista ettei heti tärppää vaikka ennen olisikin tärpännyt heti yrityksen alussa, eli sen pohjalta nyt ei vielä kannattaisi luovuttaa. :) Oisko sun mahdollista saada mitattua amh arvoa? Ja onko sulla nyt kumppanina eri henkilö kuin aiemmissa raskauksissa, voisiko olla että hänellä on vaan heikot siittiöt? :pompus:
Kyllä se kertakin riittää kun vain oviksen aikaan tulee, mutta vaikka kaikki menis yrityksessä kohdilleen niin aina se ei vain tärppää. Ei lapsettomuushoidoissakaan käydä kuin sen kerran oviksen aikaan klinikalla pistämässä tavarat sisään. :happy:
 
Meillä kakkosen vielä tikutin ja mies oli tietoinen koska huusin sille vessasta et nyt jumankauta housut alas ja kalu ylös mulla on ovis ja nyt tehdään vauva ja mies totteli mukisematta koska aatteli että menee se pari vuotta ainakin et saadaa lapsi syliin asti :laughing001 mut nyt tätä kolmatta en itse testaa oviksia kun seksiä on kuitenkin jokapäivä..

Itselläni nyt kp25/32 ja dpo ei hajua kun tosiaan kaksi kertaa oli tunne oviksesta... Mutta tänään alkoi jäätävät alavatsa kivut ja koko alavatsa ihan hellänä ja säteilee etureisiin ja pakaraan joten kyllä menkat sieltä tulee.. :smiley-angry003
 
Äkkiä jelppiiää...mistä siis lasken nyt oviksen eli milloin se on se ovisplussa kun monta päivää näytti tasavahvaa viivaa ja sit tuli vahvempi viiva kun kontrolliviiva ja sit taas tasavahva. Eli onko lh huippu se eka tasavahva viiva vai se kun tuli vahvempi viiva kun kontrolli??:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::anyone
 
Äkkiä jelppiiää...mistä siis lasken nyt oviksen eli milloin se on se ovisplussa kun monta päivää näytti tasavahvaa viivaa ja sit tuli vahvempi viiva kun kontrolliviiva ja sit taas tasavahva. Eli onko lh huippu se eka tasavahva viiva vai se kun tuli vahvempi viiva kun kontrolli??:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::anyone

En ole asiantuntija, mutta veikkaan, että se vahvempi otetaan laskuun mukaan. Tasavahva viiva sen jälkeen on jo lh-hormonin alamäki? Mutta jos talletukset on tehty, onko haittaa, ettei tiedä tarkkaa päivää? Kun se ovis ymmärtääkseni tapahtuu kahden päivän sisällä lh-huipusta, niin sen tarkkaa hetkeä ei kuitenkaan voi lopulta tietää? :bookworm: :confused005 :think005
 
Selventääkö tämä kuva yhtään? Tummin testi on LH-huippu, vaikka muutkin olisi positiivisia.
 

Liitteet

  • 36d400442e0a3632d0b60e398b71de1c.png
    36d400442e0a3632d0b60e398b71de1c.png
    111.5 KB · Katsottu: 166
Kiitos vispipuuro eli se kaikista tummin olisi se plussa ja noi tasavahvat vaan enteili sitä koska olishan se hassua et lh piikki tulis jäljessä?

Kyllä, se ovistesti mittaa juurikin lh-hormonia. Sen huippupäivä ei ole vielä ovispäivä, vaan ovis tapahtuu parin päivän sisällä sen jälkeen.
 
Miten ketään kiinnostaa oviskivuissa ja plussapallomahalla sänkypuuhat. Kysyn vaan:eek::grin

Mitenkäs se nyt on. Onko ovis just sillon päällä, kun on pahimmat kivut :pompus:
 
Ei hitsi, ei kyl malttais odottaa testaamista. Saankohan odotettua vielä vai pitäisköhän huomenna testata o_O:grin ois dpo 11... kp 20/32
 
Miten ketään kiinnostaa oviskivuissa ja plussapallomahalla sänkypuuhat. Kysyn vaan:eek::grin

Mitenkäs se nyt on. Onko ovis just sillon päällä, kun on pahimmat kivut :pompus:

Mulla tuskat tulee ilmeisesti vähän myöhässä oviksesta. Kipu alkaa kun munasolu jo matkalla ja kivun aiheuttaa puhkeamisen aiheuttama pieni kudosneste/verivuoto, joka ärsyttää vatsanpeitteitä ja saa aikaiseksi turvotusta. Eli oviksen jälkeen tässä tapauksessa :pompus: Follin kasvukivut alkaa tuntua noin 5 päivää ennen.
 
Miten ketään kiinnostaa oviskivuissa ja plussapallomahalla sänkypuuhat. Kysyn vaan:eek::grin

Mitenkäs se nyt on. Onko ovis just sillon päällä, kun on pahimmat kivut :pompus:
No niinpä! :hilarious: Hammasta purren ja silleen..

Voipi olla tai voipi olla olemattakii. Joillakin on kivut ennen, joillakin just sillä hetkellä, ja joillakin vasta sen jälkeen. Ite taidan kuulua kaikkiin kolmeen kategoriaan :laughing001 Ensin on menkkakivut, sitte follikkelinkasvatuskivut, sitte ovulaatiokivut, sitte keltarauhaskivut, sitte pms-kivut, ja taas mennään. :dance011 Koko aika tuntuu jossain jotain!
 
Tässä tää ovistestikuva eli tuo tummun eilinen ja kaikki muut samanlaista kuin tämä toinen haaleempi ovisplussa. Eli eikö tuo ole se ovisplus tuo mis testiviiva on tummempi kun kontrolli ja siitä 12h-48h on ovis eli eilen oli tuo tummempi plus ja siis joko tänään tai huomenna sit ovis? Tai voihan se olla et oli eilen jo kun tuli tuo lh piikki.

Kuva epäselväksi tuli kun latas tänne mutta ihan tasapaksuja on viivat ja tietty testiajalla oli kirkuvan punainen toi tummempi testi ja toisessa ihan tasavahvan punaiset. Nämä kuivuneita testejä jo.

Kuvassa missä kaikki ovistestit on eilinen ylimpänä ja sit hassusti tän päivän toiseksi ylin mutta muut alhaalla edellispäivien eli kyllä tuo eilinen erottuu?
 

Liitteet

  • 20210115_214527.jpg
    20210115_214527.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 154
  • 20210115_214007.jpg
    20210115_214007.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 149
Mulla on nyt paineen tunnetta alavatsalla ja kiristää ku käänsin kylkeä äsken.ja menkkojen ehkä (jollei pitkity kuten viime kierrossa) pitäs ensviikol alkaa.. hm.. jännää :D :woot:
 
No niinpä! :hilarious: Hammasta purren ja silleen..

Voipi olla tai voipi olla olemattakii. Joillakin on kivut ennen, joillakin just sillä hetkellä, ja joillakin vasta sen jälkeen. Ite taidan kuulua kaikkiin kolmeen kategoriaan :laughing001 Ensin on menkkakivut, sitte follikkelinkasvatuskivut, sitte ovulaatiokivut, sitte keltarauhaskivut, sitte pms-kivut, ja taas mennään. :dance011 Koko aika tuntuu jossain jotain!

Mitäs sitten jos ei ole kipuja ollenkaan? Ovuloinkohan edes? :sorry:
Kp 1 ja 2 on kipuja, mutta muuten ei.
Yritän tässä kierrossa mittailla aamulämpöjä, jotta saan jonkinlaisen käsityksen josko tuolla jotain tapahtuu. Sekään vaan ei lähtenyt sujumaan niinku Strömsössä kun kahtena ekana päivänä oli mittari kielen päällä eikä alla. :laughing002
 
Jjjaaa jälleen kp1 (tai siis laskennallisesti vasta aamulla) ja yk6 alkaa... Maanantaina mittauttamaan AMH. Vaikuttaa että kuljetaan move88:n kanssa aika samoilla linjoilla näitten tutkimusten suhteen :bookworm: Susta varmaan saa sit tarvittaessa vertaistukea, ku meet hiukan edellä, ni voin kysellä aina, ku oon ite ihan pihalla :hilarious:
Itellä kans edessä gynekäynti ja ulataan kalusto, kunhan labratulokset tulee...
 
@move88 ja @Elly_ mäkin odottelen kutsua klinikalle:angelic: Pitäisi tässä vuoden alussa tulla mutta vielä ei oo näkynyt. Toivottavasti viimeistään helmikuussa tulis, että pääsen maaliskuussa pistämään ja huhtikuussa olis munasolujen keräystä. Jonot on niin mahdottoman pitkät täällä, kiitos koronan...
 
Miten ketään kiinnostaa oviskivuissa ja plussapallomahalla sänkypuuhat. Kysyn vaan:eek::grin

Mitenkäs se nyt on. Onko ovis just sillon päällä, kun on pahimmat kivut :pompus:

Pakko tähän kommentoida, mulla oli tässä kierrossa tosi kovat oviskivut ja hammasta purren päätin että nyt kyllä hoidetaan sänky hommat, ja tästä kierrosta myös tärppi kävi :grin eli totaalisesti sen arvoista vaikka ei kyllä huvittanut petitouhut siinä oviskivuissa ollessa
 
Takaisin
Top