Raskaaksi 2021

Jesjes, mies jonka ei koskaan tee mieli aamusta seksiä suostu äsken! Lapselle vähän muumikeksejä ja lastenohjelmia pyörimään, pikasesti suihkuun ja talletus hoidettu!Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart kohta lähtee töihin ni ois menny iltaan asti muuten. Voittajafiilis nytCat With Tears Of Joy on kyl aika hyvät ovishimot itellä et nyt ei voi kun pitää peukkuja ja toivoo parastaBeaming Face With Smiling Eyes
 
Viel omanapaa sen verran et kaikki sovellukset on ennustanu vast 5-7 päivää myöhemmin ovista aiemminki. Et jos oisin kierron mitan mukaan alkanu tekee ovistestejä ni ois menny kyl eilinen ihan ohi.
 
Mahtuuko tänne vielä mukaan yksi kuumeilija. Beaming Face With Smiling EyesMulla taustalla syyskuussa todettu kohdunulkoinen raskaus, joka valitettavasti päättyi oikean munajohtimen poistoon. Meillä on 5/20 syntynyt esikoistyttö ja varsinaisesti ei olla tähän asti yritetty (5/21 vasta käynnistyi kierto). Toinen ollut kyllä haaveissa, mutta tämä ilmeisesti jo heinäkuussa alkanut raskaus oli siis tuollainen suruun päättynyt iloinen yllätys. Mulla tuli vielä ”menkatkin” ja tosiaan tajusin vasta niin myöhään olevani raskaana, että sen takia päättyi koko homma tosi ikävästi.

Nyt iski sitten päälle kova vauvakuume ja yritys lähti käyntiin viime kierrosta. Tänään alkoi ilmeisesti menkat, mutta toiveikkaana uuteen kiertoon. Täytynee kuitenkin tehdä testi, kun nuo kohdunulkoisen valemenkat kummittelevat mielessä.
 
Viel omanapaa sen verran et kaikki sovellukset on ennustanu vast 5-7 päivää myöhemmin ovista aiemminki. Et jos oisin kierron mitan mukaan alkanu tekee ovistestejä ni ois menny kyl eilinen ihan ohi.

Onpa hyvä, että testailit ajoissa. Mulla edellisessä hyvin päättyneessä raskaudessa kävi niin, että ovis olikin ollut aiemmin ja olin ihan pettynyt, kun aloin testailla ja testi oli negaa. Epäilin jo, että alkaa kierto sekoilla, kun siihen asti oli ollut tosi säännöllinen pillerien lopetuksen jälkeen. Mutta onneksi oli osunut tallettelut kohdilleen ja menkkojen sijaan pärähtikin plussa. Toivottavasti myös sinulla tämä poikkeuskierto olisi juuri se erityisen hedelmällinen Beaming Face With Smiling Eyes
 
Onpa hyvä, että testailit ajoissa. Mulla edellisessä hyvin päättyneessä raskaudessa kävi niin, että ovis olikin ollut aiemmin ja olin ihan pettynyt, kun aloin testailla ja testi oli negaa. Epäilin jo, että alkaa kierto sekoilla, kun siihen asti oli ollut tosi säännöllinen pillerien lopetuksen jälkeen. Mutta onneksi oli osunut tallettelut kohdilleen ja menkkojen sijaan pärähtikin plussa. Toivottavasti myös sinulla tämä poikkeuskierto olisi juuri se erityisen hedelmällinen Beaming Face With Smiling Eyes
Jep, onneks tuli se fiilis et kannattaa ajoissa ja joku vinkkas tosiaan ettei se testi välttämättä rt tavoin vahvistu vaan saattaa pärähtää kerralla plussaksi!
Kiva kuulla että teillä käynyt noin :)
Nyt plussatuulta kaikille :Heartred
 
Dpo 4 tähän päivään asti ( dpo 7 siis tänään menossa ) ollut kovia vatsakipuja ja tooodella kiristävää tunnetta alavatsalla. Menkkojenkin pitäisi alkaa vasta noin viikon päästä. Ei muistaakseni aikaisemmissa kierroissa mitään vastaavaa, mutta kemiallisessa taisi olla jos en aivan väärin muista. Nyt on kramppaillut ihan urakalla. Tänäänkin piti töissä istua hetkeksi kun tuntui että jalat lähtee alta. Voiko olla normaalia? Anguished Face

Siis mullakin oli eilen kovia vatsakramppeja, siis ihan tosi kovia kuukautiskipuja ja seksi sattui ihan saakelisti. Tuntui ihan supistuskivuilta..
Mulla on ovikset tosi kipeitä ja aloin mut miettiä et voiko olla mahdollista että olisi ollut vasta nyt ovis. Laskujen mukaan dpo6-7 tänään.
 
Mikä teidän mielipide on tähän :

Mulla on neljä päivää ollut kaikki testit suht samanlaisia, mielestäni tummia.
Tänään (neljäs testi päivä) myös testi täyttää aika tummalta, kuinka monta päivää testi oikein voi näyttää tuollaista? Vai onkohan mun ovis vasta tulossa. Anguished Face
Nyt on kp 21/33, kierto saattaa kyllä itselläni joskus vaihdella.
Outoja alavatsan tuntemuksia oli kp18-kp20, ellen sitten kuvitellut niitä.


Vasemmalla kuvia testeistä 14.10-16.10.

Oikealla tämän päivän 17.10

https://ibb.co/qN0qmGf
 
Siis mullakin oli eilen kovia vatsakramppeja, siis ihan tosi kovia kuukautiskipuja ja seksi sattui ihan saakelisti. Tuntui ihan supistuskivuilta..
Mulla on ovikset tosi kipeitä ja aloin mut miettiä et voiko olla mahdollista että olisi ollut vasta nyt ovis. Laskujen mukaan dpo6-7 tänään.
Mä sain kyllä oviksen kiinni kp12-13. Näkyi kiinteä hymynaama digitaalisessa ovistestissä. Eikä limoista voinut erehtyä.Beaming Face With Smiling Eyes Nyt dpo 8 ja r-testit näyttää negaa/viivanpaikkoja. Lämmöt dippasi tänään melkein asteen verran. Kiinnittymisdippi? En tiedä voiko olla kiinnittymiseen viittaavia kipuja,mutta tuskin ne kivut useamman päivän kestää..? Hämmentävää.. Huomenna ensikäynti klinikalle ja aattelin että olisi ihanaa saada plussa testiin ettei hoitoja tarvitsisi aloittaa. Taitaa jäädä plussat tulematta tästäkin kierrosta.
 
Siis mullakin oli eilen kovia vatsakramppeja, siis ihan tosi kovia kuukautiskipuja ja seksi sattui ihan saakelisti. Tuntui ihan supistuskivuilta..
Mulla on ovikset tosi kipeitä ja aloin mut miettiä et voiko olla mahdollista että olisi ollut vasta nyt ovis. Laskujen mukaan dpo6-7 tänään.

Tikutitko ovulaatiota? :) Jos tikutit niin voisiko nämä kivut olla kiinnittymisestä johtuvaa?

Mikä teidän mielipide on tähän :

Mulla on neljä päivää ollut kaikki testit suht samanlaisia, mielestäni tummia.
Tänään (neljäs testi päivä) myös testi täyttää aika tummalta, kuinka monta päivää testi oikein voi näyttää tuollaista? Vai onkohan mun ovis vasta tulossa. Anguished Face
Nyt on kp 21/33, kierto saattaa kyllä itselläni joskus vaihdella.
Outoja alavatsan tuntemuksia oli kp18-kp20, ellen sitten kuvitellut niitä.


Vasemmalla kuvia testeistä 14.10-16.10.

Oikealla tämän päivän 17.10

https://ibb.co/qN0qmGf

On kyllä pitkään tummat viivat, jos ovulaatiosta on kyse.
Itselläni ei ainakaan lh piikki näy noin pitkään.
Oletko varmistanut raskaustestillä? Jos se onkin hcg mikä ovulaatiotesteissä näkyy? Beaming Face With Smiling Eyes


Mä sain kyllä oviksen kiinni kp12-13. Näkyi kiinteä hymynaama digitaalisessa ovistestissä. Eikä limoista voinut erehtyä.Beaming Face With Smiling Eyes Nyt dpo 8 ja r-testit näyttää negaa/viivanpaikkoja. Lämmöt dippasi tänään melkein asteen verran. Kiinnittymisdippi? En tiedä voiko olla kiinnittymiseen viittaavia kipuja,mutta tuskin ne kivut useamman päivän kestää..? Hämmentävää.. Huomenna ensikäynti klinikalle ja aattelin että olisi ihanaa saada plussa testiin ettei hoitoja tarvitsisi aloittaa. Taitaa jäädä plussat tulematta tästäkin kierrosta.

Olen ymmärtänyt, että se kiinnittyminen on useamman päivän prosessi. Joten kivut ja lämpöjen dippaus kuulostaa todella lupaavalta. :)
 
Mahtuuko tänne vielä mukaan yksi kuumeilija. Beaming Face With Smiling EyesMulla taustalla syyskuussa todettu kohdunulkoinen raskaus, joka valitettavasti päättyi oikean munajohtimen poistoon. Meillä on 5/20 syntynyt esikoistyttö ja varsinaisesti ei olla tähän asti yritetty (5/21 vasta käynnistyi kierto). Toinen ollut kyllä haaveissa, mutta tämä ilmeisesti jo heinäkuussa alkanut raskaus oli siis tuollainen suruun päättynyt iloinen yllätys. Mulla tuli vielä ”menkatkin” ja tosiaan tajusin vasta niin myöhään olevani raskaana, että sen takia päättyi koko homma tosi ikävästi.

Nyt iski sitten päälle kova vauvakuume ja yritys lähti käyntiin viime kierrosta. Tänään alkoi ilmeisesti menkat, mutta toiveikkaana uuteen kiertoon. Täytynee kuitenkin tehdä testi, kun nuo kohdunulkoisen valemenkat kummittelevat mielessä.

Tervetuloa joukkoon! ☺️

Ja suuret pahoittelut keskenmenosta. :sorry: :Heartred
 
Kieltämättä tuntuu vähän oudolta että noin kauan näkyy suht tummia viivoja.. Ehkä ei tässä kierrossa sitten tapahdukkaan ovista tai joku häiriö meneillään Beaming Face With Smiling Eyes Tai sitten mun ovis on vaan myöhässä.
Pitää varmaan alkaa ostamaan digi testejä kun noista liuskoista olen niin epävarma..

Clearbluella näyttää olevan kahta digi ovistestiä, oletteko käyttäneet? Kumpi olisi parempi?
 
Mikä teidän mielipide on tähän :

Mulla on neljä päivää ollut kaikki testit suht samanlaisia, mielestäni tummia.
Tänään (neljäs testi päivä) myös testi täyttää aika tummalta, kuinka monta päivää testi oikein voi näyttää tuollaista? Vai onkohan mun ovis vasta tulossa. Anguished Face
Nyt on kp 21/33, kierto saattaa kyllä itselläni joskus vaihdella.
Outoja alavatsan tuntemuksia oli kp18-kp20, ellen sitten kuvitellut niitä.


Vasemmalla kuvia testeistä 14.10-16.10.

Oikealla tämän päivän 17.10

https://ibb.co/qN0qmGf
Miusta tämän päivänen on plussa, näyttää samalta ku miulla eilen :)
 
Mulla loppui ovistikut ennen aikojaan ja aloin miettimään onko mun järkeä niitä tähän kiertoon enää ostaakaan, kun ollaan pupuiltu tässä joka päivä kp8 alkaen (ovistestit näyttäneet tähän asti negaa)…? Jatketaan ainakin koko ensi viikko samoin. Nyt kp12. Periaatteessa voishan sitä ihan mielenkiinnostakin vaan ostaa. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Muokattu viimeksi:
Miusta tämän päivänen on plussa, näyttää samalta ku miulla eilen :)

No kun mustakin tämän päivän testi oli aika tumma, vaikka edellis päivien testit olleet myös. Beaming Face With Smiling Eyes
Ehkä ovis sitten on vasta tulossa, kun mun kierrot voi heitellä välilläBeating Heart
Tässä kierrossa en ole huomannut kyllä limoja, mutta ei mulla yleensä mitenkään ihmeellisesti olekkaan, kaipa se ovulaatio voi olla ilman sen ihmeellisempiä limoja :D
Aktia ollut onneksi 14.10 asti päivittäin, jos sitten tänäänkin vielä varmuuden vuoksi Beaming Face With Smiling Eyes

Tuossa toi alin on tämän päiväinen(kuvassa olevat testit kp18-kp21), kyllä se aika tummalta vaikuttaaAstonished Face-

https://ibb.co/s1fht9y

s1fht9y
 
Onko teillä kokemusta clearblue ovistesteistä? Kumpaa suosittelisit pinkkiä vai lilaa?Baby Medium Light Skin Tone

Kun ekoja kertoja tikutin ovulaatiota niin käytin niitä liiloja. Koska ne alkavat näyttää vilkkuvaa hymynaamaa, kun ovulaatio on lähenemässä ja pysyvä hymy tulee sitten, kun on o+.
Vaaleanpunaiset taas näyttää tyhjää ympyrää siihen asti, että tulee o+ ja sillon tulee pysyvä hymy suoraan.

Clearblue taitaa itse mainostaa, että liilalla näkee neljä hedelmällisintä päivää ja vaaleanpunaisella kaksi hedelmällisintä päivää.

Itse, kun olen oppinut kuumeilun aikana tuntemaan oman kierron ja oireet ja kierto on tarkka niin käytän nykyään vain vaaleanpunaisia. :)

Jos vähänkin kierto heittelee tai ei vielä niin tunnista oireita niin kannattaa alkuun kokeilla niitä liiloja. Ovat vähän hintavempia tosin.

Jotkut tekevät niin, että käyttävät halvempia liuska testejä ja varmistavat sitten vaaleanpunaisella liuskalla sen o+:san. :)

Toivottavasti ei ollut sekavasti selitetty. Cat With Tears Of Joy
 
Kun ekoja kertoja tikutin ovulaatiota niin käytin niitä liiloja. Koska ne alkavat näyttää vilkkuvaa hymynaamaa, kun ovulaatio on lähenemässä ja pysyvä hymy tulee sitten, kun on o+.
Vaaleanpunaiset taas näyttää tyhjää ympyrää siihen asti, että tulee o+ ja sillon tulee pysyvä hymy suoraan.

Clearblue taitaa itse mainostaa, että liilalla näkee neljä hedelmällisintä päivää ja vaaleanpunaisella kaksi hedelmällisintä päivää.

Itse, kun olen oppinut kuumeilun aikana tuntemaan oman kierron ja oireet ja kierto on tarkka niin käytän nykyään vain vaaleanpunaisia. :)

Jos vähänkin kierto heittelee tai ei vielä niin tunnista oireita niin kannattaa alkuun kokeilla niitä liiloja. Ovat vähän hintavempia tosin.

Jotkut tekevät niin, että käyttävät halvempia liuska testejä ja varmistavat sitten vaaleanpunaisella liuskalla sen o+:san. :)

Toivottavasti ei ollut sekavasti selitetty. Cat With Tears Of Joy


Kiitos vastauksesta, ei ollut ollenkaan sekava!Beating Heart
Olinkin vähän jo kallistunut liilojen puolelle kun siinä näkee ne neljä hedelmällisintä päivää. Jotkut olivat vaan kirjoittaneet että vilkkuva hymiö ollut todella monia päiviä (jopa 7-9), mistähän moinen sitten johtuu Anguished Face-

Tällä hetkellä ollut käytössä vain liuskoja, niiden kanssa tuntuu etten saa mitään järkevää vastausta, kun nytkin neljättä päivää kaikki ovat olleet samanlaisia.Cat With Tears Of Joy Ja kun tosiaan se kiertokin heittelee välillä niin ehkä se digi versio voisi tässä kohtaa olla parempi mulle!
Just luin myös sylki ovulaatiotestistä, sellainen kiinnostaa myös mutta tiedä sitten onko kuinka luotettava.Astonished Face
 
Kiitos vastauksesta, ei ollut ollenkaan sekava!Beating Heart
Olinkin vähän jo kallistunut liilojen puolelle kun siinä näkee ne neljä hedelmällisintä päivää. Jotkut olivat vaan kirjoittaneet että vilkkuva hymiö ollut todella monia päiviä (jopa 7-9), mistähän moinen sitten johtuu Anguished Face-

Tällä hetkellä ollut käytössä vain liuskoja, niiden kanssa tuntuu etten saa mitään järkevää vastausta, kun nytkin neljättä päivää kaikki ovat olleet samanlaisia.Cat With Tears Of Joy Ja kun tosiaan se kiertokin heittelee välillä niin ehkä se digi versio voisi tässä kohtaa olla parempi mulle!
Just luin myös sylki ovulaatiotestistä, sellainen kiinnostaa myös mutta tiedä sitten onko kuinka luotettava.Astonished Face

Siinä ohjeessa lukee selkeä ohje kierron pituuden mukaan, että mikä kiertopäivä kannattaa aloittaa testaaminen ja jos tulee yli 9 vilkkuvaa päivää niin kannattaa lopettaa testaaminen siinä kierrossa siihen.
Laitan pari kuvakaappausta clearbluen sivuilta, jos ne havainnollistaa.
Tosiaan todella yksilöllistä. :) Itselläni vain hyviä, selkeitä ja opettavaisia kokemuksia niistä.

Sylki ovulaatiotesteistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta muistaakseni juuri tässä ketjussa oli niistä jonkun aikaa sitten keskustelua ja taisi olla enemmän huonoja kokemuksia.
 

Liitteet

  • Screenshot_20211017_191619_com.android.chrome_edit_341281682624486.jpg
    Screenshot_20211017_191619_com.android.chrome_edit_341281682624486.jpg
    141.2 KB · Katsottu: 45
  • Screenshot_20211017_191658_com.android.chrome_edit_341295456267713.jpg
    Screenshot_20211017_191658_com.android.chrome_edit_341295456267713.jpg
    260.1 KB · Katsottu: 47
Siinä ohjeessa lukee selkeä ohje kierron pituuden mukaan, että mikä kiertopäivä kannattaa aloittaa testaaminen ja jos tulee yli 9 vilkkuvaa päivää niin kannattaa lopettaa testaaminen siinä kierrossa siihen.
Laitan pari kuvakaappausta clearbluen sivuilta, jos ne havainnollistaa.
Tosiaan todella yksilöllistä. :) Itselläni vain hyviä, selkeitä ja opettavaisia kokemuksia niistä.

Sylki ovulaatiotesteistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta muistaakseni juuri tässä ketjussa oli niistä jonkun aikaa sitten keskustelua ja taisi olla enemmän huonoja kokemuksia.

Kiitos paljon! Ihanaa kun täältä saa selkeitä vastauksia ja vertaistukea Beating Heart
Pitääkin heti laittaa tilaukseen sitten nuo clearblue testit, saahan sitten ensi kierrolla niitä testata jos tällä kertaa ei tärppää Beaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top