Raskaaksi 2021

Testeissä on eroja ja myös ihmisissä :) joillakin vahvenee pikkuhiljaa tasaisesti sinne o+ saakka, joillakin haalenee testit vielä juuri ennen o+ Ja joillakin saattaa olla haalea viiva ihan jatkuvasti ennenkö pärähtää o+ kirkuvana :) itselläni oli kaikkea näitä sekasinsa Beaming Face With Smiling Eyes Paras on kuitenkin, että ei vertaile omiaan muihin. Oviksen metsästysonnea ja toivotaan viivoja myös siihen toiseen testiin piinapäivien päätteeksi Beating Heart
Okei hyvä tietää ettei välttämättä vahvistu vaan saattaa sit tulla se plussa yllättäen! Kiitos neuvoista <3

Kirjoittelen tänne palstalle nyt ensimmäistä kertaa. Esikoinen 11/20 eikä ehkäisyä ole synnytyksen jälkeen aloitettu ollenkaan. Toiveissa pienellä ikäerolla sisarus. Ovista oon kytännyt nyt muutaman kuukauden ja luullut sen olleen, kun selkeät ovislimat tulleet. Imetyksen vuoksi kierto ei käynnistynyt ennen kuin vasta nyt kuun alussa. Nyt kp12 ja kova yritys päällä! Jännittää kovasti ja olo on toiveikas. Esikoinen sai alkunsa toisesta yrityskierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Kierrot ei ollut ihan selkeät, mutta nopeasti tärppäsi. Toivottavasti nytkin.

Kaikille onnea ja tarrasukkia

Mulla menossa ehkä dpo4-5.
Jotenkin vahva fiilis, ettei plussaa tule vielä pitkään aikaan.. Oon taipuvainen pessimistisyyteen, mutta tää on niin kovin raastava ajatus ettei lasta enää minulle suotaisi. Yksin kuumeilen ja toivon, mies on vaan sillä "tulee jos tulee" ajatuksella mukana. Asuisin lapsen kanssa kahden ainakin aluksi käytännön syistä, ja olen varautunut ajatukseen että olisin lähes yksinhuoltaja lapselle.
Onko täällä muita kenen tilanne ei ole se tavallisin tai ihanteellisin?

Tänään kp10 ja tikuttelu aloitettu malttamattomana jo kp8. Voimistuuko tuo viiva vai näänkö omiani taas Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• 8A258448-14BB-4051-B5BA-DD1FB59E7C74.jpeg
    8A258448-14BB-4051-B5BA-DD1FB59E7C74.jpeg
    958.9 KB · Katsottu: 134
Mulla menossa ehkä dpo4-5.
Jotenkin vahva fiilis, ettei plussaa tule vielä pitkään aikaan.. Oon taipuvainen pessimistisyyteen, mutta tää on niin kovin raastava ajatus ettei lasta enää minulle suotaisi. Yksin kuumeilen ja toivon, mies on vaan sillä "tulee jos tulee" ajatuksella mukana. Asuisin lapsen kanssa kahden ainakin aluksi käytännön syistä, ja olen varautunut ajatukseen että olisin lähes yksinhuoltaja lapselle.
Onko täällä muita kenen tilanne ei ole se tavallisin tai ihanteellisin?

Tietääkö miehesi että sinä haluat vielä lapsen/lapsia?
Varmasti täältä foorumeilta löytyy samassakin tilanteessa oleviaBeating Heart

Täällä yritetään kuumeisesti vauvaa ja nyt olisikin kiva jos saisi kuulla muiden kokemuksia!
Tällä hetkellä menossa kp19, kierto vaihtelee mutta yleensä se on noin 33-34 päivää.
Tämän päivän ovulaatiotesti näytti plussaa mielestäni (ehkä), laitan alemmas linkin mistä testin kuva näkyy, kertokaa ihmeessä oma mielipide onko positiivinen vai kuvittelenko vaan.Beaming Face With Smiling Eyes
Kp18 tuntui vähän menkkamaista kipua toisella puolella alavatsaa sama jatkunut välillä tänään, nivusissa samalla puolella outoa tunnetta/kipua. Eilen ja tänään aamulla ollut jonkin verran huono olo, voisikohan liittyä ovikseen, kellään tietoa siitä?
Ajattelin ensin että tämän kierron ovis varmaan mennyt jo ohi kun aloin vasta kp17-kp18 välisenä yönä tikuttamaan, silloin jo tosin testiin tuli melkein yhtä tumma viiva kontrollin kanssa. Ehkä sitten ovis olisikin ihan lähellä.Beating Heart
Lähinnä mietityttää tuo tämän päivän ovis testi, onko positiivinen?
Tähän loppuun pakko vielä hysteerisenä kysyä onko asennolla väliä raskauden yrittämisessä? Tällä hetkellä meillä toimii parhaiten nainen päällä asento, mutta aktin jälkeen aloin miettimään että valuuko kaikki tavara saman tien ulos?Anguished Face-
Olen aktin jälkeen koittanut suht nopeasti mennä jalat kohti kattoa asentoon, tiedä sitten onko siitäkään mitään apua..

Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia ovis tuntemuksista, tikkutelusta tai muusta asiaan liittyvästä :)

Kuva tämän päivän testistä :

https://ibb.co/61ny2Sk

^ plussalta näyttää omaan silmään :) itsellä ainakin ovisoireisiin kuuluu huono olo ja ripuli. (sori, jos on TMI Beaming Face With Smiling Eyes) joskus myös selkeät oviskivut jommalla kummalla puolella lyhyen aikaa. oviksen jälkeen sit tärinäkipua alamahalla. ja asennolla ei ole väliä, eikä edes sillä vaikka kävis pesulla heti. kyllä ne simpat löytää oikeaan paikkaan ja hyvinkin nopeasti.

^ plussalta näyttää omaan silmään :) itsellä ainakin ovisoireisiin kuuluu huono olo ja ripuli. (sori, jos on TMI Beaming Face With Smiling Eyes) joskus myös selkeät oviskivut jommalla kummalla puolella lyhyen aikaa. oviksen jälkeen sit tärinäkipua alamahalla. ja asennolla ei ole väliä, eikä edes sillä vaikka kävis pesulla heti. kyllä ne simpat löytää oikeaan paikkaan ja hyvinkin nopeasti.

Kiitos vastauksesta!Beating Heart Itsellä ollut myös vatsa aika löysällä pari päivää josko sekin sitten yksi oire!
Plussalta minustakin näytti, mutta välillä tuntuu että ei enää osaa erottaa kun kauan tuijottaa Beaming Face With Smiling Eyes
Mietin myös itse että kai nyt edes yksi simppa löytää perille oli asento mikä tahansa, välillä vaan tuntuu että kaikki valahtaa heti pois ja iskee hirveä epäusko voiko edes raskautua Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä yritetään kuumeisesti vauvaa ja nyt olisikin kiva jos saisi kuulla muiden kokemuksia!
Tällä hetkellä menossa kp19, kierto vaihtelee mutta yleensä se on noin 33-34 päivää.
Tämän päivän ovulaatiotesti näytti plussaa mielestäni (ehkä), laitan alemmas linkin mistä testin kuva näkyy, kertokaa ihmeessä oma mielipide onko positiivinen vai kuvittelenko vaan.Beaming Face With Smiling Eyes
Kp18 tuntui vähän menkkamaista kipua toisella puolella alavatsaa sama jatkunut välillä tänään, nivusissa samalla puolella outoa tunnetta/kipua. Eilen ja tänään aamulla ollut jonkin verran huono olo, voisikohan liittyä ovikseen, kellään tietoa siitä?
Ajattelin ensin että tämän kierron ovis varmaan mennyt jo ohi kun aloin vasta kp17-kp18 välisenä yönä tikuttamaan, silloin jo tosin testiin tuli melkein yhtä tumma viiva kontrollin kanssa. Ehkä sitten ovis olisikin ihan lähellä.Beating Heart
Tähän loppuun pakko vielä hysteerisenä kysyä onko asennolla väliä raskauden yrittämisessä? Tällä hetkellä meillä toimii parhaiten nainen päällä asento, mutta aktin jälkeen aloin miettimään että valuuko kaikki tavara saman tien ulos?Anguished Face-
Olen aktin jälkeen koittanut suht nopeasti mennä jalat kohti kattoa asentoon, tiedä sitten onko siitäkään mitään apua..

Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia ovis tuntemuksista, tikkutelusta tai muusta asiaan liittyvästä :)

Komppaan move88:sia.
Mielestäni aivan selvä plussa! Eli ei kuin hyödyntämään. :thumright

Pahoinvointi ja myös tuo vatsa löysällä on joillakin vahvakin oire.

Itselläni ennakoi myös limat ja sitten on nippailuja ja monesti tunnen myös ovulaation aika kovanakin hetkellisenä kipuna. Yleensä o+:an seuraavana päivänä. :)

Hassua miten vauvakuumeilun aikana on oppinut tuntemaan oman kehonsa, kiertonsa ja oireet todella hyvin. :)

Välillä kuulee väitteitä, että asennolla olisi väliä tai että jalkoja koholla pitämisestä olisi hyötyä, mutta monet asiantuntijat ne kumoaa. Siittiöt siitä ampasee todella nopeasti matkaamaan oikeaan suuntaan ja vaikka sitten siemennestettä valuu ulos niin on ne uimarit jo matkalla.

Tietääkö miehesi että sinä haluat vielä lapsen/lapsia?
Varmasti täältä foorumeilta löytyy samassakin tilanteessa oleviaBeating Heart

Juu tietää, ei varmasti ole jäänyt epäselväksi ja asiasta on käyty keskusteluja Beaming Face With Smiling Eyes
Kiirehän tässä ei pitäisi olla mihinkään, mutta vauvakuume on silti kova. Mikään varsinainen yrittäminen ei muutenkaan ole mahdollista kun mies on usein poissa just oviksen aikaan.

Hei vaan! Olen jo hetken seuraillut keskusteluja ja nyt tuli fiilis, että jotain on pakko kirjoitella. Meillä ensimmäisen yk3 menossa ja vaikka yritän ajatella, että vasta hetki ollaan yritetty niin on tää raastavaa. Edellisessä kierrossa uskoin tärpänneen, koska oli erinäisiä oireita, mutta ei. Menkat ja ovikset on vielä pillereiden jäljiltä kivasti sekaisin, että en nyt edes tiedä, milloin seuraavien menkkojen oikeastaan pitäisi tulla. Nyt dpo 4-5.

Tietääkö joku, pitääkö se väite paikkaansa, että samalla henkilöllä luteaalivaihe olisi aina suurinpiirtein saman pituinen? Eli vaikka kierto heittäisi häränpyllyä, niin jos tunnistaa oviksen, voiko siitä päätellä myös kierron pituuden?

Ihan selvä + :)
Ja sen verran vielä lisään että asennolla ei tosiaan mitään merkitystä ole raskautumisen kannalta, kuten sanottu.

.

Tietääkö joku, pitääkö se väite paikkaansa, että samalla henkilöllä luteaalivaihe olisi aina suurinpiirtein saman pituinen? Eli vaikka kierto heittäisi häränpyllyä, niin jos tunnistaa oviksen, voiko siitä päätellä myös kierron pituuden?

Juuri näin (pl. Kaikki kiertohäiriöt, lähiaikoina lopetettu hormonaalinen ehkäisy, eli voi mennä useampi kierto pillereiden jälkeen, että luteaali vakiintuu, raskauden jälkeen luteaali voi muuttua jne)

Itselläni ovulaation ajankohta on vaihdellut paljonkin, kp 13 - 25 ja luteaali 9 päivää, joten kierrot olleet 22 - 34.

Sieltähän se tiputtelu alkoi tänään dpo 9 :( Miten tämä nyt menee jatkanko taas terolutit loppuun, eli vielä kolmisen päivää, jolloin taas tiputtelee ja sitten alkaa kunnon vuoto vai voinkohan lopettaa nämä nyt tähän ja antaa menkkojen vaan tulla, kun selkeästi nyt ei tässäkään kierrossa tärpännyt, eikä Teroluteista ollut mitään apua.

Turhauttaa ja surettaa tosi paljon, vaikka odotuksia ei ollutkaan paljoa tälle kiertoa.

Mä tänne aikaisemmin tänään jo kirjoittelinkin ja laitin linkkiä ovistesti kuvaan, kun en voinut uskoa että olisi plussa.
Jostain syystä teki mieli testata vielä uudestaan ja aika hyvännäköinen viiva testiin ilmestyi mielestäni (vaikka edelleen tuntuu että epäilen). Varmaan tummin viiva mitä olen hetkeen ovistestissä nähnyt.Beaming Face With Smiling Eyes
Alavatsalla tuntuu edelleen välillä outoa tunnetta kuten eilenkin, välillä vähän samanlaista tunnetta kun ennen menkkojen alkua.
Kai tässä pitää oikeasti uskoa että ovis tapahtuu.Beating Heart
Olo jotenkin todella jännittynyt, mutta toiveikas.

Klo 22.00 tehty testi :

https://ibb.co/PcR0qDq

Mä tänne aikaisemmin tänään jo kirjoittelinkin ja laitin linkkiä ovistesti kuvaan, kun en voinut uskoa että olisi plussa.
Jostain syystä teki mieli testata vielä uudestaan ja aika hyvännäköinen viiva testiin ilmestyi mielestäni (vaikka edelleen tuntuu että epäilen). Varmaan tummin viiva mitä olen hetkeen ovistestissä nähnyt.Beaming Face With Smiling Eyes
Alavatsalla tuntuu edelleen välillä outoa tunnetta kuten eilenkin, välillä vähän samanlaista tunnetta kun ennen menkkojen alkua.

Klo 22.00 tehty testi :

Hienot ovis viivat sulla tikussa, pidetään peukut pystyssä että tärppäis! Clapping Hands

Klo 22.00 tehty testi :

Ai että +++ ! :)
Samanlaisia viivoja odotellessa :)

Mulla oli tänään letrojen seuranta ultra. Oikealla oli jo 16mm folli kasvamassa, lääkäri meinas että ennen tiistaita irtoaisi. Clapping Hands Ovistestailutkin sai alottaa. On tää vaan jotenki niin mahtavaa kun tietää että vihdoin on mahdollisuus tärpätäkkin kun saadaan niitä munasoluja kasvamaan Beating Heart

Takaisin