Raskaaksi 2021

Ite olen 30 ohittanut jo kauan sitten ja sain ensimmäisenkin vasta n. 1.5v sitten. Ehdit hyvin tilailemaan iltatähteä myöhemminkin, ei kannata olla absolutisti kun voit tulla katumapäälle. Isommista lapsista on varmasti hyötyä ja apua vauvan hoidossa :)

Sitä en epäilekään, ja voihan se mieli muuttua. Että niin ehdoton en kuitenkaan ole, että sitä lähtisin kieltämään.
Itse vaan haluan lapset nuorena monestakin syystä, siinä tuskin mitään pahaa on :)
Jokainen määrittäköön omat rajansa itsetuntemuksensa pohjalta.
 
Viimeiseen ovistikkuun vilkkuva hymy. Tänään on ollut aivan järkyttävä päänsärky.. Voisikohan liittyä ovikseen. :smiley-angelic001
Oon vähän kahden vaiheilla, että pitäiskö tänään vielä hakea ovistikkuja kaupasta, jos saisi vielä oviksen kiinni vai mennäänkö tietämättömänä. :grin
 
Täällä tylsät päivät, nyt kp7, joten olen käynyt vain selailemassa uudet viestit. Kovasti voimia keskenmenon kokeneille. Ne jäivät nyt päällimmäisenä mieleen täältä :sad001

Tänään piti aloittaa pupuilut, mutta tiputtelee vielä pientä tuhrua. Ärsyttää oma kroppa. Mulle ei ole tällainen tuhruvuoto lainkaan tavallista. Tai niin luulin :sad001 Muutama ovistikku vielä jäljellä niin kokeilen varmaan taas tikutella lähempänä Flo:n ennustamaan ajankohtaa. Viimeksi osui aikalailla ennuste nappiin, joten en kehtaa tuhlata testejä vielä. Olen syönyt nyt joka aamu taas puolikkaan greipin, kun ei meidän kylän kaupoissa greippimehua ole, enkä sen takia ole kehdannut ajella kauemmaksi.

Eli tämän greippimehun juomisen voi lopettaa ovulaation jälkeen? Tähän kiertoon lisäsin myös enemmän monivitamiinia.
 
Ikäerosta... Meillä kolmas syntyi kun isot oli 5 ja 8. Jännäsin miten ne suhtautuu vauvaan, aivan turhaan. Tuo reilu vuosikas on kaikkien silmäterä ja sen huomiosta isot kilpailee edelleen. Ja lapsiluku piti jäädä kolmeen, ihan jo iänkin takia, mut tässä sitä neljättä kuumeilemaan. 39 täytän syksyllä.

Mä halusin alunperin kaksi lasta, mut päivä tokan syntymän jälkeen mieli muuttui. Siihen vaan kesti puoli vuosikymmentä et tulin uudelleen raskaaksi, toivoin pientä ikäeroa.

Ja tää oli vaan meidän tarina, jokainen tavallaan

Dpo 8. Ei mee tää päivä yhtään edellisiä nopeammin.
 
Kiitos! :Heartred

Tosiaan nuo vaihteli päivittäin että milloin oli mitäkin. Ja koska ne vaihteli niin paljon, niin ajattelin että varmaan vaan kuvittelen.

Ja hei nenä oli myös aamuisin tukossa, koska sekin vahvisti mun flunssa-epäilyjä. :laughing001
Toivotaan että sullekin sieltä plussa nyt sitten pärähtäis.
:love7
Kyllä ihan on hormonaalista flunssaa sitten ja sama täällä, toki olisin tyytyväinen jo kuukautisiinkin kun niitä ei ole ollut vielä hcg laskun jälkeen kun testi oli plussa vielä 2 viikkoa vuodon jälkeen.

Onneksi nyt on edes jotain tapahtunut minunkin kehossa mikä sekin on positiivista!

Ihanaa kun plussanneet jakaa oireitaan. Oliko sulla mitään vippaskonsteja käytössä tai jotain vitamiineja esimerkiksi? En aina muista näitä ku jokaisella omat jutut . Anteeksi kysymystulvani ! :rolleyes::rolleyes:
 
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl
 
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl

Kyllähän tuossa aika selkeä toinen viiva näkyy :woot:

Toivotaan, että ei olisi mikään paikka. Olisi kyllä aika tärkeä sellainen o_O
 
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl

Samaa mieltä Citrus90 kanssa. :) todella selvästi näkyy viiva. Ja törkeä on, jos vaan viivanpaikka. :shifty:
Mutta eikös tuo näytä vähän punertavankin. :wideyed: joten toivotaan vahvistumista. :smiley-bounce012
 
AAAAAAAAAAAA me saatiin vihreää valoa ja hoidot lähtee käyntiin ensi viikolla alkavasta vuodosta :smiley-bounce016

Oi vitsit, ekaa kertaa ikinä odotan että menkat alkais jopa etuajassa :hilarious:
aivan mahtavaa!!! niin hieno juttu :notworthy millaisilla hoidoilla aloitatte?

täällä tänään ensimmäinen inssi tehty ja miehen tavara oli ihan priimaa! nyt sitten vaan piinailemaan. myös julkisen puolen ensikäyntiaika ilmoitettiin tänään, se on elokuussa. hyvä fiilis kun hommat etenee. :cat:
 
Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3:love7
 
Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3:love7

Aivan mahtavia uutisia!! :love017:love017:love017

Samaa mieltä Citrus90 kanssa. :) todella selvästi näkyy viiva. Ja törkeä on, jos vaan viivanpaikka. :shifty:
Mutta eikös tuo näytä vähän punertavankin. :wideyed: joten toivotaan vahvistumista. :smiley-bounce012

Luonnossa punertaa vähän enempi. :) Noista RFSU:n testeistä oon lukenu niin paljon huonoa ni siks pelottaa, et onko vaan joku viivanpaikka... Ei auta ku testailla viikonloppuna uudestaan toisella testillä. :)

AAAAAAAAAAAA me saatiin vihreää valoa ja hoidot lähtee käyntiin ensi viikolla alkavasta vuodosta :smiley-bounce016

Oi vitsit, ekaa kertaa ikinä odotan että menkat alkais jopa etuajassa :hilarious:

Ihan mahtavaa! :hello2:hello2:Heartred
 
Mahtavia uutisia onnea kaikille!

Citrus90 kyl mä lukisin ton haamuks et kyl se tosta vahvistuu varmastikin!! Toivottavasti ainakin koska viivanpaikaks tosi selkee....
 
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl

kyllä toi on haamu! Sain samanlaisia itsekin, muutaman päivän sisällä tuosta pitäisi lähteä vahvistumaan :love7
 
Saapa nähdä, onko tämä o+, vai vahvistuuko vielä huomenna.. :pompus:
Yks testi jäljellä enkä enää tilaa lisää, koska ei tule olemaan tarvetta (you know what I mean :cool14) :grin
Tallettelut 2pv sitten, toissapäivänä ja tänä aamuna. Pitänee vielä viimeistään huomenaamuna pistää hösseliks ja sit jäädä vaan odottelemaan plussatestiä. :smug:
Piinapäivät, here I come! :happy093
 

Liitteet

  • 20210415_152947.jpg
    20210415_152947.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 86
aivan mahtavaa!!! niin hieno juttu :notworthy millaisilla hoidoilla aloitatte?

täällä tänään ensimmäinen inssi tehty ja miehen tavara oli ihan priimaa! nyt sitten vaan piinailemaan. myös julkisen puolen ensikäyntiaika ilmoitettiin tänään, se on elokuussa. hyvä fiilis kun hommat etenee. :cat:

Mulla alkaa heti kp2 Gonal F pistot ja sitten se F:llä alkava tulee rinnalle kahdeksi päiväksi. Sit punktioon Tayssiin toukokuun ekalla viikolla ja teroluteista oli myös puhetta:cat:
Tuoresiirtoa ilmeisesti miettivät ainakin, mutta PAS sitten ainakin siitä seuraavaan kiertoon on tulossa.
 
Mulla alkaa heti kp2 Gonal F pistot ja sitten se F:llä alkava tulee rinnalle kahdeksi päiväksi. Sit punktioon Tayssiin toukokuun ekalla viikolla ja teroluteista oli myös puhetta:cat:
Tuoresiirtoa ilmeisesti miettivät ainakin, mutta PAS sitten ainakin siitä seuraavaan kiertoon on tulossa.

Onnea!! Sanoivatko, miksi ei tulisi tuoresiirtoa?
Mulla sama hoito, sit joskus kun HUSiin mahtuu...
 
Onnea!! Sanoivatko, miksi ei tulisi tuoresiirtoa?
Mulla sama hoito, sit joskus kun HUSiin mahtuu...

Eivät oikeastaan tai sitten meni ohi kun olin niin sekaisin koko käynnistä:hilarious:
Jäi kysymättä mm. Mistä ihmeestä mä näen sitten punktion ajan kun siitä ei Tays erikseen ilmoita mitään vaan ite pitää ilmestyä oikeana päivänä paikalle:bookworm:
 
Takaisin
Top