Raskaaksi 2021

Isosti voimia sinne ja rakkautta varsinkin miehellesi!!! Kovia tunteita noi on käydä läpi:Heartbigred

Edit. Uskon kyllä että miehesi muuttaa mielensä kuiteskin. Munkin mies oli eka ehdoton biologisen lapsen saannista, mutta nyt kun meillä on pikkupoika, niin sanoi ettei sillä oikeastaan olisi edes väliä olisiko saanut alkunsa hänestä vai lahjasiittiöillä. Se rakkaus kuitenkin kumpuaa jostain ihan muualta kuin siitä onko lapsella sama perimä :happy:

Samaa mieltä kuin pingviiniemo.

Mä uskon että se alkushokki puhuu melko vahvasti lahjasoluja vastaan aina ja toivo laitetaan siihen biopsiaan. Naisellehan lahjamunasolut eivät välttämättä olisi niin iso juttu loppujen lopuksi, kun itse sen lapsen saa kantaa kuitenkin. Miehellä tilanne on vähän eri. Ihmiset onnittelevat isää, "hyvää työtä", "pistit sitten vaimon paksuksi" jne. Sosiaalinen paine on miehillä tuossa asiassa varmasti valtava. Me yritettiin vaan sivuuttaa nuo kommentit silloin. Esikoisen vauva-aikana häntä sanottiin usein isän näköiseksi. Ihmiset näkevät mitä he haluavat nähdä tai mitä uskovat näkevänsä.

Saattaahan se olla, että jos biopsiassakaan ei näy siittiöitä, niin puoliso alkaa sitten vasta tosissaan pohtia lahjasoluja. Siihen asti kaikki toivo laitetaan sen oman biologisen jälkeläisen mahdollisuuteen.

:Heartbigred

Olen itse ihan samaa mieltä, että sillä siittiöllä tai solulla ei ole kyllä yhtään mitään väliä. Ehkäpä sen mieli muuttuu vielä, kun käy siellä biopsiassa ja juttelee sen lääkärin kanssa. Rakkaus ja koti perheen tekee enemmän kuin se kenen verta tai perimää jollakin on.

Ja tuo ulkonäköasia myös. Tuntemattomat ihmiset sanovat poikiani nykyisen mieheni näköiseksi vaikka hän ei ole biologinen isä lapsille. Mutta kyllä niissä samaa näköä silti on. :wink

Kiitos vielä kaikille, olette ihania. Olo on paljon positiivisempi ja toiveikkaampi. :Heartred

Komppailen kanssa muita, et se alkushokki on aina omansa ja mieli voi toki muuttua (tai olla muuttumatta), kunhan aikaa kuluu :Heartpink Ja ulkonäköasiaan on kommentoitava, että nykyinen mieheni ja poikani kun ovat täällä jossain olleet niin on kommentoitu kuinka paljon samaa näköä heissä onkaan :king

Tiipa, pelot omalla tavallaan kuuluvat asiaan. Sekä hormonaaliset muutokset että sit kaikki muu lisää sitä helposti, eikä oo ollenkaan epänormaalia pelätä. Onnea plussasta :Heartpink

Täällä kp17/dpo3, ja muutama päivä mennyt ihan hurjaa vauhtia kun on oltu mökillä :love017 Tuntemuksiinkaan ei kerkeä kiinnittää huomiota kun ympärillä pyörii porukkaa ja poika haluaa polskia järvessä jatkuvasti. Muahan se ei haittaa, kun kasvattaisin evätkin kesäksi jos vaan voisin :happy093

Sudensylin testikornerista taas terve! laughing7

Ei tehnyt kyllä suurta eroa One Stepin ja PC:n välille, PC ehkä kauttaaltaan tummempi väreiltään, mutta samaa hailuraa näytti molemmat testit.

Vähäistä vahvistumista havaittavissa kuitenkin? :woot: En tiedä onko vaan toiveajattelua tai lumevaikutusta, mutta kroppakin tuntuis siltä, että oikeaan suuntaan ollaan menossa. Alavatsan nipistelyä, tissien turvottelua, halujakin olis... :rolleyes:

Tällainen optimismi on mulle ihan outo mielentila, mutta musta tuntuu, että parin viikon sisällä kyllä tapahtuu; joko ovis tai sitten menkat, mikä sekin on tervetullutta, kun sittenpähän ei tarvi kierron vaihetta enää arvailla.

Isoja asioita täällä. Ja taisipa vahvistunut plussakin näkyä.
Tsemppiä ja onnittelut!

Täällä meni tissit kipeäksi. Ehkä vähän myöhässä edellisiin kiertoihin, mutta kuitenkin päiviä ennen menkkoja. Pms-ketutus jäi pois, mutta kyllä olot puhuu menkkojen puolesta. Sellainen vähän tympeä olo. Ei haluta, ei jaksa hempeilyä tai läheisyyttä.
Eiköhän ne menkat ala sieltä viikon sisään.

Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin :happy:

Toivotaan, ettei vuoto ala. Kp27/30-31 vasta.

Muoks. Ja pyysin vielä miehenkin katsomaan, koska en tiedä luotanko omiin viivalaseihin :hilarious: Kyllä siinä punainen viiva näkyi hänenkin mielestään.

Liitteet

• IMG_20210606_105103.jpg
    IMG_20210606_105103.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 288
Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin :happy:

Mahtavaa!!! :Heartred Onnea todella paljon Oreo! :love017

Muoks. Ja pyysin vielä miehenkin katsomaan, koska en tiedä luotanko omiin viivalaseihin :hilarious: Kyllä siinä punainen viiva näkyi hänenkin mielestään.

Ihan selvä viiva! Paljon onnea! :love017 :love017

Vihdoinki ovistestissä plussa, jeeee! :gen053 Mahaa nippailee lupaavasti ja limoja riittää naapurillekin asti. :hilarious: Lopetin kuopuksen imetyksen melkein muutama viikko sitten, veikkaan että sillä on vaikutusta tähän kierron venymiseen.

Navenelle ja miehelle täältäkin zemppihalaukset:Heartred En tiedä miks, mutta oon jostain syystä pelännyt että kävis just noin... Ja miehellehän toi on tosi kova kolaus:Heartred Elämä on välillä niin kurjaa.... Toivottavasti löytyis joku hyvä ratkaisu asiaan:smiley-angelic001

Paljon onnea! :hello2❤️

Navenelle ja miehelle täältäkin zemppihalaukset:Heartred En tiedä miks, mutta oon jostain syystä pelännyt että kävis just noin... Ja miehellehän toi on tosi kova kolaus:Heartred Elämä on välillä niin kurjaa.... Toivottavasti löytyis joku hyvä ratkaisu asiaan:smiley-angelic001
Kiitos Hope. Itse en jotenkin edes osannut odottaa, että tuollainen voisi olla mahdollista. En koskaan tullut ajatelleeksi, että se voisi olla miehelle mahdotonta. Hassua sinänsä.

Onnea, oreo! Kyllä miehesi sokea jos ei punaista viivaa olis nähnyt!

Dpo 5-9 ja voi pojat mikä pms. Ei mulla muuta. Paitsi vittu ku vituttaa!

Onnea! :blob7 :hello2

Ovistestiviivat vahvistuneet hurjasti! :woot: Saattaisin tulkita jopa plussaksi. Ehkä vahvistuvat vielä huomiseen?

Eilisen hailuraviivoista huolimatta tallettelut aloitettu. Päätin kuunnella kroppaa tikkujen sijaan. Ihan hillittömät halut ja semmonenkin vesipuisto alakerrassa koko päivän. :hilarious: Varsinaisia limoja ei oo kuitenkaan vielä näkynyt.

Onnittelut Oreo :happy093

Täällä tylsät ja pitkät päivät nyt Kp6. En ole saanut aikaiseksi soitettua sinne yksityiselle vielä. Olen kyllä soittamassa ja varaamassa aikaa, kunhan saan vain aikaiseksi :smiley-ashamed005

Aloitin kaikki ravintolisät mitä söin silloin esikoisen aikaan. Jätin nyt greipin pois, kun niistä ei mitään hyötyä ole ollut minulla :grin Rupesin myös dieetille ja arvelin hukuttaa ajatukseni siihen :laughing002

Takaisin