Raskaaksi 2021

Kiitos kaikille. Tämä kännykkä on mun uusi, mutta näyttö hajosi tästä säröille. Kyllä tässä vaan sittenkin on paljon parempi kuvanlaatu ja nopeampi kamera ja kuvanvakaimet yms.
No joo. Katselen nyt vielä viikonlopun aikana mitä tapahtuu. En silti vielä mene takuuseen. Onko tuohon testiin luottaminen? Onko kokemuksia? One Step puikkotesti. Liilalla korkilla siis Raskauskeijulta. Kokemuksia kellään siitä? Onko näyttänyt oikein plussaa vai väärin?
Tuo viiva tosiaan piirtyi heti kun testi alkoi toimia. Ja näköjään jäikin siihen eli ei haalistunut kuivuessa pois...

Edit. Ja vaikka kuvia olen pommittanut, voisin tämän vielä laittaa. Tein varmistukseksi 3h päästä tuosta Onestep liuskan(samassa tilauksessa tuli) ja se näytti tälle kuivuttuaan:
IMG_20210113_194751.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Kun mainitsin taannoin testien vahvistuvan itselläni hitaasti, niin löysinpäs koneelta kuvankin! Tässä oletettavasti edellisen onnistuneen raskauden noin 4+2 tai 4+3. Testit tilasin siis vasta, kun aihetta ilmeni ja heti saavuttua tein.

Muoks. On siis vasta parin päivän päästä kuvattu, kun digin uskalsin tehdä. Ensimmäinen taisikin olla tätä haaleanpi ja tämä vahvin puikoista.
 

Liitteet

  • BB086D17-464B-4426-8D25-CA740DFCF8A8.jpeg
    BB086D17-464B-4426-8D25-CA740DFCF8A8.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 198
Muokattu viimeksi:
Avena, sinuna tosiaan jos olet raskaana olisin huolissaan kohdunulkoisen mahdollisuudesta kun testi noin hailua eikä vahvistu normaalisti tai sitten raskaudessa jotain häikkää et mennyt kesken tai on menossa kesken. Hormoonihan tulee jäljessä virtsaan vielä vaikka olis mennyt keskenkin. Eli nyt kipin kapin sinne verikokeisiin.
 
Hei mulla oli käytössä tässä kierrossa oviksen etsimiseen clear bluen advanced. Maanantaina testi näytti pelkkää ympyrää(negaa). Eilen aamusta pysyvää hymiötä. Eli vilkkuvaa hymiötä ei väliin tullut. Ootteko laskenu dpo0 siitä päivästä, kun pysyvä hymiö ruudulla, vaiko seuraavasta?

Mä oon seuraavaksi päiväksi ajatellut dpo0, ja samoin käsittääkseni merkkaa noi sovellukset jos sinne laittaa ovisplussan, niin seuraavaksi päiväksi laskee dpo0 :)
 
Kiitos kaikille. Tämä kännykkä on mun uusi, mutta näyttö hajosi tästä säröille. Kyllä tässä vaan sittenkin on paljon parempi kuvanlaatu ja nopeampi kamera ja kuvanvakaimet yms.
No joo. Katselen nyt vielä viikonlopun aikana mitä tapahtuu. En silti vielä mene takuuseen. Onko tuohon testiin luottaminen? Onko kokemuksia? One Step puikkotesti. Liilalla korkilla siis Raskauskeijulta. Kokemuksia kellään siitä? Onko näyttänyt oikein plussaa vai väärin?
Tuo viiva tosiaan piirtyi heti kun testi alkoi toimia. Ja näköjään jäikin siihen eli ei haalistunut kuivuessa pois...

Edit. Ja vaikka kuvia olen pommittanut, voisin tämän vielä laittaa. Tein varmistukseksi 3h päästä tuosta Onestep liuskan(samassa tilauksessa tuli) ja se näytti tälle kuivuttuaan:
View attachment 98266

Siis tossa näkyy jotain, mut väärässä kohdassa ainakin omaan silmään.
Suosittelen myös soittamaan aikaa heti huomenna verikokeisiin. Saatpahan ainakin varmuuden ja sit ei oo epäselvyyttä :smiley-angelic003
 
Koitin selata viimeiset 100 viestiä tässä:shy:

Hurjasti tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

Mä olen myös ihan maani myyny oviksen aikoihin. Huomaan että ollaan menossa sinne suuntaan. Olen iloinen tissikivusta. Tosin vain toinen tissi on kipeä (se jonka esikoinen hylkäsi 4kk ikäisenä) toinen toimii maitobaarina vielä, se ei ole yhtään kipeä.

Jotenkin illat miehen kanssa menee ihan omissa jutuissa enkä tiedä miten saisin sen huijattua petipuuhiin. Viime kuussa sanoin milloin ois päivät, se ei ollu hyvä ja nyt en sitten sano mitään ja en tiiä onko sekään hyvä. Vituttaa vaan:banghead:
Olis ihanaa olla positiivinen oviksen aikaan eikä tällainen kiukutteleva takakireä monsteri:woot:

Tänään Kp10, toivon että loppuviikon aikana jotain tapahtuisi lakanoiden välissä niin olisi hyvät mahdollisuudet.
 
Ai kamalaa :hilarious::eek:
Oisin ite varmaan suuttunut ihan kunnolla, huh mikä kommentti :smiley-ashamed004:blackeye:
Mut kyllä mua silti vähän nauratti.. I'm sorry :laughing002Mutta uskon, ettei siinä tilanteessa oo naurattanut piukuakaan :meh:
Joo kyllä näin jälkikäteen naurattaa mut silloin tosiaan ei :smiley-ashamed005
 
Kiitos kaikille. Tämä kännykkä on mun uusi, mutta näyttö hajosi tästä säröille. Kyllä tässä vaan sittenkin on paljon parempi kuvanlaatu ja nopeampi kamera ja kuvanvakaimet yms.
No joo. Katselen nyt vielä viikonlopun aikana mitä tapahtuu. En silti vielä mene takuuseen. Onko tuohon testiin luottaminen? Onko kokemuksia? One Step puikkotesti. Liilalla korkilla siis Raskauskeijulta. Kokemuksia kellään siitä? Onko näyttänyt oikein plussaa vai väärin?
Tuo viiva tosiaan piirtyi heti kun testi alkoi toimia. Ja näköjään jäikin siihen eli ei haalistunut kuivuessa pois...

Edit. Ja vaikka kuvia olen pommittanut, voisin tämän vielä laittaa. Tein varmistukseksi 3h päästä tuosta Onestep liuskan(samassa tilauksessa tuli) ja se näytti tälle kuivuttuaan:
View attachment 98266
Mulla tuo testi antoi toissa kierrossa plussan mut menkat alkoi ihan ajallaan
 
@Avena1234 olen samaa mieltä Beanen kanssa, että kipin kapin verikokeisiin. Itse en ole sinun testeissä nähnyt edes haamuja, ja koska menkatkin sulla tuli, mutta koet olevasi raskaana, niin tuo Beanen mainitsema kohdun ulkoinenkin tuli mieleen. Mullakin oli itselläni normaalia niukemmat menkat nyt tässä kierrossa. On kiertoja joissa pitää alle 1,5h välein käydä vaihtamassa yli vuotava side, mutta on myös kiertoja joissa pärjään tosi kauan samalla siteellä kun vuoto niin niukkaa.
Eli on ihan normaalia, että vuotojen määrä vaihtelee.

Kun kovasti jotain tahtoo, niin kyllä mieli alkaa jossain vaiheessa tekemään tepposia, kun sitä toivottua tulosta ei tulekaan. Sitä alkaa näkemään haamuja ja viivoja siellä, missä niitä ei ole, mutta kovasti haluaa että olisi.
 
Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
 

Liitteet

  • IMG_20210114_071618.jpg
    IMG_20210114_071618.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 246
  • IMG_20210114_072726.jpg
    IMG_20210114_072726.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 235
  • IMG_20210114_072832.jpg
    IMG_20210114_072832.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 243
Niinkuin jo plussa vai ei osiossa sanoin niin ihmemaanlapsi kyllä siellä nyt vauveli on kyydissä! Onnea ja tarrasukkia. On jo aika hyvä plussa viiva ei edes haamu.:Heartbigred
 
Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
On todellakin! Onnittelut!:dance011



Aivan ihana plussa-aalto täällä meneillään, onnea ihan hirveesti kaikille :Heartbigred



Itsellä ei ole aivan niin optimistinen fiilis just nyt, eilen katselin taas Flota ja mietin luteaalivaiheen pituutta ja sitä et viime yönäkin taas parin tunnin välein haettiin tissiä suuhun.. että kuinkakohan mahtaa olla mun oviksen laita :confused1 testit blankkoo vielä.. kp 15/31 tänään.
 
Hei mulla oli käytössä tässä kierrossa oviksen etsimiseen clear bluen advanced. Maanantaina testi näytti pelkkää ympyrää(negaa). Eilen aamusta pysyvää hymiötä. Eli vilkkuvaa hymiötä ei väliin tullut. Ootteko laskenu dpo0 siitä päivästä, kun pysyvä hymiö ruudulla, vaiko seuraavasta?

sulla on siis se kaksoishormoni-testi jonka pitäisi osoittaa 4 hedelmällisintä päivää? Oon itse käyttänyt sitä ns. tavallista digitestiä jossa ei oo ollenkaan vilkkuvia naamoja, niin tuosta advanced testistä ei itsellä oo käyttökokemusta. Mutta näissä molemmissa pysyvä hymynaama merkkaa sitä että ovis tapahtuu tulevien 48 tunnin sisällä. Lapsettomuushoidoissa katsotaan että optimaalisin "talletusaika" on hymynaaman saamisesta seuraava päivä, mutta aina ovis ei tapahdu juuri silloin. Itse sain pysyvän hymyn viimekierrossa lauantaina, mutta ovis tapahtui vasta maanantaina iltapäivällä. Flo sovellus merkkaa aina oviksen seuraavaan päivään jos merkkaa sinne päivän jolloin saa hymynaaman.
 
Muokattu viimeksi:
Heips. Tuun tännekkin vähän kurkkiin jo. Meillä tosiaan esikoinen syntynyt viime helmikuussa ja mitään hormonaalista ehkäisyä ei sen jälkeen ole ollut. Keskeytetty yhdyntä ollut ehkäisynä viimeiset puoli vuotta ja nyt sitten jätettiin sekin pois ja sisarus saa tulla jos on tullakseen. Rennolla otteella koitetaan mennä ja ei haittaa vaikkei plussaa tulisikaan heti. Esikoisen "tekeminen" kesti kuitenkin aika kauan ja hän syntyi reilu 2v sen jälkeen kun lopetin pillerit. Välissä oli kohdunulkoinen raskaus ja sen jälkeen pari kk otettiin aikalisää vauvahaaveista ja mentiin keskeytetyllä yhdynnällä. Kun taas jätettiin sekin pois niin yk 10 KU:n jälkeen esikoinen tärppäsi, kokonaisuudessaan yk 12.
Nyt oon vielä huomattavasti painavampikin kuin silloin. Tässä pikkuhiljaa samalla painoa pudottelen :)
 
Onko toivoa. 5 päivää menkkoihin vielä hyvällä tuurilla. Edellispäivänä ei tullut läheskään näin selvää ja tämä tuli heti kahden min kohdalla, vahvistui vaan koko ajan.
Näyttää plussalle kyllä. Onko apteekki ultra testi kyseessä? Aika selkeä viiva on. Toivotaan,että se on pysyvä.
 
Takaisin
Top