Raskaaksi 2021

Tänään apteq normi puikolla plussa, dpo taitaa olla 10-11, kp 24/26-28. Tosiaan eilen ei näyttänyt digi muutakuin että ei raskaana mut kai sitä nyt raskaana ollaan ku 5 pc näyttää plussaa, kaks apteekin ultraa ja nyt tämä apteq testi :p
Onnea!!:happy093

Ihmemaanlapsi, onnea!

Hihiii, muidenkin miehet siis luulee, että lasta tehdään rennolla otteella! :laughing025

On. Kp 14 ja o+, ja eiku tjottaamaan, eiku siis tyynyä pyllyn alle ja kintut kattoon, punaviinikaupoille ja mitä näitä nyt oli :taunt014

Tänään apteq normi puikolla plussa, dpo taitaa olla 10-11, kp 24/26-28. Tosiaan eilen ei näyttänyt digi muutakuin että ei raskaana mut kai sitä nyt raskaana ollaan ku 5 pc näyttää plussaa, kaks apteekin ultraa ja nyt tämä apteq testi :p

Oih ihanaa nähdä plussa sinulla. Niin pettymystä olet sinäki kohdannut. Nyt onnea ja tarrasukkia:angelic:

Täällä mietiskelen jos tuo ovulaatiotestailut tikuilla aiheuttaa vaan lisää stressiä ja paineita mutta sittenkään en aio jättää nyt hyödyntämättä niitä. Tilasin 14kpl. Ja kun en koskaan ennen niitä käyttänyt ja se toisaalta auttaa tuntemaan kiertoa hyvin. Nuorempana siis raskaudet alkoi 1 yrittämällä,kuten viimeisey 2 raskauttakin. Ei mitään hajuakaan ollut oviksesta silloin. Ei ollut väliä eli en stressannut. Ja silloin nappasi. 35v ja nyt viime kesänä 37v. Ekassa abortti, jota en olisi halunnut,mietein että viimeinen mahollisuus saada lapsi iän puolesta...nyt sitten meni toivottu raskaus viimekesänä kesken...suuri pettymys.
Niin se on lapsi on aina lahja,ei niitä ns."tekemällä" saa...taitaa olla karu totuus, jonka olen tässä 20v jälkeen nyt todennut kokemuksieni kautta.
Sen huomaan nyt kun 12 raskautta takana. 2 lasta synnyttäneenä.

Ihmemaa lapsella hienot viivat jo. Onnea :excited001

Avenalle tsemppiä! Toivotaan et siullekkin se lapsi vielä suodaan.

Mullakin mies tietää et täällä pyörin ja aina testi kuvat vien hälle myös tiirailtavaksi. Ens viikolle saatu aika ehkäisyn aloitukseen. Vituttaa harmittaa mut toisaalta hirveen zen olo. Mies ei halua seksiä, en tiedä johtuuko siitä kun ei oo ehkäisyä käytössä. Ahdistaa kun itse haluis mut toinen ei. Ehkä sen halut palaa kunhan ehkäisy saadaan kuntoon taas.

Kuinkahan moni teistä on availlut noita ClearBlue testejä? Amerikkalaiselta sivulta sen keinon tajusin ja löysin. Siinäpä ihmettelemistä kerrakseen jos on tylsää. Kuten taitaa mulla nyt olla.:grin:rolleyes:

Nyt paljon vauvaliimaa, ihan selvä plussa ! :Heartred

Paljonko te juotte kahvia?
Mä juon aamuisin sen 3-4 kupillista. Tänäaamuna meni kyllä 6 kupillista...:hilarious:
Äsken sitten tein vielä viimisen testin nyt ei enää ole testejä:hungover::couchpotato:
Herkkä testi ja menin tietty sen 6 kuppia juomaan kahviakin. Mut eip kai se vaikuta tulokseen. :inpain: Sitten tein ekan ovistestin varmuuden vuoksi. Vko päähän appi ennustaa ovista. Ja toinen appi ennustaa torstaille..
Päivän kuvani,viimeinen raskaustesti kaapista,ylempi ovistesti. Nyt on siis kp7 ja aika hassua että ovistestissä näkyy hailea viiva jo nyt. Ennen ei ollut edes kp 10 mitään.
Hahmotan edelleen haamuviivaa tässä r-testissä, ja negatiivikuvassakin näkyy. Tarttee kohta soittaa neuvolaan,jos tämä jatkuu. Nyt on lieviä alavatsakipuja,valkovuoto norm.runsaampaa,ja väsyttää.

20210115_130450.jpg

Liitteet

• IMG_20210115_120304.jpg
    IMG_20210115_120304.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Ihmemaanlapsi, onnea!

Hihiii, muidenkin miehet siis luulee, että lasta tehdään rennolla otteella! :laughing025

On. Kp 14 ja o+, ja eiku tjottaamaan, eiku siis tyynyä pyllyn alle ja kintut kattoon, punaviinikaupoille ja mitä näitä nyt oli :taunt014

Joo meillä ei kans mies tiedä että testailen, eikä millon on otolliset päivät paitsi mun käytöksestä :grin täällä sama kp ja tupladigin ovisplussa, liuskakin jo aika vahva! Ja gyne ennusteli ovista huomiselle joten aika varmalla pohjalla ollaan :hilarious: aikaistunut taas ovis edellisistä kierroista, joten epäilen että nyt vasta alkaa kroppa kunnolla toimia. Jospa tämä tietäisi hyvää ja vaikka alkuvuoden puolella tuottaisi tulosta! :rolleyes:

Onnea!! Jännä se digi mutta tosiaan onhan noin alussa silläkin väliä millon testin tekee :) selkeitä plussia on kuitenki nää muut niin tuskin nyt voi väärässä olla!

Joo meillä ei kans mies tiedä että testailen, eikä millon on otolliset päivät paitsi mun käytöksestä :grin täällä sama kp ja tupladigin ovisplussa, liuskakin jo aika vahva! Ja gyne ennusteli ovista huomiselle joten aika varmalla pohjalla ollaan :hilarious: aikaistunut taas ovis edellisistä kierroista, joten epäilen että nyt vasta alkaa kroppa kunnolla toimia. Jospa tämä tietäisi hyvää ja vaikka alkuvuoden puolella tuottaisi tulosta! :rolleyes:
mä en testaile, mut en kans puhu mitään kierron ajankohdista miehelle (paitsi silloin kun menkat nyppii) mutta luulen että käytöksestä on aika selvästi luettavissa oviksen lähestyminen :laughing001 kiva kun sulla on ovis aikaistunut! meistä tuleekin ehkä oviskaimat, gyne ennusti mullekin ovista la-su akselille ja tänään oli pieni droppi lämmöissä :)

Ihmemaanlapsella näkyy tosi selkeästi! Nyt vauvaliimaa! Onnea :Heartred

ja minä en normaalisti siis nää yhtään mitään testeissä :hilarious:

mullakin mies tietää että käyn täällä ja kirjoittelen. Tietää myös testaukset ja lohduttaa kyllä jos näkee että menee negatesti tunteisiin.

täällä kp20/?? ja flo ennustaa ovista kahden viikon päähän (jos kierto 46pv) Melkein 2vkoa takana gelee+maca+vitex+donaferty kuurilla ja iho ainakin näyttää tykänneen. Tai sitten on vaan sellainen kierron vaihe ettei kuki niin pahasti. toiveet on korkealla että näillä nyt edes lyhenisi kierto, plussaukseen en jotenkin usko. Testaan silti varmaan joskus kp28 paikkeilla kun en malta olla testaamatta :hilarious:.

Onnea Ihmemaanlapsi!!! Paljon tarrasukkia, että pieni pysyy kyydissä :love7

Mies on jo aiemmin naureskellut sitä, että tietää kyllä koska ovis lähenee, kun peittoa heilutellaan ahkeraan :hilarious: Joskus kysynytkin, että oonko tehnyt jonkun testin :hilarious: Ei kyllä tiedä missä mittakaavassa testailen tai tänne kirjoittelen, olen aavistuksen yrittänyt piilottaa sitä puolta :angelic:

ON: kp16/31, ovistesti edelleen ihan blankko. Alkaa ärsyttää tämä oviksen odottelu :sour: Toivon todella, että saisin ovisplussan piakkoin.

Takaisin