Raskaaksi 2021

Kiitos vastauksesta, ei ollut ollenkaan sekava!Beating Heart
Olinkin vähän jo kallistunut liilojen puolelle kun siinä näkee ne neljä hedelmällisintä päivää. Jotkut olivat vaan kirjoittaneet että vilkkuva hymiö ollut todella monia päiviä (jopa 7-9), mistähän moinen sitten johtuu Anguished Face-

Tällä hetkellä ollut käytössä vain liuskoja, niiden kanssa tuntuu etten saa mitään järkevää vastausta, kun nytkin neljättä päivää kaikki ovat olleet samanlaisia.Cat With Tears Of Joy Ja kun tosiaan se kiertokin heittelee välillä niin ehkä se digi versio voisi tässä kohtaa olla parempi mulle!
Just luin myös sylki ovulaatiotestistä, sellainen kiinnostaa myös mutta tiedä sitten onko kuinka luotettava.Astonished Face

Mulla on ollut käytössä maybebaby sylkiovistesti. Toiminut yllättävän hyvin, vaikka tosiaan osalla kuulemma ei toimi ollenkaan. Beaming Face With Smiling Eyes Mä alkuun käytin sitä kierron verran ihan päivittäin ja nyt olen testaillut oviksen aikaan. Mulla näyttää siis selvää ”saniaiskuviota” oviksen aikoihin, olen pari kertaa varmistanut tikuttamalla. Teen sylkitestin aina aamulla heti heräämisen jälkeen, koska sitä ennen pitää olla 3h syömättä ja juomatta.
 
Mulla on ollut käytössä maybebaby sylkiovistesti. Toiminut yllättävän hyvin, vaikka tosiaan osalla kuulemma ei toimi ollenkaan. Beaming Face With Smiling Eyes Mä alkuun käytin sitä kierron verran ihan päivittäin ja nyt olen testaillut oviksen aikaan. Mulla näyttää siis selvää ”saniaiskuviota” oviksen aikoihin, olen pari kertaa varmistanut tikuttamalla. Teen sylkitestin aina aamulla heti heräämisen jälkeen, koska sitä ennen pitää olla 3h syömättä ja juomatta.

Kiitos vastauksesta Beating Heart
Mua kyllä kiinnostaisi koittaa tuota sylkiovistestiä, mutta varmaan yksilöllistä kellä sitten toimii. Mikähän vaikuttais siihen ettei toimisi?
 
meidän klinikka suosittelee cb pinkkiä, niin sitä oon käyttänyt nyt yli puoli vuotta. itselle toimii hyvin, ja seuraan kyllä myös niitä viivoja, vaikka paketissa se kielletäänkin Beaming Face With Smiling Eyes siitä viivasta voi (ainakin kierron tai parin kokeilemisen jälkeen) vähän päätellä jo senkin, milloin liila versio vilkuttaisi hymynaamaa.
 
Kp35, menkkakivut on löytäneet jo pari päivää sitten tiensä paikalle, mutta menkkoja ei näy. Nyt siis kaksi päivää jo myöhässä ja alkaa turhauttaaa.. Testi oli nega eli menkat ne sieltä tekee (hitaasti) tuloaan Angry Face Miten ihmeessä sitä osaa ottaa seuraavan kierron rennosti, kun jos siitä ei tärppiä käy niin lääkäri kirjoittaa lähetettä lapsettomuuspolille Anguished Face Sori omanapailu ja negailu, alkaa vaan olla niin pettynyt kun mitään ei tapahdu, eikä oo merkkiäkään siitä että olisi onnistumassa :sad001
 
Eikä, tuo se vasta persiistä onki jos tietää että tää kierto oli tässä vaikkei menkkoja vielä näy Confounded Face Sympatiahalaus Beating Heart

Mulla Dpo 7 ja voisin syödä ihan koko ajan ja ihan kaiken.. ei nyt silti innostuta ettei taas petytä.
 
Kiitos vastauksesta Beating Heart
Mua kyllä kiinnostaisi koittaa tuota sylkiovistestiä, mutta varmaan yksilöllistä kellä sitten toimii. Mikähän vaikuttais siihen ettei toimisi?

En itseasiassa tiedä, että voikohan jotenkin syljessä olla eroja vai mistä johtuuBeaming Face With Smiling Eyes mutta tosiaan tota joutui kyllä vähän opettelemaan, että millainen määrä sylkeä sopiva jne. Olen todennut parhaimmaksi ottaa aamulla näytteen kielen alta. Ei tuo tietenkään niin tarkka ole kuin nuo tikkutestit, mutta antaa kyllä suuntaa hyvin siitä, että milloin ovis suunnilleen on.
 
Kp35, menkkakivut on löytäneet jo pari päivää sitten tiensä paikalle, mutta menkkoja ei näy. Nyt siis kaksi päivää jo myöhässä ja alkaa turhauttaaa.. Testi oli nega eli menkat ne sieltä tekee (hitaasti) tuloaan Angry Face Miten ihmeessä sitä osaa ottaa seuraavan kierron rennosti, kun jos siitä ei tärppiä käy niin lääkäri kirjoittaa lähetettä lapsettomuuspolille Anguished Face Sori omanapailu ja negailu, alkaa vaan olla niin pettynyt kun mitään ei tapahdu, eikä oo merkkiäkään siitä että olisi onnistumassa :sad001

Itsellä oli sellainen positiivinen jännitys ja odotus ennen ensikäyntiä. Vaikka ei ensikäynti välttämättä tuo helpostusta oloon ja ajatuksiin, vaan ennemminkin lisää kysymyksiä ja epäröintiä, niin näin jälkikäteen ajateltuna oli kuitenkin helpottavaa ajatella että nyt saadaan apuja vihdoin ja päästään edes jollain tasolla eteenpäin.


Täällä kaikki hyvin, rakenneultrassa käyty ja pienellä oli kaikki hyvinBeating Heart
Yli puolivälin ollaan, ja aina vain jaksan ihmetellä ja hämmästellä, että meille tosiaan tulee oma vauva vuosien yrityksen jälkeen kiitos IVF hoitojen ;_;
 
Alavatsan kipuilut vähentyneet, mutta ajoittain kiristelee. Pelkään että vatsan tuntemukset viittaa taas pissatulehdukseen, niitä ollut tiheästi viime kuukausina.. Nyt ei kyllä oireet ole ihan samanlaiset kuin aiemmin.
Aika matelee, en ole päättänyt vielä testaanko vai odotanko sunnuntaina menkkoja alkavaksi..
Tänään ehkä dpo 9.
 
Verandan kanssa ollaan sit samoilla piinapäivillä, meinasin lauantaina tehdä testin jos en ensviikkoon malta tai jos menkat viikon vaihtuessa alkaa ennen testausta.. iiks, mihin taas se mun alkukierron rauhallisuus ja järkevyys katosi? Beaming Face With Smiling Eyes Ei vois sanoo että mitään oireita olis edes kuviteltavaksi mut vähän hiipii sellain varovainen toiveikkuus Beating Heart jäitä hattuun!
 
Verandan kanssa ollaan sit samoilla piinapäivillä, meinasin lauantaina tehdä testin jos en ensviikkoon malta tai jos menkat viikon vaihtuessa alkaa ennen testausta.. iiks, mihin taas se mun alkukierron rauhallisuus ja järkevyys katosi? Beaming Face With Smiling Eyes Ei vois sanoo että mitään oireita olis edes kuviteltavaksi mut vähän hiipii sellain varovainen toiveikkuus Beating Heart jäitä hattuun!

Mitä oireita sulla on? Ja mikä sun tausta on, onko miten pitkä yritys taustalla? Beating HeartToivotaan meille paljon plussia! Clapping Hands
 
Oisko mullekin vertaistukea, kp14 ja ovista odottelen saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä Beaming Face With Smiling Eyes Miten tässä aina käy niin että mitä pidemmälle kiertoa mennään niin sitä hullummaksi vaan tulee Beaming Face With Smiling EyesAnger Symbol-
 
Dpo10 ja nää mun kuukautismaiset kivut vaan voimistuneet ( ollu siis dpo 4 saakka )..Anxious Face With Sweat Kokoajan tunne että menkat alkais aivan just,mut viel ois 3-4 päivää ennen tädin tuloa. Testissä näkyi onneton varjo/viivanpaikka käännellessä ja väännellessä. Varmaan parin päivän päästä uutta testiä kehiin. Confused Face
 
Täällä menossa kp23, voisi olla ehkä dpo6 (silloin tullut ovistestiin tumma viiva). Tänään alkoi toisella puolella alavatsaa outo kipu/tunne, punertavaa tuhrua pyyhkiessä tullut pari kertaa.

Nyt sellainen fiilis että kierto taas aivan sekaisin, ja menkat tulossa ennen aikojaan. Confounded Face
Ei ole kyllä koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa jos nyt alkaisi menkat.
 
Oisko ollu kiinnittymistä..?

Sormet ja varpaat ristiin kaikille niin ovis- ja tärppiplussien kanssa! Beating Heart


Mitä oireita sulla on? Ja mikä sun tausta on, onko miten pitkä yritys taustalla? Beating HeartToivotaan meille paljon plussia! Clapping Hands

Tänään on turvottanut muttei tässä kierrossa juuri muuta tuntemusta näillä dpo-päivillä.. jonain päivänä vähän nippas jossain mahassa, mutta aivan täysin saattoi olla myös joku ruoka-aines joka vaan haki paikkaansa suolen mutkassa Beaming Face With Smiling Eyes

Tänään siis dpo 8 ja yk 9 menossa.
 
Itsellä oli sellainen positiivinen jännitys ja odotus ennen ensikäyntiä. Vaikka ei ensikäynti välttämättä tuo helpostusta oloon ja ajatuksiin, vaan ennemminkin lisää kysymyksiä ja epäröintiä, niin näin jälkikäteen ajateltuna oli kuitenkin helpottavaa ajatella että nyt saadaan apuja vihdoin ja päästään edes jollain tasolla eteenpäin.


Täällä kaikki hyvin, rakenneultrassa käyty ja pienellä oli kaikki hyvinBeating Heart
Yli puolivälin ollaan, ja aina vain jaksan ihmetellä ja hämmästellä, että meille tosiaan tulee oma vauva vuosien yrityksen jälkeen kiitos IVF hoitojen ;_;

Kiitos paljon tästä viestistä Beating Heart Onneksi on lääketiede kehittynyt niin valtavasti ja tekin saitte sitä kautta apua, ja kaikki on mennyt hyvin Beating Heart Onnea ja valtvasti tsemppiä loppuraskauteen Blue Heart

On: Siis onkohan taas koronarokote voinut pistää kierron sekaisin.. en keksi muutakaan syytä. Nyt dpo 17, testit negaa ja menkkoja ei kuulu. Ovis siis bongattu tikuilla ja omilla tuntemuksilla.. Eikös luteaalivaihe ole 12-16 päivää niin voiko mikään muu selittää tätä kun toinen koronapiikki, jonka sain neljä päivää oviksen jälkeen.. Astonished Face
 
Kiitos paljon tästä viestistä Beating Heart Onneksi on lääketiede kehittynyt niin valtavasti ja tekin saitte sitä kautta apua, ja kaikki on mennyt hyvin Beating Heart Onnea ja valtvasti tsemppiä loppuraskauteen Blue Heart

On: Siis onkohan taas koronarokote voinut pistää kierron sekaisin.. en keksi muutakaan syytä. Nyt dpo 17, testit negaa ja menkkoja ei kuulu. Ovis siis bongattu tikuilla ja omilla tuntemuksilla.. Eikös luteaalivaihe ole 12-16 päivää niin voiko mikään muu selittää tätä kun toinen koronapiikki, jonka sain neljä päivää oviksen jälkeen.. Astonished Face

Tästä on ollut puhetta että rokote voi aiheuttaa kuukautiskiertoon häikkää. Mulla on tehoste ottamatta, enkä ota sitä nyt yrityksen aikana. Saa nähdä otanko mahdollisen raskauden aikanakaan…
 
Tästä on ollut puhetta että rokote voi aiheuttaa kuukautiskiertoon häikkää. Mulla on tehoste ottamatta, enkä ota sitä nyt yrityksen aikana. Saa nähdä otanko mahdollisen raskauden aikanakaan…


Jep, mulla meni heti ekasta kierto pitkäksi :sad001 Nyt näyttäis tekevän saman. Mä en viitsinyt odotella rokotteen kanssa, kun raskautuminen muutenkin ottanut aikansa, tiedä kauanko tässä vielä yritetään ennen kuin tärppää :sad001 Nooh toivotaan että tasaantuu itsestään :s
 
Takaisin
Top