Raskaaksi 2021

Täällä pitäis olla ovis tänään... Limat tuli jo pari päivää sitten, kipuja ollut muutaman päivän sillon tällön... Kummallista, en ole koskaan ovista tikuttanut mut ehkä nyt pitäisi alkaa harkitsemaan sitäkin, tietysti tämä täytyisi tehdä salassa koska miehen mielestä ei saa stressata, kytätä tai ajatella koko asiaa et se tulee jos tulee :confused005 miten ihmeessä mä muka siihen pystyn :laughing002 oon nyt tässä kierrossa aloittanut raudan syönnin, tuskin siitä mitään haittaa on vaikka ei mikään paha raudan puute olekaan, syön myös säännöllisesti monivitamiineja ja erikseen D vitskua ja tietysti jo pidempään ollut greippimehu:sick009 millä sen kaverin saa pysymään matkassa, mietin myös sitä vaihtoehtoa että limakalvot olisi heikot ja sen takia ei pysy siellä, millä niitä voisi kotikonstein vahvistaa? :think005
 
Olen todella pahoillani❤️

Noniinhän se sitten kuukautiset alko.:sad001 Tänne sen tikkutestin julkasin ja onnitteluja sain plussasta. Tein vielä eilen clear blue, josta tuli pregnant 1-2. Oltiin niin onnellisia, pitkän yrittämisen jälkeen. Eilinen oli kp 43.
No tänään sitten kuukautiset alko. :sorry:
 
ON: limoja tullu ja kipuillu pari pv. Flo ennustaa ovulaatiota viiden päivän päähän. Tänään talletellaan ja viikolla pariin kertaa. :happy: Nyt en ole edes ostanu testejä varastoon niin ei tuu testailtua ja piinailtua koko kiertoa ensin ovista ja sitten mahdollista raskautta :hilarious: ja ensi viikolla kaksoset täyttävät jo 7v :nailbiting: Vauvan kaipuu on niin iso että lässytän jo meidän sylikissalle ja katsonut koiranpentuja :hilarious: Mies myös haluaa koiran mutta todennäköisesti koiran hankinta menee vuoden taikka kahden päähän :happy: jos ei siihen mennessä ole raskautunut niin saan pahimman vauvakuumeen siirrettyä pentuun ja paskaralliin :grin
 
Täällä pitäis olla ovis tänään... Limat tuli jo pari päivää sitten, kipuja ollut muutaman päivän sillon tällön... Kummallista, en ole koskaan ovista tikuttanut mut ehkä nyt pitäisi alkaa harkitsemaan sitäkin, tietysti tämä täytyisi tehdä salassa koska miehen mielestä ei saa stressata, kytätä tai ajatella koko asiaa et se tulee jos tulee :confused005 miten ihmeessä mä muka siihen pystyn :laughing002 oon nyt tässä kierrossa aloittanut raudan syönnin, tuskin siitä mitään haittaa on vaikka ei mikään paha raudan puute olekaan, syön myös säännöllisesti monivitamiineja ja erikseen D vitskua ja tietysti jo pidempään ollut greippimehu:sick009 millä sen kaverin saa pysymään matkassa, mietin myös sitä vaihtoehtoa että limakalvot olisi heikot ja sen takia ei pysy siellä, millä niitä voisi kotikonstein vahvistaa? :think005

Mun mielestä ihan hyvä tikuttaa edes yks kierto, että tietää missä mennään. Itse aloin epäilemään ettei flo:n ennustus oviksesta pidä paikkaansa ja niinhän se oli. Ennustaa sen liian aikaseen, flo:n mukaan eilen ovis ja vasta tänään alkanut ovistesti tummentua kunnolla. Kahdessa muussakin kierrossa ennustanut kp13 ja tuntemukset tulleet vasta kp15-16. Aluks aattelin, että oviksen tikutus tuottaisi lisä stressiä, mutta nopeasti huomasin sen itseasiassa helpottavan asiaa:gen014
 
Mun mielestä ihan hyvä tikuttaa edes yks kierto, että tietää missä mennään. Itse aloin epäilemään ettei flo:n ennustus oviksesta pidä paikkaansa ja niinhän se oli. Ennustaa sen liian aikaseen, flo:n mukaan eilen ovis ja vasta tänään alkanut ovistesti tummentua kunnolla. Kahdessa muussakin kierrossa ennustanut kp13 ja tuntemukset tulleet vasta kp15-16. Aluks aattelin, että oviksen tikutus tuottaisi lisä stressiä, mutta nopeasti huomasin sen itseasiassa helpottavan asiaa:gen014

Sama juttu. Ovis ei ole 13 kp kuten Flo näytti. Paremminkim kp 15-16.
Meinasin jättää tälle kierrolle ostamatta ovistestit. Tilasin kuitenkin 14 kpl niitä,jotta tiedän koska kellistää mies...

Toivon välillä että nämä olisi vain valemenkat. Kauhea päähänpinttymä,kun tietää järjellä että kesken meni heti alussa. Kiinnittymisvuoto kuitenkin tuli,mutta vuoto alkoikin 4pv siitä.
Näin jopa viivan tuossa herkässä. Mutta ei voi olla...(?)
20210110_100736.jpg
 
Sama juttu. Ovis ei ole 13 kp kuten Flo näytti. Paremminkim kp 15-16.
Meinasin jättää tälle kierrolle ostamatta ovistestit. Tilasin kuitenkin 14 kpl niitä,jotta tiedän koska kellistää mies...

Toivon välillä että nämä olisi vain valemenkat. Kauhea päähänpinttymä,kun tietää järjellä että kesken meni heti alussa. Kiinnittymisvuoto kuitenkin tuli,mutta vuoto alkoikin 4pv siitä.
Näin jopa viivan tuossa herkässä. Mutta ei voi olla...(?)View attachment 98130
Ei erotu mun silmään. Laittaisin nyt kaikki testit kaappiin ja ottaisin ovistestit käyttöön taas kp 10 -> :)
 
Ei erotu mun silmään. Laittaisin nyt kaikki testit kaappiin ja ottaisin ovistestit käyttöön taas kp 10 -> :)
Joo näin aionkin tehdä. Ihanaa kun teiltä saa tsemppiä jaksamaan asian kanssa. :signs001:gen014:gen053
Tässä kohtaa oli viiva...merkkasin mustalla suur.piirt.sen viivan.
Näkeekö joku muu?
20210110_161959.jpg
 
Milloin olisi hyvä tikuttaa ovista ja suositteko te täysin ohjeita vai menettekö oman kaavan mukaan?
Minä olen nyt 1 tai 2 kierron ajan tikuttanut. On se hyvä kikka saada tietää,edes,tapahtuuko sitä. Mulla on ikää pian 38 v,siksikin olen kiinnostunut ovulaation ajankohdasta.
Viimeksi en saanut sitä kiinni. Koska viiva ehti haalenemaan ilm.yön aikana.
Nyt mietin alanko tikuttamaan kp 10 vai kp 12
Ovis on mulla ollut kp 15-16 mutta voihan se jsk tulla vaikkapa kp 11-12...siksi mietin tuhlaanko nyt testejä enemmän jos 2 kertaa päivässä tikuttaa...eli aamulla ja illalla. Sitten kun ovulaatiokivut alkaa teen heti jos mahdollista.
 
Milloin olisi hyvä tikuttaa ovista ja suositteko te täysin ohjeita vai menettekö oman kaavan mukaan?
Minä olen nyt 1 tai 2 kierron ajan tikuttanut. On se hyvä kikka saada tietää,edes,tapahtuuko sitä. Mulla on ikää pian 38 v,siksikin olen kiinnostunut ovulaation ajankohdasta.
Viimeksi en saanut sitä kiinni. Koska viiva ehti haalenemaan ilm.yön aikana.
Nyt mietin alanko tikuttamaan kp 10 vai kp 12
Ovis on mulla ollut kp 15-16 mutta voihan se jsk tulla vaikkapa kp 11-12...siksi mietin tuhlaanko nyt testejä enemmän jos 2 kertaa päivässä tikuttaa...eli aamulla ja illalla. Sitten kun ovulaatiokivut alkaa teen heti jos mahdollista.
Mä tikutan oviksen kp 10 eteenpäin, aina klo 14 aikoihin. Sit kun viivat selvästi tummat niin saatan tikuttaa vielä illalla mut ei oo välttämätöntä. Aamupissasta ei yleensä kannata testata ovista, tai riippuu vähän testistäkin. Mutta ovista bongatessa useat testailut päivässä on ihan turhia.
 
Mä tikutin viime kierrossa ovista melkein menkkojen loppumisesta alkaen, kun halusin nähdä miten viiva elää. Aiemmin oon vasta just jostain kp10 alkaen ja seuraavassa kierrossa aion aloittaa kans vasta sillon kp10. Tikutan kerran päivässä, kunnes viivat tummuu, niin 2x :grin Joskus käynyt niin, etten oo saanut lh-huippua kiinni 1x päivässä testaamisella, niin 2x päivässä varotoimenpide kun ovis lähellä.
 
A4331C9E-0ADD-4D53-9B70-EBD53C6F093D.jpeg
Milloin olisi hyvä tikuttaa ovista ja suositteko te täysin ohjeita vai menettekö oman kaavan mukaan?
Minä olen nyt 1 tai 2 kierron ajan tikuttanut. On se hyvä kikka saada tietää,edes,tapahtuuko sitä. Mulla on ikää pian 38 v,siksikin olen kiinnostunut ovulaation ajankohdasta.
Viimeksi en saanut sitä kiinni. Koska viiva ehti haalenemaan ilm.yön aikana.
Nyt mietin alanko tikuttamaan kp 10 vai kp 12
Ovis on mulla ollut kp 15-16 mutta voihan se jsk tulla vaikkapa kp 11-12...siksi mietin tuhlaanko nyt testejä enemmän jos 2 kertaa päivässä tikuttaa...eli aamulla ja illalla. Sitten kun ovulaatiokivut alkaa teen heti jos mahdollista.

Mä alotin kp10 ja ens kierrossa jos tarvii tikuttaa alotan varmaankin vasta kp12-13, koska tosiaan nyt kp14 ja nyt vasta lähtenyt vahvistumaan. Oon testannut nyt klo 16, joka päivä. Tässä eilisen ja tämän päivän.
 
Mä tuun kans tänne raskaaksi 2021 palstalle kirjoittelemaan. Toista lasta toivotaan. Meillä on 7/2019 syntynyt esikoispoika. 2020 vuoden lopussa meitä kohtasi suuri suru.Menetimme toisen lapsemme rv22 vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi. :sad001Tilanteen vakavuus selvisi vasta rakenneultrassa.Järkytys oli suuri, koska kaiken piti olla hyvin. Raskauden keskeytyksestä on nyt 2vk aikaa ja suru on kyllä loputon ja sumussa ollaan kuljettu nää päivät. Mutta ollaan päätetty että yritetään vielä ja toiveissa olisi raskautua tän vuoden aikana. Emme ota paineita ja ollaan asenteella että tulee kun on tullakseen. Kumminkin suren vielä menetystämme. Odotellaan vaan että kierto käynnistyisi ja sit saa tulla. Aloitin raskaus ajan monivitamiinin heti keskeytyksen jälkeen uudestaan (oli pieni tauko) ja rautaa syön kun hb tippu hieman runsaan verenvuodon takia. Molemmat raskauteni ovat alkanee yk1 ja en ole koskaan tikuttanut oviksia. Ajattelin et en aloita ainakaan heti tikuttelemaan, et katsotaan alkaako raskaus ilman.Yleensä olen tuntenut ovikseni aika hyvin. Koska vuosi 2020 päättyi meidän osalta niin karmealla tavalla niin toivon että tämä vuosi toisi mukanaan jotain ihanaa.
 
Mä tuun kans tänne raskaaksi 2021 palstalle kirjoittelemaan. Toista lasta toivotaan. Meillä on 7/2019 syntynyt esikoispoika. 2020 vuoden lopussa meitä kohtasi suuri suru.Menetimme toisen lapsemme rv22 vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi. :sad001Tilanteen vakavuus selvisi vasta rakenneultrassa.Järkytys oli suuri, koska kaiken piti olla hyvin. Raskauden keskeytyksestä on nyt 2vk aikaa ja suru on kyllä loputon ja sumussa ollaan kuljettu nää päivät. Mutta ollaan päätetty että yritetään vielä ja toiveissa olisi raskautua tän vuoden aikana. Emme ota paineita ja ollaan asenteella että tulee kun on tullakseen. Kumminkin suren vielä menetystämme. Odotellaan vaan että kierto käynnistyisi ja sit saa tulla. Aloitin raskaus ajan monivitamiinin heti keskeytyksen jälkeen uudestaan (oli pieni tauko) ja rautaa syön kun hb tippu hieman runsaan verenvuodon takia. Molemmat raskauteni ovat alkanee yk1 ja en ole koskaan tikuttanut oviksia. Ajattelin et en aloita ainakaan heti tikuttelemaan, et katsotaan alkaako raskaus ilman.Yleensä olen tuntenut ovikseni aika hyvin. Koska vuosi 2020 päättyi meidän osalta niin karmealla tavalla niin toivon että tämä vuosi toisi mukanaan jotain ihanaa.

Olen pahoillani keskenmenon johdosta, voimia asian käsittelyyn :Heartred Foorumilla on salainen ryhmä keskenmenon kokeneille jäsenille, mikäli haluat jutella aiheesta yksityisemmin. Löytyy tuolta enkeleiden vanhemmat osiosta. Sieltä löytyy myös tarkemmat ohjeet ryhmään liittymiseksi.
 
Mä tuun kans tänne raskaaksi 2021 palstalle kirjoittelemaan. Toista lasta toivotaan. Meillä on 7/2019 syntynyt esikoispoika. 2020 vuoden lopussa meitä kohtasi suuri suru.Menetimme toisen lapsemme rv22 vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi. :sad001Tilanteen vakavuus selvisi vasta rakenneultrassa.Järkytys oli suuri, koska kaiken piti olla hyvin. Raskauden keskeytyksestä on nyt 2vk aikaa ja suru on kyllä loputon ja sumussa ollaan kuljettu nää päivät. Mutta ollaan päätetty että yritetään vielä ja toiveissa olisi raskautua tän vuoden aikana. Emme ota paineita ja ollaan asenteella että tulee kun on tullakseen. Kumminkin suren vielä menetystämme. Odotellaan vaan että kierto käynnistyisi ja sit saa tulla. Aloitin raskaus ajan monivitamiinin heti keskeytyksen jälkeen uudestaan (oli pieni tauko) ja rautaa syön kun hb tippu hieman runsaan verenvuodon takia. Molemmat raskauteni ovat alkanee yk1 ja en ole koskaan tikuttanut oviksia. Ajattelin et en aloita ainakaan heti tikuttelemaan, et katsotaan alkaako raskaus ilman.Yleensä olen tuntenut ovikseni aika hyvin. Koska vuosi 2020 päättyi meidän osalta niin karmealla tavalla niin toivon että tämä vuosi toisi mukanaan jotain ihanaa.

Ei löydy sanoja, kovasti voimia :Heartbigred
 
Voimia kovasti menetyksen kokeneille:Heartbigred

Mä tein ovistesti ja raskaustestin samasta pisusta vielä aiemmin tänä iltana ja nyt raakaustesti oli ihan hailu lähestulkoon väritön viiva mutta ovistesti on alkanut näyttää lähestyvää ovista!
Siitä tiedän et ovistesti näyttää ovista kun oon tässä raskaustestien rinnalla tehnyt niitäkin et miltä ne näyttää kun hcg vielä kehossa. Ja nyt se on vahvistunut selkeesti ja melki tasavahvat jo. Ovislimojakin tuntuu alkavan oleen. Talleteltiinkin jo heti!:happy:
 
Mä tuun kans tänne raskaaksi 2021 palstalle kirjoittelemaan. Toista lasta toivotaan. Meillä on 7/2019 syntynyt esikoispoika. 2020 vuoden lopussa meitä kohtasi suuri suru.Menetimme toisen lapsemme rv22 vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi. :sad001Tilanteen vakavuus selvisi vasta rakenneultrassa.Järkytys oli suuri, koska kaiken piti olla hyvin. Raskauden keskeytyksestä on nyt 2vk aikaa ja suru on kyllä loputon ja sumussa ollaan kuljettu nää päivät. Mutta ollaan päätetty että yritetään vielä ja toiveissa olisi raskautua tän vuoden aikana. Emme ota paineita ja ollaan asenteella että tulee kun on tullakseen. Kumminkin suren vielä menetystämme. Odotellaan vaan että kierto käynnistyisi ja sit saa tulla. Aloitin raskaus ajan monivitamiinin heti keskeytyksen jälkeen uudestaan (oli pieni tauko) ja rautaa syön kun hb tippu hieman runsaan verenvuodon takia. Molemmat raskauteni ovat alkanee yk1 ja en ole koskaan tikuttanut oviksia. Ajattelin et en aloita ainakaan heti tikuttelemaan, et katsotaan alkaako raskaus ilman.Yleensä olen tuntenut ovikseni aika hyvin. Koska vuosi 2020 päättyi meidän osalta niin karmealla tavalla niin toivon että tämä vuosi toisi mukanaan jotain ihanaa.

Voimia raskaisiin aikoihin ❤️
 
Mä tuun kans tänne raskaaksi 2021 palstalle kirjoittelemaan. Toista lasta toivotaan. Meillä on 7/2019 syntynyt esikoispoika. 2020 vuoden lopussa meitä kohtasi suuri suru.Menetimme toisen lapsemme rv22 vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi. :sad001Tilanteen vakavuus selvisi vasta rakenneultrassa.Järkytys oli suuri, koska kaiken piti olla hyvin. Raskauden keskeytyksestä on nyt 2vk aikaa ja suru on kyllä loputon ja sumussa ollaan kuljettu nää päivät. Mutta ollaan päätetty että yritetään vielä ja toiveissa olisi raskautua tän vuoden aikana. Emme ota paineita ja ollaan asenteella että tulee kun on tullakseen. Kumminkin suren vielä menetystämme. Odotellaan vaan että kierto käynnistyisi ja sit saa tulla. Aloitin raskaus ajan monivitamiinin heti keskeytyksen jälkeen uudestaan (oli pieni tauko) ja rautaa syön kun hb tippu hieman runsaan verenvuodon takia. Molemmat raskauteni ovat alkanee yk1 ja en ole koskaan tikuttanut oviksia. Ajattelin et en aloita ainakaan heti tikuttelemaan, et katsotaan alkaako raskaus ilman.Yleensä olen tuntenut ovikseni aika hyvin. Koska vuosi 2020 päättyi meidän osalta niin karmealla tavalla niin toivon että tämä vuosi toisi mukanaan jotain ihanaa.
Olen niin pahoillani menetyksenne johdosta, voimia suureen suruun:Heartred
 
Takaisin
Top