Vai taitaako tää olla hailakampi, kuin sinun
Hmm. Paha sanoa? Varmaan aika samanmoisen? Tää oli noin minuutin kastamisesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vai taitaako tää olla hailakampi, kuin sinun
Hmm. Paha sanoa? Varmaan aika samanmoisen? Tää oli noin minuutin kastamisesta
onko sulla minkä mittanen kierto ollu sitten?ON
Kuvassa on ylempänä one stepin ovulaatiotesti ja alempana rfsu. Oliskohan rfsu jo pian positiivinen
On tuo one stepkin hiukan tummentunu.
Maanantaista lähtien on juilinu vasemmalle puolen.
Nyt kp 13. En tiedä, et mahtaisko mulla jäädä luteaalivaihe lyhyehköksi. Tainnu olla sitä vikaa siitä lähtien, kun pillerit oon lopettanut.
onko sulla minkä mittanen kierto ollu sitten?
Mulla oli vahvempi pc jolla sain raskaana 1-2. Luulen, että testasit vaan liian aikaisin. Toivotaan näin. Oliks sulla mikä dpo?
View attachment 98306
Tämmönen avattuna.
Ehkä siinä syy. Dpo 12 mulla digi tehty. Ehkä olis dpo 11 tullut, jos olis tehnyt.
Ja kunnolla pc näkyi dpo 11 vasta viiva.
OK :) kyllähän sen sitten vielä pitäisi riittää. nyt ehkä selvenee se luteaalin pituus, jos tikutat itse oon aamulämmöistä vaan tulkinnut, mutta aika samanlainen kierto meillä. mulla luteaali yleensä sen 12pv ja kierto vaihdellut 24-26.23-26 päivää. En oo koskaan tikutellut, nyt vain mielenkiinnosta. Flon mukaan pitää aika paikkansa. Tai ainakin kivuista päätellen
Hitto ku oon vaihtanut puhelimen, enkä ota mitä varmuuskopioita niin en näe vanhempia kiertoja.
Muoks. Tai no ehkä luteaalivaihe on 10-12 päivää
Kiitos tästä viestistä, se nosti kyllä mielialaa!Tää on ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on vuoden aikana luteaali ollut 7-9 päivää ja silti tärppäsi. Ihan satunnaisesti 10-11 päivää ja ehkä kävi nyt vaan tuuri että viime kierto oli se pidempi sitten mutta tosiaan keskiarvo luteaalivaiheen pituudelle varmaan se 9 päivää. Vielä on toivoa!
Hei digeistä oon kuullu kahta kokemusta, toiset sanoo et näyttää hurjan aikaisin, ja toiset että näyttää tosi myöhään! Myöskin näin ilmeisesti on, että digeissä on aina viivoja, joten niitä ei kannattaisi hirveästi availla. Olet vielä tosi aikaisessa vaiheessakin! :)Aa, voisko sit olla et vaan liian aikaista. Nyt tosiaan vaan toivon et pieni on lujasti kiinni.
kun laittaa avatuista testeistä kuvat allekkain näkee jo paljaalla silmällä että testinkin eri. Merkki varmasti sama, mutta ei sama Avenan testi. Enemmän ja enemmän alkaa tuntua, että Joko tämä profiili on trolli tai sitten täytyisi vain hyväksyä se tosi asia ettei sitä plussaa tullut.
Tämä on sama testi kuin kaksi edellistä eli avaamaton One Step puikko ja avattuna kaksi valokuvaa alempana. Tämä kommentti siis sinulle joka epäilit että olisi eri testi.Tässä on viiva vai onko mulla silmissä vikaa?
Otin paremman kameran käteeni. View attachment 98262
Mä luin että voi tulla kaksi ovista ihan lähekkäin toisiaan. Se yleistyy kun ikää tulee enemmän. Siis 30+-40,näin ymmärsin.Joku lääkäri kirjoitti näin,netistä luin. En muista enää sivua.Mä jostain yritin löytää voiko tosiaan olla 2 ovulaatiota eriaikaan (muutaman päivän välillä) samassa kierrossa. Ja en päässyt puuta pidemmälle
Toiset sanoo ettei missään nimessä ole mahdollista ja toiset taas että on mahdollista mutta ovat sitten tosi lähekkäin kuten täälläkin mulle sanottiin.
Mä en vaan ymmärrä miksi ovistestit näyttäs 2 lh huippua lähipäivillä kun välissä se haalistu ja oon vielä varmistanu aina toisella testillä ettei pissa ole olluy laimeeta tai muuta.
Tässä jokin aika taaksepäin kirjoiteltiin just aiheesta :) eli LH-huippuja voi tulla kaksi, ja jälkimmäisellä ovuloi. Tämä on aika yleistäkin. Koitan etsiä sen mun viestinMä jostain yritin löytää voiko tosiaan olla 2 ovulaatiota eriaikaan (muutaman päivän välillä) samassa kierrossa. Ja en päässyt puuta pidemmälle
Toiset sanoo ettei missään nimessä ole mahdollista ja toiset taas että on mahdollista mutta ovat sitten tosi lähekkäin kuten täälläkin mulle sanottiin.
Mä en vaan ymmärrä miksi ovistestit näyttäs 2 lh huippua lähipäivillä kun välissä se haalistu ja oon vielä varmistanu aina toisella testillä ettei pissa ole olluy laimeeta tai muuta.