Raskaaksi 2021

Liitteet

  • IMG_20210114_104340.jpg
    IMG_20210114_104340.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 152
Liuskat antaa mulle iana haaleita, eilen oli dpo 16 ja siinä oli hailura kuin kuivuneella tussilla piirretty. Muut testi antaneet selvää positiivista jo viikon
 
ON
Kuvassa on ylempänä one stepin ovulaatiotesti ja alempana rfsu. Oliskohan rfsu jo pian positiivinen :rolleyes:
On tuo one stepkin hiukan tummentunu.
Maanantaista lähtien on juilinu vasemmalle puolen.
Nyt kp 13. En tiedä, et mahtaisko mulla jäädä luteaalivaihe lyhyehköksi. Tainnu olla sitä vikaa siitä lähtien, kun pillerit oon lopettanut.
onko sulla minkä mittanen kierto ollu sitten?
 
onko sulla minkä mittanen kierto ollu sitten?

23-26 päivää. En oo koskaan tikutellut, nyt vain mielenkiinnosta. Flon mukaan pitää aika paikkansa. Tai ainakin kivuista päätellen :grin
Hitto ku oon vaihtanut puhelimen, enkä ota mitä varmuuskopioita niin en näe vanhempia kiertoja.

Muoks. Tai no ehkä luteaalivaihe on 10-12 päivää
 
23-26 päivää. En oo koskaan tikutellut, nyt vain mielenkiinnosta. Flon mukaan pitää aika paikkansa. Tai ainakin kivuista päätellen :grin
Hitto ku oon vaihtanut puhelimen, enkä ota mitä varmuuskopioita niin en näe vanhempia kiertoja.

Muoks. Tai no ehkä luteaalivaihe on 10-12 päivää
OK :) kyllähän sen sitten vielä pitäisi riittää. nyt ehkä selvenee se luteaalin pituus, jos tikutat :thumleft itse oon aamulämmöistä vaan tulkinnut, mutta aika samanlainen kierto meillä. mulla luteaali yleensä sen 12pv ja kierto vaihdellut 24-26.
 
Tää on ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on vuoden aikana luteaali ollut 7-9 päivää ja silti tärppäsi. Ihan satunnaisesti 10-11 päivää ja ehkä kävi nyt vaan tuuri että viime kierto oli se pidempi sitten mutta tosiaan keskiarvo luteaalivaiheen pituudelle varmaan se 9 päivää. Vielä on toivoa!
Kiitos tästä viestistä, se nosti kyllä mielialaa! :happy:
 
Aa, voisko sit olla et vaan liian aikaista. Nyt tosiaan vaan toivon et pieni on lujasti kiinni.:sorry:
Hei digeistä oon kuullu kahta kokemusta, toiset sanoo et näyttää hurjan aikaisin, ja toiset että näyttää tosi myöhään! Myöskin näin ilmeisesti on, että digeissä on aina viivoja, joten niitä ei kannattaisi hirveästi availla. Olet vielä tosi aikaisessa vaiheessakin! :)
 
Ihmemaalapsi älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Tee digi parin päivän päästä uudelleen. Liuska näyttää jo tosi hyvältä. Ja tosissaan niinkun vispipuuro sanoi, et noita ei oikein kannata availla kun on viivoja aina siellä täällä.
 
kun laittaa avatuista testeistä kuvat allekkain näkee jo paljaalla silmällä että testinkin eri. Merkki varmasti sama, mutta ei sama Avenan testi. Enemmän ja enemmän alkaa tuntua, että Joko tämä profiili on trolli tai sitten täytyisi vain hyväksyä se tosi asia ettei sitä plussaa tullut.

Siis mitä tarkoitat? Meni yli ymmärrykseni. Ja en ole trolli.
 
Mä just aamulla mietin olisko pitänyt ostaa digi suoraan sitten kun testin tekee, en jaksa sitä viivojen kuvittelua :grin mutta. Liuskoja olis nyt kaapissa, digit kalliita... enkä edes tiedä millon testailisi. Kierto oli viimeksi sen 32 päivää mutta ovis tässä kierrossa jo kp10. Joten eikös ole aika pitkä aika odotella menkkoja? Tai siis testin nyt pitäisi ennemmin jo näyttää... tänään on dpo 9. Ja tod.näk. Kiinnittyminen olis ollut oireiden mukaan ma-ti eli dpo 6-7...

Ajattelin ensi tiistaita dpo 14, mutta mitenhän sinne asti jaksaa? Ehkä sen voimalla etten halua tietää jos näyttää haamuja vaan siksi et testaan liian aikaisin... toisaalta haluaisin katseen uuteen kiertoon jo jos oireet taas tuulesta temmattuja :meh:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli jo sikana hormoonia veressä kun digi anto vaan 2-3 viikkoa raskaana. Ei tota digia kannata tuijottaa. Joillakin se näyttää hyvin ja toisilla ei ihan kuin liuskatkin!:happy:
 
Mä jostain yritin löytää voiko tosiaan olla 2 ovulaatiota eriaikaan (muutaman päivän välillä) samassa kierrossa. Ja en päässyt puuta pidemmälle:confused:
Toiset sanoo ettei missään nimessä ole mahdollista ja toiset taas että on mahdollista mutta ovat sitten tosi lähekkäin kuten täälläkin mulle sanottiin. :rolleyes:
Mä en vaan ymmärrä miksi ovistestit näyttäs 2 lh huippua lähipäivillä kun välissä se haalistu ja oon vielä varmistanu aina toisella testillä ettei pissa ole olluy laimeeta tai muuta.
 
Huomenta päivää

Nyt kyllä meni pasmat sekaisin. Ei ole tosikaan..
Kävin Lidlissä ja ajattelin ostaa ton RFSU paketin ku on ennenki näyttäny mulla kaikki raskaudet hyvin selkeästi...
Järkytys oli suuri..Toisesta aamun pissasta tein tuon RFSUn ja oli siis melko laimeetakin.
On vahvistunut viiva huikeasti,ellei ole fiaskotesti... uskokaa tai älkää mutta vuoto loppui nyt.
En ole siis trolli,se ketä epäili jopa sitä..
Vuoto oli niukempaa kun normaalisti. Kiinnittymistipat tuli viime vko tiistaina.
Mitä ihmettä ? en voi uskoa..:wideyed::nailbiting::nailbiting:
IMG_20210114_121111-01.jpeg

Testiajan sisällä se näkyi ja huonosti taas kamera tarkensi. Mutta ei muokattu kuva.
Mä jostain yritin löytää voiko tosiaan olla 2 ovulaatiota eriaikaan (muutaman päivän välillä) samassa kierrossa. Ja en päässyt puuta pidemmälle:confused:
Toiset sanoo ettei missään nimessä ole mahdollista ja toiset taas että on mahdollista mutta ovat sitten tosi lähekkäin kuten täälläkin mulle sanottiin. :rolleyes:
Mä en vaan ymmärrä miksi ovistestit näyttäs 2 lh huippua lähipäivillä kun välissä se haalistu ja oon vielä varmistanu aina toisella testillä ettei pissa ole olluy laimeeta tai muuta.
Mä luin että voi tulla kaksi ovista ihan lähekkäin toisiaan. Se yleistyy kun ikää tulee enemmän. Siis 30+-40,näin ymmärsin.Joku lääkäri kirjoitti näin,netistä luin. En muista enää sivua.
 
Mä jostain yritin löytää voiko tosiaan olla 2 ovulaatiota eriaikaan (muutaman päivän välillä) samassa kierrossa. Ja en päässyt puuta pidemmälle:confused:
Toiset sanoo ettei missään nimessä ole mahdollista ja toiset taas että on mahdollista mutta ovat sitten tosi lähekkäin kuten täälläkin mulle sanottiin. :rolleyes:
Mä en vaan ymmärrä miksi ovistestit näyttäs 2 lh huippua lähipäivillä kun välissä se haalistu ja oon vielä varmistanu aina toisella testillä ettei pissa ole olluy laimeeta tai muuta.
Tässä jokin aika taaksepäin kirjoiteltiin just aiheesta :) eli LH-huippuja voi tulla kaksi, ja jälkimmäisellä ovuloi. Tämä on aika yleistäkin. Koitan etsiä sen mun viestin
 
Takaisin
Top