Ei ole yritystä takana kun pari kk ja niinäkään kuukausina ollut vain 1 krt seksiä niinä päivinä. Eli ei ole vaan osunut vaikka ovistestilläkin tehnyt testiä...tuurista kiinni. Oviksen aikoihin silti nämä rakastelut olivat. N.3vrk väliä. Tiedän että tarvisi joka 2 pv tehdä. Ei ole mahollista ollut ja se harmittaa. Toivon niin että ens viikolla onnaisi mutta olen jo luovuttanut täysin.Tsemppiä avena, mä uskon että nää tunteet on meistä monille tuttuja. Uutta kiertoa kohden vaan :) sullahan ei tainnut olla vielä kuitenkaan kovin montaa yrityskiertoa vielä takana? Ovistikut nyt vaan käyttöön ja vasta sitten raskaustestiä kun menkat on selvästi myöhässä, niin et stressaannu niin paljoa raskautumisesta. vaikka hyvä mun on puhuu ku itse varmaan testaan malttamattomana jo dpo 8 alkaen
Tuolla aiemmin oli muuten Plussa vai ei osiossa tuosta RFSU liuskasta asiaa. Minulle antoi tosi räikeetä siis,viivanpaikkaa. Vertailin aitoon plussaan ja näihin eilisiin(viime kesäkuussa otetut valokuvat on aidot plussat ja sama kiertopv vielä)...ei eroa juurikaan olenkaan!! Mistä tietää siis koska on se aito plussa.