Raskaaksi 2021

Menkkojen loppumisesta nyt 5pv ja kohdussa erikoisia pistelyitä ja tykytyksiä ja välillä tulee punertavaa tuhrua. Eipä ole aikaisemmin tällasta ollut ja vähän pelottaa oisko alkamassa kohtutulehdus tms. Flo ennustaa ovista n.5pv päähän, mut jotenkin ei oo toiveet korkealla tämänkään kierron osalta. Mut jotain positiivista, saatiin yllättäen lapsivapaa viikonloppu piiiiitkästä aikaa. Pääsee siis ainakin rentoutumaan ja viettämään laatuaikaa miehen kanssa.:happy:
 
Ok,kiitos tiedosta.
Joo arvasin että kyllästytte mun kuviini. Anteeksi vain. :sorry::oops:

Tuossa nyt tein sen herkän puikon. Ja siihen piirtyi niin paljon selvemmin punertava viivanen heti testiajalla siis. Eikä ole lähtenytkään mihinkään ko.puikosta pois. Laitoin talteen. Saan ihailla sitä huomennakin:joyful:
En uskoisi,koska kuukautiset oli mutta jos se on positiivinen pitäisi vahvistua parin päivän sisään tai tummentua. Jepulis.:grino_O

Saitko kuvaan tuota uusinta plussaa?
 
Saitko kuvaan tuota uusinta plussaa?
Vaikea kuvata tällä S9llä. Huonompaa kameraa saa etsiä (tai kuvaajaa).
Tässä on testiajan sisällä. (Kuvattu parvekkeella luonnonvalossa)
20210113_160829-01.jpeg

Eipä sitä kuvasta näekään. Te ette näe viivaa jos se ei ole tummanpunainen.
20210113_174849.jpg

Tämä saattaa silti olla myös viivanpaikkakin. Mutta se siitä.
 
Muokattu viimeksi:
Mä en kyllä näe viivaa :pompus:
Plus et viivan pitäis olla jo tosi paljon tummempi tuossa vaiheessa.
Tuostakin tulee sulle stressihormonia niin paljon kehoon, et se haraa kaikkea vastaan :rolleyes:
 
Mä en kyllä näe viivaa :pompus:
Plus et viivan pitäis olla jo tosi paljon tummempi tuossa vaiheessa.
Tuostakin tulee sulle stressihormonia niin paljon kehoon, et se haraa kaikkea vastaan :rolleyes:

Ok.
ei sitä erota kuvista kunnolla kun tää kamera nii pa...ka. Eli tuokin testi haamuilee mulle syyttä suotta. Tiedän että stressaan. Kokoajan.
No tärppiä ei sitten tullut,tuski enää tuleekaa.
 
Joskus vanhemmat ja anopit ja apit voivat olla perseestä jos kyse on raskauden yrityksestä.. Oma äitini tuki mutta appiukko oli niin perseestä.. Yritettiin esikoista 4v!! Ja hän sanoi että jos lapsi ei luomusti tuu niin niitä ei tehdä että ja jos jollain väärällä siittiöllä tulee nii ei kuulu sukuun.. :laughing025 mut voimia kaikille kauan yrittäneille tiedän tunteen!

Ai kamalaa :hilarious::eek:
Oisin ite varmaan suuttunut ihan kunnolla, huh mikä kommentti :smiley-ashamed004:blackeye:
Mut kyllä mua silti vähän nauratti.. I'm sorry :laughing002Mutta uskon, ettei siinä tilanteessa oo naurattanut piukuakaan :meh:
 
Ok.
ei sitä erota kuvista kunnolla kun tää kamera nii pa...ka. Eli tuokin testi haamuilee mulle syyttä suotta. Tiedän että stressaan. Kokoajan.
No tärppiä ei sitten tullut,tuski enää tuleekaa.

Älä nyt heitä kirvestä kaivoon :Heartred
Mutta useinhan se että heittää stressin sinne kaivoon, niin sitten tärppi käy.

Tosin itellä ei oo tärppi käyntiin, vaikken oo ressannu, mut ei oo kyllä yrittämällä yritettykään vaan tjottailtu.:angelic:
Nyt varmaan ei sit tuu mitään, kun vähän enemmän suo ajatuksia asialle :rolleyes:
 
Ei hemputti. Nyt näyttää et taas ovis tulossa? Lauantaina oli lh huippu ja haaleni ja nyt taas tasavahvat viivat uudestaa!!! Mitä hittoo?? Voiko keskenmenon jälkee tulla 2 ovista? Pienen ajan sisään?
 
Tää on ilmeisesti muokattu kuva?
Nii ku ylempänä jo sanottu, verikokeeseen kannattaa mennä ni saat varmuuden :happy:
Ei ole muokattu kuvaa,kun on eri kamera ja automaattiasetukset laitoin. Paljon kirkkaammat värit ja tarkkuus huippuluokkaa verrattuna tähän S9:ään.
 
Ei hemputti. Nyt näyttää et taas ovis tulossa? Lauantaina oli lh huippu ja haaleni ja nyt taas tasavahvat viivat uudestaa!!! Mitä hittoo?? Voiko keskenmenon jälkee tulla 2 ovista? Pienen ajan sisään?
Jos kierrossa tulee 2 ovista, niin minusta ne tulee juuri tollee et ihan parin päivän väliajalla. :wideyed::woot:
 
Ihmismieli on kummallinen; kun jotain oikein kovasti toivoo, saattaa sen nähdä totena. Aamuiset oireet saivat lisäkseen mm. turvonneen etuvarustuksen. Oireita, jotka kuopuksen kohdalla olivat juuri niitä ensioireita raskaudesta. Nyt mahaa vihloo vasemmalta kuitenkin siihen tahtiin, että eiköhän se uusi kierto sieltä odotetusti pian ala.

Toki onhan se viimeviikkoinen voinut olla oikeasti sitä kiinnittymisvuotoa. Viallisia soluja, kohdun onneton limakalvo... jossitella voisi loputtomiin, mutta mitä se auttaisi? Ei yhtään mitään! Jossittelun sijaan iloitsen pms-oireiden puuttumisesta, lumesta, villasukasta ... Sydän kaipaa yhä palavasti sitä lasta, mutta en voi koko elämää käyttää murehtimiseen vaan täytyy nauttia siitä mitä itselle on annettu. Vai onko tämä sitten jo sitä luovuttamista? Aika näyttää, mutta tää rauhallisuus on aika mahtavaa!
 
Hei mulla oli käytössä tässä kierrossa oviksen etsimiseen clear bluen advanced. Maanantaina testi näytti pelkkää ympyrää(negaa). Eilen aamusta pysyvää hymiötä. Eli vilkkuvaa hymiötä ei väliin tullut. Ootteko laskenu dpo0 siitä päivästä, kun pysyvä hymiö ruudulla, vaiko seuraavasta?
 
Takaisin
Top