Raskaaksi 2021

Kertokaapas viisaammat oviksen bongaajat.
Kun ensimmäiset limaisemmat päivät tulee, niin mikä vaihe? Ja mitä on odotettavissa seuraavaksi ja nytkö pitää alkaa petipuuhiin? Ja onko greippimehu jo myöhäistä :happy:
Riippuu varmaan tosi paljon henkilöstä, mutta itsellä limat saattaa kestää viikon maksimissaan. eli ekat limat (määrältään kyllä yleensä pienemmät) voi tulla jo 4-5 päivää ennen ovista ja mulla myös joskus jatkuu päivän, pari oviksen jälkeen. tosin oviksen tunnistus mulla siis lämpöihin perustuva, ei tikkuihin :) mutta itsellä siis greippiä menee kyllä limapäivinäkin, kun ne alkavat niin aikaisin, sitä en tiedä onko jo turhaa vai ei :grin
 
Kertokaapas viisaammat oviksen bongaajat.
Kun ensimmäiset limaisemmat päivät tulee, niin mikä vaihe? Ja mitä on odotettavissa seuraavaksi ja nytkö pitää alkaa petipuuhiin? Ja onko greippimehu jo myöhäistä :happy:
Kertoo siitä, että ovulaatio lähestyy, mut se lienee yksilöllistä, että kuinka pian se tulee :) Usein käy niin, että sitten kuivahtaa paikat kun ovulaatio on tapahtunut. Rakastelupuuhiin vaan :Heartpink Joka toinen päivä on aika hyvä. Ei kai se liian myöhäistä oo greippimehullekaan, juo jos tykkäät, jos et tykkää niin älä. :biggrin Joka tapauksessa paljon nestettä kannattaa juoda, jos seurailee limoja (mutta jos tikutat ovulaatiota niin 2-3h ennen testausta älä hirveästi juo). Vauvapölyä sinne!
 
En tiedä mutta mulla on nyt viivalasit,jotenkin tässä näen piirtyvän selvemmän punaisen viivan. Tein heti perään eri pissasta tämän 10mIU.
View attachment 98165
Sulla on jo uusi kierto menossa ja alkaa kohta olemaan sen kohdalla uusien tallettelujen aika. Mun kokemus positiivisista testeistä on, että kun se on positiivinen niin se pärähtää silmille niin ettei sitä voi olla näkemättä. Jos vielä tässä vaiheessa kiertoa sitä tulosta tarvisi etsiä kuvanmuokkauksilla ja eri vippaskonsteilla ja siihen saisi siten jonkun varjon näkyviin, niin olisiko se silti tarpeeksi? Eikös se herättäisi vain enemmän kysymyksiä. Jos se oli eilen tyhjä, se tänään tuskin on leffaviiva. Tosi isosti tsemppiä uuteen kiertoon! Seurailen jännityksellä sinua ja muitakin:)
 
Vähän niinkuin jomotteleekin alamahaa.
Viime kuussa alkoi samana kuukauden päivänä menkat ja just tällöin maanantaina, tosin illalla alkoi tuntua enemmän. Muistan sen, koska oltiin jouluostoksilla ja voivottelin miehelle ja sanoin, et huomenna vasta kipee onkin ja niinhän se oli :grin

Mulla on kyllä tosi kipeä maha oviksen aikaan. Kävelykin on välissä tuskaa o_O

Muoks. Olipa sekava teksti. Menkat alkoi siis 2.12. Ja nytkin 2.1 ja näillä kiertopäivillä oli samat oireet :angelic:
 
Vähän niinkuin jomotteleekin alamahaa.
Viime kuussa alkoi samana kuukauden päivänä menkat ja just tällöin maanantaina, tosin illalla alkoi tuntua enemmän. Muistan sen, koska oltiin jouluostoksilla ja voivottelin miehelle ja sanoin, et huomenna vasta kipee onkin ja niinhän se oli :grin

Mulla on kyllä tosi kipeä maha oviksen aikaan. Kävelykin on välissä tuskaa o_O

Muoks. Olipa sekava teksti. Menkat alkoi siis 2.12. Ja nytkin 2.1 ja näillä kiertopäivillä oli samat oireet :angelic:
Mulla on kans tosi kipeä maha ovulaation aikaan ja se on aivan palloksi turvonnut myös.:dead: Sit ovulaation jälkeen pikkuisen nännit aristaa :)
 
Mulla joskus nännit tulee kipeiksi. En tiiä mistä kuun asennosta sekin on kiinni, koska joskus taas ei tule :rolleyes:
Ja nyt tuossa kemiallisessa ei tullu. Siitäkin oon jo alkanu epäillä, et oonko kuvitellut kaiken o_O:grin et voisko se tosiaan olla mahdollista
 
En sitte jaksanukkaan odottaa torstaille, eli kp 30.. Nyt kp27, eikä ainakaan raskauskeijun onestep herkkä testi (10 mIU) anna kuin negatiivisen tuloksen. Luulisi, että näyttäisi jo jonkinlaista hailuraa, jos tärppi olis käyny:sad001oireet on kyl just semmosia, et viittaa todennäköisesti vain alkaviin menkkoihin.

Vähän on semmonen kirveen kaivoon heittänyt olo, eli voisi jo uusi kierto käynnistyä...

Oliko täällä minkälaisia kokemuksia mahdollisista plussausviikoista? Laskurin mukaan nyt voisi olla joku rv3+3, mut sekin suuntaa-antava kun ei kierron pituudesta tai ovulaatiota ole niin tarkkaa tietoa.
Ja testisuosituksiakin voi laittaa, nyt testailtu nuo onestepin herkät.
IMG_20210111_135639.jpg
 
Kertokaapas viisaammat oviksen bongaajat.
Kun ensimmäiset limaisemmat päivät tulee, niin mikä vaihe? Ja mitä on odotettavissa seuraavaksi ja nytkö pitää alkaa petipuuhiin? Ja onko greippimehu jo myöhäistä :happy:

Mulla myös limat alkaa jo 4-5 päivää ennen ovista, vasemmalta irrotessa tulee kivut niinkuin tällä hetkellä on. Oikealta irrotessa en tunnista tarkkaa päivää sillä kipuja ei ole.. Meillä säännöllisesti joka päivä oviksen aikaan ja sitä ennen ja jälkeen sitten vähän harvemmin.

Mulla nyt kp15 ja kovat oviskivut vasemmalla alavatsassa, o-testi todella lähellä plussaa. Testaan vielä myöhemmin tänään uudestaan. Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi:smiley-ashamed005
 
Täällä kp12 ja menkkatuntemuksia on, eli munasarjat siellä alkaa pikkuhiljaa heräillä taas tähän kiertoon :grin Keskiviikkona tai torstaina kp14-15 aloitan oviksen tikuttelun.

Mies kysyi eilen touhuilun jälkeen, että eiks sun pitäis nyt nostaa jalat ylös tai jotain :hilarious: Kiva että sekin on meiningissä mukana, vaikka mukamas otetaankin rennosti :grin
 
Oliko täällä minkälaisia kokemuksia mahdollisista plussausviikoista? Laskurin mukaan nyt voisi olla joku rv3+3, mut sekin suuntaa-antava kun ei kierron pituudesta tai ovulaatiota ole niin tarkkaa tietoa.
Ja testisuosituksiakin voi laittaa, nyt testailtu nuo onestepin herkät. View attachment 98171

Mä oon saanut aina hyvin heikkoja viivoja vielä odotettuna menkkojen alkamispäivänä. Harmi, kun ei oo enää kuvaa tallessa, mutta esim. viime raskaudessa 4+2 tuli niin hento viiva, että mies epäili koko viivan olemassaoloa. Useampi kemiallinenkin kun on takana niin olen vannonut etten testeihin koske ennen kuin selvästi myöhässä tai aihetta on.
 
Mä oon saanut aina hyvin heikkoja viivoja vielä odotettuna menkkojen alkamispäivänä. Harmi, kun ei oo enää kuvaa tallessa, mutta esim. viime raskaudessa 4+2 tuli niin hento viiva, että mies epäili koko viivan olemassaoloa. Useampi kemiallinenkin kun on takana niin olen vannonut etten testeihin koske ennen kuin selvästi myöhässä tai aihetta on.

Kiitos vastauksesta :) täytyypi vielä katsoa tämän viikon loppuun alkaako menkkoja näkymään ja testailla sitten uusiksi. Tosin, nyt kun on jo osaksi luovuttanut, niin pettymys ei ainakaan ole niin kova niiden tullessa:rolleyes:
 
Täällä kp12 ja menkkatuntemuksia on, eli munasarjat siellä alkaa pikkuhiljaa heräillä taas tähän kiertoon :grin Keskiviikkona tai torstaina kp14-15 aloitan oviksen tikuttelun.

Mies kysyi eilen touhuilun jälkeen, että eiks sun pitäis nyt nostaa jalat ylös tai jotain :hilarious: Kiva että sekin on meiningissä mukana, vaikka mukamas otetaankin rennosti :grin

Siis vähän aiheen ohi mutta toimiiko oikeesti tää jalkojen ylös nostaminen? Tai kuinka moni tätä tekee? Mä tein tässä kierrossa ekaa kertaa niin että jäin pupuilun jälkeen jäin aina makaamaan ja jalat kattoon. :grin
 
Siis vähän aiheen ohi mutta toimiiko oikeesti tää jalkojen ylös nostaminen? Tai kuinka moni tätä tekee? Mä tein tässä kierrossa ekaa kertaa niin että jäin pupuilun jälkeen jäin aina makaamaan ja jalat kattoon. :grin

Täällä ei oo vielä toiminut, mut teen sitä silti. :laughing002
Parempi kai niin, kuin että heti nousis ylös ja lähtis lenkille tai jotain.
 
Siis vähän aiheen ohi mutta toimiiko oikeesti tää jalkojen ylös nostaminen? Tai kuinka moni tätä tekee? Mä tein tässä kierrossa ekaa kertaa niin että jäin pupuilun jälkeen jäin aina makaamaan ja jalat kattoon. :grin
Oon mä joskus tehnyt ihan muuten vaan, mutta ei sillä siis mitään väliä ole :joyful: Siittiöt on jo kyllä matkalla kohteeseen hetimiten kun lähtölaukaus on annettu, jäi makoilemaan tai ei :grin
 
Kp12 ja talletteluja jo aloteltu :happy: Paljoa ei tuu mietittyä oireita ja oviksen tikuttelukin on jäänyt nyt taas, ei jotenkin tunnu hyvältä ajatukselta nyt :joyful: vaan foolihappo nyt käytössä, ja terot alkaa perjantaina.
Töissä perehtymistä ja vaikuttaa hyvältä, ei kummosempaa stressiä nyt oikeen mistään :smug: Poika tuli kotiin lauantaina, ihanaa kun kolmen viikon jälkeen saa taas olla pojankin kanssa :happy: ”kyllä äiti, selvä äiti, okei äiti” on nyt kummasti tulleet käyttöön, vähän kummastuttaa jo vaihtoko joku ton pojan toiseen kun isällään oli :hilarious:

Tsemppiä ja voimia jokaiselle! :happy:
 
Tervetuloa kaikki uudet :smiley-angelic003
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille <3

On:
Täällä nyt menkat viikon "myöhässä", eli pillerien jälkeen oli yhdet normi menkat ja sen jälkeen mennään jo KP 37. Ei oo vielä ikinä ollu näin pitkä kierto... Testejä tein sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa mutta negaa näytti. Ilmeisesti siis vaan jotai hormoonihäröilyä... Jos huomenna vielä testais varalta ja soittelin sit gynelle et mitä tehdään...
 
Voihan sulla siellä kummitella kemiallinen, se selittäis haamuilut
No joo,tämä on sitten ties kuinka mones kerta tätä kemiallista. Tai no tällä kertaa se on varma,että olin raskaana hetkisen aikaa kun tuli kiinnittymisvuotokin. Harmittaa juuri siksi pirusti!
Nyt menkat hiipumaan päin,enää ei ollut siteessä paljoa mitään,huhh..nyt siis kp 3. Edellispäivänä alkoivat.

Alan jo miettimään onnistuukohan tässä enää raskaus ja olisiko parempi vain luovuttaa. Ikää tulee 38v ja muutenkin mietityttää kun joka kk saa pettyä...ei tallettelutkaan onnistu noin vain,koska en asu yhdessä tulevan lapsen isän kanssa. Joten seki aiheuttaa mahdollisen ongelman tulenko koskaan raskaaksi. Tai tulin nytkin vaikka oli vain 1 rakastelu,kp 12. Ovis oli kp 15. Mutta melkein osasin varautua heti,että menee jälleen kesken. On keskenmenoja varmasti jo 5 tai 6kpl elämän aikana. Osa ollut ns.biokemiallisia,osa taas esim.5-6+ rvko:lla.
Eri asia on pysyykö se enää matkassa...kyllä saa katua myös menneitä olosuht.pakosta tehtyjä keskeytyksiä...masentaa..:sad001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kp12 ja menkkatuntemuksia on, eli munasarjat siellä alkaa pikkuhiljaa heräillä taas tähän kiertoon :grin Keskiviikkona tai torstaina kp14-15 aloitan oviksen tikuttelun.

Mies kysyi eilen touhuilun jälkeen, että eiks sun pitäis nyt nostaa jalat ylös tai jotain :hilarious: Kiva että sekin on meiningissä mukana, vaikka mukamas otetaankin rennosti :grin

Mun mies myös aina haluaa, että nostan jalat. :grin

Olen kyllä sanonut, että osaa simpat mennä eteenpäin ilman sitäkin, mutta hänen mielikseen nostan.
 
Takaisin
Top