Raskaaksi 2021

Mie sain 2 rokotteen vajaa viikkoa ennen ovulaatiota (jonka mielestäni sain tikkuun näkyvillekin), saapa nähdä mitä tapahtuu.. vai tapahtuuko yhtään mitään.
 
Dpo 10 (tai jotain) ja sain r-testiin hailuran haamun. Pregcheckin testi ja saman paketin toinen testi ei viime nega kierrossa antanut edes viivanpaikkaa, joten tulkitsen tän haamuksi. En innostu nyt tässä kohtaa lainkaan, katsotaan viikonloppuna alkaako menkat. Rinnat ei ole yhtä kipeät kuin viimeksi raskaana ollessa, joten epäilyttää voiko siellä kasvaa joku.. Ja sit vielä sekin, että kasvaako edes oikeassa paikassa ja löytyykö syke. Tämähän on ihan kamala projekti, kun pelkoja toisen perään Anxious Face With Sweat
 
Dpo 10 (tai jotain) ja sain r-testiin hailuran haamun. Pregcheckin testi ja saman paketin toinen testi ei viime nega kierrossa antanut edes viivanpaikkaa, joten tulkitsen tän haamuksi. En innostu nyt tässä kohtaa lainkaan, katsotaan viikonloppuna alkaako menkat. Rinnat ei ole yhtä kipeät kuin viimeksi raskaana ollessa, joten epäilyttää voiko siellä kasvaa joku.. Ja sit vielä sekin, että kasvaako edes oikeassa paikassa ja löytyykö syke. Tämähän on ihan kamala projekti, kun pelkoja toisen perään Anxious Face With Sweat

Itse olen aina käyttänyt noita precheckin testejä eikä ikinä ole antanut viivan paikkaa tai väärää positiivista, joten jännän äärellä nyt olet
 
Jes! Juuri ovislimat bongattu, luulin jo ettei tulekaan. Kp17 ja voi olla ettei tänään enää ehditä tallettelemaan :sad001 tallettelut tehty viimeksi toissayönä.. Tallettelut kp11, kp13, kp15 ja juuri heti alkuyöstä kp16.

Edellisessä raskaudessa plussa tuli kyllä pelkällä kp7, kp9, kp11 ja kp15 talletteluilla. Oletan ovulaation olleen silloin kp15, muistiinpanoa ei ole kuitenkaan siitä ylhäällä.

Olispa ihanaa päästä nyt tekemään neidin 1v syntymäpäivänä positiivinen testi!
 
Mulla pitäis P.C. -sovelluksen mukaan olla huomenna ovis, vaan mitä näyttää testit.. ei niin mitään. Vasen eiliseltä kp14, oikea tänään aamulla. En ole limojakaan bongaillut. Onko mitään järkeä tehdä heti illalla uusi vai odottelenko ennemmin vaan huomiseen?Anxious Face With Sweat-
 

Liitteet

  • 2D3B5C5E-8EEE-4ECE-9B53-B9D4CB169384.jpeg
    2D3B5C5E-8EEE-4ECE-9B53-B9D4CB169384.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 65
20211020_121052.jpg

Dpo 11. En malttanu odotella testaamista huomiselle, vaan tein herkän testin 2h pidätyksellä. Joku viivanpaikka tai haamun esiäidin kissan kaima siinä näkyy. Livenä näyttää vielä tummemmalle kuin kuvassa. Suhtaudun kuitenkin hyvin varauksella näihin herkkiin testeihin, koska olen saanut vastaavanlaisia haamuja ja viivanpaikkoja näillä aikaisemminkin..
Alavatsaa nipistelee välillä, etenkin liikkuessa ja lämmöt oli melko korkealla aamulla kun mittasin. Seuraavat päivät kertoo ollakko vai eikö olla. Anguished Face
 
Muokattu viimeksi:
Mulla pitäis P.C. -sovelluksen mukaan olla huomenna ovis, vaan mitä näyttää testit.. ei niin mitään. Vasen eiliseltä kp14, oikea tänään aamulla. En ole limojakaan bongaillut. Onko mitään järkeä tehdä heti illalla uusi vai odottelenko ennemmin vaan huomiseen?Anxious Face With Sweat-
Jos on testejä ni tee illalla että huomenna, jos ei ni huomenna :) voihan ovis viivästyä, liikaa kannata niitä arvioituja kattoa. Miulla ois menny ohi jos oisin sovelluksen arviota jääny oottamaan :)
 
Jos on testejä ni tee illalla että huomenna, jos ei ni huomenna :) voihan ovis viivästyä, liikaa kannata niitä arvioituja kattoa. Miulla ois menny ohi jos oisin sovelluksen arviota jääny oottamaan :)

No juu, eipä nuo sovellukset heitä kuin omat automaattiset arvionsa.

Tikuttelen illalla vielä. Saas nähdä, liekö menny ohi koko ovis Anguished Face-
 
Mulla pitäis P.C. -sovelluksen mukaan olla huomenna ovis, vaan mitä näyttää testit.. ei niin mitään. Vasen eiliseltä kp14, oikea tänään aamulla. En ole limojakaan bongaillut. Onko mitään järkeä tehdä heti illalla uusi vai odottelenko ennemmin vaan huomiseen?Anxious Face With Sweat-



kannatan huomista Clapping Hands Mulla oli sama tilanne eilen, testasin eilen kaks kertaa ja ihan yhtä tyhjää näytti. Confounded Face Heitin jo toiveet roskiin tän kierron suhteen kun lääkäri sano että viimeistään tiistaina pitäis munasolun irrota. No tänään sitten jo 15 ja niin hyvä ovis+ tikkuun että!
 
View attachment 107443
Dpo 11. En malttanu odotella testaamista huomiselle, vaan tein herkän testin 2h pidätyksellä. Joku viivanpaikka tai haamun esiäidin kissan kaima siinä näkyy. Livenä näyttää vielä tummemmalle kuin kuvassa. Suhtaudun kuitenkin hyvin varauksella näihin herkkiin testeihin, koska olen saanut vastaavanlaisia haamuja ja viivanpaikkoja näillä aikaisemminkin..
Alavatsaa nipistelee välillä, etenkin liikkuessa ja lämmöt oli melko korkealla aamulla kun mittasin. Seuraavat päivät kertoo ollakko vai eikö olla. Anguished Face


Kyllähän siellä jotain kurkkii, vahvistumisia viivalle! Clapping Hands
 
kannatan huomista Clapping Hands Mulla oli sama tilanne eilen, testasin eilen kaks kertaa ja ihan yhtä tyhjää näytti. Confounded Face Heitin jo toiveet roskiin tän kierron suhteen kun lääkäri sano että viimeistään tiistaina pitäis munasolun irrota. No tänään sitten jo 15 ja niin hyvä ovis+ tikkuun että!

Tein nyt illalla ja oli viiva vaan haalistunut! Voi perse Anxious Face With Sweat Noh huomiseen menee. Tosin jos ovis on ollut aikaisemmin niin talletukset on ainakin tehty huolella. Beaming Face With Smiling Eyes
 
20211021_075244.jpg
Dpo12 ja samanlainen viiva pilkistää testistä. Ei ole oikein vahvistunu eilisestä. Onkohan huono enne? Anguished Face
 
Muokattu viimeksi:
View attachment 107465 Dpo12 ja samanlainen viiva pilkistää testistä. Ei ole oikein vahvistunu eilisestä. Onkohan huono enne? Anguished Face

Minusta tuo jo selkeämpi. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Odota pari päivää ja tee uusi testi. Voi olla että sinulla ei nouse hcg niin nopeaan tai dpo on alhaisempi tai sitten niinkin minulla, eli ei ikinä mitään leffaviivoja tullut ja kaikki mennyt hyvin Beating Heart
 
Kp16 ja oletettu ovispäivä. Nämon kyllä aivan yhtä tyhjän kanssa nämä halpistikut. Eilen illalla kovia alavatsanippailuja ja tänään tahmeaa vuotoa, muttei limoja. Hulluksihan tässä tulee Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
 

Liitteet

  • 04B24B27-2492-465D-A138-92A986BD8BA6.jpeg
    04B24B27-2492-465D-A138-92A986BD8BA6.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 66
Takaisin
Top