Raskaaksi 2021

Mikä teidän kokemus tuosta digitestistä, uskaltaisinkohan tehdä sen vaikka huomenna aamulla? Huomenna sit neljä päivää menkkojen alkuun jos kierto sen 27päivää tässä kierrossa. Tosiaan on heitellyt 26-28 välillä.
Mun mielestä olisit jo tänään voinut tehdä digiplussan tolla viivalla.:) Mulla tuli digillä plussa hennommalla viivalla. Tosin sun testi mulle vieras.
 
Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
Jes, ihmemaanlapsi, kyllähän tuo on ihan selkeä :)
Itsellä oli precheck tällainen tänään https://aijaa.com/Yrv2PE Eikös se näyttäisi hiukan vahvistuneen?
 
Näyttää plussalle kyllä. Onko apteekki ultra testi kyseessä? Aika selkeä viiva on. Toivotaan,että se on pysyvä.

On joo apteekin ultra. Laitan alle edellispäivän kuvat samasta testistä
 

Liitteet

  • IMG_20210114_094754.jpg
    IMG_20210114_094754.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 211
Kolmonen21 hienosti vahvistunut! Onnittelut :love017
Ihmemaanlapsi plussalta näyttää munkin silmään! Onnittelut sinnekin :love017
 
Mut siis eihän tuo edes ole se sama testi mikä edellisessä kuvassa toisella kameralla otettuna o_O anteeks, mutta ite tämmösenä "aloittelijana" vauvahaaveissa tuntuu ihan uskomattomalle lukee näitä juttuja..

kun laittaa avatuista testeistä kuvat allekkain näkee jo paljaalla silmällä että testinkin eri. Merkki varmasti sama, mutta ei sama Avenan testi. Enemmän ja enemmän alkaa tuntua, että Joko tämä profiili on trolli tai sitten täytyisi vain hyväksyä se tosi asia ettei sitä plussaa tullut.
 
On todellakin! Onnittelut!:dance011



Aivan ihana plussa-aalto täällä meneillään, onnea ihan hirveesti kaikille :Heartbigred



Itsellä ei ole aivan niin optimistinen fiilis just nyt, eilen katselin taas Flota ja mietin luteaalivaiheen pituutta ja sitä et viime yönäkin taas parin tunnin välein haettiin tissiä suuhun.. että kuinkakohan mahtaa olla mun oviksen laita :confused1 testit blankkoo vielä.. kp 15/31 tänään.
Tää on ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on vuoden aikana luteaali ollut 7-9 päivää ja silti tärppäsi. Ihan satunnaisesti 10-11 päivää ja ehkä kävi nyt vaan tuuri että viime kierto oli se pidempi sitten mutta tosiaan keskiarvo luteaalivaiheen pituudelle varmaan se 9 päivää. Vielä on toivoa!
 
kun laittaa avatuista testeistä kuvat allekkain näkee jo paljaalla silmällä että testinkin eri. Merkki varmasti sama, mutta ei sama Avenan testi. Enemmän ja enemmän alkaa tuntua, että Joko tämä profiili on trolli tai sitten täytyisi vain hyväksyä se tosi asia ettei sitä plussaa tullut.
Harmittaa vaan ku täällä oikeesti käy vaikka millaista porukkaa näitä tekstejä lukemassa ja osa varmaan nää kaikki uskookin. Jos ihminen haluaa testata ympäri kierron, ni on hänen mielenterveytensä ja rahansa. Kemiallisia raskauksia on aina tapahtunu ja tapahtuu.. Jos niistä tahtoo tietää, niin sit pitää pystyä elämään asian kanssa. Ja joo on varmaan joillakin ihmisillä menkat tulleet raskauden aikana, mutta oikeesti se on ihan tosi tosi tosi harvinaista. Ja jos ne tulis ja epäilis olevansa raskaana, niin terveyskeskus on se paikka missä asiaa tutkitaan.
 
Ihania vahvistuva viivoja näkyy, nyt vaan tarrasukkia matkaan :angelic:


ON
Kuvassa on ylempänä one stepin ovulaatiotesti ja alempana rfsu. Oliskohan rfsu jo pian positiivinen :rolleyes:
On tuo one stepkin hiukan tummentunu.
Maanantaista lähtien on juilinu vasemmalle puolen.
Nyt kp 13. En tiedä, et mahtaisko mulla jäädä luteaalivaihe lyhyehköksi. Tainnu olla sitä vikaa siitä lähtien, kun pillerit oon lopettanut.
 

Liitteet

  • 20210114_102216.jpg
    20210114_102216.jpg
    23.1 KB · Katsottu: 171
Siis onko toi Digi ihan paikkansa pitävä:sad001 nyt kyllä iski harmitus isomman kerran.
Kaikilla ei samaan tahtiin muodostu hcg joten jos sulla kuitenkin liuskat näyttää posia niin älä vielä lannistu. :) Testaa digillä uudelleen parin päivän päästä!
 
Tältä näytti avattuna. Miltä näiden negojen kuuluu näyttää? Harmittaa nyt kyllä. Voiko pc ja apteekin näyttää väärää plussaa?
 

Liitteet

  • 16106131977537453768080651340452.jpg
    16106131977537453768080651340452.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 225
Mulla tuli aika samanmoinen viiva (kp 31, normikierto 24-26) ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Ja digi sano ei raskaana ja tulkitsin sen kemialliseksi.

Mutta toivottavasti sinulla se ei olisi sitä :Heartred


Voi eiii :sad001 en enää jaksaisi yhtäkään kemiallista. Näin hyviä viivoja en ole kemiallisissa saanut. Nyt kp 23/26-28
 
Takaisin
Top