Raskaaksi 2021

Eivät oikeastaan tai sitten meni ohi kun olin niin sekaisin koko käynnistä:hilarious:
Jäi kysymättä mm. Mistä ihmeestä mä näen sitten punktion ajan kun siitä ei Tays erikseen ilmoita mitään vaan ite pitää ilmestyä oikeana päivänä paikalle:bookworm:

Sitä ennen pitäisi olla 1-3 ultraa, niin eiköhän niissä sovita :) saa tulla tonne IVF ketjuun juttelee! :happy:
 
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl

Haamua näkyy! Toivotaan että vahvistuu ja tarrasukkia matkaan! :love7

Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3:love7

Mahtavaa kuulla, että kaikki hyvin! :Heartred
 
Täällä on haettu tänään rautaa 1000 mg suoneen. Vähän meinas päätä alkaa särkemään sen jälkeen mutta panadolilla helpotti.

Oireita ei ole suuntaan tai toiseen ollenkaan. Menossa on dpo 8 eli hyvin ehtii vielä tulla jos oiskin raskaana. Testaan huomenna aamulla taas ja ihmettelen sen jälkeen tulosta.
 
Kyllä ihan on hormonaalista flunssaa sitten ja sama täällä, toki olisin tyytyväinen jo kuukautisiinkin kun niitä ei ole ollut vielä hcg laskun jälkeen kun testi oli plussa vielä 2 viikkoa vuodon jälkeen.

Onneksi nyt on edes jotain tapahtunut minunkin kehossa mikä sekin on positiivista!

Ihanaa kun plussanneet jakaa oireitaan. Oliko sulla mitään vippaskonsteja käytössä tai jotain vitamiineja esimerkiksi? En aina muista näitä ku jokaisella omat jutut . Anteeksi kysymystulvani ! :rolleyes::rolleyes:

Toki saa kysellä!:) Monivitamiinia ja foolihappoa oon syönyt edellisen kierron alusta.
 
Hei te ketkä käytätte letrozoleja, katsoin niin niitä on montaa eri, esim minulle määrätty letrozole sandoz..
niin onko näissä jotain eroja?
Niissä on sama vaikuttava aine, mutta valmistaja on vaan eri. Eli toi sandoz vois olla vaikka mm. orion, ratiopharm, actavis yms..
Lähinnä siis vaan apteekissa eri hinta niillä.
 
Oli pakko hakea lisää ovistestejä.. Yllätyksekseni sekä eilen illalla ja tänään aamulla toisen merkin testi näyttää tältä.. Jokohan se ovis sitten meni, kun keskiviikkona digi vilkutti hymyä..?
Harmi kun ei enää oo niitä digin puikkoja..
Päänsärky kesti vain eilisen. Alavatsaan vähän sattuu ja märkää. :eek::grin
 

Liitteet

  • IMG_20210416_090131.jpg
    IMG_20210416_090131.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 85
Tällä viikolla olen nähnyt kaksi kertaa unta, että digitestissä lukee "raskaana". Onkohan tämä enne- vai toiveuni :hilarious: no aikaisintaan viikon päästä uskallan kokeilla.
 
Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19
 
Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3:love7
Voi Ihanaa!!! Miten ihania uutisia että siellä kaikki hyvin!!! :happy093
Toivotaan että vuotoja ei enää tule pelottelemaan.
 
Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19
Moikka! Mä tulin tuolta plussanneista katsastaan mitä teille kaikille tänne kuuluupi.:happy: Ja ajattelin esittää tähän sun kysymykseen mun sängyn natisuttelut, kun olin ne merkannut ylös. Oviksesta ei ole tarkkaa tietoa. Mahdollisesti oli kp12-13, mutta tosiaan on voinut olla missä kohtaa vaan kiertoa. Ovistuntemusten perusteella olin varma kuitenkin siitä, että ovis olisi osunut noihin kiertopäiviin. Koko kierron aikana seksiä harrastettiin kp 6, 7, 9, 10, 11, 13, 15 ja 18.:dance008
Tsemppiä sulle ihan hirmuisasti!
:happy093ja kaikille muillekin!:Heartred
 
Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19
Mulla tärppi tuli 5päivää etupeltoon tjottailusta :eek:. Mutta vastedes ajoittaisin tasan oviksen aikoihin -2, -1,0,+1 eli poikaa. Nää aikaisin matkaan lähteneet (tytöt?) menee mulla kesken, en tiedä onko geenivirhekombo meidän suvuissa vai mikä.

En usko että se nyt niin tarkkaa on, ens kuussakin ehtii... :meh:
vaan kun eihän sitä malta oottaa!!!!! :hilarious:
 
Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19
Meillä ehdittiin talletteleen su, ma ja ti (eli kp 12,13&14).Ma oli ovis+ ja luulen että ma myös irtosi oireiden perusteella. Ti oli tikku jo haalea ku mikä mutta otettiin vielä varmuuden vuoksi, ja tärppäs! :angelic:
 
Mahtuuko tänne vielä uusia mukaan? :rolleyes:

Meillä on jätetty ehkäisy pois muutama kuukausi sitten. Olen käynyt täällä lueskelemassa keskusteluja, kiva lukea samassa tilanteessa olevien mietteitä.

Meillä esikoinen on jo muutaman vuoden ikäinen reippaliini. Saimme hänet aikoinaan parin vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen. Täällä sitä taas kuumeillaan, ja seuraan tarkkana oireita, yhtä jännittyneenä kuin aikoinaan ehkäisyä ekaa kertaa pois jättäessä! Nykyään minulla toimivat kierrot oikein hyvin, joten sinänsä estettä raskaaksi tulolle ei pitäisi olla. Meistä ei kummastakaan varsinaista "vikaa" koskaan löytynyt. Olemme todennäköisesti kuitenkin jatkamassa hoitoja alkionsiirroilla nyt ennen kesätaukoa.

Tällä hetkellä täällä piinaillaan loppukiertoa, dpo 7 tai 8 meneillään.:wideyed:
 
Takaisin
Top