On se sama. Avasin sen kotelon.Mut siis eihän tuo edes ole se sama testi mikä edellisessä kuvassa toisella kameralla otettuna anteeks, mutta ite tämmösenä "aloittelijana" vauvahaaveissa tuntuu ihan uskomattomalle lukee näitä juttuja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se sama. Avasin sen kotelon.Mut siis eihän tuo edes ole se sama testi mikä edellisessä kuvassa toisella kameralla otettuna anteeks, mutta ite tämmösenä "aloittelijana" vauvahaaveissa tuntuu ihan uskomattomalle lukee näitä juttuja..
Okei, varmaan se toinen kamera muokkaa niin erilaisen näköiseksiOn se sama. Avasin sen kotelon.
Hei mulla oli käytössä tässä kierrossa oviksen etsimiseen clear bluen advanced. Maanantaina testi näytti pelkkää ympyrää(negaa). Eilen aamusta pysyvää hymiötä. Eli vilkkuvaa hymiötä ei väliin tullut. Ootteko laskenu dpo0 siitä päivästä, kun pysyvä hymiö ruudulla, vaiko seuraavasta?
Kiitos kaikille. Tämä kännykkä on mun uusi, mutta näyttö hajosi tästä säröille. Kyllä tässä vaan sittenkin on paljon parempi kuvanlaatu ja nopeampi kamera ja kuvanvakaimet yms.
No joo. Katselen nyt vielä viikonlopun aikana mitä tapahtuu. En silti vielä mene takuuseen. Onko tuohon testiin luottaminen? Onko kokemuksia? One Step puikkotesti. Liilalla korkilla siis Raskauskeijulta. Kokemuksia kellään siitä? Onko näyttänyt oikein plussaa vai väärin?
Tuo viiva tosiaan piirtyi heti kun testi alkoi toimia. Ja näköjään jäikin siihen eli ei haalistunut kuivuessa pois...
Edit. Ja vaikka kuvia olen pommittanut, voisin tämän vielä laittaa. Tein varmistukseksi 3h päästä tuosta Onestep liuskan(samassa tilauksessa tuli) ja se näytti tälle kuivuttuaan:
View attachment 98266
Joo kyllä näin jälkikäteen naurattaa mut silloin tosiaan eiAi kamalaa
Oisin ite varmaan suuttunut ihan kunnolla, huh mikä kommentti :
Mut kyllä mua silti vähän nauratti.. I'm sorry Mutta uskon, ettei siinä tilanteessa oo naurattanut piukuakaan
Mulla tuo testi antoi toissa kierrossa plussan mut menkat alkoi ihan ajallaanKiitos kaikille. Tämä kännykkä on mun uusi, mutta näyttö hajosi tästä säröille. Kyllä tässä vaan sittenkin on paljon parempi kuvanlaatu ja nopeampi kamera ja kuvanvakaimet yms.
No joo. Katselen nyt vielä viikonlopun aikana mitä tapahtuu. En silti vielä mene takuuseen. Onko tuohon testiin luottaminen? Onko kokemuksia? One Step puikkotesti. Liilalla korkilla siis Raskauskeijulta. Kokemuksia kellään siitä? Onko näyttänyt oikein plussaa vai väärin?
Tuo viiva tosiaan piirtyi heti kun testi alkoi toimia. Ja näköjään jäikin siihen eli ei haalistunut kuivuessa pois...
Edit. Ja vaikka kuvia olen pommittanut, voisin tämän vielä laittaa. Tein varmistukseksi 3h päästä tuosta Onestep liuskan(samassa tilauksessa tuli) ja se näytti tälle kuivuttuaan:
View attachment 98266
On todellakin! Onnittelut!Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
Hei mulla oli käytössä tässä kierrossa oviksen etsimiseen clear bluen advanced. Maanantaina testi näytti pelkkää ympyrää(negaa). Eilen aamusta pysyvää hymiötä. Eli vilkkuvaa hymiötä ei väliin tullut. Ootteko laskenu dpo0 siitä päivästä, kun pysyvä hymiö ruudulla, vaiko seuraavasta?
Näyttää plussalle kyllä. Onko apteekki ultra testi kyseessä? Aika selkeä viiva on. Toivotaan,että se on pysyvä.Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.